Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Об рунтування досягнень школи людських стосунків придатних для застосування вітчизняними менеджерамиВы можете заказать реферат на тему Об рунтування досягнень школи людських стосунків придатних для застосування вітчизняними менеджерами или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Об рунтування досягнень школи людських стосунків придатних для застосування вітчизняними менеджерами»: Обґрунтування досягнень школи людських стосунків придатних для застосування вітчизняними менеджерами Вступ 2
Розділ І. Використання у сучасному менеджменті доробку школи людських стосунків 4
1.1. Удосконалення менеджменту людських ресурсів та управлінських рішень 4
1.2. Сутність школи людських стосунків 13
1.3. Досягнення та поправки школи людських стосунків придатних
для застосування вітчизняним менеджером 16
Розділ ІІ. Основні риси менеджменту з урахуванням школи людських стосунків компанії ТОВ «Ніжинтехніка» 19
2.1. Загальний аналіз підприємства ТОВ «Ніжинтехніка» 19
2.2. Організаційна структура підприємства ТОВ «Ніжинтехніка» та особливості його менеджменту 22
2.3. Перспективи розвитку людських ресурсів організації 26
Висновки 30
Список літератури 32
... Обґрунтування досягнень школи людських стосунків придатних для застосування вітчизняними менеджерами
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні аспекти управління 4
1.1. Розвиток та історія менеджменту. Зміст менеджменту 4
1.2. Методи і моделі управління 9
1.3. Види та принципи менеджменту 13
Розділ ІІ. Використання у сучасному менеджменті доробку школи людських стосунків 17
2.1. Удосконалення менеджменту людських ресурсів та управлінських рішень 17
2.2. Сутність школи людських стосунків 24
2.3. Елементи концепції корисні для сучасного менеджменту 27
Висновки 30
Список літератури 34
... ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Виникнення і розвиток школи людських відносин 6
1.2. Людський фактор як основний елемент ефективної організації 14
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 25
2.1. Загальна характеристика турпідприємства «Назва» 25
2.2. Аналіз трудових ресурсів 35
2.3. Діагностика застосування принципів школи людських відносин на турпідприємстві «Назва» 39
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 47
3.1. Оцінка рівня врахування людського фактору в діяльності турпідприємства «Назва» 47
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення принципів школи людських відносин в діяльності турпідприємства «Назва» 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72
ДОДАТКИ 76... Керівництво. Влада і лідерство. Представники школи людських відносин 34. Представники школи людських відносин 3
64. Керівництво. Влада і лідерство 6
1. Визначення менеджменту. Його виникнення і розвиток 13
Задача 14 22
Список використаної літератури 26... 1. ВПЛИВ ЗМІСТОВНОСТІ ПРАЦІ НА ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ГРУП ПРАЦІВНИКІВ 3
2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ СТИМУЛІВ 5
3. СУТНІСТЬ ТЕОРІЙ "ТЕЙЛОРИЗМУ", "ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ", "ЗБАГАЧЕННЯ ПРАЦІ", "ПОДВІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ" 7
Література 10
... 1. Вплив змістовності праці на формування основних груп працівників
2. Які особливості застосування нематеріаьних стимулів
3. розкрийте сутність теорій "тейлоризму", "людських стосунків", "збагачення праці", "подвійної мотивації"
... Соціологія праці. Відповіді на питання. Варіант 11. 1. ВПЛИВ ЗМІСТОВНОСТІ ПРАЦІ НА ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ГРУП ПРАЦІВНИКІВ 3
2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ СТИМУЛІВ 6
3. СУТНІСТЬ ТЕОРІЙ "ТЕЙЛОРИЗМУ", "ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ", "ЗБАГАЧЕННЯ ПРАЦІ", "ПОДВІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ" 9
Література 13
...
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 4
1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 4
1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 7
2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15
2.2. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 22
3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29
3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на підприємстві 29
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження школи адміністративного управління в діяльності підприємства 33
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 41
ДОДАТКИ 43
... Управління персоналом на малих підприємствах на прикладі МП “Назва”
Вступ 3
Розділ 1. Середовище менеджменту людських ресурсів. 5
1.1. Правове середовище менеджменту людських ресурсів. 5
1.2. Стратегічне значення менеджменту персоналу 8
1.3. Планування людських ресурсів. 11
Розділ 2. Аналіз управління персоналом на МП “Назва” 18
2.1. Аналіз залучення людських ресурсів на підприємстві. 18
2.2. Напрямки розвитку управління персоналом на підприємстві. 22
Розділ 3. Управління персоналом на МП “Назва” 26
3.1. Навчання та підвищення кваліфікації. 26
3.2. Оцінка виконання службових обов'язків. 29
3.3. Визначення розмірів оплати праці. 32
3.4. Менеджмент трудових стосунків. 35
Висновки та пропозиції 39
Література 41
... Планування людських ресурсів на підприємстві ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 5
1.1. Сутність і зміст планування людських ресурсів на підприємстві 5
1.2. Методи визначення потреб персоналу 10
1.3. Види планів з питань персоналу 14
2. ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 18
2.1. Загальна характеристика підприємства 18
2.2. Методика планування людських ресурсів, що використовується на приватному підприємстві “...” 19
2.3. Планування чисельності персоналу на ПП “...” у 2007-2009 рр. 22
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 29
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення планування людських ресурсів 29
3.2. Напрямки вдосконалення планування людських ресурсів 30
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
... Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5
1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 11
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 19
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19
2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 25
2.3. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 30
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ В ПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 45
3.1. Недоліки у використанні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 45
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення застосування принципів школи адміністративного управління в системі управління туристичним підприємством відповідно до теорії адміністративного менеджменту 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 69... Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5
1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19
2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 27
2.3. Діагностика застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 32
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 47
3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 47
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження принципів школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 68-71... ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Еволюція менеджменту 5
1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11
1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 16
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ххх” 16
2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ххх” 28
2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 32
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ххх” 44
3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ххх” 44
3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 49
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 72... ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Еволюція менеджменту 5
1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11
1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ Назва ” 16
2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ Назва ” 28
2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 32
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ Назва ” 44
3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ Назва ” 44
3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 49
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 72... Зміст
1. Основні засади кадрової політики підприємства та принципи організації служб людських ресурсів 3
2. Розвиток кар’єри 8
3. Особливості використання людських ресурсів у харчовій промисловості США 13
Література 17... Менеджмент людських ресурсів у сфері використання ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6
1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6
1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10
РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14
2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14
2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16
2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27
3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27
3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38
... Менеджмент людських ресурсів у сфері використання ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10 РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14 2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16 2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27 3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27 3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38 ... Тема курсової роботи: «Психологічні фактори формування сімейних стосунків» ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СІМ’Ї І СІМЕЙНИХ СТОСУНКІВ 6
1.1. Сім’я і сімейні стосунки у світлі сучасних психологічних концепцій 6
1.2. Психологічні аспекти сімейних відносин 13
Висновки до розділу І 24
РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ПОДРУЖНІХ СТОСУНКІВ 25
2.1. Психологічна сумісність як основна характеристика стабільних подружніх стосунків 25
2.2. Значення локусу контролю для формування стабільних сімейних стосунків 34
Висновки до розділу ІІ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
...
