институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Контрольная

Маркетингове дослідження будь-якої фірми (у сфері торгівлі)

ВСТУП 3 1. Коротка характеристика підприємства 4 2. Місце на ринку 7 3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища 9 4. Аналіз конкурентоспроможного статусу 14 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25 ...

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПАНІЇ ТОВ «ЗОЛОТЕ РАНО»

Література 1. Котлер Ф. Основы Маркетинга:Пер. с. англ. – М.: «Бизнес-книга», «ИМА-Кросс. Плюс», ноябрь 1995. – 702 с. 2. Office, 3/2004 март стр.12-17. 3. Бизнес журнал для малого и среднего бизнеса №18(31) сентябрь 2003. 4. Компаньон 11-17 июля...

Маркетингове дослідження конкурентного середовища туристичного підприємства

Маркетингове дослідження конкурентного середовища туристичного підприємства (Товариство з обмеженою відповідальністю „SunTur”) 3 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 9 ...

Маркетингове дослідження консультаційних послуг

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ...

Маркетингове дослідження підприємства туристичної індустрії (туристичної компанії «Сага»)

ВСТУП 2 1 Аналіз поточної ситуації 3 2 Маркетингова стратегія 8 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 Додаток А 14 ...

Маркетингове дослідження практика

ВСТУП………………………………………………………………………..……...3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………….5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу……….5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг……………….10 1.3. Д...

Маркетингове дослідження ринків міжнародною фірмою

ЗМІСТ 1. Вступ 2 2. Теоретична частина 3 Маркетингове дослідження ринків міжнародною фірмою 3. Практична частина 11 на прикладі „Nestle” 4. Висновок 18 5. Список використаної літератури 19 Контрольну роботу виконують у вигляді реферату, як...

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ВИНА УКРАЇНИ

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ВИНА 4 2. КОНКУРЕНЦІЯ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ВИНА 10 3. АНАЛІЗ СПОЖИВАННЯ ВИНА НА РИНКУ УКРАЇНИ 14 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 20 ...

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4 2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18 3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ...

Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19 ...

Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" ...

Маркетингове дослідження товару ( для КНЕУ)

1. Дослідження товарної кон’юнктури зовнішнього ринку .... 3 1.1. Аналіз світового виробництва .... 3 1.2. Аналіз попиту та споживання .... продукції, факторів, які визначають її споживання 4 1.3. Аналіз цін на .... продукцію. 7 2. Правове та еко...

Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5 2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9 3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25 ...

Маркетингове планування в туризмі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Особливості маркетингового плванування в туристичній індустрії 4 2. Розробка маркетингової стратегії на туристичному підприємстві 9 Висновок 15 Література 16...

Маркетинговий аналіз основних параметрів мікро- та макро- середовща діяльності в моїй компанії (на прикладі автосалону)

1.Техніко – економічна характеристика підприємства 3 2. Маркетинговий аналіз основних параметрів мікро- та макросередовища 7 Висновки 23 Список літератури 25 ...

Маркетинговий контроль у сфері банківської діяльності

1. Маркетинговий контроль у сфері банківської діяльності 2 2. Задача 1 9 3. Задача 2 10 Список літератури 13 ...

Маркетинговий менеджмент

Вступ 3 1. Поняття та зміст поточного планування маркетингу на підприємстві 4 2. Організація макретингу на підприємстві: сутність та основні принципи 7 3. Реалізація конкретних маркетингових програм 14 Висновок 17 Література 18 ...

Маркетинговий підхід до управління ризиком

Вступ. 3 1. Сутність маркетингового підходу 4 2. Роль маркетингового підходу в управлінні ризиками 6 Висновок. 10 Література. 11 ...

Маркетинговий план промышленной фирмы

Введение3 1. Характеристика товара. 4 3. Комплекс маркетинга6 Украина9 4. Товарная политика16 5. Ценовая политика18 6. Политика продвижения19 7. Политика стимулирования сбыта20 Заключение21 Список литературы22...

Маркетингові дослідження

1. Інформаційні системи маркетингу 2 2. Напрямки підвищення ефективності маркетингових досліджень 5 3. Алгоритм ринкового сегментування 10 Література 18 ...

Маркетингові дослідження банківської діяльності на ринку послуг

1. Вступ 3 2. Теоретичне питання 4 3. Практична частина 10 4. Висновки 18 5. Список використаних джерел 19 ...

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23 ...

Маркетингові дослідження. Мінімізація ризиків

Вступ. 3 1. Поняття маркетингових дослідження та їх особливості 4 2.Мінімізація ризиків як метод управління ризиками 7 Висновок. 9 Література. 10 ...

Маркетингові дослідження. Принципи оплати праці

1. Дайте визначення поняття "маркетингові дослідження". Яка мета дослідження маркетингу. Назвіть основні сфери маркетингових досліджень. 3 2. Назвіть принципи оплати праці. Які системи і форми оплати праці існують. Розкрийте їх суть та області застос...

Маркетингові етапи життєвого циклу товарів

Вступ 3 1. Підхід до етапів життєвого циклу товару 4 2. Етап створення нового товару та виведення товаруна ринок 5 3. Етап росту 7 4. Етап зрілості 8 5. Етап занепаду 10 Висновки 12 Список використаної літератури 14...

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклові товарів

Вступ 2 1. Сутність життєвого циклу товару. Види життєвих циклів 4 2. Використання маркетингових інструментів в залежності від життєвого циклу товару 7 Список літератури 16 ...

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

ЗМІСТ Вступ 1. Життєвий цикл товару. 1.1. Поняття Життєвого Циклу товару 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару 2.1. Політика комунікацій 2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 3...

Маркетингові проекти

Вступ 3 Маркетингові проекти 4 1. Аналіз як основа маркетингових проектів 4 2. Маркетинговий проект на прикладі інноваційної галузі 11 Висновки 18 Література 19 ...

Маркетингові стратегії позиціонування

Головні принципи ефективного сегментування 4 Процедура позиціонування 5 Стратегії позиціонування: 6 Сучасні стратегії позиціонування 9 Стратегія М.Портера 9 Стратегії за Котлером 11 Новітні стратегії 13 Стратегія «Блакитного океану» 14 Націон...

Маркетингові стратегії та методи їх оцінки

Вступ 3 1. Поняття маркетингової стратегії 5 2. Види маркетингових стратегій 7 3. Розробка та показники оцінки маркетингових стратегій 10 Література: 14 ...

Маркетинговое исследование рынка стали

Вступ 2 1. Аналітична маркетингова оцінка ринку сталі 4 1.1. Аналіз світового ринку сталі 4 1.2. Аналіз українського ринку сталі 9 2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди 13 2.1. Законодавча база 13 2.2. ...

Маркетинговые коммуникации — образовательные услуги

ВВЕДЕНИЕ3 1.Понятие об образовательной услуге3 2.Особенности продвижения образовательных услуг7 3 Рекламная политика образовательных услуг7 Схема 1. Иерархия потребностей клиентов рынка образовательных услуг9 ЗАКЛЮЧЕНИЕ13 Литература14...

МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ КАК РЕЗУЛЬТАТ МАРКЕТИНГОВОГО МАТРИЧНОГО АНАЛИЗА

СУЩНОСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО МАТРИЧНОГО АНАЛИЗА И РАЗНОВИДНОСТИ МАТРИЦ 1 МАТРИЦЫ КАК ИНСТРУМЕНТ СТРАТЕГИЧЕСКОГО 7 ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛИЗА 7 ...

Маркетинговый план торговой фирмы

Введение3 1. Характеристика предприятия3 2. Торговая марка7 3. Товарная политика8 4. Ценовая политика9 5.Маркетинговая политика коммуникаций и распределения10 Заключение15 Список литературы17...

Маркетинове дослідження будь-якого продукту

Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 О...

Маркетінг

1. Характеризуйте одно-, дво- та трьохрівневий збутові канали в туризмі….3 2. Визначте та охарактеризуйте структуру туристичного продукту…………8 3. Назвіть основні методи аналізу "господарського портфелю "……………..13 Список використаної літератури...

Марксистская теория о материальном производстве как основе общественного развития

План Введение 1. Биография Карла Маркса 2. Марксистская теория о материальном производстве как основе общественного развития 3. Идеи Маркса о формах собственности и их значении для общества 4. Неизбежность социалистической революции Выводы Литерату...

Маршрутизатор, міст, шлюз призначення

Маршрутизатор, міст, шлюз призначення 3 Список використаної літератури. 11 ...

Маса грошей в обігу і методи її вимірювання

Вступ 3 1. Поняття грошової маси та методи її вимірювання 4 2. Агрегатний метод вимірювання маси грошей в обороті 7 3. Механізм зміни та регулювання маси грошей в обігу 15 Висновок 21 Список використаної літератури 22 ...

Масовий та індивідуальний добір в селекції сільськогосподарських культур

Масовий та індивідуальний добір в селекції сільськогосподарських культур Література...

Масові комунікації як соціальний феномен

МАСОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН 3 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 ...

Масові переселення українських селян до Сибіру та Далекого

Вступ 3 1. Причини та методи переселення українців до Сибіру 4 2. Аграрна столипінська реформа 10 3. Переселення Радянського періоду. 12 Висновки 17 Список використаних джерел 18 ...

Математика

Завдання 1 Систему рівнянь записати в матричній формі та розв'язати а) методом оберненої матриці б) методом Гаусса Завдання 2. Показати, що три вектори утворюють базис тривімирного векторного простору, і розкласти вектор за цим базисом (пр...

Математическая составляющая: методы и технологии принятия решений с точки зрения математической технологии

Вступ 2 Сутність і джерела невизначеності. 4 Висновки. 10 Список використаної літератури 12 ...

МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ В ПСИХОЛОГИИ. Варіант 11

ЗАВДАННЯ 1. F 1 F 2 F 3 F 4 1 6 6 4 4 2 5 5 6 6 3 7 7 7 5 4 6 8 7 7 5 9 9 8 8 Умови завдання. Група з 20 студентів була розподілена за рівнем мотивації на 4 підгрупи. Курс дисципліни передбачає виконання студентами 10 завдань. Кількість ...

Математична теорія місячних і місячно-сонячних календарів

Місяць та календар 3 Неотенія та синодичний рік 4 Теорія місячних календарів 5 «Турецький» та «арабський» цикл місячного календаря 6 Математична теорія місячних календарів 7 Місячно-сонячні календарі і їхня математична теорія 8 Октаетерида 10 ...

Математичне моделювання та прогнозування в міжнародних відносинах

1. Сутність і цілі внутрішньофірмового фінансового прогнозування та планування. 3 2. Поточне фінансове планування. 4 3. Оперативне фінансове планування (бюджетування). 7 4. Прогнозування показників фінансової звітності. 11 Література 15 ...

математичне програмування

Задача 14.21 3 Розв’язати систему методом Жордана – Гаусса. Задача 18.21 3 Розв`язати графічним методом задачу лінійного программування. Задача 19.21 5 Розв’язати симплексним методом задачу лінійного програмування. Задача 20.21 6 Ск...

Материально-техническое обеспечение

Задача 1. 4 Определить ОНТЗ на продукцию. Создаваемую на различных пердприятиях (табл.1) Общественная потребность – 4000 шт. Таблица 1. Задание 2. 5 Привести доказательство того, что цена стимулирует ресурсосбережение А) цена равна стоимости; Б...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 |