Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Добро перемагає жорстокість але не у всіх Адже в кожному з людей бореться зло і добро Людина яка стоїть перед вибором завжди повинен боротися з жорстокістю а не спокушатися перед нею Хоча людина сама вибирає собі дорогу але всі хто вибирає погану дорогу бВы можете заказать реферат на тему Добро перемагає жорстокість але не у всіх Адже в кожному з людей бореться зло і добро Людина яка стоїть перед вибором завжди повинен боротися з жорстокістю а не спокушатися перед нею Хоча людина сама вибирає собі дорогу але всі хто вибирає погану дорогу б или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Добро перемагає жорстокість але не у всіх Адже в кожному з людей бореться зло і добро Людина яка стоїть перед вибором завжди повинен боротися з жорстокістю а не спокушатися перед нею Хоча людина сама вибирає собі дорогу але всі хто вибирає погану дорогу б»: Рівність всіх учасників процесу перед законом і судом ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРАВОСУДДЯ 5
1.1. Поняття правосуддя та його ознаки 5
1.2. Основні засади здійснення правосуддя 10
РОЗДІЛ II. РІВНІСТЬ ВСІХ УЧАСНИКІВ ПРОЦЕСУ ПЕРЕД ЗАКОНОМ І СУДОМ. 23
2.1. Зміст принципу рівності всіх учасників процесу перед законом і судом 23
2.2. Гарантії принципу рівності всіх учасників процесу перед законом і судом 33
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
... Екзистенційна філософія про свободу людини Вступ 3
1. Свобода – вибір власного буття. Поняття свободи в розумінні Ж.-П.Сартра 4
2. Свобода як важкий тягар буття в працях М.Хайдеггера. 8
3. Людина – це одкровення, свобода і творчість. Погляд М.Бедяєва. 13
Висновки 16
Література 17
Вступ
Поняття „свобода” завжди цікавило філософів. В усі часи спостерігалася спроба осягнути свободу як внутрішню властивість людини, як щось таке, що дано їй від Бога. В такому аспекті розглядали свободу античні мислителі, схоласти Середньовіччя, філософи Нового часу. Дещо по-іншому підійшли до визначення сутності свободи екзистенціалісти, період діяльності яких припадає на першу половину ХХ століття. Ці роки були кризою тогочасного суспільства, ламанням попередніх стереотипів, цінностей, періодом світових війн, тоталітарних режимів, коли люди втрачали смисл власного існування і прагнули можливості вирішення даної ситуації. Відповіддю на такий стан цивілізації був екзистенціалізм, або філософія існування, яка на перший план свого вчення поставила проблему людини, а саме її існування, існування людини в умовах страху, втрати себе, тобто в межах пограничної ситуації.
Екзистенціалісти піднімали багато інших питань, крім свободи людини, однак в їх творчості ця проблема займала не останнє місце. Найбільш плідно в даному напряму працювали М.О.Бердяєв, Ж.-П.Сартр, М.Хайдеггер, концептуальні погляди яких й будуть висвітлені в даній роботі.
Висновки
Екзистенціалісти розглядають свободу як щось таке, чого людина не може осягнути за звичайних обставин, а тільки в окремих випадках (спостереження смерті, стресі, важкій хворобі), які наповнені екзистенцією, вона відкривається людській істоті. Свобода завжди має місце в житті будь-якого індивіда. Вона, за екзистенційними уявленнями, є даність, властивість буття. Вади людського мислення не дозволяють оцінити її, осягнути сутність, але особа завжди відчуває на собі її „тягар”. Екзистенціалісти вважають, що людина частіше прагне до несвободи, ніж до свободи. Це особливість людського існування в суспільстві. Індивід неохоче приймає рішення, особливо в відповідальний момент, бо в цьому також проявляється його свобода, від якої він намагається втекти.
Людина в екзистенціалізмі є те, що вона з себе робить, отже, передусім – проект, який переживається суб'єктивно. Вона не сама себе створила, і все-таки свободна, тому що, одного разу закинута у світ, відповідає за все, що чинить.
Живучи власним життям, людина сама творить свою подобу, вибирає себе, а вибираючи – творить всезагальне, вселюдське. Прагнучи свободи, вона пересвідчується, що її свобода цілковито залежить від свободи інших людей і що свобода інших залежить від її свободи. Людина існує у світі, спілкується з ним, отже, перебуває постійно "поза собою", виходить за власні межі. Виходячи за власні межі й "уловлюючи" у зв'язку з таким подоланням самої себе певні об'єкти, людина перебуває повсякчас у серцевині, в центрі цього виходу за власні межі.
... Сенс мого буття
Наше життя подібне до подорожі - шляху, який судилося зробити людині від народження і до останнього дня перед порогом вічності.Упродовж всього життя людина постійно ставить собі запитання: " А в чому сенс життя? Для чого я живу"? І жоден з нас до кінця не може знайти відповідь на нього.
... Добро і зло як провідні категорії етики ВСТУП 3
Добро і зло як провідні категорії етики 4
ВИСНОВОК 10
Список використаної літератури 11
... Організація облікового процесу кредитних операцій Вступ 3
1. Економічна сутність кредитних операцій та особливотсі їх обліку 5
1.1. Основні категорії предметної ділянки аналізу кредитних операцій 5
1.2. Методологія обліку кредитних операцій 7
2. Організація облікового процесу кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Добро” 17
2.1. Організація обліку кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Добро” 17
2.2. Синтетичний і аналітичний облік кредитних операцій підприємства ТОВ „Добро” 20
3. Облік кредитних операцій із застосуванням автоматизованих систем на підприємстві 24
Висновки 30
Список використаної літератури 33... Людина в системі Людина - середовище 1. Середовище життєдіяльності людини 3
2. Здоров'я людей як медико-біологічна категорія 6
3. Біологічні ритми та їх вплив на рівень індивідуального ризику 8
Список використаної літератури 10
... Прояви страхів у дорослому віці Реферат
Вступ
I. Загальні закономірності проявів страхів у дорослих людей
1.1. Генезис страхів
1.2. Класифікації та форми страхів
1.3. Соціальні страхи. Страх перед невдачею
1.4. Теоретичні обґрунтування зв’язку між страхом перед невдачею і мотивацією досягнення мети
1.5. Методи терапії і усунення страхів
II. Емпіричне дослідження страхів дорослих людей
2.1. Методика і процедура дослідження
2.2. Аналіз результатів дослідження
Висновки
Література
Додатки
... Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі ... Людина як елемент життєдіяльності середовища 1. Людина як біологічний та соціальний суб’єкт 3
2. Діяльність людини 4
Література 7
... Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро (за твором Данте Божественна комедія)... Мир і добро на землі... Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ Вступ 3
1. Моделі систем «людина—машина» та місце в них людини 4
2. Розподіл функцій і взаємодія людини і машини 9
3. Структура діяльності в моделі системи „людина-машина” 12
4. Ергономічна оцінка експлуатованих систем “людина-машина” 14
Висновок 16
Список використаної літератури 17
... Твір на тему поспішай робити добро Твір на тему поспішай робити добро... ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ «ЛЮДИНА – ЛЮДИНА» 4
2. МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ В ГРУПІ 8
3. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ 12
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 18
... Шляхи самопізнання в етиці Сократа Вступ 3
1. Проблема самопізнання в концепціях Сократа. 4
2. Застосування Сократом методу самопізнання моральності вчинків. 8
Висновки 15
Література 16
Вступ
Питання моралі завжди турбувало людство. Ознаки прагнення до духовного вдосконалення, спроби знайти відповідь на проблему добра і зла ми бачимо вже в філософських концепціях Стародавньої Індії і Китаю, які мають декілька тисячолітній досвід осмислення моральних цінностей людини. Антична філософія також не обійшла своєю увагою етичні виміри. Давні греки відшукували питання доцільності, істинності, моральності в діяльності людини, хотіли пізнати, чому людина повинна поводитися таким чи іншим чином. „Пізнай самого себе” – це девіз був викарбуваний на фронтоні Дельфійського храму і спонукав нові і нові покоління філософів до досягнення розкриття сутності людського буття. Однак, як показав подальший хід подій, цей девіз кожен з філософів розумів по-своєму. Що саме повинен пізнати мислитель? На це питання філософи відповідали з різних точок зору.
