Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Чому люди пробачають жорстокість за матеріалами новели Любові Пономаренко Гер переможений та з акцентами подій сучасностіВы можете заказать реферат на тему Чому люди пробачають жорстокість за матеріалами новели Любові Пономаренко Гер переможений та з акцентами подій сучасності или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Чому люди пробачають жорстокість за матеріалами новели Любові Пономаренко Гер переможений та з акцентами подій сучасності»: Вступ 3
1. Любов як предмет етики 4
2. Різновиди любові 7
3. Усвідомлення цінності любові 10
4. Предмет любові 12
Висновок 19
Література 20
... Жюльєн Сорель переможець чи переможений? Жюльєн Сорель переможець чи переможений?... Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 7
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7
1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19
1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22
РОЗДІЛ 2 27
2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27
2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ
... Розвиток у дитини почуття любові до природи в процесі спостереження Вступ 2 1. Актуальність теми на сучасному етапі розвитку суспільства 4 2. Особливості розвитку моральної сфери дитини в період дошкільного дитинства 6 3. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дитини почуття любові до природи 13 4. Методика роботи з розвитку у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 16 5. Дослідження методики спостереження за акваріумною рибкою в старшій групі дитячого садка 22 6. Досвід роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 25 Висновки та педагогічні рекомендації 28 Список використаної літератури 30 ... Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері
1. Психолого-педагогічні дослідження проблеми впливу матері на дитину з перших років життя 2
2. Методи і прийоми формування любові до матері у дітей дошкільного віку 8
3. Визначення рівня сформованості почуття любові до матері у дітей середнього дошкільного віку (констатуючий експеримент) 12
4. Система роботи з формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері (формуючий експеримент) 15
5. Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 18
Висновки та педагогічні рекомендації 21
Література 24
Додатки 25
... Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Проблеми виховання сучасної молоді 5
1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15
Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18
2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18
2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20
2.3. Роль матері в житті дитини 23
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 35... Кохання в різні історичні епохи Вступ 3
1. Становлення розуміння кохання в епоху Античності 4
2. Поняття любові в епоху Середньовіччя 6
3. Кохання в епоху Ренесансу 8
4. Погляди на сутність коханні філософів Нового часу. 10
5. Моральнісні смисли любові у сучасному суспільстві 15
Висновок 21
Список використаної літератури 23
... Майстерність Джека Лондона-новеліста ВСТУП 3
Розділ 1. Основні засади майстерності Джека Лондона 6
1.1. Життєві колізії Джека Лондона 6
1.2. Автобіографічність творчості Джека Лондона. 21
Розділ 2. Джек Лондон – новеліст 24
2.1. Природа новели 24
2.2. Джек Лондон про природу новели 25
2.3. Новелістичний доробок Джека Лондона 26
Висновки 32
Література 33
... Сучасна політико-економічна ситуація в Узбекистані План:
1. Загальний огляд проблеми 3
2. Історичний аналіз проблеми 9
3. Поточна ситуація. Позиції сторін 12
4. Позитивні фактори для розвитку подій 15
5. Негативні фактори для розвитку подій 18
6. Аналогічні ситуації у світі (порівняльний аналіз) 20
7. Ключові фактори, які визначають розвиток подій на перспективу 22
8. Прогнози на перспективу 23
Література 23... Тероризм в сучасному світі. Антитерористична кампанія США 1. ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ. 3
2. ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. 4
3. ПОТОЧНА СИТУАЦІЯ. ПОЗИЦІЇ СТОРІН. 6
4. ПОЗИТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОДІЙ. 8
5. НЕГАТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОДІЙ. 10
6. АНАЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ У СВІТІ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ) 12
7. КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ РОЗВИТОК ПОДІЙ НА ПЕРСПЕКТИВУ. 14
8. ПРОГНОЗИ НА ПЕРСПЕКТИВУ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 18
... Притчовий характер новел Томаса Мана Вступ 2
Розділ І. Епоха німецького модернізму. 5
1.1. Особливості німецького модернізму в контексті світової літератури. 5
1.2. Томас Манн як один із представників класичного модернізму. 11
Розділ ІІ. Новелістика Томаса Манна. 20
2.1. Поняття та жанрові характеристики «новели». 20
2.2. Жанрово-текстуальні особливості притчі. 29
2.3. Новели Томаса Манна у «семантичному» дзеркалі притчі. 34
Висновки 40
Список використаної літератури 42
... Вплив економічних і політичних подій на ринок цінних паперів 1. Методи складання фінансового плану 3
2. Вплив економічних і політичних подій на ринок цінних паперів 9
3. Вплив шокових подій на ринок цінних паперів 14
Список використаної літератури 19... Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи
Список літератури... Зміст
Завдання 1 3
Завдання 2 5
Завдання 3 7
Завдання 4 12
Завдання 5 14
Завдання 6 18
Завдання 7 20
Список використаної літератури 23
Завдання 1
1. Визначте, які з цих висловлювань несуть психологічну інформацію, а які – ні і чому.
1) Сьогодні він купив собі нові чорні черевики. 2) Нещодавно вона, раптово від всіх, змінила колір волосся. 3) Про нього кажуть, що він схожий на старе маля. 4) Вона живе за старою адресою. 5) У нього дуже рано з'явилися зморшки на лобі. 6) Які красиві в нього очі! 7) Чарівливістю цієї людини не можна не піддатися. 8) Він кожен день виглядає по-різному.
Завдання 2
Прокоментуйте наведене висловлювання. Чи згідні Ви з його автором і чому? Про яку особливість психологічного знання йде мова? Як називається цей феномен на мові психологічної науки?
"Мислячий індивід не може розщепитися так, щоб одна його частина розмірковувала, а інша спостерігала за розмірковуванням".
Завдання 3
Які з наступних ознак можуть розглядатися як симптоми майбутніх психопатичних змін і чому?
Погана поведінка в школі, пропуски уроків, неблагополучне сімейне життя, конфлікти на роботі, зловживання алкоголем, тяжіння до наркотиків, неодноразові арешти і приводи, життя за чужий рахунок, відсутність друзів, бродяжництво, привласнення чужих імен, брехливість, безглузді вчинки, садизм в сексуальних відношеннях, жорстокість, правдолюбство, песимізм, нетерпимість до інших, тривожність, недовірливість, зловживання у харчуванні, відсутність любові до дітей, жорстоке поводження з тваринами, неакуратність.
Завдання 4
Проаналізуйте уривок із роботи А. Шопенгауера і сформулюйте свої уявлення про співвідношення волі і свободи.
"…Усілякий апріорно вважає себе цілком вільним, навіть у своїх окремих вчинках, і гадає, що може кожну хвилину розпочати новий образ життя, що означало би зробитися іншим. Але апостеорі, за досвідом, він дивується тому, що все ж такі не вільний, а підкоряється необхідності, що, незважаючи на всі плани і роздуми, він не змінює своїх дій і змушений з початку і до кінця свого життя проводити той же самий засуджуваний характер, нібито до кінця розігруючи прийняту на себе роль".
Завдання 5
У яких з наступних співвідношеннях знаходяться пари понять:
1. а) емоція – б) інстинкт;
2. а) почуття – б) стрес;
3. а) знання – б) почуття;
4. а) віддзеркалення – б) емоція;
5. а) особистість – б) почуття;
6. а) емоції – б) афект;
7. а) вищі почуття – б) любов
Завдання 6
Викладіть зміст дидактичних функцій шкільного підручника.
Завдання 7
Яка сутність і дидактична характеристика організації проблемного навчання?
... Правові системи сучасності (порівняльно Китай і Японія до Африки Зміст
ВСТУП 3
1. ТИПОЛОГІЯ ПРАВОВИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ 4
2. ДАЛЕКОСХІДНА ГРУПА ПРАВОВИХ СИСТЕМ (КИТАЙСЬКЕ ПРАВО І ЯПОНСЬКЕ ПРАВО) 10
3. ЗВИЧАЄВО-ОБЩИННА ГРУПА ПРАВОВИХ СИСТЕМ (ПРАВО АФРИКИ І МАДАГАСКАРУ) 18
ВИСНОВКИ 23
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 24
... Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи... Західноберлінське питання 1961-1971 рр. Проблеми сучасності ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК ПРОБЛЕМИ ЗАХІДНОГО БЕРЛІНУ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД 5
1.1. Передумови виникнення західноберлінського питання 5
1.2. Процес побудови стіни та розвиток подій в 60-х роках 10
2. ЧОТИРИБІЧНА УГОДА 1971 РОКУ ТА ПЕРЕДУМОВИ ЇЇ ЗАКЛЮЧЕННЯ 16
2.1. Політика Заходу та Сходу щодо вирішення Берлінського питання після побудови стіни 16
2.2.Чотирибічна угода між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік, Об’єднаного Королівства Великобританії і Північної Ірландії, Сполученими Штатами Америки і Французькою Республікою, 1971 року 21
3. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ЗАХІДНОГО БЕРЛІНУ 24
3.1. Розвиток подій щодо західноберлінського питання до 1989 року 24
3.2. Сучасні стосунки між західним та східним Берліном 27
ВИСНОВКИ 31
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 33
Мета курсової роботи полягає у детальному розгляді всіх складових західноберлінського питання з 1961 по 1971 роки.
Предметом розгляду курсової роботи є політика Заходу і Сходу в процесі вирішення західноберлінського питання.
Об’єктом розгляду курсової роботи є Берлін, як столиця розділеної Німеччини в 1961-1971 роках.
Джерельна база курсової роботи складається в основному з робіт російських дослідників, але більш конкретна інформація надається лише в німецькомовних джерелах... Аналіз забезпеченності підприємства сировинною і матеріалами та їх використання Вступ 3
1. Програма та методика аналізу матеріальних ресурсів 3
2. Аналіз забезпеченності підприємства сировинною і матеріалами 5
3. Аналіз ефективного використання матеріальних ресурсів 7
Висновок 12
Список використаної літератури 13
... Контрольна робота з культурології 1. За допомогою яких чинників можна відтворити світомодель раннього Середньовіччя (людина в світі середньовічної культури) 3
2. По книзі Н.Куна "Легенди і міфи давньої Греції" вивчити вступну частину, а також статтю "Грецькі міфі" в енциклопедії "Міфи народів світу". В чому сутність хтонічеського ("доолімпійського") періоду розвитку грецької міфології? В чому сутність олімпійського періоду? Яку сутнісну якість людини, суспільних відносин, культури уособлює Аполлон? Як ця якість проявляється у зовнішньому вигляді, характері, образі життя божества? Наведіть ДВА приклади міфологічних сюжетів, де це відіграє важливу роль 4
3. Які досягнення мали давньогрецькі вчені в науці, яка вказана у Нашому варіанті: медицина 8
4. Визначити, до якої культурної епохи є характерним художній напрямок (стиль), його особливості: бароко. Навести приклади з будь-якого виду мистецтва 9
5. Структура моралі 10
6. Моральні проблеми людської діяльності. Мотиви і результати дії 11
7. Основні естетичні категорії: естетичний ідеал. Навести приклади 12
8. Історичний розвиток мистецтва. Мистецтво давньої Греції 15
9. Визначити, чи є простим або складним наведений вид мистецтва. В яких історичних типах культур цей вид одержав найбільший розвиток. Навести приклади. Живопис. 21
10. У списку подані імена видатних людей і назва найважливіших подій раціоналістичної культури. Визначити галузь і культурну епоху діяльності наведених діячів, дату, характер подій, їх значення у житті людства 28
Література 33
... Імідж України: реалії та перспективи ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………. 3
I. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУЛЮВАННЯ ТА
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ………………………………….. 5
1.1. Міжнародний імідж країни: термінологічні основи………………. 6
1.2. Імідж в структурі комунікативного простору……………................ 11
1.3. Методологія створення сприятливого іміджу…................................. 16
II. ІМІДЖ УКРАЇНИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ………………… 22
2.1. Державно-управлінський аспект формування іміджу
України……………………………………………………………………. 23
2.2. Концепція позиціонування туристичного іміджу України на
міжнародному ринку туристичних послуг……………………………… 30
2.3. Вплив Росії на імідж України ………………………………………. 38
2.4. Передумови створення сприятливого іміджу України…………….. 45
III. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИСВІТЛЕННЯ АНГЛОМОВНИМИ
ЗМІ ПОДІЙ В УКРАЇНІ (за матеріалами контент-аналізу
преси)………………………………………………………………………
3.1. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси……………..
ВИСНОВОК……………………………………………………….............
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………............
ДОДАТКИ…………………………………………………………………... ВЕЛИКА ВІТЧИЗНЯНА ВІЙНА 1941-1945 РОКІВ План
1. Укладення договорів із фашистською Німеччиною 3
2. Друга світова війна. Початок війни. Події 1939-1941 рр. 4
3. Перебіг подій у 1941-1942 рр. 7
4. Нацистський "новий порядок" у Європі 9
5. Перебіг подій у 1943 р. 10
6. Рух опору в окупованих країнах 12
7. Перебіг війни в 1944 р. Відкриття другого фронту 14
8. Завершення другої світової війни, її підсумки 17
Список використаної літератури 20... АНАЛІЗ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО. НОВЕЛА „ЛЯЛЕЧКА” ВСТУП 3
1. ЖИТТЄВИЙ ТА ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО 4
2. „ЛЯЛЕЧКА” М.КОЦЮБИНСЬКОГО ЯК АНАЛІЗ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДИНИ 7
3. ТЕМАТИЧНІ ОБРІЇ НОВЕЛИ „ЛЯЛЕЧКА” 10
4. ІДЕЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМАТИКА НОВЕЛИ 13
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16
ВСТУП
Нас, сучасних вчителів, цікавить всі сторони життя, що стосуються наших колег минулих часів. Одним з джерел, з якого можна дізнатися про це, є літературні твори письменників того часу. Новела „Лялечка”, твір М.М.Коцюбинського, що написаний у 1901 році, розповідає про багато аспектів життєдіяльності простого вчителя сільської української школи. Яке було життя колеги, як вирішувалися проблеми професійної діяльності учителя – про все це розповідає цей твір.
Автор описує внутрішні переживання своєї героїні на фоні реального вимальовування картин сільського життя. Для повноти характеристики героїв новели він використовує інші персонажі, які є типовими для тодішнього суспільства.
Проблематика, ідейна спрямованість твору, його тематична насиченість свідчать про глибоке знання автором багатьох аспектів життя українців, про глибинні закони взаємовідносин людей.
В нас є можливість співставити психологічні моменти особистого життя вчителя того часу з нашими проблемами, які мають місце у нас, сучасників ХХІ століття.
ВИСНОВКИ
Новела „Лялечка” є одним із показових літературних творів того часу. Вона свідчить про тенденцію письменників описувати та аналізувати психологічні колізії людського існування.
Не зважаючи на поширення у той час серед населення імперської Росії ідей соціальної рівності та справедливості, в новелі „Лялечка” ми не знаходимо прагнення автора акцентувати увагу читачів на таких ідеях. Скоріш, навпаки, ідея народництва, піддається критиці і навіть певному сарказмові. Не прозвучала у творі ідея національного визволення України.
Матеріал новели служить непоганим джерелом для оцінки та набуття уявлення про діяльність наших колег – вчителів далекого ХІХ століття, які працювали в українському селі. Їхні думки та проблеми в багато чому перекликаються з сучасними уявленнями про роботу викладачів. Сфера особистого та духовного життя є основним спільним елементом такого співставлення.
Новела „Лялечка” – це твір про особисте життя самотньої, слабкої та нікому не потрібної жінки, яка в ході свого спілкування з людьми, вирішила шукати допомогу та захист у Бога.
... Життя без любові – не життя, а існування. За творами поетів романтиків Життя без любові – не життя, а існування. За творами поетів романтиків... Новаторство Е. По в жанрі детективної новели Вступ 3
1. Творчий внесок Е. По в світові літературу 5
2. Е. По як засновники детективного жанру 8
3. Вплив новаторства По на літературу 23
Висновок 27
Література 29
... Сутність та напрями вирішення основних глобальних проблем сучасності... Завдання 1 3
1. Сутність та напрямки вирішення основних глобальних проблем сучасності 3
2. Сутність, значення, мета створення та основні типи вільних економічних зон, їх вплив на економіку країн 11
Завдання 2 21
1. Перспективи ресурсного самозабезпечення та розвитку експортного потенціалу України 21
2. Взаємодія України та міжнародних валютно-фінансових організацій: проблеми і перспективи 25
використанА ЛІТЕРАТУРА 33
... Власність у системі виробничих відносин. Типи, види і форми власності сучасності Вступ 3
1. Власність у системі виробничих відносин. Структура відносин власності. 4
2. Історична еволюція форм власності. 5
3. Типи, види і форми власності сучасності. 7
4. Основні тенденції у відносинах власності на сучасному етапі. 12
Висновки 16
Тестові завдання 17
Список використаної літератури 18... В чому полягають особливості міжнародного менеджменту. План
1. В чому полягають особливості міжнародного менеджменту.
2. Структура економічного аналізу зовнішнього середовища.
3. В чому полягають причини різноманіття форм міжнародних фінансово-промислових груп.
Література... Вступ 3
1. Кримінологічна характеристика злочинної жорстокості, її зв’язок з насильницькою злочинністю 5
2. Кримінологічна характеристика осіб, що вчиняють насильницькі злочини. Причини злочинної жорстокості 17
3. Профілактика насильницьких злочинів 24
Висновок 28
Бібліографія 30
... Вступ 3
1. Перший період 4
2. Другий період. Логіка школи ньяя 8
3. Третій період 11
Задачі 14
5. Що ви можете сказати про Цезаря, Івана IV і Чезаре Борджіа на основі наведених текстів? 14
- Якщо б Цезар був забобонним, то він поступився б проханням Кальпурнії не йти до сенату. Якщо б він був обережним, то він прогнав би Брута. Але Цезар не поступився проханням Кальпурнії і не прогнав Брута. 14
6. Визначте, до якого виду належать міркування. Де немає висновку, зробіть його. Якщо в міркуванні наявна помилка, з’ясуйте яка і чому вона виникла. 14
- Люди сприяють або протидіють ходу історії. Ця людина не протидіє ходу історії. Отже... 14
7. "Геній і злодіяння - речі несумісні", - пише О. Пушкін у "Моцарті й Сальері". Це можна виразити у вигляді висловлювання: “Людина може бути або генієм, або злодієм, але не тим та іншим разом”. 15
Які з наведених висновків із цього положення зроблені правильно, які неправильно і чому? 15
Список використаної літератури 16
... облік доходів і витрат від фінансових операцій, від іншої звичайної діяльності та надзвичайних подій Вступ 3
Розділ 1. Загальні положення обліку витрат і доходів 5
1.2. Облік витрат і доходів від надзвичайних подій 11
1.3.Аналітичний облік 13
1.4. Аналітичний облік доходів і витрат від фінансових операцій, 16
від іншої звичайної діяльності та надзвичайних подій 16
Розділ 2.Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ “Техносервіс” 20
2.1. Характеристика господарської діяльності ВАТ “Техносервіс” 20
2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ “Техносервіс”. 21
2.3. Аналіз витрат ВАТ “Техносервіс” 25
Розділ 3. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок 28
зниження витрат 28
3.1. Принципи управління витратами 28
3.2. Резерви зниження витрат 30
Висновки 33
Список літератури 35
Додатки 36... Cгенерировано за 0.345408 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |