Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Научіння та його роль в розвитку психікиВы можете заказать реферат на тему Научіння та його роль в розвитку психіки или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Научіння та його роль в розвитку психіки»: Особливості психічного розвитку Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25... Особливості психічного розвитку Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25...
Вступ 2
1. Поняття психіки та свідомості 3
2. Основні функції психіки 9
3. Виявлення функцій психіки у трудовій діяльності 12
Висновки 14
Список використаної роботи 16
... Функції та форми психіки людини Вступ 3
1. Стадії та форми розвитку психіки 4
2. Функції психіки на рівні організму людини 10
Висновок 19
Список використаної літератури 20
... Вступ 3
1. Розвиток психіки у філогенезі та історіогенезі 4
2. Онтогенез психіки 12
Висновок 18
Література 19... Поняття про діяльність тварин та її ускладнень в ході еволюції Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН 4
2. УСКЛАДНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ЕВОЛЮЦІЇ ЇХ ПСИХІКИ 6
2.1. Діяльність тварин на стадії елементарної сенсорної психіки 6
2.2. Особливість діяльності тварин на перцептивній стадії розвитку психіки 8
2.3. Інтелектуальна поведінка як вища стадія розвитку тварин 10
Висновки 13
Література 14
... Хронологічні характеристики індивідуального розвитку людини Вступ 3
1. Мікрохронологічна характеристика і темпи вікової динаміки психіки 5
2. Гетерохронія і суперечність індивідуального розвитку 6
3. Макрохронологічна характеристика і тривалість життя людини 8
4. Видові зміни тимчасової структури розвитку людини і її психіки 9
Висновок 15
Література 16
... ПРОБЛЕМА БІОЛОГІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО В РОЗВИТКУ ПСИХІКИ І ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ ВСТУП 3
1. Поняття біологічних і соціальних умов в розвитку психіки і поведінки людини 4
2. Психологічна проблема суперечності особистості і суспільства 8
Висновок 12
Використана література 13... . Поділ сенсорної психіки на рівні План
1. Поділ сенсорної психіки на рівні 3
2. Розвиток психічної діяльності в пренатальний період. Вродженні та придбанні в пренатальному розвитку поведінки 6
Список використаної літератури 8... Поділ сенсорної психіки на рівні План
1. Поділ сенсорної психіки на рівні 3
2. Розвиток психічної діяльності в пренатальний період. Вродженні та придбанні в пренатальному розвитку поведінки 6
Список використаної літератури 8... Основи психології та педагогіки 1. ВІДМІННІСТЬ ПСИХІКИ ЛЮДИНИ ВІД ПСИХІКИ ТВАРИНИ 3
2. СТАДІЇ МІЖОСОБИСТІСНОГО РОЗУМІННЯ 7
Література 13
... Виникнення та розвиток психіки Вступ 3
1. ПОЯВА І РОЗВИТОК ФОРМ ПСИХІЧНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ 4
2. СТАДІЇ РОЗВИТКУ ПСИХІКИ У ТВАРИН ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 7
3. ПСИХІКА ЛЮДИНИ ЯК ВИЩА СТАДІЯ ЇЇ РОЗВИТКУ 12
Висновки 17
Список використаної літератури 18
Вступ
Психіка – загальне поняття, котре об'єднує багато суб'єктивних явищ, що вивчаються психологією як наукою. Є два різні філософські розуміння природи і проявів психіки: матеріалістичне і ідеалістичне. Згідно першого, психічні явища є властивістю високоорганізованої живої матерії стосовно управління своїм розвитком і самопізнанням (рефлексією). Відповідно до ідеалістичного розуміння психіки в світі існує не одне, а два початки: матеріальне і ідеальне. Вони незалежні, вічні, не зводяться і не виводиться один з одного. Взаємодіючи в розвитку, вони проте розвиваються за своїми законами. На всіх ступенях свого розвитку ідеальне ототожнюється з психічним.
Згідно матеріалістичного розуміння психічні явища виникли в результаті тривалої біологічної еволюції живої матерії і в даний час є вищим результатом такого розвитку. Найбільш реально сьогодні є досліджування всіх психічних явищ з точки зору матеріалістичного розуміння, тому весь процес виникнення та розвитку психіки в даній роботі буде розглянутий в цьому аспекті.
... Генетичні основи психіки і поведінки Вступ 3
1. Поняття психіки та її розвиток в філогенезі 4
2. Психіка, поведінка й діяльність 9
Висновок 19
Список використаної літератури 20
... Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психічний розвиток людини 4
1.1. Рушійні сили розвитку психіки 4
1.2. Навчання, виховання і розвиток психіки 9
1.3. Вікова періодизація психічного розвитку 12
Розділ 2. Психологія розвитку немовлят 15
2.1. Особливості психічного розвитку немовляти 15
2.2. Соціальна ситуація та особливості розвитку немовляти 17
Розділ 3. Значення невербального спілкування з новонародженим для комплексу пожвавлення і психічного розвитку дитини 21
3.1. Історія вивчення питання 21
3.2. Внесок дитини в спілкування 23
3.3. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти 27
3.4. Порушення спілкування в ранньому віці і їхній терапії 31
Висновки 35
Список використаної літератури 37... Методи вивчення психіки тварин і людини ВСТУП 3
1. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ ЛЮДЕЙ 4
2. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ ТВАРИН 9
ВИСНОВКИ 15
Список використаної літератури 16
... Свідомість її суть та роль в життєдіяльності людини Вступ 3
1. Свідомість як ступінь розвитку психіки людини 4
2. Етапи становлення свідомості, самосвідомість 7
3. Структура свідомості 10
Висновки 13
Список використаних джерел 14
... Основи психології та педагогіки 1. ВІДМІННІСТЬ ПСИХІКИ ЛЮДИНИ ВІД ПСИХІКИ ТВАРИНИ 3
1.1 Поведінковий аспект 3
1.2. Пізнавальні здібності 3
1.3. Мислення 4
1.4. Емоційна сфера 5
1.5. Мотивація поведінки 5
1.6. Соціальні потреби 6
Висновок 6
2. СТАДІЇ МІЖОСОБИСТІСНОГО РОЗУМІННЯ 7
2.1. Процес міжособистого розуміння та його стадії 7
2.2. Інтерпретація як знаряддя розуміння співрозмовника 8
2.3. Адекватність розуміння поведінки інших людей 8
2.4. Феномени ідентифікації, рефлексії та емпатії на стадіях міжособистісного розуміння 10
Висновок 12
Література 13
... Суть менеджменту та його роль в розвитку сучасного суспільства ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕНЕДЖМЕНТ ЯК НАУКА УПРАВЛІННЯ 5
1.1 Суть поняття менеджменту 5
1. 2. Зміст і функції менеджменту 9
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА 14
2.1. Еволюція менеджменту з розвитком суспільних відносин 14
2.2 Роль менеджменту в сучасному суспільстві 18
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО РОЛЬ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ 23
3.1 Відмінні риси українського менеджменту 23
3.2 Умови розвитку менеджменту в Україні 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
... План
1. Етапи становлення психіки 3
2. Топографічна модель особистості за Фрейдом 9
3. Спілкування як сприймання партнерами один одного у процесі спілкування (перцептивний бік спілкування) 12
Список використаної літератури 22... Основи психології та педагогіки 1.Предмет та об‘єкт психології 2
2. Основні галузі сучасної психології 3
3. Основні методи психологічної науки 4
4. Основні категорії психології 6
5. Психологічна характеристика юридичної діяльності 7
6. Поняття про психіку. Функції психіки 8
7. Структура психіки: психічні процеси, стани, властивості 9
8.Свідомість як вищий рівень розвитку психіки 11
9. Поняття особистості та її структура 12
10. Співвідношення біологічного і соціального в особистості 13
11.Діяльність: види та структура 14
12. Психологічна характеристика професійно важливих якостей 15
13. Психологічна характеристика професійної майстерності правознавця та її формування 16
14. Поняття та основні властивості відчуттів 17
15. Поняття, основні види та властивості сприймання 18
16. Пам‘ять: основні види і характеристика 19
17. Поняття, операції та характеристика мислення 20
18. Поняття та властивості уваги 21
19. Поняття та види уяви 22
20. Поняття про емоції і почуття, їх функції 23
21. Характеристика основних видів емоційних станів людини, їх вплив на професійну діяльність 24
22. Характеристика конфліктних емоційних станів 25
23. Поняття про волю та її функції 26
24. Види та основні етапи вольових дій 27
25. Характеристика професійних вольових якостей правознавців 28
26. Предмет та об‘єкт педагогіки 29
27. Основні категорії психології і педагогіки 30
28. Врахування психології груп і колективів в діяльності юриста 31
29.Соціальні та психологічні функції спілкування 32
30. Види, засоби та форми спілкування 33
31. Характеристика особливостей та закономірностей міжгрупового і міжособистісного сприймання 34
32. Характеристика стереотипів та бар‘єрів спілкування 35
33. Особливості сприймання та розуміння людини людиною 36
34. Поняття педагогічного процесу, його функції та завдання 37
35. Система принципів навчання 38
36. Форми навчання, їх характеристика 39
37. Поняття про методи навчання, їх характеристика 40
38. Взаємозв‘язок форм і методів навчання, шляхи їх удосконалення 41
39. Характеристика структурних компонентів та етапів процесу навчання 42
40. Психолого-педагогічна характеристика процесу виховання об‘єктів професійної діяльності юриста 43
41.Принципи виховання 44
42. Роль виховання у розвитку людини та формування її особистості 46
43. Характеристика методів виховання 47
44. Роль і місце індивідуальної виховної роботи в діяльності правознавців 49
45. Форми і методи індивідуальної виховної роботи 50
46. Методи і прийоми самовиховання правознавців 52
... ВСТУП
1. Теорія научіння, або біхевіористичний підхід
2. Феноменологія і особистість
3. Постмодернізм
Література... ВСТУП
1. Теорія научіння, або біхевіористичний підхід
2. Феноменологія і особистість
3. Постмодернізм
Література... Вступ
1. Історія розвитку психології
2. Задача
2.1 Розвиток механізмів психічної діяльності
2.2 Розвиток психіки на різних етапах еволюції
Висновки... Психічний захист особистості в умовах загрози існування ВСТУП 2
ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ ОСОБИСТОСТІ 3
СХЕМА "ДІЇ" ОСОБИСТОСТІ ЗА УЧАСТЮ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ 4
МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПСИХІКИ ЛЮДИНИ 7
ЗАХИСНИЙ БАР'ЄР ПСИХІКИ ЛЮДИНИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ 11
ВИСНОВОК 12
ЛІТЕРАТУРА 14... 1. Сучасний монетаризм та його відмінність від неокенсіанських концепцій 3
2. Характеристика споживчого кредиту: суть суб’єкти, значення, стан та перспективи розвитку в Україні 7
3. Позичковий процент та його роль у розвитку економіки 10
Список використаної літератури 15
... Роль банківського іпотечного кредиту у розвитку 1. Іпотечне кредитування як умова земельної реформи 3
2. Іпотечне кредитування і його роль у активізації інвестиційної діяльності в аграрному секторі. 5
3. Фінансові проблеми формування і розвитку аграрного ринку 9
4. Кредитне забезпечення галузі 11
Список літератури 18
... ВСТУП 2
Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4
1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки
учнів 8-9 класів. 4
1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7
Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних
заходів у 8-9 класах 9
2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9
2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед
учнів 8-9 класів. 12
3. Результати проведення масового шкільного заходу 16
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31
Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку.
Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів.
Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів.
Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів.
Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”... 1. Роль фінансів в ринковій економіці 2
2. Особисте страхування і перспективи його розвитку в Україні 9
3. Призначення і роль державного бюджету 15
Література 21
... Свідоме та несвідоме у психіці та поведінці людини ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СВІДОМЕ В ПСИХІЦІ ЛЮДИНИ 5
1.1. Свідомість як ступінь розвитку психіки людини 5
1.2. Етапи становлення свідомості, самосвідомість 10
1.3. Структура свідомості 14
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ НЕСВІДОМОГО В ЖИТТІ ЛЮДИНИ 19
2.1. Розвиток поняття про несвідоме до Фрейда 19
2.2. Несвідоме в психоаналізі: концепції Фрейда та Юнга 24
2.3. Взаємодія свідомого і несвідомого 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
... Біогенетичний підхід до вивченні психіки Вступ 3
1. Холл і Гетчинсон: народження педології 3
2. Е. Клапаред: ідея саморозвитку 7
3. А.Гезелл: нормальне дитинство 8
4. К.Бюлер і Ш.Бюлер: стадії психічного розвитку 9
Висновок 12
Література 14
... Cгенерировано за 0.349996 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |