институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2007 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 105 грн. | Смотреть | Купить

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 5
1.1. Поняття масових заходів. 5
1.2. Педагогічні умови виховної ефективності масових шкільних заходів 10
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ,
ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ У МАСОВИХ ЗАХОДАХ 12
РОЗДІЛ 3. ПОВЕДІНКА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
ПІД ЧАС МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ 18
ВИСНОВКИ 27
ЛІТЕРАТУРА 30-31

Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей проведення масових заходів у школі та проаналізувати поведінку та діяльність учнів старших класів у підготовці та проведенні масових заходів.
Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів.
Предметом дослідження є психологічні особливості учнів, механізми, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінку та діяльність учнів.
Cмотрите также:
Поведінкові прояви підлітків у масових шкільних заходах

ВСТУП 3 1. Особливості характеристики дітей підліткового віку. 5 2. Специфіка поведінкових проявів підлітків 13 3. Суспільно корисна діяльність 17 4. Емпіричне дослідження поведінкових проявів підлітків у масових шкільних заходах 21 ВИСНОВКИ 25 Список використаних джерел 28-29 Мета дослідження: є вивчення поведінкових реакцій підлітків в масових шкільних заходах. Вчені, які займалися питаннями, що розглядаються у даній темі це Алемаскин М.А. Вакуленко О.В. Дербенев Д.П. Менделевич В.Д. Проколієнок Л.М. Столяренко Л.Д. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Гіпотеза: Позитивна динаміка поведінкових проявів та діяльність підлітків під час їх участі у масових шкільних заходів передусім можлива завдяки врахуванню власної мотивації дітей та надання їм доцільної самостійності у підготовці та проведенні заходу

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Виховання учнів шляхом участі в шкільних справах.

1. Виховання учнів шляхом участі в шкільних справах. 2. Проведення корекційного ігрового заняття з дітьми раннього дошкільного віку, спрямоване на розвиток мовлення і вміння спілкуватися. Література

Психологічні умови попередження і корекцї девіантної поведінки у підлітків

Предмет: девіантологія Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико –методологічні підходи до дослідження девіантної поведінки особистості 8 1.1. Психологічний зміст і прояви девіантної поведінки особистості 8 1.2 Чинники девіантної поведінкио собистості 22 1.3. Специфіка девіантної поведінки підлітків 30 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 39 2.1. Методика та організація дослідження проявів схильності до девіантної поведінки. 39 2.2. Аналіз результатів дослідження проявів схильності до девіантної поведінки підлітків. 56 Розділ 3. Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків 64 3.1. Профілактика девіантної поведінки підлітків 64 3.2. Основні підходи корекційної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. 67 3.3. Програма попередження і корекції девіантної поведінки підлітків. 91 Висновки 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 118 Додатки: 129 Розподіл досліджуваних за статтю Рівні вираженості схильності до девіантної поведінки Особливості вираженості схильності до девіантної поведінки залежно від статі Особливості ставлення підлітків до різних аспектів діяльності (за даними методики незавершених речень Сакса-Леві) Особливості негативної комунікативної установки (за методикою В. Бойка) Особливості прояву агресивності (за методикою Басса - Даркі) Форми прояву агресії залежно від статі Дисперсійний аналіз залежності індексів агресивності і ворожості від статі і рівня емпатія Особливості сенсу життя для досліджуваних підлітків (за результатами бесіди) Особливості взаємозв’язку статусу підлітків і схильності до девіантної поведінки Основні терміни Об’єктом дослідження роботи виступає схильність девіантна поведінка особистості. Предметом дослідження виступають психологічні умови профілактики девіантної поведінки чи поведінкових девіацій підлітків. Метою роботи є визначення змісту і чинників виникнення девіантної поведінки у підлітків та розкриття особливостей діяльності психолога з її попередження і корекції Для досягнення мети вирішувалися наступні завдання: 1) Провести аналіз змісту і проявів девіантної поведінки; 2) Дослідити чинники девіантної поведінки підлітків; 3) Виявити психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки; 4) Визначити основні принципи та напрямки роботи психолога по попередженню і корекції девіантної поведінки. 5) Визначити методику дослідження проявів схильності підлітків до девіантної поведінки. 6) Дослідити схильність підлітків до девіантної поведінки. 7) Визначити зміст діяльності психолога щодо попередження розвитку схильності підлітків до девіантної поведінки. Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, 117 джерел Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування, опитування, спостереження, статистичні методи обробки даних

Психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки у підлітків

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та форми девіантної поведінки 6 1.1.Поняття девіантної поведінки 6 1.2Чинники девіантної поведінки 8 1.3.Специфіка девіантної поведінки підлітків 14 Розділ 2. Профілактика та корекція девіантної поведінки 22 2.1. Діагностика в соціально-психологічній роботі по профілактиці та корекції девіантної поведінки 22 2.2. Профілактика девіантної поведінки 24 2.3. Теоретичні концепції корекційної роботи з школярами схильними до девіантної поведінки. 27 2.4. Корекційна робота з підлітками схильними до девіантної поведінки 35 Висновки 39 Список використаної літератури 43

Чинники вживання енергетиків в підлітків (на базі школи, учнів 7-8 кл.)

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЯВЛЕННЯ ЧИННИКІВ ВЖИВАННЯ ЕНЕРГЕТИКІВ У ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Психологічні особливості учнів підліткового віку 5 1.2. Сутність енергетиків (енергетичних напоїв) 8 1.3. Негативний вплив енергетиків на фізіологічному та психологічному рівні 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВЖИВАННЯ ЕНЕРГЕТИКІВ 19 2.1. Мотивація підлітків на вживання енергетиків 19 2.2. Дослідження формування соціально-психологічної залежності від енергетичних напоїв 22 2.3. Перспективні методики профілактики вживання енергетиків у підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТОК А 0 ДОДАТОК Б 1

Робота соціального педагога з профілактики правопорушень

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ШКОЛІ 8 1.1. Концептуальні основи сучасного шкільного виховання та функції соціального педагога в сучасному освітньому закладі 8 1.2. Технології роботи соціального педагога з профілактики правопорушень серед учнівської молоді 15 1.3. Рання профілактика відхилень у поведінці учнів 23 Висновки до першого розділу 42 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ВЕЛИКОСОРОЧИНСЬКІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ 44 2.1. Модель роботи закладу інтернатного типу 44 2.2. Удосконалення соціально-педагогічної роботи з профілактики правопорушень 47 2.3. Експериментальна перевірка моделі 50 В И С Н О В К И 52 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 54 Д О Д А Т К И 58 Об’єктом дослідження даної курсової роботи є процес організації роботи соціального педагога з профілактики правопорушень. Предмет дослідження – особливості формування агресивної поведінки підлітків, педагогічні умови організації діяльності учнів, які дозволяють попередити агресивну поведінку учнів, уникнути правопорушень, та ефективні методи корекції агресивної поведінки підлітків. Мета курсової роботи полягає у виявленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці шляхів удосконалення процесів навчання та виховання в цілому та у зниженні рівня правопорушень, скоєних учнями.

Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8 1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8 1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26 Висновки до першого розділу 47 РОЗДІЛ II МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49 2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49 2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55 2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57 2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58 2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60 Висновки до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62 3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62 3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64 3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64 3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67 3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77 Висновки до третього розділу 81 ВИСНОВОК 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТКИ 95