институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Курсовая

Маркетинг торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття маркетингу торговельного підприємства 5 1.2. Сутність і завдання маркетингової товарної політики 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 11 РОЗДІЛ 2. ...

Маркетинг №5 НАУ (Маркетингове дослідження)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство 4 1.1.Вказати найважливіші ринки, на яких діє Ваше підприємство і їх місткість 4 1.2. Прогнози найближчого (0,5 роки - 1 рік) розвитку ринків 4 1.3. Пріоритетність ринків за рангами комерційної ефективнос...

Маркетингова діяльність

Вступ 3 1. Сутність маркетингу 5 2. Економічні передумови становлення маркетингу 16 3. Організація маркетингу на підприємстві 23 4. Проблеми та недоліки маркетингової діяльності на українських підприємствах 32 Висновки 42 Література 45 ...

Маркетингова інформація і дослідження

Вступ3 1. Маркетинг і маркетингові дослідження5 2. Маркетингова інформація, її види18 2.1. Поняття маркетингової інформації18 2.2. Джерела маркетингової інформації24 2.3. Маркетингова інформаційна система (МІС)27 3. Маркетингова розвідка: цілі, джере...

Маркетингова политика

ВСТУП3 1. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА.3 1.1. Характеристика товару.3 1.2. Місто товару у класифікаторі6 1.3. Розробка товару.7 1.4. Життєві цикл товару.8 1.5. Конкурентоспроможність продукції. 9 2. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА. 12 2.1 Вибір типу ри...

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 3 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7 2. Особливості проведення маркетингової політика комуніка...

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 4 3. Позиціювання товару на ринку 5 4. Розробка стратегії просування 6 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності ...

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 6 3. Позиціювання товару на ринку 7 4. Розробка стратегії просування 8 5. Розробка рекламної кампанії 16 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності ...

Маркетингова політика комунікацій

1. Комплексне оцінювання іміджу. Імідж як складова сучасної цивілізації 3 2. Рекламна кампанія: Загальне поняття 7 3. PR - відділ у функціональній структурі організації: обов’язки переваги і недоліки 10 Список використаної літератури 12 ...

Маркетингова політика комунікацій на ринку вищих навчальних закладів м. Києва (на прикладі Київського Національного університету ім. Т.Шевченко)

Вступ 3 Розділ 1. Сутність, поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Складові маркетингової політики комунікацій 9 1.3. Методи визначення ефективності комплексу маркети...

Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма

Вступ 3 1 Теоретичний аспект маркетингової програми підприємства 5 1.1 Поняття маркетингової програми підприємства та її складові 5 1.2 Види та класифікація програм маркетингу 10 2 Практичний аспект складання програми маркетингу 12 2.1 Зміст про...

Маркетингова стратегія підприємства

Зміст Розділ 1 Вступ 3 Розділ 2 Аналітична частина 5 2.1 Аналіз макросередовища 5 2.2 Аналіз мікросередовища 7 2.3 Наявність цілей, завдань та обґрунтованої маркетингової стратегії 12 2.4 Організація служби маркетингу 13 Розділ 3 Проектна частина 20...

Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару

ПЛАН 1. Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару 3 2.Договірні відносини у каналах збуту 6 3. Зміст і характеристика розділу маркетингового плану “Дослідження ринку” 8 4. Вибір ефективної системи просування товарів: стратегії, ком...

Маркетингова сутність реклами

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки....

Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки....

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА

Вступ 3 1. Товарна політика підприємства. 4 1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4 1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6 1.3. Конкурентоспроможність товару. 10 1.4. Формування ...

Маркетингова товарна політика

Вступ3 Розділ 1. Сутність і особливості товару в системі маркетингу5 1.1. Ринкова класифікація товарів та послуг5 1.2. Номенклатура і асортимент товарного пропонування13 Розділ 2. Товарна політика підприємства15 2.1. Зміст товарної політики підприємс...

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ» (2- 3-й розділи дипломної)

РОЗДІЛ 2 МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЗАТ «ОБОЛОНЬ»…….....................2 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ЗАТ «Оболонь» 2 2.2. Динаміка формування товарного асортименту ЗАТ «Оболонь» 17 2.3. Обсяги реалізації прод...

Маркетингова товарна політика підприємства

ПЛАН. Вступ 1. Поняття товару 1.1. Єдність товару та послуги 1.2. Рівні товару 1.3. Класифікації товарів 1.4. Організації, особи, місця та ідеї 1.5. Властивості товару 1.6. Дизайн товару 1.7. Використання марочних назв 1.8. Вибір назви торгової марк...

Маркетингова цінова політика

ЗМІСТ Вступ 3 1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9 2.1. Зовнішні фактори 9 2.1.1. Попит 9 2.1.2. Конкуренція 11 2.1.3. Державне регулювання 12 2.2. Внутрішні фактори 14 ...

Маркетингова цінова політика

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА. 3 2. ОСНОВНІ ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ. 15 3. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА. ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ. 21 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПРИЧИННИХ ЧИННИКІВ ВАЖЛИВОСТІ ЦІНИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ....

Маркетингова цінова політика

Вступ3 1. Товар в системі маркетингу5 2. Використання марочних назв7 3. Упаковка товару12 4. Рішення щодо товарного асортименту15 5. Методи просування товару на ринок23 Газета 26 Висновки30 Література33...

Маркетинговая политика

Введение3 1. Аналитическая часть4 1.1. Товарный анализ5 1.2.Анализ потребителей6 1.3. Анализ конкурентов9 1.4. Прогноз рынка, его опасности и возможности 12 2. Практическая часть18 2.2. Стратегия маркетинга19 2.3. Маркетинговая политика20 2.3.1. Това...

Маркетинговая политика АТБ

Введение2 1. Товар в системе маркетинга4 2. Использование марочных названий9 ООО «АТБ-МАРКЕТ» занимает лидирующую позицию, хотя это не говорит о том, что мы можем говорить о 100% лидерстве. Это связано с тем, что остаются пункты на которыми надо раб...

Маркетинговая стратегия

Введение3 1. Поиск клиента и работа с ним5 2. Конкуренция11 Конкурентоспособность товара17 Качество товара.22 Маркетинговая, коммерческая составляющие, патентная чистота товара25 3. Маркетинговая стратегия28 Сравнительная характеристика стратегий вхо...

Маркетинговая товарная политика

Введение 1.СУЩНОСТЬ МАРКЕТИНГОВОЙ ТОВАРНОЙ ПОЛИТИКИ Понятие и сущность товара 1.2. Торговая марка. 1.3.Свойства и классификация товаров 2. Стимулирование покупательского спроса НА ТОВАРЫ. 2.1.Инновационная политика фирмы 2.2. Жизненный цикл товара ...

Маркетинговая товарная политика (Кока -кола)

Содержание Введение 3 Раздел 1 Товар в системе маркетинга 5 Раздел 2 Использование марочных названий 15 Раздел 3 Упаковка товара 23 Раздел 4 Решения товарного ассортимента 27 Раздел 5 Методы продвижения товара на рынок 29 Выводы 33 Использованная ли...

Маркетинговая ценовая политика

Вступление3 1. Товар в системе маркетинга5 2. Использование марочных названий8 3. Упаковка товара13 4. Решение относительно товарного ассортимента16 5. Методы продвижения товара на рынок24 Газета 28 Выводы31 Література34...

Маркетингове дослідження ринку лікарняних засобів на прикладі конкретного засобу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 5 1.2. SWOТ-аналіз фармацевтичного підприємства «Назва» 9 1.3. Оцінка попиту на продукцію ВАТ «Назва» за віком 13 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 17 ...

Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»

1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 3 2. Аналіз зовнішнього маркетингового мікросередовища 4 3. Характеристика маркетингового комплексу 5 4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 8 5. Пропозиції по удосконале...

Маркетингове дослідження (кава)

Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 7 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 10 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 11 1.6. Асортимент продукції 14 1.7. Збутова політика 16 1.8. Цінова політика ...

Маркетингове дослідження ринкової кон’юнктури обраного продовольчого товару

Вступ 3 1. Загальна характеристика маркетингових досліджень кон'юнктури ринку 6 1.1. Напрями комплексного дослідження фармацевтичного ринку 6 1.2. Маркетингові дослідження в умовах глобалізації бізнесу 12 1.3. Теоретико-методологічні засади с...

Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)

Вступ 3 1 Оцінка стану та перспектив розвитку макросередовища 6 2 Загальний аналіз ринку 10 3 Аналіз поведінки споживачів та характеристик споживання 13 4 Аналіз конкурентного середовища 15 5 Аналіз внутрішнього середовища фірми 19 6 Аналіз по...

Маркетингове дослідження ринку парфумерії

Вступ 3 I Теоретична частина 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 1.3 Види ринків та особливості формування ціни на них 12 II Практична частина 15 2.1 Дослідження ринку парфумів в Украї...

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури р...

Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”

1.Аналіз макромаркетингового середовища ТОВ „СІТ” 3 2.Аналіз мікро маркетингового середовища ТОВ „СІТ”6 3.Проведення SWOT- аналізу ТОВ „СІТ” 27 4.Визначення цілей дослідження 33 5.Розробка пошукових питань 39 6.Аналіз джерел вторинної інформації 44 7...

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та з...

Маркетингове планування в туризмі

ВСТУП 3 1. Методи оцінки перспективного попиту 4 2. Маркетингове планування в туризмі 6 Висновки 11 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 12...

МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 1. МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВА 5 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ПП „ЕНЕРГО-СЕРВІС” 9 2.1.Загальна характеристика підприємства 9 2.2. Аналіз макросередовища маркетингу 9 2.2.1. Аналіз економічного середов...

Маркетингове середовище підприємства

Вступ3 1. Маркетингове середовище підприємства: поняття і особливості6 2.Система маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства15 3. Особливості макросередовища в сучасних комерційних організаціях України.26 4. Вдосконалення стосун...

Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та збору інформації. 5 1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання. 5 1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 11 Розділ 2. Маркетинговий аналіз ді...

Маркетинговий аналіз ринку інвестицій та інвестиційних товарів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу. 5 1.1 Поняття про маркетинг, основні функції. 5 1.2 Концепції маркетингу, та їх роль в просуванні товару. 10 Розділ 2. Маркетинговий аналіз ринку інвестицій та інвестиційних товарів. 15 2.1 Інве...

Маркетинговий менеджмент

Вступ 3 1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8 1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8 1.2. Концепція вдосконалення товару 9 1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9 1.4. Концепція маркетингу 10 1.5. Концепція соціально-етичн...

Маркетингові дослідження

1. Передовий досвід організації і проведення маркетингових досліджень (на прикладі зарубіжних і вітчизняних фірм)3 Асортимент.6 Реклама та просування товарів8 Висновки10 2. Вплив задоволення товаром (системою послуг) на відношення споживача до марки ...

Маркетингові дослідження з комерційної нерухомості

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ 5 1.1 Сутність та функції маркетингових досліджень 5 1.2 Етапи проведення маркетингових досліджень 8 1.3 Теоретичні засади та досвід проведення маркетингових досліджен...

Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її к...

Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5 1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8 1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зар...

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6 1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6 1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12 2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетинг...

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5 1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприєм...

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 |