институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Диплом

Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6 1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6 1.2 Організаційна структура підприємства 7 1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9 1.4 Аналіз екон...

Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів

ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ 9 1.1 Маркетингова інформаційна система і маркетингові дослідження 9 1.2 Методика збору інформації 16 1.3 Оцінка сукупного ринкового попиту і й...

Маркетингові дослідження інформаційних послуг в мережі Інтернет на ринку України (на матеріалі компанії „Активсайт”)

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 8 1.1.1. Політичні чинники 17 1.1.2. Економічні чинники 18 1.1.3. Природні чинник...

Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ЛІЗИНГОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 6 1.1. Сутність та значення лізингових послуг. 6 1.2. Зміст та мета маркетингових досліджень лізингових послуг 19 1.3. Ринок лізингових послуг 22 ...

Маркетингові дослідження ринку сантехніки України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 7 1.1. Основи маркетингового дослідження ринків 7 1.2. Дослідження конкурентів та споживачів та його значення для маркетингової діяльності 16 1.3. Роль маркетингового дослідження в розр...

Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на ринку взуття

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 11 1.1.1. Політичні чинники 11 1.1.2. Економічні чинники 12 1.1.3. Природні чинн...

Маркетингові дослідження туристичних послуг на ринку України

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 9 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 9 1.1.1. Політичні чинники 13 1.1.2. Економічні чинники 15 1.1.3. Природні чинни...

Маркетингові дослідження у галузі міжнародного туризму

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Індустрія міжнародного туризму, її економічне значення та розвиток в сучасних умовах 6 1.2. Класифікація туристичної потреби16 1.3. Маркет...

МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ: ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ 7-32 1.1. Сутність маркетингових комунікацій та їх механізм 7-18 1.2. Особливості застосування маркетингових комунікацій в туристичній сфері 18-29 1.3. Методологія визначення...

Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)

Розділ 2. Аналіз ринків та цільових сегментів ТОВ „Альфа-ПАК” 3 2.1.Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Альфа-ПАК” 3 2.2.Аналіз макро- і мікро середовища ТОВ „Альфа-ПАК” 14 2.3.Аналіз цільових ринків ТОВ „Альфа-ПАК” 26 Розділ 3. Шляхи вдосконалення...

Матеріальна відповідальність працівників

Вступ / Розділ 1. Підстави і умови матеріальної відповідальності / Розділ 2. Види матеріальної відповідальності працівників / Розділ 3. Визначення розміру шкоди яка заподіяна працівником / Розділ 4. Порядок відшкодування шкоди / Висновки / Список вик...

Матеріальна відповідальність працівників

Вступ...............................................................................................................3 Розділ 1. Підстави і умови матеріальної відповідальності........................5 Розділ 2. Види матеріальної відповідальності праці...

МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА – НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА

ЗМІСТ Вступ 2 РОЗДІЛ 1 4 МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА – НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА 4 1.1. Економічний зміст матеріальних цінностей, їх класифікація та оцінка 4 1.2. Техніко-економічна характеристика підприємства ВАТ “...

Матеріальне стимулювання персоналу

Вступ 1. Суть матеріального стимулювання персоналу підприємства та його значення у успішному функціонуванні підприємства 2. Організація матеріального стимулювання підприємства 2.1. Система оплати праці і матеріального заохочення працівників агро...

Матеріальне стимулювання персоналу підприємства і шляхи його вдосконалення

Вступ / 1. Суть матеріального стимулювання персоналу підприємства та його значення у успішному функціонуванні підприємства / 2. Організація матеріального стимулювання підприємства / 2.1. Система оплати праці і матеріального заохочення працівників агр...

МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади організації матеріального стимулювання праці на підприємстві 7 1.1. Сутність та принципи матеріального стимулювання праці 7 1.2. Показники та критерії ефективності стимулювання праці на підприємстві 16 РОЗДІЛ 2. До...

Матеріально- технічна база господарства і технічне обслуговування агрегатів МТП

Зміст Вступ 1. Обгрунтування проекту 1.1. Загальна характеристика господарства 1.1.1. Стан та перспектива розвитку кормової бази 1.1.2. Стан МПТ 1.1.3. Матеріально- технічна база господарства і технічне обслуговування агрегатів МТП 1.1.4. Фінансов...

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА, ЇЇ ВПЛИВ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 5 1.1.Поняття, складові та значення матеріально-технічної бази 5 1.2. Оцінка складових матеріально-технічної бази для підприємства 9 1.3....

Матеріально-фінансові основи місцевого самоврядування

Вступ 3 Розділ 1. Проблеми сучасної бюджетної політики в Україні 4 1.1. Основні питання взаємовідносин між бюджетами різних рівнів 4 1.2. Майнове оподаткування та його роль в державній фінансовій політиці України 7 1.3. Додаткові джерела доходів орга...

Международная маркетинговая стратегия ОАО «Комбината» Крымская Роза»

Содержание: Введение 1. Особенности применения маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия. 2. Условие и методика проведения исследования. 3. Анализ внешнеэкономической деятельности ОАО «Комбината»Крымская Роза». 4. Маркетин...

Международная маркетинговая стратегия ОАО «Комбината» Крымская Роза»

Содержание: Введение 1. Особенности применения маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия. 2. Условие и методика проведения исследования. 3. Анализ внешнеэкономической деятельности ОАО «Комбината»Крымская Роза». 4. Маркетин...

МЕЖДУНАРОДНЫЙ РЫНОК ТУРИСТИЧЕСКИХ УСЛУГ

СОДЕРЖАНИЕ Стр. ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………3 РАЗДЕЛ 1 МЕЖДУНАРОДНАЯ ТОРГОВЛЯ УСЛУГАМИ: ИХ КЛАССИФИКАЦИЯ, СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ И РЕГУЛИРОВАНИЯ……………………………………………………………………6 1.1 Сущность и классификация услуг в международной торговле………...

Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5 1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5 1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовніш...

Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5 1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5 1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовніш...

Менеджмент банківських послуг та їх розвиток в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Сутність та значення банківських послуг для комерційних банків 6 1.2. Класифікація банківських послуг 12 1.3. Законодавче і нормативно-правове регулювання банків...

Менеджмент банківської системи на прикладі Ощадного банку України Путильського відділення 6799 Чернівецької області

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1.Банк як елемент ринкової інфраструктури. 5 § 1.1 Банківська система та її роль в ринковій інфраструктурі. 5 § 1.2. Менеджмент банківської діяльності в умовах становлення ринкової економіки. 15 § 1.3 Фінансовий менеджмент. Ба...

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльност...

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльно...

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинн...

Менеджмент транснаціональних компаній, як стратегія зовнішньоекономічної діяльності

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління транснаціональними компаніями 6 1. ТНК в системі сучасних міжнародних економічних відносин 6 2. Організаційні форми транснаціональної діяльності та їх особливості 16 3. Особливості стратегічного мен...

Менеджмент транснаціональних компаній, як стратегія побудови зовнішньоекономічної діяльності

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління транснаціональними компаніями 6 1.1. ТНК в системі сучасних міжнародних економічних відносин 6 1.2. Організаційні форми транснаціональної діяльності , їх особливості та управління ними. 16 Розділ 2....

Менеджмент як наука і мистецтво управління організацією

Вступ.................................................................................................................................3 І. Розвиток, історія, сутність та зміст менеджменту, як науки 1.1. Формування та розвиток принципів управління.......

Менеджмент як наука і мистецтво управління організацією

Зміст Вступ.............................................................................................................................2 1. Розвиток, історія, сутність та зміст менеджменту, як науки 1.1. Формування та розвиток принципів управління.....

Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7 1.1. Сутність значення та основні концепції мерчандайзингу 7 1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12 1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових за...

МЕТОДИ МОБІЛІЗАЦІЇ ГРОМАД

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття економічного розвитку громади 6 1.1. Підходи до економічного розвитку громади 6 1.2. Різновиди громади 15 1.3. Принципи та моделі економічного розвитку громади 19 Розділ 2. Залучення і участь громади в розвитку громади ...

Методи обліку витрат на виробництво та калькулювання собівартості продукції на підприємствах громадського харчування

РЕФЕРАТ 2 ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти методів обліку витрат на виробництво та калькулювання собівартості продукції 8 1.1. Витрати виробництва і калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) 8 1.2. Групування витрат за економічними...

Методи оцінки кредитоспроможності позичальника

Вступ Розділ 1. Кредитні операції комерційних банків 1.1. Сутність, види та принципи банківського кредитування 1.2. Організація кредитної діяльності банку 1.3. Основні етапи процесу банківського кредитування / Розділ 2. Методи оцінки кредитос...

Методи оцінки кредитоспроможності позичальника

Вступ Розділ 1. Теоретичні засади оцінки кредитоспроможності позичальника 1.1. Кредитоспроможність позичальника та основні джерела інформації для її визнання 1.2. Ліквідність балансу позичальника 1.3. Методологія оцінки кредитоспроможності по...

Методи оцінки кредитоспроможності позичальника

Вступ......................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні засади оцінки кредитоспроможності позичальника............................................................

Методи психологічної та психосоціальної реабілітації наркозалежних хворих

Вступ 2 Розділ І. Теоретико - методологічний аналіз наркоманії та її соціально-психологічні особливості 4 1.1 Наркологічна ситуація в Україні та м. Києві 4 1.2 Наркоманія як предмет психологічного дослідження 17 1.3 Реабілітаційні заходи та їх...

Методи та інструменти фінансування діяльності підприємства

Вступ / І. Економічний зміст та роль фінансового забезпечення діяльності підприємств в ринкових умовах / ІІ. Аналіз існуючих джерел фінансування діяльності підприємства на сучасному етапі розвитку економіки / 2.1. Аналіз власних джерел фінансового за...

Методи та організація обліку, аналізу і аудиту на підприємствах – суб’єкта малого бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 3.1. Система показників та методики, які використовують при аналізі на підприємствах – суб’єкта малого бізнесу 6 3.2. Аналіз активів та пасивів суб’єкта малого бізнесу 15 3.3. Аналіз...

Методи та принципи теорії держави та права

План 1. Місце теорії держави та права в системі наук 2. Предмет теорії держави та права 3. Методи та принципи теорії держави та права 4. Функції теорії держави та права 5. Значення теорії держави та права для підготовки сучасних юристів...

Методи управління

Вступ 1. Сутність методів управлінської діяльності та їх класифікація 1.1. Поняття та сутність методів управлінської діяльності 1.2. Класифікація методів управлінської діяльності 2. Методи управлінської діяльності персоналу управління 2.1. Мет...

Методи управління дебіторською і кредиторською заборгованістю, розв’язання проблем неплатежів

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні положення щодо управління дебіторською і кредиторською заборгованністю 7 1.1 Сутність дебіторської і кредиторської заборгованостей 7 1.2 Основні методи управління дебіторською і кредиторською заборгованністю підприємст...

Методи управління дебіторською та кредиторською заборгованістю підприємства; розв'язання проблеми неплатежів

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ТА КРЕДИТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ 8 1.1. Поняття та економічний зміст дебіторської та кредиторської заборгованості 8 1.2. Особливості управління дебіторською заборгованістю ...

Методи управління дебіторською та кредиторською заборгованістю підприємства; розв'язання проблеми неплатежів

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ТА КРЕДИТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ 8 1.1. Поняття та економічний зміст дебіторської та кредиторської заборгованості 8 1.2. Особливості управління дебіторською заборгованістю ...

Методи управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, розв’язання проблеми неплатежів (частина дипломної роботи)

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ТА КРЕДИТОРСЬКОЮ ПП «...» 3 2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства 3 2.2. Аналіз фінансового стану, ліквідності, платоспроможності та прибутковості ПП «...» 7 2.3. ...

Методи управління на туристичному (готель) підприємстві

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Організаційно-адміністративна діяльність менеджера 5 1.2. Аналіз економічних методів стимулювання персоналу 21 1.3. Соціально-психоло...

Методи формування і розподілу прибутку та напрями їх удосконалення + Автореферат

Вступ 3 Розділ 1. Основи управління формуванням та розподілом прибутку підприємств 6 1.1. Економічна суть прибутку підприємства 6 1.2. Особливості управління формуванням та розподілом прибутку підприємства 14 1.3. Фактори збільшення прибутку підприєм...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 |