институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Курсовая

Макроекономіка і макроекономічна політика взаємозв′язок та взаємовплив

ПЛАН ВСТУП 3 1. ЦІЛІ І ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ 5 1.1. Макроекономічна політика та її цілі 5 1.2. Взаємозв'язок економічної теорії і економічної політики 8 2. ВПЛИВ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ 12 2.1. А...

Макроекономіка і макроекономічна політика: взаємозв язок та взаємовплив

Вступ 3 1. Взаємозв’язок макроекономіки та макроекономічної політики 4 2. Проблеми проведення макроекономічної політики в Україні 9 3. Шляхи вдосконалення макроекономічної політики в Україні 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18 ...

Макроекономічна політика України: модель і специфіка

ВСТУП 2 1. МАКРОЕКОНОМІЧНА РІВНОВАГА В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМАХ 3 1.1. Макроекономічна рівновага в умовах глобалізації 3 1.2. Використання макроекономічних моделей в Україні 8 2. АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ 11 ...

Макроекономічне регулювання в умовах ринку

ВСТУП 3 1. Зміст та функції макроекономічного регулювання в умовах ринку 4 2. Методи державного регулювання економікою 12 3. Правове забезпечення макроекономічного регулювання 16 ВИСНОВКИ 19 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 20 ...

МАКРОЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДОХОДІВ І ВИТРАТ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУКУПНІ ВИТРАТИ ПРИВАТНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА ЕКОНОМІЧНА РІВНОВАГА 5 1.1.Витратні моделі рівноваги 5 1.2.Мультиплікатор витрат 10 РОЗДІЛ 2. МАКРОЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДОХОДІВ І ВИТРАТ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ 12 2.1. Динаміка заробітної плати і дохо...

Макроекономічний аналіз системи національних рахунків

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ НАЦІОНАЛЬНІ РАХУНКИ ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ, ЇХ СУТНІСТЬ 5 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКІВ 12 3. ОСНОВНІ КОНСОЛІДОВАНІ РАХУНКИ ЇХ ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ТА РОЛЬ У СИСТЕМІ РОЗРАХУНКІВ 19 4. АНАЛ...

Макроекономічний зміст соціальної політики держави (за матеріалами країн перехідної економіки)

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Макроекономічний зміст соціальної політики: мета соцальної політики, її складові і зміст 7 1.1. Політика державного регулювання як складова частина господарської системи 7 1.2. Політика економічного розвитку: державне кориг...

Макроекономічні концепції

Зміст Вступ …………………………………………………………….3 1. Основні етапи становлення і розвитку макроекономіки 1.1. Розвиток макроекономічної науки ……………………...4 1.2. Предмет і функції макроекономіки………………….. ..7 2. Макроекономічні концепції……………………………… ...

Макроекономічні проблеми щодо формування валютного курсу

ВСТУП 3 1. Поняття валюти та валютного курсу 4 2. Економічні основи валютних курсів. 6 3. Макроекономічні умови формування валютного курсу 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ...

Максимізація економічного прибутку в умовах досконалої конкуренції (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ 1. Характерні риси досконалої конкуренції 4 1.1. Сутність та ознаки досконалої конкуренції 4 1.2. Фірма на ринку досконалої конкуренції 7 Розділ 2. Оптимізація роботи підприємства 13 2.1. Основні підходи до максимізації прибутку н...

Максимізація прибутку

Вступ / 1. Максимізація прибутку / 2. Гранична виручка, граничні витрати та максимізація прибутку / Висновок / Використана література...

Максимізація прибутку і мінімізація збитків фірми олігополіста

Вступ 3 1. Характеристика ринку олігополії 5 2. Модель ламаної кривої попиту 18 3. Моделі дуополії 28 4. Максимізація прибутку і мінімізація збитків в умовах олігополії 35 Висновки 43 Список використаної літератури 45 Метою курсової роботи є...

Мала приватизація

Вступ / 1. Поняття приватизації / 2. Об’єкти та суб’єкти приватизації державних підприємств / Висновок / Використана література...

Мала проза Івана Франка. Повісті на робітничу тематику («Ріпник», «Навернений грішник»)

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОЗОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ І. ФРАНКА 4 2. МАЛА ПРОЗА ІВАНА ФРАНКА 16 2.1. Особливості малої прози Івана Франка 16 2.2. Повісті на робітничу тематику 19 2.3. «Ріпник» 23 2.4. «Навернений грішник» 28 2.5. Місце художньої ...

Мале підприємництво в Україні

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І ПІДПРИЄМСТВО – ГОЛОВНА ЛАНКА НАРОДНОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ КРАЇНИ 3 1.1. Характеристика підприємства як суб’єкта ринкової економіки 3 1.2 Сутність та правове регламентування малих підприємства 7 РОЗДІЛ ІІ ПОКАЗНИКИ РОЗМЕЖУВАННЯ...

Мале підприємництво в Україні

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І ПІДПРИЄМСТВО – ГОЛОВНА ЛАНКА НАРОДНОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ КРАЇНИ 3 1.1. Характеристика підприємства як суб’єкта ринкової економіки 3 1.2 Сутність та правове регламентування малих підприємства 7 РОЗДІЛ ІІ ПОКАЗНИКИ РОЗМЕЖУВАННЯ...

Малий бізнес в Україні

План Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади розвитку малого бізнесу 4 1.1 Сутність та мета діяльності підприємства малого бізнесу 4 1.2 Характеристика ринкового середовища господарювання підприємства малого бізнесу 9 Розділ 2.Нормативно – правове забез...

Малий бізнес в Україні: стан та проблеми розвитку

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 13 3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ, ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 25 4. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ МАЛОГО П...

Малий бізнес особливості розвитку та місце в ринковій системі

ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І РОЛЬ МАЛОГО БІЗНЕСУ У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ 5 2. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 20 3. ВПЛИВ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ НА РОЗВИТОК МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 26 4. ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ ...

Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі

Зміст Вступ 3 1. Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі 5 1.1 Соціально-економічна суть малого бізнесу 5 1.2 Малий бізнес як форма реалізації економічної реформи в Україні 7 2. Організація та принципи діяльності малих підприємств 19 2....

Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі

Зміст Вступ 3 1. Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі 5 1.1 Соціально-економічна суть малого бізнесу 5 1.2 Малий бізнес як форма реалізації економічної реформи в Україні 7 2. Організація та принципи діяльності малих підприємств 21 2...

Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі

Зміст Вступ 3 1. Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі 4 1.1 Малий бізнес як форма реалізації економічної реформи в Україні 5 1.2 Аналіз розвитку інфраструктури малого підприємництва 9 2. Організація та принципи діяльності малих підп...

Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі

Зміст Вступ 3 1. Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі 5 1.1 Соціально-економічна суть малого бізнесу 5 1.2 Малий бізнес як форма реалізації економічної реформи в Україні 7 2. Організація та принципи діяльності малих підприємств 19 2....

Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі

Зміст Вступ 3 1. Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі 5 1.1 Соціально-економічна суть малого бізнесу 5 1.2 Малий бізнес як форма реалізації економічної реформи в Україні 7 2. Організація та принципи діяльності малих підприємств 21 2...

Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі

Зміст Вступ 3 1. Малі підприємства та їх роль в економічному прогресі 4 1.1 Малий бізнес як форма реалізації економічної реформи в Україні 5 1.2 Аналіз розвитку інфраструктури малого підприємництва 9 2. Організація та принципи діяльності малих підп...

Малобюджетні рекламні компанії

ВСТУП 3 1 Теоретичні аспекти організації рекламної кампанії 5 1 1 Поняття рекламної кампанії 5 1 2 Основні етапи проведення рекламної кампанії 7 1 3 Особливості розробки бюджетів для малобюджетних рекламних кампаній 10 2 Організація малобюд...

Малые предприятия и их роль в экономическом прогрессе

Содержание Вступление 3 Раздел 1. Малые предприятия и их роль в экономическом прогрессе 5 1.1. Понятие, признаки и организация деятельносит малых предприятий 5 1.2. Принципы деятельности малых предприятий 12 Раздел 2. Проблемы функционирования малых ...

Маржинальна концепція Л. Вальраса

Маржинальна концепція Л.Вальраса Зміст Вступ 2 1. Внесок Леона Вальраса у світову економічну науку 4 2. Сутність концепція маржиналізму 6 3. Аналіз структури загальної системи економічних наук та теорія цінності 8 3. Модель загальної економічної рів...

Маркетинг

1. Основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясність різницю між поняттями «якість» і «конкурентоспроможність» 7 3. Етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 13 4. Творче завдання 18 Перелік літератури: 21 ...

Маркетинг

Зміст 1. Рівні та класифікація товару 3 2. Форми організації торгівлі 6 Література 8 ...

Маркетинг

Вступ 2 1. Опис товару, його класифікація 4 2. Обґрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних. Упаковка товару та його маркування 6 3. Форми і перелік сервісних послуг 9 4. Тип цільового ринку 11 5. Вибір каналів розподілу та маркетингових...

Маркетинг

1. Обґрунтування вибору продукту й визначення маркетингової проблеми 3 2. Створення анкети 5 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14 ...

Маркетинг

Зміст 1. Аналіз теорії впливу реклами на людину 3 2. Розроблення стратегії міжнародного маркетингу 7 Список використаної літератури 12 ...

Маркетинг

1. Сутність основних напрямків маркетингових досліджень 4 2. Охарактеризуйте основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентоздатності товару і конкурентоздатності фірми 7 3. Навести приклади функціональної видової і предметної к...

Маркетинг

Завдання 1 3 Донедавна виробниче підприємство Побутхім яке спеціалізується на виробництві фарб орієнтувалося лише на професійний ринок продаючи фарбу в 5-ти літрових ємностях. Керівництво фірми приймає стратегічне рішення випускати продукцію для...

Маркетинг

1. Ринок як умова і економічна основа маркетингу 3 2. Сегментування ринку 4 3. Товарна політика принципи її організації 5 4. Особливості проведення рекламної кампанії методом «директ-мейл» 7 Задача. 9 Список використаної літератури 10 ...

Маркетинг

1. Вибір методу ціноутворення і утворення остаточної ціни 3 2. Маркетинг на ринку цінних паперів 7 Задача 1 14 Задача 2 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18 ...

МАРКЕТИНГ

ЗМІСТ 1. ДІЛОВА ГРА 3 2. МАРКЕТИНГ 5 2.1 Огляд ринку 5 2.2 Конкуренти 9 3. ФІНАНСУВАННЯ 11 4. УПРАВЛІННЯ 19 5 ПЛАНУВАННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ 23 6.ГРАФІЧНА ЧАСТИНА 36 ЛІТЕРАТУРА 39...

Маркетинг

Содержание Введение 3 1. Жизненный цикл товара 5...

Маркетинг

Введение 3 1. Выбор товара 5 2. Формулирование целей фирмы 8 3. Определение потребных ресурсов 10 4. Формулирование целей маркетинга 11 5. Анализ конкурентной среды и оценка конкурентоспособ-ности фирмы 13 6. Сегментация рынка и выбор целевого ...

МАРКЕТИНГ

ЗМІСТ 1. ДІЛОВА ГРА 3 2. МАРКЕТИНГ 5 2.1 Огляд ринку 5 2.2 Конкуренти 9 3. ФІНАНСУВАННЯ 11 4. УПРАВЛІННЯ 19 5 ПЛАНУВАННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ 23 6.ГРАФІЧНА ЧАСТИНА 36 ЛІТЕРАТУРА 39...

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение 1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма 2. Рынки 2.1. Массовый маркетинг 2.2. Маркетинг, ориентированный на товар 2.3. Целевой маркетинг 3. Деление рынка на сегменты 4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг 4.1.Географическая...

Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства

ВСТУП 3 1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5 1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9 1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13 2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ Д...

Маркетинг в банковской сфере

Введение. Система маркетинговой информации, ее суть. І. І. Планы маркетинговой информации. І. ІІ. Сбор и анализ маркетинговой информации. II. Реклама, суть, виды, функции, цель, место в маркетинговой деятельности, бюджет, средства. ІІ.І. Каналы ра...

Маркетинг інновацій

Вступ.....................................................................................................................3 1. Використання маркетингових підходів в інноваційному менеджменті ЗЕД..........................................................

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Вступ 3 1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4 1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4 1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5 2. Ситуаційне завданн...

Маркетинг как концепция управления

Введение3 1. Теоретическая часть5 1.Маркетинг, его сущность и основные принципы5 2. Концепции управления: сущность и эволюция представлений7 2.1.Эволюция концепции маркетинга7 2.2. Виды концепций управления9 3 Основные концепции управления маркетинг...

Маркетинг комунікацій

1. Лоббізм та групи тиску у PR 3 2. Особливості взаємовідносин служби РR з мас-медіа 4 3. Р.П.М., маркетинг, комунікації: сутність та завдання. 5 4. Особливості використання рекламно-оформлюваних матеріалів у Р.П.М. 6 5.Визначення реакції споживача ...

Маркетинг поштового зв'язку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МАТРИЦІ БОСТОНСЬКОЇ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ГРУПИ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРАКТИЧНОЇ ЗАДАЧІ ТА ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ 10 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 25 ...

Маркетинг рекордингового проекту

Завдання: Дослідити ситуацію в Україні; запропонувати приклади зі світової практики; охарактеризувати методики маркетингових досліджень у галузі; описати варіанти промоційних кампаній; надати сценарії успішних презентацій рекордингового аудіо- і віде...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 |