институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Контрольная

Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки

1. Індикативне, дерективне та стратегічне макроекономічне планування 3 2. Методи макроекономічного планування 6 3. Організація, розробка та реалізація індикативних планів 11 4. Узгодження показників державного планування (програм) економічного і с...

Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки

Вступ 3 1. Місце макроекономічного планування в системі державного регулювання економіки 4 2. Індикативне, директивне та стратегічне макроекономічне планування 7 3. Методи макроекономічного планування 10 4. Організація розробки і реалізації індик...

Макроекономічне планування в системі ДРУ

Вступ 3 1. Місце макроекономічного планування в системі ДРЕ 5 2. Індикативне, директивне та стратегічне макроекономічне планування. 7 3. Методи макроекономічного планування 11 4. Організація, розробка і реалізація індикативних планів. 15 5. Узго...

Макроекономічне планування сутність та практична необхідність

ЗМІСТ Вступ 3 1. Місце макроекономічного планування в системі ДРЕ 4 2. Досвід макроекономічного планування 6 3. Особливості макроекономічного планування на сучасному етапі економічного розвитку 12 Висновок 16 Література 17...

Макроекономічне планування та прогнозування

1. Программа реформування галузі житлово-комунального господарства в сучасних умовах 3 2. Метод нормативного прогнозування сфери його застосування і основні показники 8 Література 14 ...

Макроекономічний аналіз

Методичні рекомендації до підготовки підсумкової аналітичної роботи 3 Мета роботи: провести макроекономічний аналіз динаміки основних параметрів економіки України за 1996 – 2005 роки, визначити макроекономічні тенденції зміни цих параметрів. Зміст ...

Макроекономічний аналіз заборгованість за кредитами, наданими комерційними банками України по відношенню до ВВП 2000-2006

Мета роботи: провести макроекономічний аналіз динаміки основних параметрів економіки України за 1996-2007 роки, визначити макроекономічні тенденції зміни цих параметрів....

Макроекономічний аналіз статного фонду діючих банків України по відношенню до ВВП 2000-2006

Мета роботи: провести макроекономічний аналіз динаміки основних параметрів економіки України за останні роки, визначити макроекономічні тенденції зміни цих параметрів...

Макроекономічний кругообіг в умовах ринку

Контрольна робота 2 з дисципліни "Макроекономіка" 2 на тему: "Макроекономічний кругообіг в умовах ринку" 2 Зміст 3 Вступ 4 1. Теоретичне розуміння макроекономічного кругообігу 6 2. Основні положення моделі кругових потоків 9 Рис. 1. Елементарн...

Макроекономічний кругообіг в умовах ринку

Вступ 4 1. Теоретичне розуміння макроекономічного кругообігу 6 2. Основні положення моделі кругових потоків 9 3. Висновки з моделі кругових потоків 16 Висновки 18 Список використаної літератури 19 ...

Макроекономічні показники в СНР. Необхідність та суть державного регулювання економіки

1. Макроекономічні показники в СНР (системі національних рахунків). Роль цін у визначенні макроекономічних показників. 3 2. Необхідність та суть державного регулювання економіки. Основні форми державного регулювання економіки. 8 3. Задача. 13 Літерат...

Макроекономічні показники. Ефективність суспільного виробництва

Вступ 3 1.Валовий національний продукт 3 2. Інші макроекономічні показники 6 3. Соціальна та економічна ефективність 12 4. Ефективність суспільного виробництва 13 Висновки 15 Список літератури 16...

МАКРОЄКОНОМІЧНІ АГРЕГОВАНІ ПОКАЗНИКИ

1 Завдання № 1................................................................................... 3 2 Завдання № 2................................................................................... 7 3 Завдання № 3.......................................

Макроэкономика контрольная

1. Объясните, с точки зрения спроса на факторы производства, почему такие профессии как пряха или кузнец стали «умирающими», ведь изделия ручной работы достаточно высоко ценятся? 1 2. Действительно ли бесплатное образование и медицина – бремя для общ...

Макроэкономические показатели.

ЗМІСТ. 1. Макроекономічні показники. 2. Демографічні показники. 3. Показники рівня життя населення. 4. Виробництво головних продуктів і послуг. 5. Показники споживання населення. 6. Показники зовнішньої торгівлі між двома країнами....

Максимізація прибутку підприємства конкурентної галузі в короткостроковому періоді часу: граничний дохід

План : 1. Максимізація прибутку підприємства конкурентної галузі в короткостроковому періоді часу: граничний дохід 2. Рівновага споживача: : кардиналістичний і ординалістичний підходи Задача...

Малий бізнес

1. Дослідження чинників, що впливають, на розвиток малого бізнесу в Україні 3 2. Розвиток малого бізнесу в країнах з перехідною економікою 9 Практична частина 14 Задача 7. У першому кварталі міні хлібопекарня випекла 10 000 булочок по ціні 50 копі...

Малий бізнес

1. Удосконалення моделі державного регулювання сфери малого бізнесу в Україні. 3 2. Правові основи взаємовідносин суб’єктів малого підприємництва з контролюючими органами. 7 Задача №1 11 Підприємство роздрібної торгівлі порушило термін сплати варт...

Малий бізнес

Теоретичні питання 3 1. Регуляторна політика у сфері малого бізнесу та напрямки дерегулювання підприємницької діяльності в Україні 3 2. Інтеграційна підтримка та самоорганізація малого підприємництва 17 Практичні задачі 24 Задача 9. Мале підприєм...

Малий бізнес

Теоретичні питання 3 6. Дослідження тенденцій розвитку кредитних спілок в Україні та їх впливу на фінансове забезпечення суб'єктів малого підприємництва. 16. Феномен малого бізнесу у контексті розвитку цілісної економічної системи Практичні за...

Малий бізнес в Україні

ВСТУП 4 1. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 5 2. ВПЛИВ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ НА РОЗВИТОК МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 12 3. СИСТЕМА ПІДТРИМКИ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 16 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУР...

Малий бізнес і проблеми його розвитку в Україні

Вступ 3 1. Проблеми розвитку малого бізнесу в Україні 4 2. Державна підтримка малого бізнесу в Україні 7 Висновок 14 Список використаної літератури 16...

Малий бізнес у сфері послуг

1. Суб'єкти малого підприємництва 3 2. Інтерактивна модель викладання економіки 12 3. Тестові завдання 17 1. У сфері послуг зайнято: 2. Для промислово-розвинених країн середньорічні темпи приросту ВВП у сфері послуг за останні два десятиліття скл...

Малий і великий бізнес: особливості підприємницької діяльності в сучасній Україні

Зміст Вступ 1. Сутність і джерела підприємницької ідеї 2. Сфери діяльності великих та малих підприємств. 3. Особливості малого бізнесу 4. молодіжний бізнес в Україні 5. Висновки....

Малі форми бізнесу

Малі форми бізнесу...

Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії

1. Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії. 3 2. Що, на думку Дж. Коммонса є пороком капіталізму? 6 3. У ринковому господарстві вибір споживача: 6...

Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії

1. Маржиналізм, як переосмислення цінностей класичної політекономії. 3 2. Що, на думку Дж. Коммонса є пороком капіталізму? 6 3. У ринковому господарстві вибір споживача: 6...

Маркетинг

Марочні товари та їх розпізнавальні ознаки. 3 Практичне завдання. Анкета Асортиментна група - пральні машини торгової марки „Індезіт” Мета дослідження – вивчення потреб потенційних покупців та обставин, які змінюють ці потреби Методологія дослі...

Маркетинг

1. Принципы формирования организационных структур управления 2 2. Экономические методы управления в рыночных условиях 6 3. Природа конфликтов в организациях 7 Литература 9 ...

Маркетинг

1. Що таке “ринок” і які його основні характеристики 3 2. Що таке “товар” 7 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13 ...

Маркетинг

1. Вплив екологічних чинників на формування туристичного попиту. - 3 - 2. Шляхи задоволення потреб кожного рівня піраміди Маслоу під час туристичної подорожі. - 7 - Список використаної літератури - 9 - ...

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від...

Маркетинг

1) Методика дослідження зовнішнього середовища підприємства…………….3 2) Чинники, що впливають на вибір структури маркетингової служби туристичного підприємства…………………………………………………….5 3) Етапи проведення маркетингового дослідження……………………………..8 Задача...

Маркетинг

1. Характеристика маркетингових функцій оператора 3 2. Характеристика чинників, що впливають на купівельну поведінку туриста 7 3. Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12 Список використаної літератури 22 ...

Маркетинг

Основні чинники виробництва туристичного продукту 3 Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку 8 Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство 12 Задача 1.Вихідні дані: Ту...

Маркетинг

1. Опишіть методи, за допомогою яких проводиться маркетингове дослідження ринку послуг зв'язку: спостереження, експеримент, опитування 3 2. Характеристика основних функцій маркетингу послуг зв'язку 10 3. Провести маркетингове дослідження. Відділенн...

Маркетинг

1. ВИЗНАЧТЕ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ОСНОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ 6 3. МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 12 ЗАВДАННЯ 16 Туристичне підприємство планує вивести на ринок тури до Шрі-Ланки. Провед...

Маркетинг

1. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів - потенційних замовників матеріалів для виготовлення паперової упаковки. - 3 - 2. Характеристика роботи маркетингового відділу Агенства з продажу авіаквитків «Білетів Світ». - 7 - 2.1 Теоретичні засад...

Маркетинг

1. Характеристика етапів проведення маркетингового дослідження. - 3 - 2. Основні методи стимулювання збуту в туризмі. - 7 - Стимулювання споживачів - 7 - Стимулювання роздрібних турагентов. - 8 - Пропаганда туризму - 9 - 3. Сутність і структура ...

Маркетинг

1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5 3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ...

Маркетинг

1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3 2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на поведінку туриста 5 3. Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 10 Творче завдання: 13 Туристи...

Маркетинг

1. Можливі стани ринку та адекватні реакції маркетингу. - 3 - 1.Стратегія першопрохідника. - 3 - Краща оборона - наступ (Атака на самого себе) - 4 - Позиційна оборона - 4 - Захист флангів. - 5 - Попереджуючі оборонні дії - 5 - Відбиття атаки - ...

Маркетинг

1. Особливості формування попиту на споживчі товари. - 3 - Сучасні інструменти у маркетингу споживчих товарів - 8 - Звукове тло - 9 - Ароматичне тло - 10 - Колірне тло - 10 - 2. Характеристика роботи маркетингового Пивного клубу «Партизан» - 12 ...

Маркетинг

1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом 2 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту 8 3. Поясніть сутніст...

Маркетинг

1. Характеристика маркетингових функцій оператора 3 2. Характеристика чинників, що впливають на купівельну поведінку туриста 7 3. Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 11 Список використаної літератури 14 ...

Маркетинг

1. Процес прийняття рішення про покупку 3 2. Основні напрямки комунікаційної діяльності суб'єктів туристичного ринку 8 Список використаної літератури 13 ...

Маркетинг

1. Цінова політика в системі маркетингу - 3 - 2. Політика розповсюдження в системі маркетингу - 6 - 3. Комунікаційна політика в системі маркетингу - 9 - 4. Стратегії маркетингу підприємства - 13 - 5. Організація та контроль маркетингової діяльнос...

Маркетинг

1. Маркетингове середовище 3 2. Процес прийняття рішення про покупку 7 3. Основні напрямки комунікаційної діяльності суб'єктів туристичного ринку 12 Список використаної літератури 20 ...

МАРКЕТИНГ

1. НАПРЯМИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 3 2. ОСНОВНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ЦІН 13 3. ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ 22 ЛІТЕРАТУРА 27 ...

Маркетинг

Опис діяльності Пивного клубу «__» - 3 - Опис організаційної структури Пивного клубу «__» - 4 - Аналіз клієнтів Пивного клубу «__» - 5 - Метод спостереження - 5 - Метод анкетування - 7 - Результати опитування - 9 - Висновки - 11 - Список викор...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 |