Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХВы можете заказать реферат на тему РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ»: РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7
1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7
1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12
1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13
1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14
1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15
1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16
1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16
1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20
2.1. Уроки математики з елементами гри 20
2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24
Висновки 32
Список використаної літератури 34... Дидактичні ігри на уроках математики Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5
1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5
1.2. Уроки математики з елементами гри 8
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13
2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13
2.2. Методика проведення математичних ранків 20
Висновки 30
Список використаної літератури 32... Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах 1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки ... Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах
Вступ 3
Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5
1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5
1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9
1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11
Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16
2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16
2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30
Висновки 37
Список використаної літератури 38
... Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7
1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7
1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11
1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14
Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26
2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26
2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36... Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4
1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4
1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13
Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18
2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18
2.2. Уроки математики з елементами гри 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32... ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7
1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7
1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14
2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14
2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27... Дидактична гра – засіб розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів План
Вступ 3
1. Дидактичні ігри і їх характерні особливості 4
2. Роль і місце дидактичної гри у навчанні молодших школярів 11
3. Використання дидактичної гри на уроках та в позаурочний час 16
Висновки 20
Література 22
... Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61... Развитие познавательной активности учащихся на уроках математики СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ 3
РАЗДЕЛ 1. ПОНЯТИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА И ЕГО РОЛЬ В ОБУЧЕНИИ МАТЕМАТИКИ 5
1.1 Анализ педагогической литературы 5
1.2 Эффективность познавательной деятельности на уроках математики 6
РАЗДЕЛ 2. ФОРМИРОВАНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ ИНТЕРЕСОВ В ОБУЧЕНИИ. 13
2.1 Самостоятельная работа 15
2. 2 Развитие познавательных способностей 21
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 26
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 27... Развитие познавательной активности учащихся на уроках математики СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ 3
РАЗДЕЛ 1. ПОНЯТИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА И ЕГО РОЛЬ В ОБУЧЕНИИ МАТЕМАТИКИ 5
1.1 Анализ педагогической литературы 5
1.2 Эффективность познавательной деятельности на уроках математики 6
РАЗДЕЛ 2. ФОРМИРОВАНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ ИНТЕРЕСОВ В ОБУЧЕНИИ. 13
2.1 Самостоятельная работа 15
2. 2 Развитие познавательных способностей 21
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 26
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 27... План.
I. Вивчення української мови на сучасному етапі.
II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах.
1. Система вивчення іменника в молодших класах.
2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник".
3. Робота над дієсловом в початкових класах.
4. Формування граматичного поняття про знаменник.
5. Методи і прийоми при вивченні прислівника.
6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником.
III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.... Особливості організації позакласної роботи з математики План
Вступ
1. Особливості організації позакласної роботи з математики
2. Види позакласної роботи з математики
2.1. Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків
2.2. Математична газета і математичний куточок в газеті
2.3. Математичні куточки в класах
2.4. Гурткова робота з математики
2.5. Клубна форма позакласної роботи з математики
2.6. Математика на екскурсіях
2.7. Математичні вікторини, олімпіади
Висновки
Література... Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах Вступ 3 1. Системи методів навчання, що використовуються вчителями початкових класів загальноосвітньої школи на уроках української мови 5 2. Емпіричний матеріал навчальних занять з теми «Дієслово» 20 3. План-конспект уроку «Закріплення вивченого про дієслово як частину мови» 24 4. Констатуючий експеримент з перевірки ефективності засвоєння теми «Дієслова» 29 Висновки 34 Література 36 ... Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13
Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23
2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26
Розділ 3. Експериментальна частина 31
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31
3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39... Місце і роль дидактичних ігор в активізації навчання учнів ВСТУП 3-6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 6
1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності школярів в педагогічній науці 6-10
1.2. Суть пізнавальної активної діяльності школярів 10-12
1.3. Поняття, зміст та направленість дидактичної ігри в виховному та навчальному процесі: загальні аспекти 12-16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16
2.1. Організація і методика дослідження 16-18
2.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження 18-20
2.3. Заняття з використанням дидактичних ігор 20-22
2.4. Перевірка ефективності розвитку пізнавальної активності 22-25
ВИСНОВОК 25-27
РЕЗЮМЕ 27-29
ZUSAMMENFASSUNG 29-31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
ДОДАТКИ 37... ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7
1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7
1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14
2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14
2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27... Місце і роль дидактичних ігор в активізації навчання учнів ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 6
1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності школярів в педагогічній науці 6
1.2. Суть пізнавальної активної діяльності школярів 10
1.3. Поняття, зміст та направленість дидактичної ігри в виховному та навчальному процесі: загальні аспекти 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16
2.1. Організація і методика дослідження 16
2.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження 18
2.3. Заняття з використанням дидактичних ігор 20
2.4. Перевірка ефективності розвитку пізнавальної активності 22
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
ДОДАТКИ 28-33
Експериментальна робота здійснювалася в загальноосвітній школі ... Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей Зміст
Вступ 3
Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5
1.1 Загальна характеристика методів навчання 5
1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7
1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12
Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18
2.1 Сутність та методика використання досліду 18
2.2 Практичні роботи 20
Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21
Висновки 27
Список використаної літератури 29
Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання.
Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти.
Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є:
1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками.
2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності.
3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі.
Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження... Роль вчителя в початковій школі Вступ 3
1. Вчитель початкових класів як викладач 4
2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5
3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7
Висновок 9
Література 10
... Внутрішній світ дитини у початковій школі Вступ 3
1. Розкриття внутрішнього світу дитини 4
2. Естетичне виховання на уроках української мови в початкових класах 6
3. Гармонізація внутрішнього світу дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії 8
Висновок 9
Література 10
... Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті План
Вступ
1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових
2. Пізнавання завдання для формування природничих понять.
3. Використання тестів на уроках природознавства
4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім".
5. Екологічні ігри для учнів початкових класів.
6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства.
Висновок... Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6
1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15
2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15
2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26... 1. Предмет і методи математики 3
2. Зв’язок математики з природознавством і економікою 6
3. Характерні риси математичного моделювання 11
4. Роль математики на сучасному етапі розвитку суспільства 14
Список використаної літератури 17
... 1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2
2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4
3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5
4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10... 1 Поняття навчальної діяльності учнів на уроці іноземної мови 2
2. Домашня робота як одна з допоміжних форм навчальної діяльності школярів 4
3 Функції домашньої навчальної діяльності: втілення взаємозв’язку між уроками, функція індивідуалізації навчання, контролююча функція 5
4 Принципи раціональної організації домашньої навчальної діяльності 10... Вступ.
Розділ 1. Стан проблеми активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії та практиці.
1.1. Засоби активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії і практиці.
1.2. Видатні педагоги і методисти про використання малюнка на уроках навчання грамоти.
Висновки до І розділу.
Розділ 2. Методика використання малюнкових текстів на уроках навчання грамоти.
2.1. Прийоми використання малюнкових текстів у процесі активізації словника учня.
2.2. Організація експериментельного дослідження.
2.3. Результати експериментального дослідження.
Висновки до ІІ розділу.
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
... Навчання читання англійською мовою в старших класах План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25 ... Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів Вступ.
Розділ І Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів.
1.1. Творча активність молодших школярів на уроках музики.
1.2 Погляди Василя Сухомлинського на музичне виховання молодших школярів.
Розділ ІІ. Методичні дослідження розвитку музичних здібностей учнів початкових класів.
2.1. Музичні ігри.
2.2. Методика музичного виховання учнів початкових класів.
Список використаної літератури... Содержание
Введение
Глава I. Развитие наглядно-действенного и наглядно-образного мышления на интегрированных уроках математики и трудового обучения.
П. 1.1. Характеристика мышления как психического процесса.
П. 1.2. Особенности развития наглядно-действенного и наглядно-образного мышления детей младшего школьного возраста.
П. 1.3. Изучение опыта учителей и методов работы по развитию наглядно-действенного и наглядно-образного мышления младших школьни-ков.
Глава II. Методико-математические основы формирования наглядно-действенного и наглядно-образного мышления младших школьни-ков.
П. 2.1. Геометрические фигуры на плоскости.
П. 2.2. Развитие наглядно-действенного и наглядно-образного мышления при изучении геометрического материала.
Глава III. Опытно-экспериментальная работа по развитию наглядно-действенного и наглядно-образного мышления младших школьни-ков на интегрированных уроках математики и трудового обучения.
П. 3.1. Диагностика уровня развития наглядно-действенного и наглядно-образного мышления младших школьников в процессе проведения интегрированных уроков математики и трудового обучения во 2 классе (1-4)
П. 3.2. Особенности использования интегрированных уроков по математи-ке и трудовому обучению при развитии наглядно-действенного и наглядно-образного мышления младших школьников.
П. 3.3. Обработка и анализ материалов эксперимента.
Заключение
Список использованной литературы
Приложение... Cгенерировано за 0.337465 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |