институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Курсовая

Маркетингові комунікації в туризмі на прикладі Украіни (бакалавр)

ВСТУП РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Поняття і види маркетингових комунікацій 6 1.2. Маркетингові комунікації на туристичному ринку 11 1.3. Управління комунікаційною діяльністю 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ Г...

Маркетингові проблеми створення нового товару (з практичною

Вступ 3 1. Стратегія розробки нових товарів 5 1.1. Напрями створення нових товарів 5 1.2. Основні етапи розробки нового товару 7 1.3. Підхід до етапів життєвого циклу товару 12 2. Створення нових товарів як засіб зростання фірми на конкурентних ...

Маркетинговые исследования

Введение2 І. ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ4 1. Маркетинг и маркетинговые исследования4 2. Маркетинговые исследования как разновидность эмпирических социологических исследований и самая важная составляющая маркетинговой информационной системы10 3. Маркетинговые...

Маркетинговые исследования

Введение3 1. Маркетинг и маркетинговые исследования5 2. Маркетинговые исследования как разновидность эмпирических социологических исследований и самая важная составляющая маркетинговой информационной системы10 3. Маркетинговые исследования и маркетин...

Маркетинговые исследования

Введение3 1. Маркетинг и маркетинговые исследования5 2. Маркетинговые исследования как разновидность эмпирических социологических исследований и самая важная составляющая маркетинговой информационной системы11 3. Маркетинговые исследования и маркетин...

Маркетинговые исследования потребительского рынка

План I. Введение: Значение правильного выбора ассортиментной политики для торгового предприятия № 307. II. Ассортиментная политика торгового предприятия в условиях конкуренции: 2.1 Характеристика торгового предприятия №307 2.2 Маркетинговые исс...

МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ В ЖУРНАЛИСТИКЕ

Содержание Введение 1. Ренессанс российской рекламы 1.1. История рекламы 1. 2. Что такое реклама? 1.3 Рекламное объявление в газете: содержание и форма 1.4. Реклама на телевидении и радио 1.5. Организация рекламной деятельности 2. «Паблик рилейшнз» ...

Маркетинговые опросные методики

Введение3 1. Специфика, предназначение и особенности маркетинговых опросных методик5 2. Торговые и потребительские панели11 3. Омнибусы, мониторинги и роллинговые методики17 4. Холл-тесты и Хоум-тесты21 5. Фокус группы24 Заключение31 Список литератур...

Маркетиновые коммуникации

Введение3 1. Сущность и значение интегрированных маркетинговых коммуникаций5 1.1.Сущность ИМК5 По определению Американской  ассоциации рекламных агентств,7 1.2. Причины создания ИМК13 Как добиться более прочной приверженности потребителей15 Воздейств...

Марксизм, комунізм

ВСТУП 3 1. Марксизм 4 2. Комунізм 9 ВИСНОВКИ 15 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 16 ...

Маршрутизація в мережі Інтернет

Вступ 3 1. Поняття про мережевий протокол Інтернет та маршрутизацію 4 2. Компоненти маршрутизації 6 3. Алгоритми маршрутизації 10 Висновки 17 Література 19 Додатки 21 ...

Маса грошей в обігу і методи її вимірювання

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Поняття маси грошей в обігу 4 2. Показники грошової маси в обігу 7 3. Засоби вимірювання грошей 10 ВИСНОВОК 14 Список використаних джерел 15 ...

Масаж

Вступ. І. Вплив масажу на організм. ІІ. Етіологія і патогенез при гіпертонічній хворобі. 2.1. Етіологія. 2.2. Патогенез. ІІІ. Застосування масажу при гіпертонічній хворобі. Висновок. Список використаної літератури. ...

Масаж при гіпертонічній хворобі

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Вплив масажу на організм. Загальний масаж 6 1.1. Аналітичний огляд літературних джерел із методики масажу 6 1.2. Загальні засади масажу хворих на гіпертонічну хворобу 11 Розділ 2. Методики масажу при гіпертонічній хворобі...

Масаж при захворюванні хребта

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАСАЖУ 5 1.1. Сутність масажу і вимоги до нього 5 1.2. Основні види масажу 10 1.3. Види патологічних станів, що підлягають лікуванню масажем 15 РОЗДІЛ 2. МАСАЖ ПРИ ЗАХВОРЮВАННЯХ ХРЕБТ...

Масиви і підпрограми (Теорія + програма)

Завдання 2 Хід роботи 2 Вибір засобу розробки програмного забезпечення 2 Розробка алгоритму рішення задачі 3 Висновки 12 Список використаної літератури 13 ...

Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування

Вступ 2 1. Поняття «комунікація» ознаки комунікації. 4 1.1. «Комунікація» чи «спілкування». 4 1.2. До питання про визначеня «комунікації». 6 2. Масова комунікація як вид міжособистістого спілкування. 10 2.1. Масова комунікація. 10 2.2. Джерела інфо...

Масова культура в дозвіллі людини

Вступ 3 1.Поняття про масову культуру. 5 2. Масова культура та етикет. 11 2.1. Моральні передумови спілкування. 11 2.2. Мовленнєве спілкування (культура слухання, говоріння, особливості мовлєнневого етикету). 15 2.3. Невербальні засоби спілкуван...

Масові, групові та індивідуальні форми виховання

Вступ 2 1. Поняття «форма виховання». 4 2. Індивідуальні, групові та масові форми організації виховної роботи. 6 3. Спеціальні форми виховної роботи. 14 Висновки 17 Список використаної літератури 19 ...

Математическое моделирование управления торговым кредитом на промышленном предприятии

Содержание. Часть 1. Ведение……………………………………………….….стр 2. Часть 2. Управление торговым кредитом на промышленном предпиятии. Глава 1. Понятие дебиторской задолженности и основные методы управления ею..…………………………………………………стр. 4 §1.1.Кредитная политика пр...

Матеріальна відповідальності працівників при колективній “бригадній” матеріальній відповідальності, укладання контракту за п.п. 2 і 3 ст 134 КЗпП України

Вступ 3 1. Поняття та диференціація матеріальної відповідальності за суб’єктами та суб’єктивним складом у трудовому праві 5 2. Правове регулювання та особливості матеріальної відповідальності при колективній “бригадній” матеріальній відповідальності....

Матеріальні та ідеальні джерела права: їх значення у процесі правоутворення

Вступ 3 1. Суть поняття «джерела права» 5 1.1. Право і його суть 5 1.2. Поняття «джерела права» 7 1.3. Види джерел права 10 2. Матеріальні джерела права 14 2.1.Поняття «матеріальні джерела права» 14 2.2. Зміст матеріальних джерел права 16 2.3...

Матеріальність помилки та її рівні

Вступ 3 1. Види помилок в бухгалтерському обліку та способи їх виправлення 4 2. Матеріальність (суттєвість) помилки 6 3. Визначення рівня матеріальності помилки 7 Висновки 10 Список літератури 11 ...

Матеріально-побутовий комплекс України. Проблеми і перспективи розвитку

ВСТУП 2 1. МАТЕРІАЛЬНО-ПОБУТОВИЙ КОМПЛЕКС – СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 3 2. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАТЕРІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО КОМПЛЕКСУ 4 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 ...

Матриця товари-ринки І Ансоффа та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика матриці «товари-ринки» І. Ансоффа 5 1.1. Поняття стратегії 5 1.2. Призначення матриці «товари-ринки» 11 Розділ 2. Основи банківського маркетингу 21 2.1. Сутність, функції і принципи банківського маркетин...

МАШИНОБУДІВНИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ.

Зміст Вступ……………………………………………………………………….…..……..3 РОЗДІЛ 1. МАШИНОБУДІВНИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ………….………….5 1.1.Значення машинобудування в економіці України…………………..5 1.2. Основні принципи та фактори розміщення підприємств машинобудування………………………...

Машиностроение мира

Содержание 1. Определение отрасли, ее значение 3-4 2. Сырье...

Медична галузь

Зміст стор. Вступ 3 1. Аналіз розвитку медичної галузі 5 1.1 Значення медичної галузі для Дніпропетровської області 5 1.2 Ретроспективний аналіз галузі 6 1. 3 Діагностика стану розвитку медичного обслуговування в Дніпропетровській області 7 2. Прогно...

Медична галузь

Зміст стор. Вступ 3 1. Аналіз розвитку медичної галузі 5 1.1 Значення медичної галузі для Дніпропетровської області 5 1.2 Ретроспективний аналіз галузі 6 1. 3 Діагностика стану розвитку медичного обслуговування в Дніпропетровській області 7 2. Прогно...

Медична кліматологія і кліматотерапія

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. МЕДИКО-КЛІМАТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ПРИРОДНИХ ЗОН 4 2. ФІЗІОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ КЛІМАТУ НА ОРГАНІЗМ 12 3. АКЛІМАТИЗАЦІЯ 18 4. КЛІМАТОЛОГІЧНІ РЕАКЦІЇ 21 5. КЛІМАТОПРОФІЛАКТИКА ...

Медична техніка

Використання ендоскопічної техніки при диагностці та лікуванні 2 Особливості ендоскопічного ринку в Україні 7 Характеристика роботи ендоскопічного кабінету 9 Література 12 ...

Медична техніка (варіант 8)

ЗМІСТ Групи рентгенодіагностичного обладнання 2 Рентгенографічні матеріали: світовий та вітчизняний ринки 8 Організація роботи рентгенологічного відділення лікувально-профілактичного заходу 9 Література 16 ...

Медичне страхування та страхова медицина: необхідність запровадження та фінансові аспекти організації.

1. ВСТУП 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ СТРАХОВОЇ МЕДЕЦИНИ У СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 5 3. ПРОБЛЕМИ СТРАХОВОЇ МЕДИЦИНИ І НЕОБХІДНІСТЬ ЇЇ ЗАПОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ 12 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТКИ 24 ...

Медичний огляд

1. Основні поняття про медичний огляд 3 Список використаних джерел 14 ...

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характери...

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характери...

Медіа-простір України в контексті взаємодії з владою

Вступ 2 1. Моделі взаємодії засобів масової комунікації із владою 4 2. Основні риси медіа-простору України 19 Висновки 38 Література 41 Додаток 1. Статистичні дані про друковані засоби масової інформації в Україні (станом на 01.01.04) 44 Літер...

Международная маркетинговая среда

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ..........................................................................................................…3 1.Международная маркетинговая среда..........................................................….4 1.1.Экономическа...

Международная торговля и международный кредит

1. Вступление 2 2. Основные теории международной торговли 2 2.1 Классическая теория международной торговли 2 2.2 Понятие международной торговли 3 3. Основные этапы в развитии мировой торговли 4 4. Структура и основные товаропотоки мировой торговли 6 ...

Международние организации

Вступ 3 1. Міжнародні фінансові відносини та міжнародні організації 4 2. Стан і перспективи співробітництва України міжнародними фінансовими інституціями 9 2.1. Міжнародний валютний фонд і його діяльність в Україні 9 2.2. Світовий банк 12 2.3. Європ...

Международний маркетинг

Вступ 3 1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу 5 1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу 5 1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку 8 2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу 14 2.1. Вияв...

МЕЖДУНАРОДНІЕ ВАЛЮТНО-ФИНАНСОВІЕ ОТНОШЕНИЯ

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ I. МЕЖДУНАРОДНІЕ ВАЛЮТНО-ФИНАНСОВІЕ ОТНОШЕНИЯ I.I. Мировая валютно-финансовая система I.2. Валюты и валютные курсы I.3. Международные валютно-финансовые организации 2. ВАЛЮТНО-ФИНАНСОВЫЕ УСЛОВИЯ В...

Международное сотрудничество

СОДЕРЖАНИЕ Вступление 3 1. Принцип международного сотрудничества и его развитие в ХХI веке 4 2. Международное сотрудничество в области развития 16 3. Роль ведущих международных организаций в обеспечении эффективного международного сотрудничества. 31...

Международное сотрудничество

СОДЕРЖАНИЕ Вступление 3 1. Принцип международного сотрудничества и его развитие в ХХI веке 4 2. Международное сотрудничество в области развития 16 3. Роль ведущих международных организаций в обеспечении эффективного международного сотрудничества. 31...

Международные валютно-кредитные и финансовые организации

ВВЕДЕНИЕ 3 ГЛАВА I. ВОЗНИКНОВЕНИЕ И ФОРМИРОВАНИЕ МЕЖДУНАРОДНОГО ДОЛГВОГО КРИЗИСА 5 1.1 Понятие и причины внешнего долга 5 1.2 Система управления внешним долгом (Подходы кредиторов и должников к разрешению кризиса международной задолженности) 9 1.3 Ме...

Международные товарные биржи: организационная структура и функции

Содержание. Введение……………………………………………………………………3 1. Крупнейшие международные биржевые центры………………………..4 1.1 Общая характеристика биржевых рынков…………………………...4 1.2 Биржевые рынки США………………………………………………...5 1.3 Биржевые рынки Европы………………………………………………8 ...

Международный кредит

План2 Введение3 1. Международный кредит, его сущность и значение в мировой экономике6 1.1 Сущность международного кредита6 1.2. Формы международного кредитования зарубежных стран10 1.3. Международный долгосрочный кредит и его особенности в зарубежных...

Международный маркетинг

ВВЕДЕНИЕ 1. МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ. СОДЕРЖАНИЕ ПОНЯТИЯ И СУЩНОСТЬ. 2. ВНУТРЕННИЙ И МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ: ОБЩИЕ ЧЕРТЫ И ОТЛИЧИЯ 3. ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ МИРОВОГО ХО­ЗЯЙСТВА И НОВЫЕ ПРИОРИТЕТЫ МЕЖДУ­НАРОДНОГО МАРКЕТИНГА 4. СРЕДА МЕЖДУНАРОДНОГО МАР...

Межі чинності нормативно-правових актів держави

Вступ 3 1.Параметри обмеження чинності нормативно-правових актів 5 2. Дія нормативно-правових актів у часі. 10 Зворотна сила закону 10 3. Чинність нормативно-правових актів у просторі та по колу суб’єктів 15 Висновки 25 Список літератури 28...

Межі чинності нормативно-правових актів держави

Вступ 3 1.Параметри обмеження чинності нормативно-правових актів. Дія нормативно-правових актів у часі 5 2. Зворотна сила закону 13 3.Дія нормативно-правових актів у просторі 15 4.Дія нормативно-правових актів по колу осіб ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 |