институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Контрольная

Маркетинг

1. ЕТАПИ ЦІЛЬОВОГО МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 3 2. ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ МАРКЕТИНГОВОГО ВІДДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 ЛІТЕРАТУРА 21 ...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА 9 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16 ...

Маркетинг

1. Можливі стани ринку та адекватні реакції маркетингу. - 3 - А.Стратегія першопрохідника. - 3 - Краща оборона - наступ (Атака на самого себе) - 4 - Позиційна оборона - 4 - Захист флангів. - 5 - Попереджуючі оборонні дії - 5 - Відбиття атаки...

МАРКЕТИНГ

1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 9 3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗАТ «__» 14 3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в ЗАТ «__». 14 3.2. Склад маркетингового середовища ЗАТ «__». 15 3.3. Сильн...

Маркетинг

1. Основні чинники виробництва туристичного продукту - 3 - 2. Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку - 8 - 3. Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство - 12 - Задача - 17 ...

Маркетинг

Вступ - 3 - Поняття товарної пролітики - 4 - Концепція життєвого циклу товару - 6 - Стадії життєвого циклу товару - 7 - Міжнародна товарна стратегія - 15 - ВИСНОВКИ - 18 - Список використаної літератури - 20 - ...

Маркетинг

1. ФУНКЦІЇ, ЩО ВИКОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО, ДІЮЧИ НА ПРИНЦИПАХ МАРКЕТИНГУ 3 2. ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ 7 3. ЕТАПИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 10 4. МАРКЕТИНГ МІСЦЬ 14 ЛІТЕРАТУРА 18 ...

Маркетинг

1. ВИХІДНІ ІДЕЇ, ЩО ЛЕЖАТЬ В ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ 3 2. ВИБІР ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ РИНКУ 7 3. ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 4. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТАЦІЇ СПОЖИВЧИХ РИНКІВ ТА РИНКІВ ТОВАРІВ ПРОМИСЛОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 15 ЛІТЕРАТУРА 20...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. РОБОТА З КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ: КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЕРЕДНИКІВ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 11 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 20...

Маркетинг

Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 О...

Маркетинг

1. Значення та процес маркетингових досліджень - 3 - 2. Стратегія розроблення нових товарів - 8 - 3. Практична частина - 15 - 1. Концепція маркетингу - 16 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 17 - 3. Дерево цілей ТОВ...

Маркетинг

1. Основні складові маркетингової інформаційної системи - 3 - 2. Сутність політики розподілу - 8 - 3. Практична частина - 14 - 1. Концепція маркетингу - 15 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 16 - 3. Дерево цілей «Б...

Маркетинг

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Задача 1. Вихідні дані: № вар Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005 р. тис. чол. Приріст населення за 2005-2008 роки 2005 р. факт 2010 р. норматив 2005 р. факт 2010 р. но...

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 2. Практичний аспект життєвого циклу товар...

Маркетинг

1. Загальна інформація про ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 3 - 1.1. Стан ринку пива - 4 - 1.2. Асортимент продукцї ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 7 - 2. Аналіз пива «Platinum» від Першої...

Маркетинг

1. Загальна харктеристика ТОВ „назва” - 3 - 2. Види факторів зовнішнього середовища - 7 - 3. Аналіз маркетингового макросередовища ТОВ „назва” - 11 - Список використаної літератури - 18 - ...

Маркетинг

1. Функції, принципи та завдання маркетингу 3 2. Види маркетингових досліджень 5 3. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента. 7 4. Сутність маркетингової цінової політики. 10 5. Класифікація маркетингових стр...

Маркетинг

1. ЗМІСТ ЕТАПІВ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ВИЗНАЧАЛЬНІ ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 10 ЛІТЕРАТУРА 17 ...

Маркетинг

1. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ І ТОВАРНОЇ ОДИНИЦІ В ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ. ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ПРОДУКТІВ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ). ТРИ РІВНІ ТОВАРУ 3 2. ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВІРНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ РОЗПОВСЮЖДЖЕННЯ 8 ЛІТЕРАТУРА 18 ...

Маркетинг

1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингового дослідження 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 10 3. Визначте сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 ...

Маркетинг

1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія. 2 2. Класифікація та характеристика ринків 9 3. Виберіть товар ( або групу товарів),...

Маркетинг

1. СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 3 2. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ, ОСНОВНІ ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ, ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРУ СЕРЕД АНАЛОГІВ 11 3. ЯКИЙ ЕТАП ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПЕРЕЖИВАЮТЬ В ДАНИЙ ЧАС НАСТУПНІ ТОВАРИ: 18 ...

Маркетинг

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 3 1. Визначте сутність марочної політики туристичного підприємства 3 2. Назвіть основні критерії вибору посередника в туризмі 8 3. Визначте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 14 ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ 19 Екск...

Маркетинг

1. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ОСНОВНІ ВИДИ І СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ. НАПРЯМКИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТОВАРУ І КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ФІРМИ 10 3. НАВЕСТИ ПРИКЛАДИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ, ВИДОВОЇ І ПРЕ...

Маркетинг

1. Внутрішнє середовище підприємства - 3 - Комплекс внутрішнього маркетингу - 7 - Комплекс двостороннього маркетингу - 8 - 2. Зміст діяльності та особливості маркетингу на етапі падіння обсягів реалізації - 11 - Способи продовження життєвого цикл...

Маркетинг

1. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 3. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНЦЕПЦІЮ МАРКЕТИНГУ, В МЕЖАХ ЯКОЇ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 ...

Маркетинг

1. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦІВ 3 2. ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ 9 ЛІТЕРАТУРА 18 ...

Маркетинг

Вступ 2 Розділ 1. Система вимірів господарювання на макрорівні 4 1.1.Види систем вимірів 4 1.2. Методи розрахунку ВВП і ВНП 5 Розділ 2. Реальні та номінальні макроекономічні показники 11 2.1. Взаємозв’язок реальних та номінальних показників 11 2.2.Ро...

Маркетинг

1. Стратегія та тактика маркетингу.3 2. Специфіка встановлення цін на товари різних груп.8 3. Поняття реклами, рекламний бюджет14 4. Вирішити ситуацію.22 5. Тести.23 Література24...

Маркетинг

1. Сущность и определение маркетинга3 2. Классификация рынков6 3. Методы конкуренции на рынке7 4. Методика ценообразования ориентированная на максимизацию объемов сбыта продукции11 Литература15...

Маркетинг

Введение2 1.Цели и деятельность создаваемого предприятия3 2.Клиенты,персонал4 3. Место расположения предприятия9 Литература10...

Маркетинг

Завдання 1.Надати відповіді на наступні теоретичні питання3 ВАРТІСНІ ЧИННИКИ3 Завдання 2 10 Завдання 311 Завдання 411 Завдання 517 Завдання 618 Завдання 7 25 Завдання 8 25 Розробити анке...

Маркетинг

Завдання 13 Подати відповіді на наступні теоретичні питання:3 Завдання 211 Завдання 315 1.Общие положения15 2.Должностные обязанности15 4.Имеет право принимать решения по вопросам16 5.Регламентирующие работу документы16 Завдання 419 Відділ маркетингу...

Маркетинг

1.Львівська кондитерська фірма “Світоч” планує вийти з новою маркою карамелі на ринок Росії. Необхідно визначити місткість ринку для товару методом ланцюгових підстановок в цьому регіоні 2.Оцініть доцільність придбання нових видів прокладок для вен...

Маркетинг

8. Приведите основные характеристики, которые отличают услуги от товаров3 10. Какие факторы влияют на определение маркетинговой цели фирмы5 12. Отметьте элементы комплекса маркетинговых средств (маркетипнг-микс)6 Тесты10 Задание 3.10 Литература17...

Маркетинг

Вступ3 1. Фірмовий стиль товару3 2. Головні показники ефективності маркетингу6 Завдання 7.8 Література12...

Маркетинг

1. Выбор и анализ целевого рынка3 1.1.Выбор и описание товара3 1.1. Оценка товара по параметрам3 1.2. Характеристика товара в потреблении5 1.3. Характеристика результатов потребления5 Характеристика результатов потребления5 2. Сегментирование рынка п...

Маркетинг

1. Выбор и анализ целевого рынка3 1.1. Выбор и описание предприятия3 1.2. Анализ рынка4 ООО «АТБ-МАРКЕТ» занимает лидирующую позицию, хотя это не говорит о том, что мы можем говорить о 100% лидерстве. Это связано с тем, что остаются пункты на которы...

маркетинг

Практична робота № 3 1. В яких одиницях повинна вимірюватись ефективність рекламної компанії? 2. Яке практичне значення для рекламної компанії визначає так звана піраміда цілей? 3. Яка група факторів впливає на кінцевий ефект рекламної діяльност...

маркетинг

Вступ 3 1. Цілі і методи конкуренції 4 2. Типологія конкуренції 7 3. Вивчення асортиментної політики в конкурентному аналізі 11 4. Аналіз інноваційної політики і її ролі в конкурентній боротьбі 13 5. Аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Назва» 17 ...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 5 2. Комплекс маркетингу підприємства 9 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 18 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 Метою роботи є розг...

Маркетинг

ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 4 2. Комплекс маркетингу підприємства 7 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 Об’єктом дослідженн...

Маркетинг

1. Опишіть процес ціноутворення туристичного підприємства…... 3 2. Охарактеризуйте засоби та носії туристичної реклами. 7 3. Охарактеризуйте методику дослідження споживача………………………13 Список використаної літератури 15 ...

Маркетинг

1. Поняття маркетингу. Еволюція поглядів на роль маркетингу в організації 3 2. Марочні товари. Поняття товарної марки та товарної знаку. Перевага використання марок для виробників, споживачів та посередників 8 Задача 13 Питомі витрати виробництва ...

Маркетинг

1. Опишіть процес ціноутворення туристичного підприємства………..…….3 2. Охарактеризуйте засоби та носії туристичної реклами.……………………8 3. Охарактеризуйте методику дослідження споживача…..………………….14 4. Творче завдання…..…………………………………………………………..1...

Маркетинг

Вступ 3 1. Аналіз мікромаркетингового середовища компанії 4 2. Цілі маркетингового дослідження 8 3. Цінова політика 15 Висновки 17 Список використаних джерел 18 Об’єктом аналізу є ВАТ ...

Маркетинг

1. Які стратегії слід розглянути фірмі - лідеру ринку миючих засобів якщо його в ціновій сфері атакує конкурент, частка ринку якого невелика? 3 2. Дослідити ринок освітніх послуг: 7 - кон’юктуроутворювальні фактори; 7 - показники, що характеризу...

Маркетинг

1. За яких умов туроператор може вимагати знижок з ціни у виробника туристичних послуг 3 2. Охарактеризуйте кожний з етапів особистого продажу в туристичному підприємстві 5 3. Визначте, як впливають екологічні чинники на формування туристично...

Маркетинг

1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3 2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на купівельну поведінку туриста 9 З, Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 13 Творче завдання: 1...

маркетинг

1. Програми міжнародного маркетингу підприємства та їх значення у господарській практиці сучасного бізнесу. 3 2. Стратегії розповсюдження товарів та послуг в комплексі міжнародного маркетингу. 8 У рамках даної місії можна сформулювати мету, що стої...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 |