институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення

1.Вступ...…………………………………………………………………......3

2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення
іміджу організацій…………………………………………………………....4
3. Висновки...………………………………………………………….…......13
4. Список літератури...…………………………………………………........
Cмотрите также:
Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення

1.Вступ...…………………………………………………………………......3 2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій…………………………………………………………....4 3. Висновки...………………………………………………………….…......13 4. Список літератури...…………………………………………………........

Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій

План 1.Вступ...…………………………………………………………………......3 2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій…………………………………………………………....4 3. Висновки...………………………………………………………….…......13 4. Список літератури...…………………………………………………........14

Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій

План 1.Вступ...…………………………………………………………………......3 2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій…………………………………………………………....4 3. Висновки...………………………………………………………….…......13 4. Список літератури...…………………………………………………........14

Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48 Висновки та пропозиції ………………………………………………53 Список використаної літератури …………………………………….54 Додатки

Теоретичні основи стратегії підприємства

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації…………………………….….9 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….15 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ВАТ „Житомирхліб” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….18 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………28 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….32 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності ВАТ „Житомирхліб” 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….37 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..39 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………41 Висновки та пропозиції ………………………………………………45 Список використаної літератури …………………………………….47

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5 1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13 Класифікація маркетингових стратегій 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46 2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54 2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71 3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71 3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84 3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95 3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Аналіз конкурентних стратегій підприємства (особливості в банківській сфері) (теоретична частина дипломної роботи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.1. Сутність конкурентних стратегій та їх використання 6 1.2. Види конкурентних стратегій, їх характеристика 30 1.3. Методичні підходи щодо формування конкурентних стратегій 35 ЛІТЕРАТУРА 52

Теоретичні основи формування маркетингових стратегій

ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування маркетингових стратегій 6 1.1 Сутність маркетингової стратегії 6 1.2 Фактори, що впливають на маркетингову стратегію підприємства Реемтсма-Україна 12 1.3 Методичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємтсві Реемтсма-Україна 19 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз маркетингових стратегій підприємства Реемтсма Україна 34 2.1 Характеристика факторів, що забезпечують розвиток ринку тютюнових виробів 34 2.2 Сегментація ринку і визначення основних сегментів на ринку тютюнових виробів 43 2.3 Аналіз позиції підприємства Реемтсма Україна на ринку 49 РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення маркетингових стратегій 70 3.1. Вибір маркетингової стратегії з використанням методу портфельного аналізу 70 3.2. Оцінювання ризику з реалізації маркстратегії 76 3.3. Розробка плану стратегічного маркетингу компанії Реємстма Україна 78 Висновки 86 Список використаної літератури 89

Маркетингові стратегії та методи їх оцінки

Вступ 3 1. Поняття маркетингової стратегії 5 2. Види маркетингових стратегій 7 3. Розробка та показники оцінки маркетингових стратегій 10 Література: 14

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108