институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка інноваційної стратегії підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Курсовая | Страниц: 55 | Год: 2011 | Размер: 125 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Розробка інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Поняття „інновація” 5
1.2. Сутність менеджменту інноваційної діяльності 7
1.3. Вибір стратегії інноваційної діяльності 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 11
2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 11
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 21
2.3. Варіанти стратегій розвитку підприємства 31
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ Назва” 35
3.1. Вибір інноваційної стратегії розвитку підприємства 35
3.2. Економічні результати розвитку в результаті інноваційної стратегії 39
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 50

Cмотрите также:
Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 1. ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА - СУТНІСТЬ, ТИПИ СТРАТЕГІЇ 5 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 22 3. ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ДІЙ ПІДПРИЄМСТВА В МЕЖАХ ОБРАНОЇ СТРАТЕГІЇ 40 4. УПРАВЛІННЯ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 44 5. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 55 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37

Стратегія як інструмент реалізації інноваційної політики

Вступ 3 1. Інноваційна політика підприємства: сутність, завдання, принципи та порядок формування 5 2. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства 10 3. Особливості інноваційної стратегії організації вітчизняних підприємств 19 4. Дослідження інноваційної діяльності підприємств України 26 Висновки 33 Список використаних джерел 36

Інноваційний менеджмент

Зміст 1. Сутність та складові елементи інноваційної стратегії 3 2. Етапи розроблення інноваційної стратегії підприємства 8 Список використаної літератури 13

Головні складові інвестиційної політики підприємства. Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА). Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту

Вступ 3 Розділ 1. Головні складові інвестиційної політики підприємства 6 1.1. Розробка нового товару чи послуги та методика розробки інновації 7 1.2. Факторний аналіз впливу на інноваційну політику 15 1.3. Вибір інвестиційно-інноваційної стратегії діяльності підприємств 18 Розділ ІІ Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА) 22 2.1. Підготовчий етап ФВА 22 2.2. Розрахункова частина аналізу системи управління 28 2.3. Шляхи удосконалення системи управління за методом контрольних запитань 32 2.4. Економічний ефект від впровадження інноваційної системи управління 34 Розділ ІІІ Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту 36 3.1. Шляхи подальшого розвитку інноваційної системи управління в рамках фінансово-промислової групи 36 3.2. Формування ФПГ та виконання інновації в стратегії управління на дії 39 Висновки 42 Додаток 44 Список використаної літератури 48

Формування інноваційних стратегій підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування та реалізації інноваційних стратегій підприємства 5 1.1. Сутність понять "стратегія" та "інноваційна стратегія” 5 1.2. Основні підходи у формуванні та реалізації інноваційної стратегії 9 2. Аналіз сучасного стану формування і реалізації інноваційної стратегії на підприємстві ВАТ "Гермес" 20 2.1. Основні напрямки економічної діяльності ВАТ "Гермес" 20 2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ВАТ "Гермес" 23 2.3. Стратегічні прогалини ВАТ "Гермес" 31 3. Обґрунтування шляхів впровадження та реалізації інноваційної стратегії на ВАТ "Гермес" 41 Висновки 53 Список використаної літератури 57

Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36

Розробка та впровадження інноваційного проекту.

Вступ 3 І Сутність поняття інноваційної політики 7 1.1 Сутність понять: інновація, інноваційні нововведення 7 1.2 Державна інноваційна політика України і її вплив на діяльність підприємств 14 1.3 Інноваційний проект як шлях впровадження інноваційної політики і стратегії 22 ІІ Аналіз господарської та інноваційної діяльності ЗАТ „...” 36 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 36 2.2 Аналіз господарської діяльності підприємства 46 2.3 Аналіз інноваційної діяльності підприємства 53 ІІІ Обґрунтування та впровадження інноваційного проекту на підприємстві 57 3.1 Розрахунок основних показників впровадження інноваційного проекту 57 3.2 Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 67 3.3 Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 71 Висновки та пропозиції 78 Література 81 Додаток А. Річний звіт ЗАТ „...” за 2000-2003 рр. 89 Додаток Б. Оцінка зовнішнього середовища 91 Додаток В. Основні показники інноваційного проекту 93

Аспекти інноваційної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємства 5 1.1 Економічна сутність інноваційної діяльності підприємств 5 1.2 Види інноваційної діяльності 8 1.3 Інформаційне – правове забезпечення інноваційної діяльності підприємства 14 2. Оцінка ефективності інноваційної діяльності ЗАТ “ТИТАН ” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 19 2.2 Оцінка джерел фінансування інноваційної діяльності 21 2.3 Оцінка ефективності реалізації інноваційного проекту 27 Висновки 34 Література 36 Додатки 39