институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Курсовая

Організація роботи органів місцевого самоврядування: нормативна база і практика її застосування

Зміст Вступ 3 1. Сесія - основна організаційно-правова форма роботи рад 5 2. Вирішення Радами питань місцевого значення, проведення в життя рішень вищестоящихорганів влади, забезпечення додержання законності і правопорядку. 12 3. Здійснення Радами ...

Організація роботи по комплектуванню фондів музею

Вступ 2 1. Державний історико-архітектурний музей-заповідник «Стародавній Київ» – досвід роботи 4 2. Особливості формування фондів музею 7 Висновки 13 Література 16 ...

Організація роботи приміщеннь і підприємств побутового обслуговування в готельному господарстві

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організація роботи приміщень і підприємств побутового обслуговування в готельному господарстві 5 2. Характеристика готелю Прем'єр Палас 11 3. Організація діяльності готелю 23 4. Аналіз стану організації роботи примі...

Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)

Вступ 3 1. Організація виробництва послуг проживання в готелі 5 2. Загальна характеристика досліджуваного готелю „...” 16 3. Процес обслуговування гостей у готелі „...” 16 4. Функції та обов‘язки службовців служби обслуговування в готелі „...” 18...

Організація роботи соусного відділення гарячого цеху підприємства громадського харчування

Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Організація роботи соусного відділення гарячого цеху їдальні 8 2.1. Характеристика роботи гарячого цеху 10 2.2. Організація роботи соусного відділення 11 2.2.1. Розробка і підбір теплового об...

Організація роботи структурних підрозділів що надають додаткові послуги в ресторанному господарстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ЩО НАДАЮТЬ ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 4 1.1.Ресторан як ланка системи громадського харчування 4 1.2. Управління підприємством громадського харчування 7 1.3. Ст...

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧАЕС

ВСТУП 2 1. Загальна характеристика організаційної структури та компетенція районних держадміністрацій м. Києва щодо захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС 1.1. Організаційна основа діяльності виконавчих органів апарату районних держадмініс...

Організація розрахунків у фьючерсній і опційній торгівлі

Вступ 3 1. Розрахунки в опційній торгівлі 4 1.1.Визначення опціонних контрактів 4 1.2. Інвестиційні операції з опціонами 8 1.3. Біржова торгівля опціонами 11 1.4. Розрахунок ціни опціону 13 2. Організація розрахунків у ф’ючерсній торгівлі 15 2...

ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 1. Суть, будова та функції банківської системи 4 2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9 2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9 2.2 Розрахункові п...

Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Самостійна робота як дидактична категорія…………………………6 1.1. Дослідники про самостійну роботу………………………………………..6 Розділ 2. Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи………………………………………………...

Організація санітарної служби підприємств ресторанного господарства

ЗМІСТ Вступ 4 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 2. Характеристика досліджуваного підприємства 17 3. Аналіз організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства 25 4. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємств...

Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1. Сутність сенсорного розвитку. 5 1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 8 1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх п...

Організація синтетичного та аналітичного обліку товарів

Вступ 4 1. Поняття, класифікація та оцінка товарів 6 2. Організація синтетичного та аналітичного обліку товарів 14 3. Облік надходжень товарів 26 4. Облік продажу товарів 33 Висновки 39 Список використаної літератури 42...

Організація системи опреративно-виробничого планування на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1. Планування діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність планування. Значення планування в сучасній економіці. 5 1.2. Оперативно-виробниче планування діяльності підприємства 9 Розділ 2. Характеристика господарської діяльності ТОВ „-”...

Організація системи просування товару

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Роль та місце системи маркетингових комунікацій у діяльності підприємства 4 1.1 Поняття маркетингових комунікацій та стимулювання 4 1.2 Етапи розробки ефективної комунікації 19 Розділ 2 Організація системи просування товару 26...

Організація системи розподілення.

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Діагностика збуту 4 1.1 Опис цільового ринку 4 1.2 Оцінка існуючої системи розподілення 5 1.3 Визначення цілей збуту 6 Розділ 2. Визначення стратегії розподілу 8 2.1 Характеристика компанії 8 2.2 Характер покриття ринку 11 2....

Організація системи управління підприємством (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Принципи та методи управління підприємством 4 1.2. Технологія управління персоналом, її складові 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТ...

Організація служб маркетингової діяльності

ЗМІСТ Стор. ВСТУП………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6 1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємст...

Організація спелеологічного туру в Україні для іноземних туристів

ПЛАН Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 6 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 6 1.2. Оцінка пропозиції 10 1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 12 Розділ ІІ. ...

Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 5 1.1. Історичне становлення залізничних перевезень в Україні 5 1.2. Стан розвитку залізничної мережі 11 1.3. Правове регулювання залізничних перевезень 16 2. ОРГАНІ...

Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії "Назва"

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 5 1.1. Історичне становлення залізничних перевезень в Україні 5 1.2. Стан розвитку залізничної мережі 10 1.3. Правове регулювання залізничних перевезень та под...

Організація спільної діяльності без створення юридичної особи

Вступ 3 1.Особливості спільної діяльності без створення юридичної особи 5 1.1. Сутність, цілі, етапи розвитку спільної діяльності 5 1.2.Форми спільної діяльності 7 1.3.Економічні основи регулювання та фінансування спільної діяльності 8 2. Організація...

Організація спортивно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах освіти та сім’ях

1. ОСНОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА СІМ’ЯХ 3 2. ОСНОВНІ ВИДИ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА РОДИНАХ 5 2.1. Гімнастика 5 2.2. Ігри 6 2.3. Біг 7 2.4. Плавання 9 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТА...

Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах

Вступ 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6 2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10 2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміще...

Організація стаціонарної допомоги міському населенню

1.Вступ. 3 2. Організація стаціонарної допомоги. 5 2.1. Стан стаціонарної допомоги населенню України та концепції її подальшого розвитку. 5 2.2. Організація стаціонарної допомоги. 11 2.4. Аналіз діяльності стаціонарної служби. 16 3. Організаційн...

Організація стимулювання праці на виробничому рівні

Вступ / 1. Наукові засади формування матеріального стимулювання / 2. Заохочення та стимулювання за успіхи у роботі / Висновок / Використана література...

Організація стратегічного планування в міжнародній фірмі

ЗМІСТ Вступ; 1.Сутність стратегічного планування і його в місце системі стратегічного управління. 2.Цілі організації планування. 2.1. Місія, як основна і загальна ціль організації. 2.2. Критерії та класифікація організаційних цілей. 2.3. Фа...

ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

ЗМІСТ Вступ........................................................................................................................3 Розділ 1. Нормативно-правова база забезпечення безпеки в готельно-ресторанному бізнесі...............

Організація та методика аудиту заробітної плати на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні та методичні аспккти аналізу та аудиту заробітної плати 5 1.1. Економічна сутність заробітної плати 5 1.2. Організація обліку заробітної плати на підприємстві 8 2. Організація та методика аудиту заробітної плати на підприємстві...

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці виклад...

Організація та методика роботи щодо експертизи цінності документів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ АРІВНИХ ДОКУМЕНТІВ. РІВНІ ОРГАНІЗАЦІЇ АРХІВНИХ ДОКУМЕНТІВ 7 1.1. Організація архівних документів 7 1.2. Рівні організації архівних документів 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ АСПЕКТІВ ЕКСПЕРТИЗИ ЦІННОСТІ ДОКУМЕНТІВ ...

Організація та надання рієлторських послуг

Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу на...

Організація та нормування праці на автотранспортному підприємстві

У першому розділі представлена базова схема виконання технологічних процесів на підприємстві. У другому розділі розраховані норми виробітку, норми часу, середня швидкість руху автомобіля, кількість транспортних засобів для перевезень вантажу та кільк...

Організація та проведення виборів

Вступ.....................................................................................................................................3 Розділ 1. Організація виборів: порядок призначення виборів, складання списків...................................

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Економічний зміст поняття конкуренція 6 1.2. Чинники конкурентного середовища підприємства 8 1.3. Методика дослідження конкурентного середовища 12 ...

Організація та проведення дослідження туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Роль споживача в формуванні туристичного продукту 5 1.2. Особливості поведінки споживачів в залежності від групових сегментів 7 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЬ...

Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі 5 1.1 Аналіз динаміки туристичного продукту за складом та структурою 5 1.2 Оцінка попиту споживачів туристичних послуг 6 2. Аналіз туристичного ринку України 13 2.1 Обс...

Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі 5 1.1 Аналіз динаміки туристичного продукту за складом та структурою 5 1.2 Оцінка попиту споживачів туристичних послуг 6 2. Аналіз туристичного ринку України 13 2.1 Обс...

Організація та проведення маркетингових досліджень

Вступ 3 Теоретичне обґрунтування особливостей проведення маркетингових досліджень 4 Дослідження маркетингового середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 8 Висновки 19 Перелік літератури 21 Додатки 22 ...

Організація та проведення маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Послідовність маркетингових досліджень у туризмі 4 2. Методика вивчення ринку туристичних послуг 6 3. Дослідження конкурентного середовища туристичного підприємства 9 Висновки 12 Список літератури 14 ...

Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6 1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6 1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11 1.3. Методологія досліджен...

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі...

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності збутової політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Поняття, сутність та еволюція концепції збуту в діяльності підприємства 7 1.2. Стратегія просування та збуту 10 1.3. Принцип...

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва»

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.1. Економічна сутність рекламної діяльності туристичного підприємства. 5 1.2. Зміст та ет...

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного ( готельного, ресторанного) підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність рекламної політики туристичного підприємства 5 1.2. Характеристика основних засобів і носіїв реклами туристичного підприємства 9 1.3...

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення рекламної політики в діяльності туристичного підпр...

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5 1.2. Організація маркетингового дослідження туристи...

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності асортименту туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Місце асортиментної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2. Поняття та характе...

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності цінової політики підприємства розміщення (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 7 1.1. Сутність цінової політики підприємства та її місце в системі маркетингу 7 1.2. Місце ціни серед чинників конкурентоспроможності підприє...

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6 1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6 1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетин...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 |