институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2006 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Основна частина 4
1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми організації мерчендайзингу комерційної діяльності 4
1.1.1. Мерчендайзинг: сутність, передумови виникнення. 4
1.1.2. Основні принципи мерчендайзингу 8
1.1.3. Мета і завдання мерчендайзингу 16
1.2. Закордонний та вітчизняний досвід 18
2. Заключна частина 23
Висновки і пропозиції 23
Перелік використаної літератури 24
Додатки 25
Cмотрите также:
Правове регулювання комерційної діяльності в Україні

1. Основна частина 4 1.1. Правове регулювання комерційної діяльності як умова комерційного успіху 4 1.2. Законодавча база щодо забезпечення комерційної діяльності в Україні 9 1.3. Правове регулювання комерційної діяльності організації основних закупок 15 1.4. Правове регулювання комерційної діяльності з роздрібного продажу товарів 18 1.5. Правове забезпечення збереження комерційної таємниці в Україні 24 1.6. Правове забезпечення захисту прав споживачів 27 2. Заключна частина 30 2.1. Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я

Вступ 3 Розділ 1. Управління комерційною діяльністю підприємства як основа успіху в ринкових умовах (теоретичний аспект) 5 1.1. Роль та значення комерційної діяльності фармацевтичного підприємства в сучасних умовах 5 1.2. Організаційні засади управління комерційною діяльністю підприємства 9 1.3. Основні показники комерційної діяльності підприємства 14 1.4. Планування комерційної діяльності підприємства 18 Розділ 2. Аналіз комерційної діяльності фармацевтичного роздрібного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м.Києва 29 2.1. Загальна характеристика та стан КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 29 2.2. Аналіз фінансових результатів КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 33 2.3. Аналіз конкурентів та асортиментної політики КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 43 Розділ 3. Удосконалення комерційної діяльності роздрібного фармацевтичного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м. Києва 54 Висновки 61 Список використаної літератури 65 Додатки 68

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23 1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28 1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35 Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41 2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52 2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66 Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72 3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102 Висновки 113 Список літератури 119 Додатки.................................................................................................................127

Ефективність комерційної діяльності підприємства та шляхи її підвищення

Вступ 2 1. Теоретичні основи економічного аналізу ефективності комерційної діяльності підприємства 4 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 17 2.1 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 17 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 21 2.3 Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 24 3. Оптимізація прогнозування результатів господарювання на наступний рік з метою досягнення основної мети діяльності підприємства 26 Висновки і пропозиції 30 Список літератури 32 Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 36 Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 37 Додаток 3. Фінансовий звіт АТВТ «...» за 2002-2003 рр. 39

Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15 2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37 2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37 3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37 3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37 3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43

Організація роботи менеджера виконавської ланки керування при розшуку фактів для написання комерційної пропозиції

Вступ 3 1. Менеджер як ключова фігура управління бізнесом 3 2. Роль комерційної пропозиції в успіху робіт зі здійснення продажів 5 3. Правила написання успішної комерційної пропозиції 9 Висновок 16 Література 17

Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13 1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20 Література 35 Додатки 40

Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств

Вступ 3 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 4 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 4 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 7 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 11 1.4. Психологія та етика комерційної діяльності 14 1.5. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 2. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 3. Характеристика приватного підприємства "Вест Лайн" 23 4. Господарські взаємовідносини торгового підприємства 26 5. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів в приватному підприємстві 31 6. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 34 7. Сервісне обслуговування 37 8. Реклама, як основний фактор стимулювання продажу товарів 40 9. Шляхи поліпшення розвитку приватного підприємства 43 10 Аналіз екологічної ефективності роботи приватного підприємства 47 Висновки та пропозиції 51 Список використаної літератури 52 Додатки 54

Аналіз ефективності комерційної діяльності

Вступ 3 1. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства 5 1.1. Значення комерційної діяльності в сучасних умовах економіки 5 1.2. Порядок укладання та припинення договорів постачання 9 1.3. Майнова відповідальність за виконання договорів постачання 14 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності МПП «Відесс» 17 2.1. Економічна та організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз ефективності комерційних угод з постачальниками 20 2.3. Шляхи удосконалення комерційної діяльності МПП «Відесс» 23 Висновки та рекомендації 29 Список літератури 31