Хоч і немає прямого посилання та те, що цей вислів належить Сократу, однак багато дослідників вважають, що він належать саме йому. В будь-якому випадку, вважають вони, найсправедливіше було б так, щоб ці слова дійсно належали Сократу за його заслуги в справі відшукання основ моральної поведінки людини. Дана робота присвячена дослідженню внеску Сократа в пізнання, а точніше – самопізнання людини, усвідомлення сенсу та суті своїх вчинків, в осягнення ним етичних аспектів важливості знань, які накопичуються людським суспільством.
Висновки
Сократ – великий античний мудрець – стоїть у витоків раціоналістичних і просвітительських традицій європейської думки. Йому належить видатне місце в історії моральної філософії й етики, логіки, діалектики, політичних і правових навчань. Вплив, здійснений ним на прогрес людського пізнання, відчувається до наших днів. Він назавжди ввійшов у духовну культуру людства. Філософ був прибічником етичного реалізму, відповідно до якого будь-яке знання є добро, а зло, порок походять від незнання.
Сократ змушує замислитися над тим, що дійсно є людського в людині, в чому полягає моральність її вчинків. Самопізнання Сократ розуміє не в набутті знань про себе, свій внутрішній світ або роботу біологічних систем та органів, а в пізнанні того, як застосувати знання для осягнення моральності своєї поведінки. Пізнати самого себе, за Сократом, це значить зрозуміти, як бути високоморальною людиною.
Шляхами самопізнання Сократа є постійне прагнення людини до осмислення своїх вчинків, намагання покращити свої чесноти, привести їх у відповідність з моральними вимогами суспільства, самовдосконалення, прагнення вести такий образ життя, який би ішов на користь людям. Людина сама повинна розуміти, що таке морально, а що – ні, до встановлення чого вона приходить завдяки діалектизму в своїх розмірковуваннях.
... Добро і зло в романі Чарльза Діккенса „Пригоди Олівера Твіста” Добро і зло в романі Чарльза Діккенса „Пригоди Олівера Твіста”
... План
Вступ 3
1. Поняття культури 3
1.1. Сучасне розуміння категорії "культура" 3
1.3. Природа і культура 6
2. Людина як продукт культурної еволюції і культура як продукт еволюції людини 7
2.1. Людина як продукт культурної еволюції 9
2.2. Людина як творець культури 14
Висновок 16
Список використаної літератури 16... Професійна придатність у медицині Вступ 3
1. Особливості медичної професії як професії типу «людина-людина» 4
2. Професійні якості, необхідні медичному працівнику 5
3. Професіограма медсестри 8
Висновок 11
Література 12
... Типи організації особистості: шизоїдний, параноїчний, депресивний, маніакальний Зміст
Вступ 3
1. Шизоїдний тип характеру 4
2. Параноїдальний тип характеру 7
3. Депресивний і маніакальний тип характеру 7
Висновки 7
Література 7
Вступ
Людина залишається для науки "ірраціональною" істотою. Зрозуміти мотиви її поведінки, причини невротичних (психічних) розладів є дуже важкою, а часом – і неможливою справою. Звичайна психологія і психіатрія доволі часто з'являються безпомічними перед обличчям великої "речі у собі" – людської особистості. В такому разі на допомогу приходить глибинна психологія – можливість пізнати людину за допомогою ще більш абстрактних і ірраціональних понять – несвідомого та підсвідомого.
Фрейд, засновник психоаналізу, як лікар-психіатр значну увагу приділяв взаємозв’язку між світом несвідомого людини і її психічним здоров’ям. Учні Фрейда в подальшому розробили класифікацію особистостей (характерів), в континуумі якої розглядалися всі градації від повністю здорової людини до повністю хворої. Враховуючи, що дослідження всіх особливостей типів організації особистості є значним за обсягом, в даній роботі буде приділено основну увагу тільки чотирьом типам: шизоїдному, параноїдальному, депресивному і маніакальному.
... Вступ 3
1. МОЄ ОСОБИСТЕ ПРАВОРОЗУМІННЯ 4
2. ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ 9
Висновки 14
Література 15
Вступ
На думку філософів, найвищою метою природи є розвиток всіх її задатків, закладених в людині. Людство самостійно повинне досягти цієї цілі. Реалізація її можлива в загальному правовому цивільному суспільстві. Справедливий суспільний лад є умовою досягнення цілей всієї решти людства.
За своєю природою людина прагне, з одного боку до повної свободи, але, з другого боку, природні схильності людей заважають їм ужитися один з одним. Природою закладено в людині і обмеження її свободи. Сама природа підштовхує людину до утворення громадянського суспільства, в якому добре поєднуються наміри та прагнення людей. Ті обмеження, які накладають на свободу правила сумісного життя в громадянському союзі, призводять до виникнення і розвитку мистецтва, науки, культури, до появи цивілізації. Значну роль в утворенні таких обмежень відіграє право – сукупність загальнообов'язкових норм, правил поведінки, які встановлюються в державі.
... Спілкування як психологічний фактор формування особистості Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА СПІЛКУВАННЯ. 4
2. ФУНКЦІЇ ТА ФОРМИ СПІЛКУВАННЯ. 7
3. СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ. 10
Висновки 15
Список використаної літератури 16
Вступ
Серед чинників, що формують особистість, психологи вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування i пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми i методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи і ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Дещо наблизилися до реалізації цієї ідеї фахівці з навчання успішному бізнесу. Вони пропонують курси ефективного ділового спілкування, однак їх теоретичні і практичні напрацювання обмежуються рамками ведення справи і стосуються лише незначної області спілкування людини.
Звісно, досвід спілкування набувається людиною i в процесі праці, і у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів. Тому актуальність набуття вмінь і навичок спілкування завжди буде мати місце і вимагати від нас ретельного та глибокого його вивчення.
Висновки
Спілкування – важлива форма людського буття, умова життєдіяльності людей, спосіб їхнього об'єднання. Воно є генетичне первинною основою культури спілкування. Спілкування – це міжособистісна і міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання одне одного і обмін певними результатами психічної діяльності (інформацією, думками, почуттями, оцінками тощо), в ході спілкування становиться та формується особистість. Потреба у спілкуванні розвивається від простих форм (потреба в емоційному контакті) до складніших (у співробітництві, інтимно-особистісному спілкуванні і т. ін.).
Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості. Конкретних тем для спілкування в кожного безліч, і чим різноманітніші вони, чим ширше коло спілкування людини, тим багатша і змістовніша сама особистість.
У стилі проявляються всі особистісні риси, від яких залежить успішність і ефективність спілкування. Стиль спілкування інтегрує у собі не тільки комунікативні та психологічні особливості людини, а й її світорозуміння, відношення до людей та до своєї справи, творчі здібності. У стилі спілкування найбільш проявляються особливості індивіда, його особистісні властивості.
... Сущность морального выбора. Моральный конфликт. Истина, Добро, Красота - фундаментальные измерения человеческого существования, деятельности
ЛИТЕРАТУРА... Світ і людина у п’єсах Чехова (твір на тему світ та людина в чеховських п’єсах)... Сутність та походження релігії Вступ 3
1. Сутність релігії та її структура. 4
2. Походження та розвиток релігійних уявлень. 9
Висновки 14
Література 15
Вступ
Людині одвічно було притаманне прагнення до пізнання Всесвіту, суспільства, власного буття. Нині титанічними зусиллями багатьох поколінь нагромаджено величезний обсяг знань. Водночас незнаного, незрозумілого, сумнівного не стало менше. І світ, і людина залишаються значною мірою тайною, що сягає вищого начала, вищої розумної сили – Абсолюту, або Бога. Віра в реальне існування цього вищого начала є основою такого не менш таємничого феномена, як релігія.
Релігія така ж давня, як і сама людина. Немає жодного народу на планеті, який би не знав релігії, як і немає жодної людини, яка б не мала в ній потреби. Тому важко віднайти в духовному житті фактор, який би відігравав вагомішу роль, аніж релігія. Від кам’яного віку й сучасної космічної ери, зазнаючи дивовижних змін і метаморфоз, перебуває вона в нерозривному зв’язку з людським духом.
Висновки
Релігія в житті людини займає значне місце. Вона формує його світогляд, пояснює зі своєї точки зору всі явища, що відбуваються навколо неї. Релігія здатна, на відміну від інших світоглядних утворень, пояснювати все, що є у Всесвіті, показуючи певні зв’язки між реальним і надприроднім, потойбічним.
Релігія формує духовність людини, вона зобов’язує його до певного образу життя, вимагає високих морально-етичних якостей, які є практично однаковими майже в усіх релігіях світу.
Під впливом релігійних переконань індивід скоює відповідні вчинки, які іноді вимагають від нього значних фізичних і моральних зусиль і навіть самопожертви. Не зважаючи на це, людина знаходить заспокоєння в релігії. Сутність людського індивіда завжди вимагає наявності певної підтримки, хоч би вона була і ілюзорної. Досвід історичного розвитку підтверджує, що таку підтримку людина завжди находила і продовжує знаходити.
... Профвідбір на профпридатність до професії типу «людина-техніка» ВСТУП 3
1. Професії типу "людина-техніка" 4
2. Профвідбір на профпридатність до професії типу "людина-техніка" 6
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18
... Зміст
Вступ 4
1. Людина як фізична особа 5
2. Цивільна правоздатність та дієздатність фізичної особи 8
3. Порівняльна характеристика правосуб’єктності фізичних осіб за законодавством України і зарубіжних країн 30
Висновки 34
Перелік використаної літератури 37... Вступ
1. Людина і особистість
2. Історія ідеї прав людини. Теорія трьох поколінь прав людини
Висновок
Використана літератур... Контрольна з менеджменту організації 1. ФІНАНСОВІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 3
2. СТРУКТУРА І ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПРОЦЕСОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
3. НА ПРИКЛАДІ КОНКРЕТНОГО ПІДПРИЄМСТВА, ПЕРЕД ЯКИМ СТОЇТЬ ПРОБЛЕМА ВИПУСКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ПРОДУКЦІЇ
(ЧИ ПОСЛУГ), ПРИЙМІТЬ КОНКРЕТНЕ РІШЕННЯ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ КЛАСИЧНУ СХЕМУ 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14... Людина у війні у східно-слов'янській прозі 20 століття Людина у війні у східнослов‘янській прозі 20 ст. 2
Список використаних джерел 11
... Залучення людини до політичного життя як теоритична проблема ПЛАН
ВСТУП...................................................................................................3
1. Політичний абсентеїзм як нагальна проблема сучасності…........5
2. Людина як основа політичної діяльності держави і напрями політичної соціалізації особи…......................................................8
3. Людина як суб’єкт політики та основні параметри її діяльності14
ВИСНОВОК........................................................................................17
Використана література.....................................................................18... Cгенерировано за 0.348696 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |