Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
методика діагностики україномовлення у дітейВы можете заказать реферат на тему методика діагностики україномовлення у дітей или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «методика діагностики україномовлення у дітей»: 1. Поняття інтелекту. Проблеми тестування інтелекту
2. Матриці Равена (короткий опис діагностичної методики)
3. Діагностика структури інтелекту тестом Амтхауера
4. Методика діагностики інтелекту дітей "Що тут зайве?"
... Методика діагностики конкурентоспроможності продукції Методика діагностики конкурентоспроможності організації 3
Практичне завдання. Методика діагностики конкурентоспроможності продукції на прикладі під-ва 13
Література 28
Додаток. Фінансова звітність ЗАТ «Назва» за 2008 р. 29
... Методика діагностики конкурентоспроможності продукції 3
Література 14
Практичне завдання. Методика діагностики конкурентоспроможності продукції на прикладі під-ва 15
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 30
... Метрологія у діагностиці відхилень в інтелектуальному розвитку дітей Діти з порушеннями інтелекту
Основні підходи до психологічної діагностики інтелектуальної недостатності у дітей.
Висновок.
Література... ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34... ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34... План
ВСТУП 3
ДІАГНОСТУВАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 4
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 7
1. Методика «Які предмети заховані в малюнках?»
Оцінка результатів
Висновки про рівень розвитку
2. Методика «Чим залатати коврик?»
Оцінка результатів
Висновки про рівень розвитку
Методика «Запам'ятай і розстав крапки»
Оцінка результатів
Інтерпретація результатів
Висновки дослідження
ВИСНОВОК 15
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17
... МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5
1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15
2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15
2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45... Напрями розвитку лабораторної діагностики. Імунохімічні аналізатори Вступ 3
1. Визначення і основні поняття лабораторної діагностики 4
2. Сучасні тенденції розвитку клінічної лабораторної діагностики 7
3. Спільні направлення розвитку клінічної лабораторної діагностики 9
4. Особливості окремих видів клінічної лабораторної діагностики на сучасному етапі 12
5. Комплексний характер клінічної лабораторної діагностики 18
6. Мікропланшетні аналізатори імунохімій 20
Висновок 23
Список використаних літературних джерел 27
... Вступ.....................................................................................................................3 Розділ 1. Страх як форма переживання емоцій та почуттів............................4 1.1 Визначення страху..............................................................................4 1.2. Причини страху..................................................................................6 1.3. Поява страхів у дітей молодшого шкільного віку...........................9 1.4. Подолання страху і тривожності в дітей........................................12 Розділ 2. Аналіз комплексу методик для дослідження страхів у дітей....................................................................................15 2.1 Методика виявлення страхів у дітей з допомогою малювання страхів.............................................................................15 2.2. Методика виявлення страхів у дітей за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Темл, М. Доркі, В. Амен).....20 Висновки..............................................................................................................24 Список використаної літератури.......................................................................26 ... Методика діагностики системи управління та матриця продукт-ринок Вступ / 1. Методика діагностики та аналізу системи управління / 2. Матриця продукт-ринок / Використана література... Самостійна діяльність дітей 2-го року життя ВСТУП 3
1. Значення самостійної діяльності в розвитку дітей 2-го року життя 4
2. Види діяльності дітей 2-го року життя 7
3. Умови, необхідні для діяльності дітей 2-го року життя 10
4. Методика керівництва діяльністю дітей 2-го року життя 12
ВИСНОВОК 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
... 1. Визначте завдання та організація стратегічного аналізу 3
2. Охарактеризуйте концепції стратегії 9
3. Визначте відмінності стратегічних планів та програм. Засоби діагностики організації. 11
4. Реферат: Засоби діагностики організації 16
Вступ 16
1. Особливості стратегічної діагностики організації 17
2. Джерела і способи діагностики 20
Висновки 23
Список використаної літератури 24
... Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей Вступ 4
1. Проблема формування словника дошкільників у науково-педагогічних дослідженнях 7
1.1. Психологічні основи формування словника дітей 7
1.2. Роль художньої картини у словниковій роботі з дошкільниками: методика її використання 14
2. Розвиток словникового запасу дітей засобами образотворчого мистецтва 19
2.1. Особливості словника дітей дошкільного віку 19
2.2. Значення художньої картини та методика роботи з нею у ході формування словника дітей дошкільного віку 24
2.3. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 29
2.4. Методика використання художньої картини в словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (формуючий експеримент) 36
2.5. Визначення доцільності та ефективності використання художньої картини у словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (контрольний експеримент) 41
Висновки 46
Використана література 48
Додатки 51
... Особливості здійснення економічної діагностики на підприємстві Вступ 3
1. Економічна діагностика: Поняття, значимість 3
1.1. Поняття та джерела економічної діагностики 3
1.2. Класифікація економічної діагностики 5
1.3. Особливості економічної діагностики 6
2. Особливості здійснення економічної діагностики на підприємстві 8
2.1. Загальна економічна діагностика підприємства 8
2.2. Аналіз ліквідності та фінансової стійкості ЗАТ “Галка Лтд” 13
Висновки 24
Список використаної літератури 26
Додатки 27... Роль сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дітей середнього дошкільного віку Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічні умови формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку 5
1.1 Психолого-педагогічні основи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 5
1.2. Формування математичних здібностей дітей дошкільного віку 9
1.3. Технології логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 11
Розділ ІІІ. Організація і методика занять з математики у сім‘ї 17
2.1. Організаційна робота з математики у родині 17
2.2. Методика навчання рахунку і основам математики дітей дошкільного віку через ігрову діяльність у сім‘ї 19
2.3 Засоби поєднання ігрових методів і методів прямого навчання математиці у сім‘ї 25
Висновки 33
Список використаних джерел 36
... Методика соціальної діагностики малозабезпеченості Зміст
Вступ 3
Розділ І. Критерії і показники матеріальної забезпеченості людини 5
1.1. Потреби і їх значення для життєдіяльності людини 5
1.2. Основні критерії і показники матеріальної забезпеченості людини 7
Розділ ІІ. Методика соціальної діагностики малозабезпеченості 11
2.1. Сутність і характеристика соціальної діагностики 11
2.2. Соціально-діагностичні методи в соціальній роботі з малозабезпеченими верствами населення 14
Розділ ІІІ. Соціальний захист малозабезпечених груп населення в Україні 20
3.1. Соціальний захист як складова соціальної політики 20
3.2. Основні напрямки державної політики щодо соціального захисту малозабезпечених груп населення 23
Висновки 32
Список використаних джерел 34... Методика соціальної діагностики малозабезпеченості Зміст
Вступ 3
Розділ І. Критерії і показники матеріальної забезпеченості людини 5
1.1. Потреби і їх значення для життєдіяльності людини 5
1.2. Основні критерії і показники матеріальної забезпеченості людини 7
Розділ ІІ. Методика соціальної діагностики малозабезпеченості 11
2.1. Сутність і характеристика соціальної діагностики 11
2.2. Соціально-діагностичні методи в соціальній роботі з малозабезпеченими верствами населення 14
Розділ ІІІ. Соціальний захист малозабезпечених груп населення в Україні 20
3.1. Соціальний захист як складова соціальної політики 20
3.2. Основні напрямки державної політики щодо соціального захисту малозабезпечених груп населення 23
Висновки 32
Список використаних джерел 34... Зміст
Вступ 4
Розділ 1 6
Психологія дошкільника. Середина дитинства 6
1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6
1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11
Розділ 2 17
Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17
2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17
2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20
2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24
Розділ 3 35
Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35
3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35
3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43
Висновки 51
Список використаної літератури 53... Антропометричні показники дітей дошкільного віку ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ТРЬОХ-СЕМИ РІЧНОГО ВІКУ 10
1.1. Швидкість фізичного розвитку дітей віком від трьох до семи років 10
1.2. Визначення та методи корекції фізичного розвитку дітей 19
1.3. Контроль за розвитком і станом здоров’я дітей віком від трьох до семи років. 24
РОЗДІЛ 2 ЗНАЧЕННЯ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 31
ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ 3-7 РІЧНОГО ВІКУ 31
2.1. Поняття антропометричних вимірів 31
2.2. Використання антропометричних індексів для оцінки харчового статусу дітей 46
РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ АНТРОПОМЕТРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД ТРЬОХ ДО СЕМИ РОКІВ 54
ВИСНОВКИ 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76
Об’єктом дослідження є фізичний розвиток та стан здоров’я дітей віком від трьох до семи років.
Предметом дослідження є комплекс питань виконання антропометричних вимірів та їх використання для контролю та поліпшення здоров’я дітей віком трьох-семи років.
Мета дослідження - визначити поняття антропометричних вимірів, проаналізувати порядок, методики їх проведення, аргументувати необхідність антропометричних вимірів, вивчити питання практичного використання результатів антропометричних вимірів дітей віком від трьох до семи років для забезпечення покращення стану здоров’я дітей, дослідити важливість антропометричних вимірів для своєчасної та якісної діагностики здоров’я дітей віком від трьох до семи років. ... Особливості здійснення економічної діагностики на підприємстві Вступ 3
1. Поняття, значимість і використання результатів економічної діагностики 5
1.1. Поняття, завдання та джерела економічної діагностики 5
1.2. Класифікація економічної діагностики 8
1.3. Особливості економічної діагностики 10
2. Особливості здійснення економічної діагностики на підприємстві 13
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу „Академія” 13
2.2. Аналіз прибутку готельного комплексу „Академія” 14
2.3. Особливості формування прибутку підприємства 19
2.4. Особливості розподілу прибутку на підприємстві 25
Висновки 28
Список використаної літератури 29... Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять Зміст
Вступ 2
1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7
2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20
3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28
Особливості спілкування дитини 30
4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34
5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42
Висновки і педагогічні рекомендації 45
Список використаної літератури 48
Додатки 52
... Антропометричні виміри дітей шкільного віку ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ВІЦІ 11 – 13 РОКІВ 7
1.1 Процеси росту і розвитку організму дітей у віці 11-13 років 7
1.2 Особливості фізичного розвитку дітей 11 – 13 річного віку 22
РОЗДІЛ 2 ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 39
2.1 Методи оцінки фізичного розвитку 39
2.2 Методи антропометричного і соматометричного обстеження 45
2.3 Використання результатів антропометричних вимірів для корекції фізичного стану. 64
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76-80
Дипломна робота присвячена теоретичному аналізу процесу антропологічного виміру фізичного стану дітей одинадцяти – тринадцяти років.
Об’єктом дослідження є фізичний розвиток дітей одинадцяти-тринадцяти років.
Предметом дослідження є антропометричні виміри фізичного стану дітей віком одинадцяти – тринадцяти років.
Мета дослідження - визначити значення і порядок проведення антропометричного контролю фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років. Дослідити можливості використання антропометричних вимірів фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років для діагностики фізичного стану дітей, виявлення динаміки розвитку фізичного стану дітей, виявлення порушень фізичного стану для забезпечення своєчасного і ефективного усунення виявлених недоліків.
... ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ «ДІАГНОСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» 4
2. ЕТАПИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 11
ВИСНОВКИ 14
ЛІТЕРАТУРА 15
... ВСТУП 2
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ «ДІАГНОСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» 3
2. ЕТАПИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 10
ВИСНОВКИ 13
ЛІТЕРАТУРА 14
... Методологія економічної діагностики Методологія економічної діагностики
Місце діагностики економічного потенціалу підприємства
Розрахунок точки беззбитковості підприємства
Список використаної літератури... Контрольна з практичної психології Лабораторна робота № 1. 3
Методика Джекобса 3
Лабораторна робота № 2. 5
Оперативна пам'ять. 5
Лабораторна робота № 3. 6
Методика діагностики рівня соціальної фрустрації Л. І. Вассермана 6
(модифікація В. В. Бойко). 6
Лабораторна робота № 4. 9
Методика Ч. Д. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна. „Шкала самооцінки" 9
Лабораторна робота № 5. 11
Методика „Інтелектуальна лабільність" чи вміння переключатися. 11
Лабораторна робота № 6. 13
Тест зростаючої важкості (Методика Равена) (скорочений варіант). 13
Тест Равена - тест Інтелекту. 13
Використана література 15
... Медична техніка для функціональної діагностики 1. Загальна характеристика та клінічне значення основних методів функціональної діагностики. 3
2. Ультразвукові сканери. Значення в діагностиці захворювань. Напрями розвитку ультразвукової діагностики. Провідні виробники. 6
3. Електрокардіографи. Загальні технічні характеристики та можливості сучасних електрокардіографів. 11
Список використаної літератури 16
...
Список використаних скорочень 2
Вступ 3
1. Науково-методичні засади дослідження 7
1.1. Теоретичні основи колекційного навчання дітей з тяжкими вадами мови 7
1.2. Обґрунтування поетапного формування розумових дій у дітей з тяжкими вадами мови 11
2. Порушення мовлення у дітей та стратегія їх коригування 13
2.1. Мова дитини як засіб передачі інформації логопедична допомога дітям з вадами мовлення 13
2.2. Види та ознаки порушень мовлення 15
2.3. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 17
2.4. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 21
3. Діагностика особливостей засвоєння природничих знань учнями з тяжкими вадами мови 24
4. Умови забезпечення інтенсифікації процесу засвоєння природничого матеріалу учнями з тяжкими вадами мови 31
4.1. Методика діагностики стану сформованості природничих навчальних здібностей 31
4.2. Формування програм навчально-пізнавальної діяльності 41
4.3. Корекційна спрямованість процесу поетапного формування розумових дій учнів з порушеннями мови при вивченні природознавства 44
5. Ігротерапія на уроках природознавства як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 47
5.1. Логопедичні ігри 47
5.2. Піскова ігротерапія 54
5.3. Логопедична ритміка 56
Висновки 57
Список використаної літератури 61
Додатки 63
... ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6
1.2. Особливості розумових процесів 13
1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25
2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25
2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32
2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
ДОДАТКИ 62... Cгенерировано за 0.341685 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |