Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
роби доброВы можете заказать реферат на тему роби добро или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «роби добро»: Добро і зло як провідні категорії етики ВСТУП 3
Добро і зло як провідні категорії етики 4
ВИСНОВОК 10
Список використаної літератури 11
... Організація облікового процесу кредитних операцій Вступ 3
1. Економічна сутність кредитних операцій та особливотсі їх обліку 5
1.1. Основні категорії предметної ділянки аналізу кредитних операцій 5
1.2. Методологія обліку кредитних операцій 7
2. Організація облікового процесу кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Добро” 17
2.1. Організація обліку кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Добро” 17
2.2. Синтетичний і аналітичний облік кредитних операцій підприємства ТОВ „Добро” 20
3. Облік кредитних операцій із застосуванням автоматизованих систем на підприємстві 24
Висновки 30
Список використаної літератури 33... Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі ... Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро (за твором Данте Божественна комедія)... Мир і добро на землі... Твір на тему поспішай робити добро Твір на тему поспішай робити добро... Добро і зло в романі Чарльза Діккенса „Пригоди Олівера Твіста” Добро і зло в романі Чарльза Діккенса „Пригоди Олівера Твіста”
... Сущность морального выбора. Моральный конфликт. Истина, Добро, Красота - фундаментальные измерения человеческого существования, деятельности
ЛИТЕРАТУРА... Содержание
1. Первоисточники библейских мотивов у Булгакова
2. Добро и зло в «Мастере и Маргарите».
3. Расхождения и сходства с Евангелием.
4. Трактовка Бога в романе.
Использованная литература... КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ЕТИКИ ТА ЕСТЕТИКИ ПРОФЕСІЙНА ЕТИКА: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ, ВИДИ. 1
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 8
ДОДАТОК А (ДОБРО І ЗЛО В МОЄМУ ЖИТТІ) 9
ДОДАТОК Б (ПРЕКРАСНЕ І ПОТВОРНЕ В МОЄМУ СПРИЙНЯТТІ) 11
... Добро і зло - класичні опозиції і модифікації у мистецтві
1. Моральне зло, його походження і сутність 3
2. Взаємовідношення добра і зла 6
3. Модифікації добра і зла у сучасному мистецтві 10
Список використаної літератури 16
... План
1. Проблема людини в філософії 3
2. Основні напрямки римської античної філософії 11
3. Чи утворюють істина, краса і добро єдність? Обґрунтуйте свою думку 13
Список використаної літератури 15... Етична поведінка: поняття, прояв, мотивація, оцінка Вступ 2
1. Поняття, прояви та оцінка етичної поведінки 3
2. Мотивація етичної поведінки 5
Висновки 8
Перелік використаної літератури 9
Есе. Добро та зло в моєму житті 10
Есе. Прекрасне та потворне в моєму сприйнятті 12
... "Поняття і структура моральної свідомості" Зміст
1. МІСЦЕ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ В СИСТЕМІ МОРАЛІ.......3
2. СТРУКТУРА МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. МОРАЛЬНІ НОРМИ Й ПРИНЦИПИ........................................................................................5
3. МОРАЛЬНІ МОТИВИ Й ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ. ЦІННІСТЬ І СВЯТИНЯ................................................................................................9
4. ДОБРО - ПРОВІДНА ІДЕЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ...........13
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................18... Етична поведінка: поняття, прояв, мотивація, оцінка Вступ 4
1. Поняття та прояви етичної поведінки 4
2. Мотивація моральної поведінки 7
3. Оцінка моральної або етичної поведінки 7
Висновки 10
1. Есе з етики: "Добро і зло в моєму житті" 12
2. Есе з естетики: "Прекрасне та потворне в моєму сприйманні" 13
Список використаної літератури 14
... Професійна етика: поняття, сутність, види Вступ 3
1. Поняття «професійна етика», її види. 4
2. Професійна мораль як елемент професійної етики. 6
3. Сутність професійної етики. 8
Висновки. 10
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 11
ДОДАТОК А (ДОБРО І ЗЛО В МОЄМУ ЖИТТІ) 12
ДОДАТОК Б (ПРЕКРАСНЕ І ПОТВОРНЕ В МОЄМУ СПРИЙНЯТТІ) 14
... Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 1. Вступ 2
2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8
3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17
4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22
Висновки 24
Список використаної літератури 26
... Зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД) 1. Інструменти зовнішньоторговельної політики 2
2. Економічні проблеми включення України в світове господарство 4
3. Міжнародний комерційний арбітраж у Україні 6
4. Науково-технічна політика в Україні 8
5. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності в Україні 10
Література 14
1. Закон України „Про міжнародний комерційний арбітраж” ( Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 25, ст.198 )
2. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. //За ред. Г. Климка. К:”Знання”, 1997 р., с. 616-625
3. Стан і тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України. //"Вісник податкової служби", N 42, листопад 2002 р.
4. А. Гриценко ,М.Пашков Украина на мировых рынках: добро пожаловать или…// "Зеркало недели", №25(298), 24 июня 2001
... Проблеми взаємин з міжнародними організаціями Література
1. “Україна - Європейський Союз : зовнішньоекономічна діяльність і перспективи співробітництва”, Київ:УСПП, 2001.
2. А. Гриценко ,М.Пашков Украина на мировых рынках: добро пожаловать или…// "Зеркало недели", №25(298), 24 июня 2001
3. А.С. Філіпченко. Світова економіка. К:Либідь –2000, С.376 – 388.
4. Гумпель В. На стыке Европы и Азии. Посредническая роль Турции как региональной власти // Internationale politik. – 1998. – № 1. – Р. 28
5. І.І.Войтович. Система регулювання промислової кооперації. К:НІУРВ – 2001р, С.3
6. Інститут демократії імені Пилипа Орлика: Російсько-грецька вісь // Захiд: вiкно в Україну. – 1997. – № 54. – С. 2.
7. Сіденко В. Економічне трансформування в країнах Центральної та Східної Європи. Економіка України, №12, 1998
8. Соколенко С. И. Глобальные рынки XXI столетия: Перспективы Украины. Киев: Логос, 1998.
... План:
Введение.
Глава 1. Теоретические основы формирования системы ценностей в жизни ребёнка на основе пословиц и поговорок русского на-рода. . . . . . . . .
1.1. Понятие об аксиологии.
1.2. В.И.Даль "Пословицы русского народа" разделы: "Добро - милость - зло", "Родина - чужбина", "Друг - недруг", "Ра-бота - праздность".
Выводы по 1 главе.
Глава 2. Экспериментальное исследование дидактических условий эффективного формирования системы ценностей на материа-ле пословиц и поговорок русского народа.
2.1 Состояние проблемы исследования в школьной практике.
2.2. Методика работы с пословицами и поговорками на уроках ли-тературного чтения и русского языка по традиционной систе-ме.
2.3. Методика работы с пословицами и поговорками на уроках ли-тературного чтения и русского языка по программе "Началь-ная школа сегодня и завтра".
2.4. Методы и приёмы работы с пословицами и поговорками как материале, формирующем систему ценностей школьников.
Выводы по 2 главе.
Заключение.
Список изученной литературы.
Приложение.... Вступ 3
1. Сократ як засновник діалогічного методу в філософії. 4
2. Майєвтика та іронія як складові діалогу Сократа 8
Висновки 15
Література 16
Вступ
Давні греки відшукували питання доцільності, істинності, моральності в діяльності людини, хотіли пізнати, чому людина повинна поводитися таким чи іншим чином. „Пізнай самого себе” – це девіз був викарбуваний на фронтоні Дельфійського храму і спонукав нові і нові покоління філософів до досягнення розкриття сутності людського буття. Однак, як показав подальший хід подій, цей девіз кожен з філософів розумів по-своєму. Що саме повинен пізнати мислитель? На це питання філософи відповідали з різних точок зору.
Хоч і немає прямого посилання та те, що цей вислів належить Сократу, однак багато дослідників вважають, що він належать саме йому. В будь-якому випадку, вважають вони, найсправедливіше було б так, щоб ці слова дійсно належали Сократу за його заслуги в справі пізнання основ буття людини. Найбільшу славу принесли мислителю його діалоги, які були не просто способом спілкування двох осіб, а інструментом пізнання істини. Через певний порядок і механізм проведення цих діалогів – іронію і майєвтику – Сократа вважають засновником діалогічного методу ведення полеміки, про який піде мова в цій роботі.
Висновки
Сократ – великий античний мудрець – стоїть у витоків раціоналістичних і просвітительських традицій європейської думки. Йому належить видатне місце в історії моральної філософії й етики, логіки, діалектики, політичних і правових навчань. Вплив, здійснений ним на прогрес людського пізнання, відчувається до наших днів. Він назавжди ввійшов у духовну культуру людства. Філософ був прибічником етичного реалізму, відповідно до якого будь-яке знання є добро, а зло, порок походять від незнання.
Сократ є творцем „діалогічного” способу ведення полеміки, в ході якої виявлялася неспроможність людського логічного мислення одностайно і несуперечливо визначати певне філософське поняття. Основний метод, вироблений і вживаний Сократом при цьому, одержав назву "майевтика". Суть майевтики не в тому, щоб навчити істині, а в тому, щоб завдяки логічним прийомам, навідним питанням підвести співбесідника до самостійного знаходження істини.
Сократ вів свою філософію і просвітницьку роботу в гущині народу, на площах, ринках у формі відкритої бесіди (діалогу, суперечки), темами якої були злободенні проблеми того часу, актуальні і нині: добро; зло; любов; щастя; чесність і т.д. При цьому слід відмітити, що незважаючи на те, що хоча цей метод з моменту його винаходу Сократом має вже давню історію, людству ще не вдалося відповісти на ці питання та розв’язати проблеми пов’язані з мораллю.
Діалоги Сократа показують, що практично людині не дано осягнути найвищі поняття філософії за допомогою формальної логіки, особливо ті, що пов’язані з мораллю: якщо їх конкретизувати, область різних понять та суджень становиться нескінченною, якщо їх максимально узагальнити – всередині логічних розмірковувань виникають непереборні суперечки.
... Вступ 3
1. Західноєвропейська економічна інтеграція 4
2. Міжнародні товарні ринки 13
Висновки 19
Література 21
1. Clark I. Globalization and fragmentation. – N. Y., 1997. – Р. 30
2. Gamble A., Payne A. Regionalism and world order. – Houndmills, 1996. – Р. 251.
3. “Україна - Європейський Союз : зовнішньоекономічна діяльність і перспективи співробітництва” ;Київ 1995.
4. Zyblikiewicz L. Globalism versus regionalism in contemporary world: the environment for change in Europe // The transformational future of Europe. – Lublin, 1992. – P. 164.
5. А. Гриценко ,М.Пашков Украина на мировых рынках: добро пожаловать или…// "Зеркало недели", №25(298), 24 июня 2001
6. А.С. Філіпченко. Світова економіка. К:Либідь –2000, С.376 – 388.
7. Гумпель В. На стыке Европы и Азии. Посредническая роль Турции как региональной власти // Internationale politik. – 1998. – № 1. – Р. 28
8. І.І.Войтович. Система регулювання промислової кооперації. К:НІУРВ – 2001р, С.3
9. Інститут демократії імені Пилипа Орлика: Російсько-грецька вісь // Захiд: вiкно в Україну. – 1997. – № 54. – С. 2.
10. Лапутина Ю., Задирака Ю., Левченко А. Социальные приоритеты крымско-татарского народа в контексте региональной безопасности // Occasional papers. – 1997. – № 6. – С. 20
11. Сіденко В. Економічне трансформування в країнах Центральної та Східної Європи. Економіка України, №12, 1998
12. Соколенко С. И. Глобальные рынки XXI столетия: Перспективы Украины. Киев: Логос, 1998.
13. О.Оніщук. Зовнішня торгівля України: Основні тенденції. Програма Tacis Європейського Союзу. К: Українсько-європейський консультативний центр (UEPLAC), група економічного законодавства, березень 2001 р.
... Проблеми участі України в міжнародних регіональних економічних об’єднаннях Вступ 3
1. Вплив основних світових економічних та політичних процесів на становлення регіональних систем міжнародних відносин 4
1.1 Загальні тенденції становлення регіональних систем міжнародних відносин 4
1.2 Місце процесу регіоналізації міжнародних відносин в спектрі світових процесів 4
2. Система регулювання міжнародної кооперації. Проблеми та перспективи 8
2.1. Необхідність включення економіки України до сисиеми МПП 8
2.2 Проблеми в економічних відносинах України з іншими країнами 9
2.3 Перспективні шляхи входу України до міжнародних регіональних утворень 11
Висновки 17
Література 19
1. Clark I. Globalization and fragmentation. – N. Y., 1997. – Р. 30
2. Gamble A., Payne A. Regionalism and world order. – Houndmills, 1996. – Р. 251.
3. “Україна - Європейський Союз : зовнішньоекономічна діяльність і перспективи співробітництва” ;Київ 1995.
4. Zyblikiewicz L. Globalism versus regionalism in contemporary world: the environment for change in Europe // The transformational future of Europe. – Lublin, 1992. – P. 164.
5. А. Гриценко ,М.Пашков Украина на мировых рынках: добро пожаловать или…// "Зеркало недели", №25(298), 24 июня 2001
6. А.С. Філіпченко. Світова економіка. К:Либідь –2000, С.376 – 388.
7. Гумпель В. На стыке Европы и Азии. Посредническая роль Турции как региональной власти // Internationale politik. – 1998. – № 1. – Р. 28
8. І.І.Войтович. Система регулювання промислової кооперації. К:НІУРВ – 2001р, С.3
9. Інститут демократії імені Пилипа Орлика: Російсько-грецька вісь // Захiд: вiкно в Україну. – 1997. – № 54. – С. 2.
10. Лапутина Ю., Задирака Ю., Левченко А. Социальные приоритеты крымско-татарского народа в контексте региональной безопасности // Occasional papers. – 1997. – № 6. – С. 20
11. Сіденко В. Економічне трансформування в країнах Центральної та Східної Європи. Економіка України, №12, 1998
12. Соколенко С. И. Глобальные рынки XXI столетия: Перспективы Украины. Киев: Логос, 1998.
... Антична етика як вчення про добродійність досконалої особистості Вступ 3
1. ГРЕЦЬКИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ ДОБРОДІЙНОСТІ І ДОСКОНАЛОСТІ ЛЮДИНИ 4
2. РОЗВИТОК ВЧЕННЯ ПРО ДОБРОДІЙНІСТЬ У ДАВНЬОРИМСЬКІЙ ІМПЕРІЇ 9
Висновки 11
Література 12
Вступ
Античний період розвитку західноєвропейської цивілізації повний теоретичними розробками мислителів. Їхні думки до сих пір знаходять відгук в душах і серцях людей. Особливо багато корисного ми знаходимо в творах філософів, які присвятили свої пошуки питанням морального вдосконалення людини.
Благодійність досконалої особистості – ця тема червоною ниткою просліджується в творчості античних авторів протягом багатьох століть. Свої праці вони присвятили питанням самовдосконалення особистості, питанням розвитку етичних вчень, які б могли надати відповідь на нагальні питання моралі того часу.
З плином віків погляди на принципи покращення людської поведінки, взаємовідносин безперервно змінювалися. Як проходила ця трансформація в Давньої Греції і Римі буде розглянуто в запропонованій роботі.
Висновки
Моральні вимоги до людини як благодійника зазнали змін при розгляданні їх філософами Давньої Греції і Риму. Ними був здійснений перехід від розуміння людини як політичної істоти (давньогрецькі мислителі) до трактування людини як "вищої цінності" (давньоримські дослідники ). Людина, на їх думку, наділена всіма необхідними якостями, щоб гідно відбути своє земне існування.
В значній ступені ця трансформація обумовлена соціально-політичними змінами, які спостерігалися у внутрішньому житті цих античних держав. Давньогрецька полісна демократія змінилися імперською політикою Риму, а, разом з цим, і змінилися вимоги до людини, виникли нові моральні цінності і орієнтири в їх взаємовідносинах.
Загальним для обох світоглядів було те, що на рівні високих абстракцій обґрунтовувалася необхідність вдосконалення людини, визнавалася необхідність творити добро, бути таким, щоб тебе поважали в суспільстві, громаді, державі. Прагнення людини до визнання, до самовдосконалення, на думку античних мислителів, вважалося одним із діючих внутрішніх механізмів особистості.
... Проблеми виходу відчизняних підприємств на зовнішній ринок 1. Сутність та особливості зовнішньоекономічних відносих в сучасних умовах 2
1.1 Основи класичної теорії міжнародного обміну 2
1.2 Некласична практика 3
2. Проблеми та перспективи входження підприємств України на зовнішні ринки 4
2.1 Основні складові входження України до світового економічного простору 4
2.2 Ситуація на товарних ринках 5
2.3 Ситуація на ринку послуг та ринку робочої сили 8
2.3 Завдання та напрямки інтеграції України в світовий економічний простір 8
3. Шляхи виходу окремих галузей народного господарства України на зовнішні ринки 12
Висновки 21
Література 22
1. 2000-2001: ВІД ПОЗИТИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В ЕКОНОМІЦІ - ДО СТАЛОГО ЗРОСТАННЯ. К:Національний інститут стратегічних досліджень, 2002
2. Дмитро Сепетий ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
В НЕКЛАСИЧНИХ УМОВАХ. К:”Українська спілка”, 2001
3. Кисільова Т.М. Проблеми виходу України на траєкторію економічного зростання. К: Комітет з питань стандартизації, метрології та сертифікації України, 2001
4. В.М.Литвин. ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ УКРАЇНИ У ФОРМУВАННІ ЄВРОПИ СЬОГОДЕННЯ ТА ЄВРОПИ МАЙБУТНЬОГО. К:”УПС” , 2002
5. Україна - Європейський Союз : зовнішньоекономічна діяльність і перспективи співробітництва” ;Київ 1995.
1. А. Гриценко ,М.Пашков Украина на мировых рынках: добро пожаловать или…// "Зеркало недели", №25(298), 24 июня 2001
2. А.С. Філіпченко. Світова економіка. К:Либідь –2000, С.376 – 388.
3. Гумпель В. На стыке Европы и Азии. Посредническая роль Турции как региональной власти // Internationale politik. – 1998. – № 1. – Р. 28
4. І.І.Войтович. Система регулювання промислової кооперації. К:НІУРВ – 2001р, С.3
5. Інститут демократії імені Пилипа Орлика: Російсько-грецька вісь // Захiд: вiкно в Україну. – 1997. – № 54. – С. 2.
6. Лапутина Ю., Задирака Ю., Левченко А. Социальные приоритеты крымско-татарского народа в контексте региональной безопасности // Occasional papers. – 1997. – № 6. – С. 20
7. Сіденко В. Економічне трансформування в країнах Центральної та Східної Європи. Економіка України, №12, 1998
8. Соколенко С. И. Глобальные рынки XXI столетия: Перспективы Украины. Киев: Логос, 1998.
9. О.Оніщук. Зовнішня торгівля України: Основні тенденції. Програма Tacis Європейського Союзу. К: Українсько-європейський консультативний центр (UEPLAC), група економічного законодавства, березень 2001 р.
... Білети - професійна етика юриста 1. Предмет та завдання етики як науки 5
2. Походження моралі та її історичні типи. Моральні риси української національної культури 6
3. Сутність моралі, її структура та функції 6
4. Специфіка професійної етики юриста 7
5. Професійна мораль юриста: сутність, структура, функції 8
6. Моральний зміст професійної діяльності юриста. Вчинок як першоелемент моральної діяльності 8
7. Специфіка моральної свідомості юриста, її роль у духовному світі особи і регуляції професійної діяльності 9
8. Норма як елемент моральної свідомості. Структура моральних норм та їх зв’язок з нормами права. 9
9. Моральні почуття та їх види. Роль моральних почуттів у мотивації діяльності юриста. 10
10. Принцип гуманізму: сутність і специфіка вияву в праві і діяльності юриста. Гуманізм як моральний критерій права 12
11. Гуманізм і насилля. Проблема співвідношення мети та засобів у діяльності юриста 12
12. Принцип справедливості - правовий та моральний зміст. Специфіка вияву справедливості у діяльності юриста. 13
13. Справедливість у діяльності адвоката 13
14. Мораль і право, їх єдність, відмінність 14
15. Справедливість як ідеал права і моралі 15
16. Принцип законності і його моральний зміст. Законність та морально-правова позиція адвоката. 16
17. Законність у системі нормативного регулювання діяльності юриста. 16
18. Закон і моральна відповідальність юриста. 17
19. Законність і моральна культура процесуальної діяльності юриста. 18
20. Добро і зло як вихідні категорії етики, специфіка їх вияву у діяльності юриста 19
21. Моральне зло та його вияв у правоохоронній діяльності. Засоби боротьби зі злом. 20
22. Професійний та моральний обов'язок юриста: зміст, структура, функції. 20
23. Специфіка реалізації морального обов'язку адвокатом на різних стадіях судочинства. 21
24. Совість як категорія етики і моральна якість юриста. Структура совісті та її роль у регуляції професійної діяльності. 21
25. Поняття честі, її об'єктивні та суб'єктивні сторони. Особливості честі юриста. 22
26. Честь і гідність як цінності професійної моралі, їх єдність і відмінність. 22
27. Моральні конфлікти у діяльності юриста: сутність, структура і специфіка вияву. 23
28. Об’єктивні та суб’єктивні причини конфліктів у діяльності юриста. Засоби попередження та подолання конфліктів. 24
29. Типи конфліктних осіб та засоби спілкування з ними. 25
30. Правила безконфліктного спілкування, раціональний і морально-психологічні методи опанування собою. 26
31. Поняття моральної свободи і необхідності. Свобода дії, свобода вибору - свобода волі. 27
32. Сутність і структура морального вибору. Специфіка його реалізації діяльності юриста. 28
33. Морально-правова позиція адвоката і моральний вибір. 29
34. Свобода морального вибору і морально-правова відповідальність юриста. 30
35. Зміст професійної деформації юриста: структура і форми. 31
36. Об'єктивні та суб'єктивні причини професійної деформації юриста та шляхи її подолання. 32
37. Ризик у професійній діяльності юриста. Поняття і основні риси. 33
38. Класифікація типів розвитку діяльності юриста. Роль розвитку у моральному виборі. 34
39. Професійний ризик юриста і юридична відповідальність юриста. 35
40. Законодавчі гарантії права на ризик. Доцільність та недоцільність ризику. Обґрунтований та необґрунтований ризик. 36
41. Сутність, структура та специфіка моральної культури юриста. Співвідношення моральної та професійної культури. 37
42. Культура моральної свідомості та поведінки юриста. 38
43. Культура мови як елемент професійної культури юриста. Поняття та зміст мовного етикету. 39
44. Моральний кодекс ведення полеміки і професійна культура адвоката. 39
45. Моральні основи мистецтва переконувати і приваблювати до себе опонента. 40
46. Моральні передумови спілкування: повага, співчуття, милосердя, любов. 41
47. Манери та стиль спілкування як форми вияву культури юриста. 41
48. Перешкоди спілкування і засоби їх подолання. 41
Список використаної літератури 44... Шляхи самопізнання в етиці Сократа Вступ 3
1. Проблема самопізнання в концепціях Сократа. 4
2. Застосування Сократом методу самопізнання моральності вчинків. 8
Висновки 15
Література 16
Вступ
Питання моралі завжди турбувало людство. Ознаки прагнення до духовного вдосконалення, спроби знайти відповідь на проблему добра і зла ми бачимо вже в філософських концепціях Стародавньої Індії і Китаю, які мають декілька тисячолітній досвід осмислення моральних цінностей людини. Антична філософія також не обійшла своєю увагою етичні виміри. Давні греки відшукували питання доцільності, істинності, моральності в діяльності людини, хотіли пізнати, чому людина повинна поводитися таким чи іншим чином. „Пізнай самого себе” – це девіз був викарбуваний на фронтоні Дельфійського храму і спонукав нові і нові покоління філософів до досягнення розкриття сутності людського буття. Однак, як показав подальший хід подій, цей девіз кожен з філософів розумів по-своєму. Що саме повинен пізнати мислитель? На це питання філософи відповідали з різних точок зору.
Хоч і немає прямого посилання та те, що цей вислів належить Сократу, однак багато дослідників вважають, що він належать саме йому. В будь-якому випадку, вважають вони, найсправедливіше було б так, щоб ці слова дійсно належали Сократу за його заслуги в справі відшукання основ моральної поведінки людини. Дана робота присвячена дослідженню внеску Сократа в пізнання, а точніше – самопізнання людини, усвідомлення сенсу та суті своїх вчинків, в осягнення ним етичних аспектів важливості знань, які накопичуються людським суспільством.
Висновки
Сократ – великий античний мудрець – стоїть у витоків раціоналістичних і просвітительських традицій європейської думки. Йому належить видатне місце в історії моральної філософії й етики, логіки, діалектики, політичних і правових навчань. Вплив, здійснений ним на прогрес людського пізнання, відчувається до наших днів. Він назавжди ввійшов у духовну культуру людства. Філософ був прибічником етичного реалізму, відповідно до якого будь-яке знання є добро, а зло, порок походять від незнання.
Сократ змушує замислитися над тим, що дійсно є людського в людині, в чому полягає моральність її вчинків. Самопізнання Сократ розуміє не в набутті знань про себе, свій внутрішній світ або роботу біологічних систем та органів, а в пізнанні того, як застосувати знання для осягнення моральності своєї поведінки. Пізнати самого себе, за Сократом, це значить зрозуміти, як бути високоморальною людиною.
Шляхами самопізнання Сократа є постійне прагнення людини до осмислення своїх вчинків, намагання покращити свої чесноти, привести їх у відповідність з моральними вимогами суспільства, самовдосконалення, прагнення вести такий образ життя, який би ішов на користь людям. Людина сама повинна розуміти, що таке морально, а що – ні, до встановлення чого вона приходить завдяки діалектизму в своїх розмірковуваннях.
... Вступ 2
1. Теоретичні аспекти організації міжнародної торгівлі та міжнародних товарних ринків 4
1.1 Сутність та загальна характеристика міжнародних товарних бірж, виставок та ярмарок 4
1.2 Міжнародні товарні аукціони та торги 15
2. Практика організації міжнародних аукціонних торгів 21
2.1 Механізм проведення аукціонних торгів по різним видам товарів 21
2.2. Особливості організації міжнародної аукціонної торгівлі в залежності від характеру діяльності фірми, що її здійснює 30
3. Розвиток аукціонної торгівлі на Україні 33
3.1 Організація торгів на Товарній Секції Української Міжбанківської Валютної Біржі 33
3.2 Правила торгів за технологією одностороннього аукціону в Товарній секції Української міжбанківської валютної біржі 36
3. Висновки 45
Література 46
1. Закон України “Про зовнішньоекономічну діяльність” (зі змінами від 8 червня 2000 року N 1807-III)
2. "Incoterms 2000".// Издание Международной торговой палаты, № 560, сентябрь 1999 г.
3. “Україна - Європейський Союз : зовнішньоекономічна діяльність і перспективи співробітництва” ;Київ 1995.
4. Clark I. Globalization and fragmentation. – N. Y., 1997. – Р. 30
5. Gamble A., Payne A. Regionalism and world order. – Houndmills, 1996. – Р. 251.
6. Zyblikiewicz L. Globalism versus regionalism in contemporary world: the environment for change in Europe // The transformational future of Europe. – Lublin, 1992. – P. 164.
7. Внешнеторговые сделки / Сост. И.Гринько. - Суми, 1994.
8. Войнович І.І. Система регулювання промислової кооперації. К:НІУРВ – 2001р, С.3
9. Гриценко А. Пашков М. Украина на мировых рынках: добро пожаловать или…// "Зеркало недели", №25(298), 24 июня 2001
10. Гумпель В. На стыке Европы и Азии. Посредническая роль Турции как региональной власти // Internationale politik. – 1998. – № 1. – Р. 28
11. Деловой контакт с зарубежным партнером / Сост. й общ. ред. А.Плотникова. – К.:1997
12. Інститут демократії імені Пилипа Орлика: Російсько-грецька вісь // Захiд: вiкно в Україну. – 1997. – № 54. – С. 2.
13. Лапутина Ю., Задирака Ю., Левченко А. Социальные приоритеты крымско-татарского народа в контексте региональной безопасности // Occasional papers. – 1997. – № 6. – С. 20
14. Логистический коридор и единая система независимых терминальных комплексов и транспортных организаций//Статьи журнала КОНСАЛТИНГ 01/2001
15. Миротин Л. Б. Новые подходы к микрологистическим транспортным системам. М.:КСпЛ, 2001
16. Оніщук О. Зовнішня торгівля України: Основні тенденції. Програма Tacis Європейського Союзу. К: Українсько-європейський консультативний центр (UEPLAC), група економічного законодавства, березень 2001 р.
17. Сіденко В. Економічне трансформування в країнах Центральної та Східної Європи. Економіка України, №12, 1998
18. Соколенко С. И. Глобальные рынки XXI столетия: Перспективы Украины. Киев: Логос, 1998.
19. Управління зовнішньоекономічною діяльностю./Під ред. А.І. Кредісова, К.:ВІРА-Р “Альтерпрес”-2000 р.
20. Условия международных перевозок. - К., 1993.
21. Філіпченко А.С. Світова економіка, К.:Либідь-2000
22. Положення про Товарну Секцію Української Міжбанківської Валютної Біржі. Затверджено Біржовим Комітетом УМВБ Протокол №1(51) від 01 березня 2000р.
23. Правила торгів біржовим товаром за технологією одностороннього аукціону в Товарній секції Української міжбанківської валютної біржі. Затверджено Біржовим Комітетом УМВБ Протокол №1 (54) від 08.02.2001 р. (Із змінами та доповненнями затвердженими Радою директорів УМВБ Протокол №15 від 31.08.01р.)
... Вступ 3
1. Поняття істини та еволюція її розуміння в історії філософії та культури. 4
2. Проблеми критерію істини. Основні концепції. 8
3. Істина в філософії, науці та праві. 12
Висновки 19
Література 20
Вступ
Проблема істини споконвіку цікавила мислителів. Без спроб її розв’язання не обходилася і не обходиться в даний час жодна область знання. У філософії із самого початку осмислення пізнавальної проблематики постало питання: якщо ми сприймаємо дійсність через певні наші образи, уявлення й поняття, то якою мірою можемо бути впевнені в їх надійності? Зазначене питання постає у гносеології як питання про істину в пізнанні. Погляди на дану проблему безперервно змінювалися. Філософи пропонували і уточнювали нові концепції розуміння і пізнання світу.
Як у минулому, так й в сучасних умовах три великих цінності залишаються високим мірилом як людських діянь, так й самого життя людини – її служіння істині, добру та красі. Перша уособлює цінність знання, друга – моральні підвалини життя і третя – служіння цінностям мистецтва. При тому істина є тим фокусом, у якому з'єднуються добро й краса.
Для того, щоб розібратися в проблемі істини слід проаналізувати питання пізнаваності світу, суверенності мислення, шляху, який проходить наше мислення в ході досягнення істини, розгледіти перехід від абстрактного до конкретного, уяснити питання відношення абсолютної і відносної істини, а також її критеріїв.
Висновки
Істина постає не як щось застигле, вічне, незмінне, а як процес функціонування інтелектуального складника суспільно-історичного життя. У цьому процесі наявні чуттєва, раціонально-логічна та досвідно-практична складові частини. Тому й ознаки істини на різних рівнях її функціонування можуть бути різні: чуття засвідчує нам фактичність існування або неіснування будь-чого; мислення фіксує суттєві та необхідні зв’язки, характеристики, риси реальності; практика та досвід окреслюють умови та межі застосування розумових конструкцій.
Якби пізнання із самого свого початку не було б істинним сприйняттям дійсності, то людина не могла б не тільки розумно перетворювати навколишній світ, але й пристосуватися до нього. Сам факт існування людини, історія науки та практики підтверджують справедливість цього положення. Разом з тим, слід визнати, що шлях до істини завжди був тривалим, суперечливим. Він постійно підвернений впливу крайнощів та оману.
Діалектика пізнання абсолютної істини, як пізнання світу в цілому, полягає в тому, що вона складається із суми відносних істин, а в кожній відносній істині мають місце елементи, частинки абсолютного знання, тобто такого знання, яке не може бути спростоване в майбутньому. Отже, пізнання істини – це процес взаємодії, співвідношення абсолютної і відносної істин: абсолютне знання розкривається через відносне, а відносне має у собі абсолютне, його елементи.
Критеріїв істини існує багато, але найголовнішим на сьогоднішній день є практика. Крім практики існують і інші критерії: чуттєвий, логічний, естетичний, але всі вони, кінець кінцем, опосередковані практикою. Тому суспільна практика є вирішальним і загальним критерієм істини.
... 1. Предмет і об’єкт культурології.
2. Основні значення поняття «культура».
3. Структура і форми культури.
4. Дайте визначення культури та охарактеризуйте її сутність.
5. Назвіть і охарактеризуйте основні функції культури.
6. Первісне мистецтво.
7. Сутність концепції культури Дж.Віко.
8. Охарактеризуйте стадії культурного розвитку згідно концепції культури Л.Моргана.
9. Основні положення концепції культури О.Шпенглера.
10. Концепція «Осьового часу» Карла Ясперса.
11. У чому полягає функціональна концепція розвитку культури.
12. Сутність діяльнісної теорії культури.
13. Сутність концепції культури А.Тойнбі.
14. Охарактеризуйте поняття антропоморфізм та його форми.
15. Дайте визначення міфа та розкрийте його значення.
16. Магія та її роль у житті первісної людини.
17. Назвіть та охарактеризуйте найбільш відомі витвори первісного мистецтва.
18. Життя і вчення засновника джайнізму.
19. Пантеон індуїзму.
20. Визначіть які риси характеризують буддійську модель світу.
21. В чому полягає сутність масової культури.
22. Охарактеризуйте співвідношення елітарної та масової культури.
23. Загальна характеристика релігійно-міфологічних уявлень народів давньої Месопотамії.
24. Архітектура і скульптура Давнього Вавілону.
25. Наукові здобутки давнього Вавілону
26. Наукові здобутки Месопотамської культури.
27. Періодизація та характеристика історичних етапів народів Месопотамії
28. Соціально-правова система давнього Шумеру та Вавілону. Кодекс Хаммурапі.
29. Матеріальна культура Месопотамії. (Архітектура, скульптура, технічні досягнення).
30. Характеристика кодексу законів Хаммурапі.
31. Основні історичні стани та характеристика Месопотамської цивілізації.
32. Принципи та сучасна періодизація історії давнього Єгипту.
33. Космогонічна концепція давніх єгиптян.
34. Культурні явища періоду Середнього царства в Давньому Єгипті
35. Релігійні уявлення давніх єгиптян.
36. Суспільні риси давньоєгипетського мистецтва.
37. Давньогрецька скульптура.
38. Давньогрецька архітектура.
39. Історики Давньої Греції.
40. Космогонічні уявлення давніх греків.
41. Особливості та значення давньогрецької демократії.
42. Давньогрецька філософія класичного періоду
43. Загальна характеристика кріто-мікенської культури.
44. Охарактеризуйте гомерівський (ранньоархаїчний) період давньогрецької культури
45. Сюжет та культурне значення "Іліади" та "Одисеї".
46. Охарактеризуйте процеси етногенезу на території Давньої Греції.
47. Грецька культура періоду класики.
48. Порівняйте ідеал людини в культурах Античності та Середньовіччя.
49. Порівняйте романський і готичний стилі.
50. Визначте місце людини в світомоделі бароко.
51. Порівняйте світомодель Нового часу і Середньовіччя.
52. Порівняйте художній світ Південного і Північного Відродження.
53. Визначте якими є досягнення і недоліки реалістичного світобачення.
54. Визначіть у чому проявляється протилежність феноменів Сходу і Заходу.
55. Предмет естетики як науки
56. Теорія катарсису
57. Категорія піднесеного.
58. Естетична діяльність та її форми.
59. Естетичний смак.
60. Розкрийте зміст поняття "канон"
61. Трагічне та комічне як категорії естетики.
62. Назвіть які ви знаєте архітектурні пам'ятки, побудовані за правилом «золотого перетину».
63. Природа художньої творчості
64. Розкрийте зміст поняття "художній образ"
65. Розкрийте зміст поняття «мімезис».
66. Розкрийте зміст поняття "художній символ"
67. Поясніть у чому сутність імпресіоністичного світобачення.
68. Розкрийте зміст поняття "стиль"
69. Естетика Ренесансу
70. Розкрийте зміст поняття "форма-зміст"
71. Розкрийте зміст поняття "естетичний досвід".
72. Предмет і об’єкт етики.
73. Співвідношення етики і моралі.
74. Моральний імператив: обов'язок і совість.
75. Добро та зло.
76. Розкрийте зміст категоричного імперативу І. Канта.
77. Що таке моральна цінність?
78. Які компоненти моралі ви знаєте?
79. Мораль і право.
80. Дія і свобода людини.
81. Протестантська етика.
82. Основні принципи і дилеми біоетики.
83. Функції професійних і корпоративних кодексів.
84. Концепції етики бізнесу.
85. Поняття і предмет господарської етики.
... Cгенерировано за 0.379015 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |