институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Реферат

Формирования мировоззрения Екатерины второй 1729-1962

Содержание Вступление........................................................................................................3 1. Формирование мировоззрения Екатерины в молодые годы.............……4 2. Личная жизнь Екатерины II как фактор во...

Формирования мировоззрения Екатерины второй 1729-1962

Содержание Вступление........................................................................................................3 1. Формирование мировоззрения Екатерины в молодые годы.............……4 2. Личная жизнь Екатерины II как фактор во...

Формування та розвиток принципів управління

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Формування та розвиток принципів управління 5 2. Принципи та функції менеджменту управління організацією 10 3. Структура управління АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ 18 3.1. Визначення поняття і принципи побудови АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 18...

ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економіки 5 1.1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5 1.2. Перспективний товарний асортимент як складо...

Формування асортименту та якості цукерок

Вступ 3 1. Стан ринку цукерок 5 2. Класифікація та асортимент кондитерських виробів 18 3. Дослідження якості цукерок, що реалізує ВАТ «Центральний гастроном» 23 3.1. Матеріали та методи дослідження 23 3.2. Результати дослідження цукерок 28 Виснов...

Формування валового та чистого доходу підприємства

План Вступ…………………………………………………………………….2 1. Характеристика і склад грошових надходжень підприємств……………………………………………………..3 2. Доходи від реалізації продукції, робіт, послуг………………8 3. Доходи від фінансово-інвестиційної та іншої діяльності....15 4. Форму...

Формування видаткової частини Державного бюджету

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти формування видатків Державного бюджету 4 1.1. Економічний зміст видатків бюджетів в Україні їх склад та структура 4 1.2. Видатки бюджетів та їх роль у фінансовому забезпеченні потреб економічного і с...

Формування висновків та практичних рекомендацій соціологічного дослідження

План Вступ 2 1. Формування висновків та практичних рекомендацій соціологічного дослідження 3 2. Соціологія соціальних інтересів 7 3. Соціальна психологія 12 Висновки 17 Список використаних джерел 18...

Формування відносин власності в АПК

Вступ / Розділ 1. Приватизація і її цілі / Розділ 2. Форми господарювання в АПК / Розділ 3. Особливості права власності в АПК на сучасному етапі / Висноки / Список використаної літератури...

Формування власного капіталу акціонерного товариства

Вступ 3 2 Розділ: Аналіз капіталу «ВАТ Укррічфлот» 6 3 Розділ „Аналіз структури капіталу” 16 4 Розділ: „Шляхи вдосконалення управління власним капіталом акціонерного товариства” 22 Висновок 30 Список літератури 33 ...

Формування власного капіталу підприємства та його роль у забезпеченні фінансової стійкості

Вступ 3 Розділ 1. Сутність, завдання, функції власного капіталу 6 1.1. Економічний зміст капіталу підприємства 6 1.2. Завдання і функції власного капіталу. Складові власного капіталу 13 Розділ 2. Аналіз власного капіталу ВАТ "Агробуд" 19 2.1. Ос...

Формування власного капіталу товариств з обмеженою відповідальністю

ВСТУП 2 1 ЗАГАЛЬНАХАРАКТЕРИСТИКА ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ 5 2 АНАЛІЗ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ ТОВ КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД 11 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ КАПІТАЛОМ ТОВАРИСТВ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 23 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35 ...

ФОРМУВАННЯ ДЕПОЗИТНИХ РЕСУРСІВ

1. Економічна сутність банківських ресурсів 2. Характеристика і види депозитних операцій 3. Світовий досвід залучення вкладів СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...

ФОРМУВАННЯ ДЕПОЗИТНИХ РЕСУРСІВ

1. Економічна сутність банківських ресурсів 2. Характеристика і види депозитних операцій 3. Світовий досвід залучення вкладів СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...

Формування державного апарату. Українська козацька республіка.

Зміст Вступ 1. Передумови формування держави. 2. Формування української національної держави. 3. Реформа державного апарату 4. Значення формування державного апарату та Української козацької республіки. 5. Соціально-економічна політика Б.Хмельницьк...

Формування державного апарату. Українська козацька республіка.

Зміст Вступ 1. Передумови формування держави. 2. Формування української національної держави. 3. Реформа державного апарату 4. Значення формування державного апарату та Української козацької республіки. 5. Соціально-економічна політика Б.Хмельницьк...

Формування доходів і прибутків підприємства

Зміст 1. Методика економічного аналізу та її структурні елементи. 3 2. Формування доходів і прибутків підприємства 8 Література 16...

Формування доходів і прибутків підприємства

Зміст 1. Методика економічного аналізу та її структурні елементи. 3 2. Формування доходів і прибутків підприємства 8 Література 16...

Формування доходів та рівень життя населення

Вступ.....................................................................................................................3 Розділ 1. Суть та економічна природа заробітної плати...................................5 Розділ 2. Сучасний стан доходів насе...

Формування економічної єдності на сучасному етапі

ВСТУП 3 Розділ 1. Роль сучасного світового господарства у формуванні економічної єдності 6 Розділ 2. Світовий ринок та його характерині риси 17 Розділ 3. Україна в системі світового співтовариства 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК використанОЇ літературИ 40 ...

ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РЕГІОНУ Тернопільська область

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика Тернопільського регіону 5 2. Характеристика природно-ресурсного потенціалу Тернопільського регіону 8 3. Оцінка природно-ресурсного потенціалі тернопільського регіону 17 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУР...

ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПРОРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕРНОПІЛЬСКОЇ ОБЛАСТІ

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика Тернопільського регіону 5 2. Характеристика природно-ресурсного потенціалу Тернопільського регіону 8 3. Оцінка природно-ресурсного потенціалі тернопільського регіону 17 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУР...

Формування і нормалізація української термінологічної лексики

Вступ 3 1. Систематизації термінології, проблеми пов’язані з вживанням спеціальної лексики 4 2. Формування нових термінів: запозичення та словотворення. 6 2. Написання термінів: правопис та транслітерація. 9 Висновок 11 Список використаних джере...

Формування і функції емоційних явищ

Вступ 3 1. Особливості формування і функції емоційних явищ 4 2. Класифікація емоційних явищ 8 3. Властивості емоційних явищ 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16...

Формування і функції емоційних явищ

Вступ 3 1. Особливості формування і функції емоційних явищ 4 2. Класифікація емоційних явищ 8 3. Властивості емоційних явищ 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16...

Формування і характеристика елементів витрат

Вступ 3 Розділ 1.Визначення та класифікація витрат виробництва 5 1.1.Сутність витрат, елементи витрат 5 1.2.Огляд літератури 17 1.3.Основні методи аналізу витрат за елементами 21 Розділ 2.Аналіз елементів витрат підприємства ТОВ „Блайзер” 28 2.1.Тех...

Формування іміджу України у міжнародних відносинах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН С...

Формування іміджу України у міжнародних відносинах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН С...

Формування іміджу фірми

Зміст Вступ 3 1 Формування іміджу фірми 4 2 Прийом повторення реклами 7 3 PR-"Паблік релейшенз" 9 Висновки 19 Використана література 20...

Формування іміджу фірми

Зміст Вступ 3 1 Формування іміджу фірми 4 2 Прийом повторення реклами 7 3 PR-"Паблік релейшенз" 9 Висновки 19 Використана література 20...

Формування інвестиційного портфеля підприємства

Зміст 1. Інвестиційний ринок та його інфраструктура 3 2. Формування інвестиційного портфеля підприємства 10 Література 17...

Формування інвестиційного портфеля підприємства

Зміст 1. Інвестиційний ринок та його інфраструктура 3 2. Формування інвестиційного портфеля підприємства 10 Література 17...

Формування індивідуального і ринкового попиту

ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу спо...

Формування індивідуального і ринкового попиту

ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу спо...

Формування комерційних зв язків торговельного підприємства

Вступ 2 1. Сутність та види комерційних зв’язків торговельних підприємств 4 2. Принципи формування комерційних зв’язків 8 3. Фактори, що впливають на ефективність комерційних зв’язків 14 4. Аналіз комерційних зв’язків підприємства та практики їх фо...

Формування комплексної мотивації персоналу на досягнення кінцевих результатів фірми

Вступ 3 1. Теоретична частина 5 1.1. Визначення поняття мотивації 5 1.2. Основні мотиваційні теорії 10 1.2.1. Змістовні теорії мотивації 10 1.2.2. Процесні теорії мотивації 18 1.3. Іноземний та вітчизняний досвід впровадження теорій мотивації 25 1.3....

Формування конкурентних переваг на основі синергізму у бізнесі

Вступ 3 1. Конкурентні переваги підприємства: сутність, види та класифікація 5 2. Синергізм у бізнесі: поняття та актуальність процесу 10 3. Підвищення ефективності формування конкурентних переваг підприємства з застосуванням синергізму у бізнесі...

Формування конкурентних переваг на основі синергізму у бізнесі

Вступ 3 1. Конкурентні переваги підприємства: сутність, види та класифікація 5 2. Синергізм у бізнесі: поняття та актуальність процесу 10 3. Підвищення ефективності формування конкурентних переваг підприємства з застосуванням синергізму у бізнесі...

Формування менеджменту як науки

Зміст Вступ 2 1. Основні положення школи людських співвідношень. 4 2. Значення та характеристика зовнішнього середовища. 7 3. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами. 8 4. Організація...

Формування менеджменту як науки

Зміст Вступ 2 1. Основні положення школи людських співвідношень. 4 2. Значення та характеристика зовнішнього середовища. 7 3. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами. 8 4. Організація...

Формування механізму документування на підприємстві

Вступ 2 1. Документ як основний елемент управлінської діяльності підприємства 4 2. Процес документування на підприємстві 7 3. Створення документів на підприємстві 10 4. Оформлення документації з особового складу 14 Висновок 17 Список літератури...

Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури

Вступ 2 Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8 1.1. Пошуки змісту духовності. 8 1.2. Сучасна духовна криза. 10 Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13 Розділ ІІІ. Формування моральних...

Формування національної економіки Канади та її місце в всесвітньому господарстві

Вступ.................................................................................................................3 Розділ 1. Загальна характеристика економіки Канади.................................6 1.1. Природно-ресурсний потенціал країни........

Формування особистості менеджера

План. 1. Визначення придатності до управлінської діяльності. 2. Управлінські ідеї та реалізація їх у господарській практиці. 3. Час керівника. Основні принципи раціонального використання часу керівника. 4. Самоуправління та самовдосконалення мен...

Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21 ...

ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕФЕКТИВНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності підприємств 5 Розділ 2. Особливості планування стратегій виходу на зовнішньоекономічні ринки 13 Розділ 3. Формування підприємствами ефективної зовнішньоекономічної діяльності 30 ВИСНО...

Формування пізнавальних інтересів у дітей п'ятого року життя

Вступ……………………………………………………………………………………3 1. Особливості розумового розвитку та пізнавальної активності дітей 5-го року життя (аналіз наукової літератури)………………………………………………..6 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів……………………………12 3. Рівень с...

Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬН...

ФОРМУВАННЯ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНОГО АПАРАТУ СУЧАСНОГО ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА

Вступ 2 1. Інформація як об’єкт документування 3 1.1. Соціальне значення інформації 3 1.2. Поняття «зміст документа» 6 2. Документ як наукове поняття 9 2.1. Термінологічна нестабільність дефініцій поняття «документ» 9 2.2. Характеристика зовнішньої ф...

Формування портфелю інновацій операційної системи

ЗМІСТ Вступ 3 1. SWOT- аналіз підприємства ТОВ "МКТ" 5 2. Формування портфелю інновацій операційної системи. 11 Висновок 16 Література 17...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 |