институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Курсовая

Резерви зменьшення собівартості продукції

Вступ 3 1. Сутність, склад та класифікація витрат підприємства 5 2. Поняття собівартості продукції та її види 11 3. Методика калькулювання собівартості продукції підприємства 17 4. Аналіз собівартості продукції підприємства ТОВ «Літанатс» 22 5. ...

Резерви зниження вартості капіталу підприємства

Вступ 3 1. Поняття вартості капіталу підприємства та визначення чинників, що впливають на її величину 4 2. Аналіз динаміки формування вартості капіталу підприємства за 2005-2006 роки 11 2.1. Аналіз динаміки загального обсягу та складу капіталу п...

Резерви зниження собівартості продукції

ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Методологічні основи управління собівартістю продукції 5 1.1. Зміст витрат підприємства та собівартості продукції 5 1.2. Показники та методи планування собівартості на підприємстві 9 1.3. Мета та завдання управління собі...

Резерви зростання продуктивності праці

Розділ 1. Продуктивність праці та методи її розрахунку й оцінки 3 1. 1. Зміст продуктивності праці 3 1. 2. Методи розрахунку продуктивності праці 4 1. 3. Оцінка продуктивності праці 16 Розділ 2. Загальна характеристика підприємства та оцінка стану п...

Резерви зростання продуктивності праці

Розділ 1. Продуктивність праці та методи її розрахунку й оцінки 3 1. 1. Зміст продуктивності праці 3 1. 2. Методи розрахунку продуктивності праці 4 1. 3. Оцінка продуктивності праці 16 Розділ 2. Загальна характеристика підприємства та оцінка стану п...

Резерви підвищення ефективності використання основних фондів

Вступ 3 1. Сутність і значення необоротних активів на підприємстві 5 2. Основні фонди, як складова необоротних активів та методи їх аналізу 12 3. Визначення показників складу і руху основних фондів (на матеріалах ТОВ «Агроекопродукт») 20 4. Аналі...

Резерви підвищення ефективності використання основних фондів

Вступ 3 1. Сутність і значення необоротних активів на підприємстві 5 2. Основні фонди, як складова необоротних активів та методи їх аналізу 12 3. Визначення показників складу і руху основних фондів (на матеріалах ТОВ «...») 20 4. Аналіз ефективно...

Резерви підвищення ефективності роботи з персоналом на підприємстві готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 5 1.1. Сутність управління персоналом 5 1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готельного підприємства 7 1.3. Закордонний досвід управління персоналом у ...

Резерви підвищення ефективності фінансової діяльності приватного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організації фінансової діяльності приватного підприємства 5 1.1. Сутність фінансової діяльності приватного підприємства 5 1.2 Критерії оцінки ефективності організації фінансової діяльності приватного підприємства ...

Резерви підвищення ефективності фінансової діяльності приватного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організації фінансової діяльності приватного підприємства 5 1.1. Сутність фінансової діяльності приватного підприємства 5 1.2 Критерії оцінки ефективності організації фінансової діяльності приватного підприємства ...

Резерви підвищення продуктивності праці та шляхи їх використання за сучасних умов господарювання

ЗМІСТ Вступ 3 1. Продуктивність праці та методи її вимірювання 5 1.1. Визначення продуктивності праці 5 1.2. Показники та методи вимірювання продуктивності праці 10 2. Управління продуктивністю праці 13 2.1. Сутність управління продуктивністю...

Резерви розвитку внутрішнього туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 5 1.1. Розвиток туристичної сфери України в сучасних умовах 5 1.2. Основні тенденції розвитку сфери туризму 8 1.3. Поняття «внутрішній туризм» 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВНУТР...

Резерви розвитку внутрішнього туризму в Україні

Вступ 2 1. Теоретичні аспекти розвитку внутрішнього туризму в Україні 5 1.1. Сучасні тенденції у розвитку туризму 5 1.2. Особливості розвитку туристичного бізнесу в Україні 10 2. Аналіз технологій туристичної діяльності на прикладі підприємства «Еліт...

Резерви та шляхи збільшення грошових надходжень від реалізації продукції

Зміст Стор. Вступ 3 1. Резерви та шляхи збільшення грошових надходжень від реалізації продукції 5 1.1 Сутність грошових надходжень від реалізації продукції 5 1.2 Резерви збільшення грошових надходжень від реалізації продукції 10 1.3 Нормативно – пра...

Результати творчої діяльності, як об’єкт цивільних правовідносин

Вступ 3 1. Поняття творчої діяльності та інтелектуальної власності 4 2. Поняття та джерела авторського права 7 3. Об'єкти авторського права 9 4. Суб'єкти авторських відносин 11 5. Суб'єктивне авторське право, його зміст та межі 13 6. Поняття су...

Результати фінансово-інвестиційної діяльності підприємства

Зміст Вступ...........................................................................................................................3 1. Науково-теоретичні аспекти теми „Результати фінансово-інвестиційної діяльності підприємства”....................

Результативність діяльності підприємства, шляхи та методи її підвищення

ДОПОВІДЬ АНОТАЦІЯ 3 ВСТУП 4 1. Сутністна характеристика результатів діяльності підприємства 6 2. Показники оцінювання результатів діяльності підприємства 9 3. Шляхи та методи підвищення результативності діяльності підприємства 26 ВИСНОВКИ ...

Реімпорт України

Вступ 3 1.Нове в митному законодавстві України 4 2. Міжнародні торгівля, її роль та економічна сутність 6 3. Сутність імпорту та реімпорту в міжнародній торгівлі 9 4. Митні режими 11 5. Реімпорт як вид митного режиму 14 Висновки 19 Література 21 ...

Реінжиніринг бізнес-процесів

Вступ.............................................................................................................3 Поняття і суть реінжинірингу бізнес-процесів.........................................4 Висновок..........................................

Рейтинг конкурентоспроможності України за світовими вимірами

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні поняття конкуренції 5 1.1 Сутність та функції конкуренції 5 1.2 Державне регулювання і захист конкуренції в економіці України 8 2. Аналіз формування конкурентного ринкового середовища в Україні 11 2.1 Формування конкурен...

Рейтинг конкурентоспроможності України за світовими вимірами

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні поняття конкуренції 5 1.1 Сутність та функції конкуренції 5 1.2 Державне регулювання і захист конкуренції в економіці України 8 2. Аналіз формування конкурентного ринкового середовища в Україні 11 2.1 Формування конкурен...

Реклама

Вступ / 1. Розвиток реклами в Західній Європі та США / 2. Мотивація поведінки споживача / 3. Роль реклами в стратегії маркетингу / Використана література...

Реклама

ПЛАН. ВВЕДЕНИЕ………………………………………………. .3 1.Общее направление рекламной политики торговой фирмы «Кредис»……………....4 2. Четыре основных вопроса, определяющие выбор средства рекламы………………… .6 3 Рекламный бюджет фирмы «Кредис» 3.1 Соотношение затрат на ...

Реклама в комерційній діяльності торгового підприємства (на прикладі книжкового магазину «Знання»)

ВСТУП 3 1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 5 1.1 Значення рекламної діяльності в комерційній діяльності торгівельного підприємства на сучасному етапі 5 1.2 Характеристика книжкового магазину «Знання» 13 1.3 Формування рекламної кампанії ТОВ «Книжковий магазин «Знанн...

РЕКЛАМА В ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ

В роботі велика кількість графічного матеріалу ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5 1.1. Види маркетингових комунікацій 5 1.2. ПР та реклама 16 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРЕЗЕНТАЦІЇ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. Орг...

Реклама в торговле США

СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………..3 1. Изучение потребителей товаров………………………………………………4 1.1.Способен ли производитель порождать потребности?…………………….4 1.2. Основные задачи изучения потребителей………………………………….6 1.3. Реклама и изучение по...

Реклама и ее функции

План Введение I. OCHOBЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 1.1 Термины. Направления деятельности. Классификации 1.2 Особенности современного рекламного процесса 1.3. Рекламная деятельность в системе маркетинга 1.4. Цель рекламы 1.5. Золотые правила рекламы...

Реклама и международній маркетинг

1. Аренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 2001. 2. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. - СПб.: Питер, 2002. 3. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,2000. 4. Б...

Реклама и рекламная деятельность

1. Назовите основные элементы системы маркетинговых коммуникаций (основные и синтетические средства). Возьмите в качестве примера конкретное предприятие и приведите примеры использования указанных средств маркетинговых коммуникаций 2 2. Прокомментиру...

Реклама і рекламна діяльність

Реклама і рекламна діяльність Варіант № 4 Зміст 1. Назвіть основні елементи системи маркетингових комунікацій (основні і синтетичні засоби). Візьміть як приклад конкретне підприємство і приведіть приклади використання названих засобів маркетингових ...

Реклама і рекламна діяльність

Зміст 1. Як розрахувати індекс росту товарообігу? 3 2. Як можна оптимізувати заходи рекламної компанії? Поясніть на прикладі 6 3. Поясніть такі поняття: 14 - просте відшкодування з відстрочкою 14 - система саморегулювання 14 Список використаної літе...

Реклама на промисловому ринку

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Загальні відомості та історія розвитку реклами 4 1.1 Історія та основні етапи розвитку реклами 4 1.2 Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами та її основні закони 8 1.3 Реклама в системі маркетингової діяльност...

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21 ...

РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ

Вступ 3 1. Мета і класифікація реклами 4 2. Класифікація реклами 7 3. Основні принципи і функції реклами 11 ВИСНОВКИ 20 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 21 ...

Рекламна діяльність

Вступ 1. Основи розробки та створення рекламних звернень 2. Зародження реклами в стародавні часи 3. Захист авторських прав у рекламі Використана література...

Рекламна діяльність

Вступ 1. Розвиток реклами в Західній Європі та США 2. Мотивація поведінки споживача 3. Роль реклами в стратегії маркетингу Використана література...

Рекламна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи підвищення її ефективності (на прикладі ПП)

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 Розділ 2. Аналіз рекламної програми підприємства та рекламних засобів 17 Розділ 3. Оцінка ефективності реклами в магазині. 24 Висновки. 41 Список використаної л...

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Вступ 3 1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4 2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7 3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13 Висновки 20 Література 22 Додаток 1. Пл...

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства (Фармзавод)

Вступ 3 1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4 2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7 3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13 Висновки 20 Література 22 Додаток 1. Пл...

Рекламная деятельность на предприятии торговли

Введение 1. Основы рекламной деятельности………………………………..5 1.1. Исторические вехи рекламы………………………………..5 1.2. Понятие и роль рекламы на товарном рынке……………...8 2. Роль рекламы в сбыте…………………………………………...15 2.1. Психология рекламы……………………………………….15 2.2....

Рекламні засоби управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти визначення рекламних засобів 5 1.1. Сутність та значення реклами 5 1.2. Види рекламних засобів 8 РОЗДІЛ 2. Рекламні засоби управління 12 2.1. Аналіз сучасних методів реклами в мережі INTERNET 12 2.2. Вплив реклами...

Рекламные коммуникации и стимулирование сбыта товаров

Введение Глава I. Реклама в системе эффективного продвижения товара 1. Общая характеристика рекламы и ее предназначение 1.1. Классификация рекламы 1.2. Основные типы рекламы 1.3. Цель рекламы 1.4. Функции рекламы 2. Цели маркетинга, рекламных коммуни...

РЕКОНКИСТА

Змист РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 1.3.1. Про участь вільних селян у Реконкісті. 4 1.3.2. Битва при Лас Навас де Толоса. . 5 1.3.3. Про учас...

РЕКОНКИСТА

Змист РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 1.3.1. Про участь вільних селян у Реконкісті. 4 1.3.2. Битва при Лас Навас де Толоса. . 5 1.3.3. Про учас...

РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ

РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 РОЗДІЛ ІІ. РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ. 9 2.1. Історичні особливості походження романсів. 13 2.2...

РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ

РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНА ІСПАНІЯ ЗА ЧАСІВ РЕКОНКІСТИ………………...2 1.1 Араби в Іспанії. 2 1.2. Реконкіста. 2 1.3. Історичні документи Реконкісти. 4 РОЗДІЛ ІІ. РЕКОНКІСТА У СЕРЕДНЬОВІЧНОМУ ЕПОСІ ІСПАНІЇ. 9 2.1. Історичні особливості походження романсів. 13 2.2...

Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса

Вступ. 2 1. Ціль функціонування і зміст рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 4 1.1 Структура, особливості рекордингової індустрії та характер творчої праці. 4 1.2 Специфіка взаємовідносин ринку рекордингової індустрії і культу...

Рекреаційне туристичне вивчення країни Швейцарії

1. Загальні відомості про країну 2 2. Природно-рекреаційні ресурси країни 3 3. Природоохоронні території країни. Унікальні природні об єкти і явища 6 4. Історико-культурні (антропогенні) рекреаційні ресурси 7 5. Соціально-економічні умови 9 6. Хара...

Рекреаційний комплекс України

Зміст 2 Вступ 3 1. Сутність рекреаційних ресурсів та Структура рекреаційного комплексу України 4 2. Рекреаційний комплекс України 11 2.1. Мінеральні води 11 2.2. Лікувальні грязі 12 2.3. Лікувальні ресурси лісів та ландшафтні ресурси 13 2.4. Морські ...

Рекреаційний комплекс України

Зміст 2 Вступ 3 1. Сутність рекреаційних ресурсів та Структура рекреаційного комплексу України 4 2. Рекреаційний комплекс України 11 2.1. Мінеральні води 11 2.2. Лікувальні грязі 12 2.3. Лікувальні ресурси лісів та ландшафтні ресурси 13 2.4. Морські ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 |