1. СУТНІСТЬ ДОКТРИНИ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОКТРИНИ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ В КАДРОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРЕЗ КАДРОВУ РОБОТУ. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ КАДРОВОЇ РОБОТИ 10
ЛІТЕРАТУРА 17
... Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки ВСТУП 3
РОЗДІЛ I
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8
1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26
Висновки до першого розділу 47
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49
2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49
2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55
2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57
2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58
2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60
Висновки до другого розділу 61
РОЗДІЛ 3
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62
3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64
3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64
3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67
3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77
Висновки до третього розділу 81
ВИСНОВОК 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
ДОДАТКИ 95... Типи та причини виникнення неприязних стосунків між людьми ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1
ПРОБЛЕМА МІЖОСОБИСТОГО СПРИЙНЯТТЯ 5
1.1. Поняття про міжособисті відносини 5
1.2. Причини виникнення неприязних стосунків 8
РОЗДІЛ 2
ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕПРИЯЗНИХ СТОСУНКІВ 13
2.1. Прояв неприязні, як передумови конфліктності 13
2.2. Сутність та правила процесу розв’язання конфлікту 18
2.3. Толерантність як засіб подолання неприязні 24
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
... Управлінські стосунки, їх види Вступ 3
1. Психологічна структура управлінської діяльності та управлінських стосунків 4
2. Морально-психологічні засади управлінських стосунків 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
... Психологічна готовність дітей до школи Вступ
Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи
Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання
2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях
2.2. Види психологічної готовності дітей до школи
а) мотиваційна
б) інтелектуальна
в) емоційна
г) вольова
2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи
Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи
Висновки
Список використаної літератури... Психологічний аналіз типів міжособистісних стосунків Психологічний аналіз типів міжособистісних стосунків
Зміст
Вступ 2
1. Міжособистісні відносини, структура міжособистісної взаємодії 4
2. Основні типи міжособистісних стосунків та типи груп у соціальній психології 8
3. Міжособистісні стосунки у межах малих груп 11
Висновки 15
Список використаної літератури 17
Додатки 18
... Психологія готовності дітей до школи Вступ 3
1. Психологічно – мотиваційна готовність дитини до школи 4
2. Емоційно-вольова готовність до школи 7
Висновки 11
Список використаної літератури 12
... Вплив міжособістисних стосунків підлітків на формування залежної поведінки Доповідь 7 стор.
Реферат 1 стор.
Роздатковий матеріал 10 стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I 6
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 6
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 6
1.2. Особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці 21
1.3. Вплив міжособистісних стосунків на появу схильності до залежної поведінки у підлітковому віці 35
Висновки до першого розділу 42
РОЗДІЛ II 43
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 43
2.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 43
2.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 44
2.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за В.Д.Менделевичем 46
2.4. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 48
Висновки до другого розділу 49
РОЗДІЛ 3 51
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 51
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 51
3.2. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою Шутца (ОМО) 53
3.3. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «Незакінчені речення» Сакса і Леві 56
3.4. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 67
Висновки до третього розділу 70
ВИСНОВОК 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
ДОДАТКИ 82-94
Додатки у Архіві, Анкети, тощо... Імпресіоністко модерністські тенденції у творчості українських художників школи Мурашко Найвідоміші художники Київської школи Мурашко 3
Умови розвитку модерну в імпресіонізмі 4
Традиції школи О. Мурашка 7
М. Жук 10
Г. Дядченко 13
Використана література 20... Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна Вступ 3
1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4
2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8
3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11
4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18
Висновок 23
Література 24
... Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком Вступ 3
1. Вплив стосунків з батьками на особистість підлітка 5
2. Адиктивна поведінка підлітка 14
3. Наслідки неправильної поведінки батьків 15
Висновки 17
Список використаної літератури 18
... Практика використання методів ціноутворення вітчизняними товаровиробниками Вступ 3
1 Сучасний арсенал методів ціноутворення 5
2 Приклади застосування окремих методів ціноутворення українськими товаровиробниками 8
Висновок 12
Список використаної літератури 13
... Cгенерировано за 0.334865 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |