Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
осінній вітерець заняття з фізкультуриВы можете заказать реферат на тему осінній вітерець заняття з фізкультури или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «осінній вітерець заняття з фізкультури»: Неперервність та системність процесу лікувальної фізкультури ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. НЕПЕРЕРВНІСТЬ ТА СИСТЕМНІСТЬ ПРОЦЕСУ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 4
2. ПОСТУПОВЕ НАРОСТАННЯ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ, ЇХ ДИНАМІКА 6
3. ЦИКЛІЧНІСТЬ ЗАНЯТЬ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 8
4. ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ ЛІКУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ 11
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16... Неперервність та системність процесу лікувальної фізкультури ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. НЕПЕРЕРВНІСТЬ ТА СИСТЕМНІСТЬ ПРОЦЕСУ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 4
2. ПОСТУПОВЕ НАРОСТАННЯ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ, ЇХ ДИНАМІКА 6
3. ЦИКЛІЧНІСТЬ ЗАНЯТЬ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 8
4. ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ ЛІКУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ 11
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16... Принципи і структура тренування в гімнастиці Зміст
Вступ ….......................................................................................................................3
Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5
1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5
1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12
Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19
2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19
2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24
2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24
2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27
2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28
2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29
2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31
2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33
2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34
Висновки ..................................................................................................................36
Список літератури .................................................................................................37... Принципи і структура тренування в гімнастиці Зміст
Вступ ….......................................................................................................................3
Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5
1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5
1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12
Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19
2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19
2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24
2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24
2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27
2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28
2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29
2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31
2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33
2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34
Висновки ..................................................................................................................36
Список літератури .................................................................................................37... Основні завдання та державне резулювання масової фізкультури Зміст
Вступ 3
1. Основні завдання та державне резулювання масової фізкультури 4
2. Сфери і напрями впровадження фізичної культури 6
3. Спорт - особлива сфера фізкультурної діяльності 9
4. Державне управління у сфері фізичної культури і спорту 12
5. Стимулювання державою розвитку фізкультури і спорту 15
Висновок 17
Література 18... Основні завдання та державне резулювання масової фізкультури Зміст
Вступ 3
1. Основні завдання та державне резулювання масової фізкультури 4
2. Сфери і напрями впровадження фізичної культури 6
3. Спорт - особлива сфера фізкультурної діяльності 9
4. Державне управління у сфері фізичної культури і спорту 12
5. Стимулювання державою розвитку фізкультури і спорту 15
Висновок 17
Література 18... Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6
1.1. Загальне вчення про хворобу 6
1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9
1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12
Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17
2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17
2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19
2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22
2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36... ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ Зміст
Практичне заняття №1 ТЕХН1КО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 3
Практичне заняття № 2 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ 7
Практичне заняття № 3 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 16
Практичне заняття №4 ОПТИМІЗАЦІЯ НОРМ ПРАЦІ В ЗАГОТІВЕЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 24
Практичне заняття №5 ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ Й УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ МАСОВОГО ТИПУ 34
Список використаної літератури 42... ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ Зміст
Практичне заняття №1 ТЕХН1КО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 3
Практичне заняття № 2 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ 7
Практичне заняття № 3 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 16
Практичне заняття №4 ОПТИМІЗАЦІЯ НОРМ ПРАЦІ В ЗАГОТІВЕЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 24
Практичне заняття №5 ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ Й УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ МАСОВОГО ТИПУ 34
Список використаної літератури 42... Законодавча база масової фізкультури і спорту
Законодавча база масової фізкультури і спорту 2
Список використаних джерел 11
... Конспект заняття з образотворчого мистецтва 1. Поняття, значення, структурні компоненти конспекту в навчальному процесі 3
2. Особливості конспектів спеціальних занять з ознайомлення дітей з творами різних жанрів живопису 8
3. Конспект заняття з образотворчого мистецтва 15
4. Аналіз проведеного заняття як необхідна умова його ефективності 18
Список використаної літератури 19... МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5
1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5
1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9
1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14
1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17
Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20
2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20
2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22
2.3. Вправи для розвантаження хребта 23
2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24
Висновки 28
Література 30... МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5
1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5
1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9
1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14
1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17
Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20
2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20
2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22
2.3. Вправи для розвантаження хребта 23
2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24
Висновки 28
Література 30... План - конспект лекції, семінарські заняття 1. План-конспект: особливості та різновиди 2 2. Семінарські заняття та їх різновиди 5 Список використаної літератури 13 ... Зміст
Вступ
Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
1.1. Лекційно-семінарська система навчання
Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі
Висновки
Використана література... Лекція та практичне заняття на тему: Теорії психічного розвитку особистості І. ЛЕКЦІЯ 2 І.1. Історія розвитку уявлень про особистість 2 І.2. Структура особистості 2 І.3. Розвиток особистості 3 І.4. Індивідуальні властивості особистості 5 І.5. Теорії особистості 6 ІІ. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ (МЕТОДИКА Г.АЙЗЕНКА) 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТОК 1 18 ... Порушення порядку заняття підприємницькою або господарською діяльністю Вступ 2
1. Порушення порядку заняття підприємницькою або господарською діяльністю в нормах Кодексу України про адміністративні правопорушення 3
2. Адміністративна відповідальність за провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання 4
3. Адміністративна відповідальність за здійснення господарської діяльності що підлягає ліцензуванню без ліцензії 9
4. Адміністративна відповідальність за порушення порядку заняття підприємницькою або господарською діяльністю в статтях 164-1 – 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення 15
Висновки 22
Список використаних джерел 23
... Форми і методи стройової підготовки Зміст
Вступ……………………………………………………………………3
Розділ 1. Початок заняття зі стройової підготовки………………..4
Розділ 2. Теоретичного матеріал, який стосується даної теми……5
2.1. Стрій та його елементи…………………………………...5
2.2. Форми і методи стройової підготовки…………………..6
Розділ 3. Підбиття підсумків заняття………………………………26
Висновки……………………………………………………………..27
Додатки……………………………………………………………….28
Перелік використаної літератури…………………………………..29... Вступ 3
1. Основні засади проведення екскурсій в природу з дітьми дошкільного віку 6
1.1. Проблеми виховання екологічної культури дітей дошкільного віку у процесі ознайомлення з навколишнім світом 6
1.2. Екскурсія як складова навчального процесу дошкільників 13
2. Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії в природу 18
2.1. Організація роботи з ознайомлення з рослинами (тваринами) дітей дошкільного віку 18
2.2. Методи і прийоми ознайомлення дошкільників з рослинами 20
2.3. Розробка плану-конспекту заняття-екскурсії в природу 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додаток 38... 1. Класифікація методів навчання 3
Методи контролю і самоконтролю в навчанні: 9
2. Характеристика методів викладання психології 9
3. Сценарій лекції з дисципліни „Загальна психологія” 13
Короткий конспект лекції 17
1. Основні поняття психологічних досліджень мотивації 17
2. Мотивація агресивної та просоціальної поведінки 19
3. Мотиваційно-психологічні фактори, які сприяють або перешкоджають досягненню успіхів 22
Список використаної літератури 26
... Контрольне завдання з земельного та аграрного права Задача
З метою організації діяльності курорту голова підприємства «ДП» запропонував адміністрації курорту свої послуги з будівництва пункту обслуговування автомобілів в межах округу санітарної охорони першої зони. Адміністрація курорту відмовила голові «ДП» у будівництві пункту, мотивуючи це тим, що на відповідній земельній ділянці вже збудовано котедж для проживання у літньо-осінній період дітей працівників курорту.
Запитання
1. Який порядок використання земель оздоровчого призначення?
2. Чи правомірні дії голови підприємства «ДП»?
3. Чи обґрунтована відмова голови курорту?
... Заняття фітнесом з оздоровчою метою Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Основні версії фітнесу 4
Розділ 2. Заняття фітнесом з оздоровчою метою 6
2.1. Поняття фітнес 6
2.2. Фітнес як засіб збереження та покращення здоров`я 8
2.3. Особливості занять фітнесом при різнихз захворюваннях 13
Розділ 3. Використання індивідуального підходу при розробці занять з фітнесу 15
3.1. Індивідуалізація підбору виду фітнесу в оздоровчому тренуванні 15
3.2. Сучасні тенденції розвитку і функціонування багатовекторних програм оздоровчого фітнесу 20
Висновок 25
Список літератури 26... Заняття фітнесом з оздоровчою метою Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Основні версії фітнесу 4
Розділ 2. Заняття фітнесом з оздоровчою метою 6
2.1. Поняття фітнес 6
2.2. Фітнес як засіб збереження та покращення здоров`я 8
2.3. Особливості занять фітнесом при різнихз захворюваннях 13
Розділ 3. Використання індивідуального підходу при розробці занять з фітнесу 15
3.1. Індивідуалізація підбору виду фітнесу в оздоровчому тренуванні 15
3.2. Сучасні тенденції розвитку і функціонування багатовекторних програм оздоровчого фітнесу 20
Висновок 25
Список літератури 26... Вступ 3
1. Фізичне виховання – суть, мета та значення 4
2. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізкультури 11
3. Роль фізичного виховання на сучасному етапі розвитку українського суспільства 14
Висновки 16
Список літератури 18
... Методика викладання у вищій школі Питання 1. Форми організації навчального процесу та шляхи підвищення його ефективності. 2
Питання 2. Специфіка (критерии) перевірки знань, умінь та навичок студентів з фахових дисциплін 4
Питання 3. Методи навчання та специфіка їх використання в практиці викладання фахових дисциплін. 10
Питання 8. Методика підготовки викладача до навчального заняття з фахових дисциплін. 24
Питання 12. Написання тексту лекції. Вибір і композиція матеріалу. Структура лекції: план, вступ, головна частина, висновок. 25
Питання 13. Основні види навчальних занять у вищих навчальних закладах: лекція; семінарське, практичне, індивідуальне заняття; консультація; самостійна робота. 27
Питання 14. Впровадження нових методів і технологій навчання у вищій школі. 30
Питання 15. Індивідуальне заняття і його значення у підготовці фахівця. 37
Питання 16. Самостійна робота студентів і форми її організації 38
Список використаної літератури 40
... Для підготовки на семінарські заняття та іспити... Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок Зміст
1. Характеристика тренингової групи 2
2. Сценарій тренингового заняття 2
2.1 Тема тренінгу 2
2.2. Мета й завдання заняття 3
2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3
3. Сценарій тренінгу 3
3.1. Введення 3
3.2. Знайомство 4
3.3. Очікування учасників 4
3.4. Прийняття правил роботи групи 5
3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5
3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6
3.7. Підведення підсумків роботи групи 18
Список використаної літератури 19
Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання.
Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі.
У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу.
Тема: Формування комунікативних умінь і навичок
Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички.
Загальний час заняття - 6 годин.... Методика викладання дисципліни з управління трудовими ресурсами Вступ 3
1. Короткий зміст лекції на тему «Управління кадровим складом як основа конкурентоспроможності підприємства» 4
1.1. Стратегія управління кадровим складом підприємства 4
1.2. Кадрова політика як складова загальної політики підприємства "Назва" 6
1.3. Система роботи з персоналом 7
1.4. Методи оцінки персоналу 9
1.5. Процес вибору кадрової стратегії 12
1.6. Парадигма якості праці 13
2. Семінарське заняття на тему «Оцінка робочих показників» 16
2.1. План заняття 16
2.1.1. Поняття критеріїв оцінки робочих показників 16
2.1.2. Вибір шкали оцінок 16
2.1.3. Заповнення оцінкових форм 16
3. Самоаналіз результатів семінару 23
Висновки 25
Список використаної літератури 28
... Вступ. 3
1. Виховання витривалості - одне з найважливіших завдань фізичного виховання. 5
2. Розвиток витривалості на уроках фізкультури в молодших класах школи 7
3. Методика удосконалення різних видів витривалості (загальної, анаеробної, силової) 11
4. Засоби розвитку витривалості у дітей молодшого віку. 13
Висновок. 21
Список літератури: 23
... ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІГРАШКА – СУТНІСТЬ, ВИМОГИ ЗМІСТ 5
1.1. Історія іграшки 5
1.2. Дидактичні та гігієнічні вимоги до іграшок 11
1.3. Іграшка в різних видах діяльності (гра, заняття, повсякденне життя) 17
Висновок до розділу 1 27
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРАШОК 29
2.1. Умови добору іграшок для дітей молодшого дошкільного віку 29
2.2. Методика ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з новою іграшкою 39
2.3. Роль іграшок в іграх дітей молодшого дошкільного віку 43
Висновок до розділу 2 46
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
... Cгенерировано за 0.332535 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |