Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Матриця адлВы можете заказать реферат на тему Матриця адл или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Матриця адл»: Матриця Бостонської консультаційної групи. Цілі та задачі планування виробничої програми 1. Матриця Бостонської консультаційної групи. Матриця Мак-Кінсі. Які завдання вони вирішують 3
2. Назвіть цілі та задачі планування виробничої програми. Визначте основні процедури аналізу виконання плану виробництва у перед плановому періоді. 8
3. На конкурентному прикладі показати процес побудови сітьової моделі в оперативному плануванні науководослідничий та дослідно конструкторських робіт 18
Література 21... Контрольна робота з стратегічного менеджменту 1. Характеристика підприємства ТОВ „Декорт” 3
2. Діагностика ТОВ „Декорт”(матриця SWOT-аналізу, матриця GE – McKіnsey стратегічної привабливості портфеля продукції для досліджуваних підприємств) 6
3. Пропозиції розвитку ТОВ „Декорт” 9
Список використаних джерел 11
... Стратегічний маркетинг контрольна Вступ 3
Розділ 1. Поняття господарського портфелю організації. 4
Розділ 2. Стратегія розвитку господарського портфелю фірми. Матриця "Бостон консалтинг груп" та Матриця Мак-Кінзі. 6
Висновок 12
Список використаної літератури 13
... Моделі прийняття стратегічних рішень ВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4
1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4
1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6
1.2.1. Процес стратегічного планування 6
1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7
1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9
1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11
1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12
1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15
1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18
1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23
2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25
3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38
... Матриця БГК, її структура, складові та побудова План.
1. Внутрішньогалузеві, міжгалузеві, міжфірмові стратегії та стратегія інтернаціоналізації.
2. Матриця БГК, її структура, складові та побудова.
3. Виконання та контроль стратегії.
4. Диверсифікація. Перехід від концентрації до диверсифікації. Стратегічний аналіз диверсифікованих компаній.
5. Практичне завдання.... Матриця Бостонської групи та її використання у практиці на ринку послуг Вступ 3
Розділ 1. Поняття стратегії в маркетингу 4
1.1. Стратегічні зони господарювання 4
Розділ 2. Матриця "Бостон консалтинг груп" (БКГ) 12
2.1. Характеристика матриці БКГ 12
Розділ 3. Використання матриці БКГ на ринку послуг 17
3.1. Стратегічний аналіз ринку праці фахівців з вищою освітою Іркутської області Росії 17
Висновок 26
Список використаних джерел 29... Зміст 1
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 2
1. Механізми функціонування закупочної логістики. Транспортні задачі закупочної логістики. 2
2. Рівні каналів розподілу товарів. Типи посередників. 9
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18
1. Виконати попередні розрахунки витрат часу на навантаження та розвантаження в цехах підприємства та зробити перевірку можливості виконання навантажувально-розвантажувальних робіт в директивний час.
2. Кількість машин, що працюють на маршрутах прийняти 2.
3. Застосовуючи метод концентрації подач, визначити черговість виконання окремих ланок маршрутів.
4. З'єднати ланки в міжцехові маршрути.
Час початку та кінця робочої зміни відповідно Тпоч=7,5год., Ткін. =16,5 год.;
Тривалість обідньої перерви tоб-1год.; час на підготовчо- завершувальні операції Тпз=1год.
Матриця відправлень і надходжень навантажених машин за добу:
Цехи-відправники Цехи-одержувачі ∑mij
1-й 2-й 3-й 4-й
1 X 2 - 4
2 1 X 4 -
3 2 1 X -
4 - 3 3 X
∑mji
Матриця часу навантаження Матриця часу розвантаження Матриця часу руху
tв ij хв. tр ij хв. tрух ij хв.
Цехи-відправ¬ники і Цехи одержувачі j Цехи-відправ¬ники і Цехи одержувачі j Цехи-відправ¬ники і Цехи одержувачі j
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
1 X 20 30 1 X 20 20 1 X 5 5 10
2 40 X 10 — 2 30 X 20 — 2 5 X 10 5
3 20 30 X — 3 20 30 X — 3 5 10 X 5
4 - 40 30 X 4 - 40 30 X 4 10 5 5 X
Література 24
... Методика діагностики системи управління та матриця продукт-ринок Вступ / 1. Методика діагностики та аналізу системи управління / 2. Матриця продукт-ринок / Використана література... Контрольна робота маркетинг туризма 1. Процес сегментації ринку 3
2. Види маркетингового контролю 9
3. Матриця БКГ 15
Література 19
... Список літератури
1. Стратегічний управлінський облік Кид Уорд, 2002 р. Видавництва Олімп-Бізнес"
... Контрольна з стратегічного управління 1. Аналіз навколишнього середовища
2. Матриця Бостонської консультативної групи
3. Місія підприємства
... Статус особистості як показник взаємовідносин в групі ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ СТАТУСУ ОСОБИСТОСТІ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ В ГРУПІ 6
1.1. Особливості поведінки особистості у групі 6
Висновки до 1.1 12
2.1. Відносини між індивідами в групі 14
Висновки до 1.2 18
Висновки до розділу 1 19
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ГРУПІ 20
2.1. Соціометрія як метод дослідження міжособистісних відносин у групі 20
2.2. Результати дослідження 22
Висновки до розділу 2 32
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
ДОДАТКИ 38
Додаток А. Зразок анкети для проведення соціометричного дослідження 38
Додаток Б. Матриця 1 – Соціометрична матриця тестування працівників відділу бухгалтерії приладобудівного підприємства 39
Додаток В. Показники соціометричного статусу працівників 40
Додаток Г. Показники емоціональної експансивності працівників 42
...
ВСТУП 1
1. РОЗГЛЯД МАТРИЦІ 2
1.1. Матриця Мак-Кінсі та Ансоффа 3
2. ОСНОВНІ СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 8
ВИСНОВКИ 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
... 1. Матриця Бостон Консалтинг Груп (БКГ) 3
2. Порівняльна характеристика ринку організацій - споживачів та кінцевих споживачів 8
Література 14
... Контрольна менеджмент стратегічний 1. Мета і завдання бюджету 3
2. Матриця McKinsey 9
3. Структура доходної частини бюджету 16
Список використаної літератури 23
... Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг” 1. Матриця Бостон Консалтінг Груп (БКГ) 3
2. Порівняльна характеристика ринку організацій-споживачів та кінцевих споживачів 8
Список літератури 13
... Вступ 3
1. Сутність стратегічного менеджменту 4
2. Матриця Артур Д. Літла 7
3. Користь та витрати диверсифікації 15
Практична частина. 22
Використовуючи матрицю BСG сформувати продуктову стратегію підприємства
Висновки 27
Список літератури 28
... Платіжна матриця та дерево рішень: сутність та цілі застосування Вступ 3
1. Сутність методу «дерева рішень» та його застосування 4
2. Метод платіжної матриці 11
Висновки 14
Список використаної літератури 16
... Вступ 3
1. Сутність моделі BCG як одного з інструментів портфельного та стратегічного аналізу 4
2. Розробка стратегії підприємства за допомогою моделі BCG 7
3. Стратегічний аналіз підприємства ВАТ «Північне сяйво» за допомогою моделі BCG 9
Висновки 12
Література 13... Труднощі реалізації стратегії підприємства План
1. Матриця Ансоффа 3
2. Труднощі реалізації стратегії підприємства 6
3. Якими основними навичками повинен володіти менеджер, щоб ефективно працювати в організації, де застосовується стратегічне управління 10
4. Задача 19
Список використаної літератури 23... Залучення іноземних інвестицій в економіку Україну Вступ 3
1. Теоретичні засади формування інвестиційного механізму 7
1.1. Сутність, форми, цілі та задачі інвестування. 7
1.2. Основні структурні характеристики інвестиційного процесу 13
1.3. Організаційно-правові умови іноземного інвестування. 17
1.4. Створення сприятливого інвестиційного клімату в Україні 25
2. Оцінка інвестиційного клімату України 32
2.1. Складові механізму створення інвестиційного клімату в Україні 32
2.2. Прямі іноземні інвестиції в Україну. 39
2.3. Портфельні іноземні інвестиції. 53
2.3.1. Ринок корпоративних цінних паперів. 54
2.3.2. Ринок державних цінних паперів 61
3. Шляхи удосконалення механізму залучення іноземних інвестицій. 64
3.1. Заходи щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні 64
3.2. Зниження транснаціональних видатків інвесторів. 68
Висновки 77
Список використаних джерел 81
Додатки 86
Матриця спостережень для групи факторів регіональної привабливості
Матриця нормованих значень
Інтегральний показник інвестиційної привабливості та ранжовані оцінки регіональної інвестиційної привабливості
Ранжовані оцінки по групи показників, пов’язаних з політикою регіональних властей щодо підприємницької діяльності в регіоні
Операції на ринку державних цінних паперів України
... Класична модель стратегічного планування Зміст
1 Класична модель стратегічного планування - Матриця "стадія життєвого циклу продукції/конкурентна позиція" (модель ADL/LC) 3
2 Ситуація " Харківська овочева фабрика" 10
Використана література 13... Класична модель стратегічного планування Зміст
1 Класична модель стратегічного планування - Матриця "стадія життєвого циклу продукції/конкурентна позиція" (модель ADL/LC) 3
2 Ситуація " Харківська овочева фабрика" 10
Використана література 13... Характеристика мотивів поведінки людини Зміст
1 Характеристика мотивів поведінки людини 3
2 Загальна характеристика цілей життя 9
3 Матриця "Цілі - засоби" 12
Література 13... Характеристика мотивів поведінки людини Зміст
1 Характеристика мотивів поведінки людини 3
2 Загальна характеристика цілей життя 9
3 Матриця "Цілі - засоби" 12
Література 13... Управління спеціальними проектами І. Описати "робочу структуру проекту" 3
ІІ. Розробити свій проект 9
2.1 Завдання 9
2.2 Загальна характеристика та основні параметри проекту 12
2.3 Організаційна структура проекту 13
2.4 Робоча структура та матриця відповідальності по проекту 15
2.5 Сітьове та календарне планування проекту 17
2.6 Бюджет витрат на реалізацію проекту 19
Висновки 21
Список використаної літератури 24
... Управління бізнесом контрольна робота ЗМІСТ
1. Стабільність та мобільність організаційної структури. Роль менеджера в забезпеченні стабільності та мобільності 2
2. Функціональна матриця бізнес-проекту. Чотири головних функції управління бізнес-проектом: планування, організація, оперативне управління. контроль 7
3. Проаналізуйте організаційну структуру вашої компанії. Проведіть SWOT-аналіз 15
Література 24
Додатки 25... Маркетинг у комерційній діяльності 1. Приоритетні маркетингові цілі організацій на світових ринках 3
2. „Стратегічні вікна”, їх сутність і значення в управлінні маркетингом 8
3. Корпоративна стратегія 13
4. Матриця „товар-ринок”, „БКГ”, „Мак-Кінсі”. Вищеназвані матриці і
моделі застосовуються при розробці: 16
5. Сегментуйте ринок зубної пасти. Ваші дії в товарній інноваційній
політиці фірми – роздрібного торговця цього товару на Україні 17
Список літератури 18
... Контрольна робота з дисципліни: „Управління бізнесом” 1. Стабільність та мобільність організаційної структури. Роль менеджера в забезпеченні стабільності та мобільності 4
2. Функціональна матриця бізнес-проекту. Чотири головні функції
управління бізнес-проектом: планування, організація, оперативне
управління, контроль 6
3. Проаналізуйте організаційну структуру Вашої компанії. Проведіть
SWOT-аналіз цієї структури 10
Список літератури 14
... Стратегічне та сітьове планування ЗМІСТ
Завдання № 1. Стратегічне планування. Матриця БКГ 3
Завдання № 3. Сітьове планування 12
Література 16... Cгенерировано за 0.307151 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |