Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ Виробнича Інспекторсько-методична педагогічнаВы можете заказать реферат на тему ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ Виробнича Інспекторсько-методична педагогічна или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ Виробнича Інспекторсько-методична педагогічна»: Педагогічна та виробнича практика (на прикладі банку) Вступ 3
1. Педагогічна практика 5
1.1. Характеристика місця проведення практики 5
1.2. Індивідуальна частина 9
2. Характеристика розробленого методичного забезпечення для проведення заняття 14
3. Виробнича практика 17
2.1. Загальна характеристика підприємства 17
2.2. Ризик-менеджмент банку 23
Висновки та пропозиції 39
Література 43
Додаток 1. Баланс 47
Додаток 2. Звіт про фінансові результати 48
Педагогічна практика передбачає ознайомлення студентів із сучасними методами і формами організації навчального процесу; формування у студентів навичок викладання дисциплін за спеціальністю.
Мета педагогічної практики — набути навичок застосування методів наукових досліджень, навичок проведення занять, закріпити знання з методики викладання банківських дисциплін.
Метою педагогічної практики є оволодіння методикою викладання фінансових дисциплін, а саме банківської справи.
Загальна частина має чотири підрозділи: загальна характеристика підприємства, майно і власність підприємства, взаємовідносини з зовнішнім середовищем, організаційна структура і управління підприємством.
Індивідуальна чистина присвячена ризик-менеджменту банку.
Висновки та пропозиції містять узагальнення та рекомендації щодо покращення ситуації на підприємстві
... Вступ 3
1. Виробнича практика 3
2. Науково-дослідна практика 17
3. Педагогічна практика 37
Висновки і пропозиції 55
Додаток 1 58
Додаток 2 69... Щоденник з практики
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Характеристика підприємства – бази практики 4
2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6
3. Функція організації 12
4. Функція мотивування 17
5. Функція контролювання 20
6. Функція координування 24
7. Освітня функція 26
8. Управління інноваційною діяльністю 31
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 41
... ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) 1
1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики 1
1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ 1
1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики 3
2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження 4
3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності) 5
4. Аналіз результатів організаційно-педагогічної роботи 7
5. Кількісна оцінка самостійно проведеної освітньо-виховної роботи з дітьми 9
6. Організаційно-методична робота 10
7. Особисті пропозиції і побажання щодо удосконалення організації комплексної практики з фаху 10
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 11
ПРОЕКТ проведення спортивного свята з вихованцями старшої дошкільної групи 24
ПРОЕКТ 30
Додатки 33
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУПИ 33
ТАБЛИЦЯ ВИБОРІВ ДІТЕЙ ЗА МЕТОДИКОЮ "СЕКРЕТ" 38
УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ІЗОЛЬОВАНИМИ ДІТЬМИ 39
УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ДІТЬМИ-ЛІДЕРАМИ 41
Характеристика 42
... Суб'єктивні чинникі якісного педагогічного спостереження 1. Розвиток педагогічного сприймання 3
2. Розвиток педагогічного мислення 5
3. Педагогічна уява 6
4. Педагогічна увага 7
5. Педагогічна інтуіція 8
6. Педагогічна і психологічна культура 9
Перелік використаної літератури 12
... Зміст
Вступ……………………………………………………………………….3
I. Життя та Педагогічна діяльність Песталоцці.
1.1. Життєвий Шлях Іоганна Генріха Песталоцці……….……4
1.2. Педагогічна діяльність Песталоцці………………….……8
II. Педагогічна теорія Песталоцці
2.1. Основні положення педагогічної теорії………………….13
2.2. Основи дидактики Песталоцці. Теорія
елементарної освіти………………………………………………15
III. Педагогічна практика І. Г. Песталоцці
3.1. Створення приватних методик початкового навчання…..17
3.2. Значення педагогічної теорії Песталоцці………………..19
Висновок …………………………………………………………………20
Література…………………………………………………………………22... Звіт з психокорекційної практики ( в СШ) ЗВІТ 3
Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5
1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5
2. Настановний етап 6
3. Психокорекційний етап 6
4. Завершальний (оцінювальний) етап 8
Висновки 10
ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11
Зміст занять 11
Процедура психокорекційної роботи 15
1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15
2. Настановний етап 15
3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16
4. Завершальний (оцінювальний) етап 20
ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
ДОДАТКИ 32
... Звіт з психокорекційної практики ЗВІТ 3
Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5
1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5
2. Настановний етап 6
3. Психокорекційний етап 6
4. Завершальний (оцінювальний) етап 8
Висновки 10
ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11
Зміст занять 11
Процедура психокорекційної роботи 15
1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15
2. Настановний етап 15
3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16
4. Завершальний (оцінювальний) етап 20
ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТКИ 31
... ВСТУП 3
РОЗДІЛ І Організаційно-економічна характеристика підприємства 5
1.1. Організація підприємства 5
1.2. Економічні показники підприємства 10
РОЗДІЛ ІІ Звіт про виконану роботу 16
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 26
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
ДОДАТКИ 29
... Вступ
Характеристика фірми та основних напрямів її діяльності
Аналіз продукції, її ціни, можливі шляхи стратегічного розвитку
Діагностика стратегії формування конкурентоспроможності підприємства
Педагогічна практика
Додаток... Звіт з практики управління персоналом Вступ 3
1 Загальні положення 4
2 Аналіз діяльності підприємства 11
2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11
2.2 Управління персоналом підприємства 15
2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16
3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20
Висновок 27
Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура.
Використана література 28
... Педагогічна діяльність Григорія Сковороди Зміст
Вступ………………………………………………………………….3
Розділ I. Бібліографічна справка, загальні відомості про діяча
культури XVIII століття Григорія Сковороду……….............4
1.1. Бібліографічна справка Григорія Сковороди…………4
Розділ II. Педагогічна діяльність Григорія Сковороди……………12
2.1. Умови щасливого життя…………………………………12
2.2. Педагогічна діяльність Сковороди……………………..16
2.3. Сковорода та сучасність…………………………………20
Висновки……………………………………………………………..23
Використана література……………………………………………..25... Педагогічна діяльність В.О. Сухомлинського Зміст
1. Історичні етапи розвитку психології як науки 3
2. Педагогічна діяльність В.О. Сухомлинського 12
Література 18... Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя Зміст
Вступ 3
1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5
2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11
2.1. Педагогічні функції вчителя 11
2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12
3. Діяльність вчителя фізичної культури 16
3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16
3.2. Робота фізкультурного активу 19
3.3. Створення матеріальної бази 21
4. Учитель фізичної культури як дослідник 24
Рекомендації 28
Висновки 29
Список використаної літератури 31... Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя Зміст
Вступ 3
1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5
2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11
2.1. Педагогічні функції вчителя 11
2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12
3. Діяльність вчителя фізичної культури 16
3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16
3.2. Робота фізкультурного активу 19
3.3. Створення матеріальної бази 21
4. Учитель фізичної культури як дослідник 24
Рекомендації 28
Висновки 29
Список використаної літератури 31... ШКОЛА ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ТА МІСЦЕ ВЧИТЕЛЯ В НІЙ ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6
1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6
1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11
Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16
2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16
2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21
2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35... ЗМІСТ
1. Виробнича функція........................................................................ 3
2. Виробничі сітки.............................................................................. 8
3. Ізокванта, карта ізоквант............................................................. 9
Використані джерела......................................................................... 16... Завдання:
1. Виробнича потужність
2. Вивчити та проаналізувати роботу відділу матеріально-технічного забезпечення...
Вступ 2
І. Мета практики 4
ІІ. Характеристика бази практики 5
ІІІ. Організація і керівництво практикою 7
ІV. Зміст діяльності практиканта 8
4.1. Відвідування та критичний аналіз навчальних занять 8
4.2. Проведення занять 11
V. Психологічне дослідження 16
Література 25
Додатки 26
... Професійно-педагогічна діяльність викладача правознавства Вступ
Професійно-педагогічна діяльність викладача правознавства
Висновки
Список використаних джерел... Соціально-педагогічна діагностика сімї та сімейного виховання Вступ 3
1. Історичний розвиток педагогічної діагностики 5
2. Педагогічна діагностика в учбово - виховному процессі 8
3. Сім'я як об'єкт соціально - педагогічної діагностики 12
4. Діагностичні методи соціально-педагогічної роботи з сім' єю (практична частина) 20
Висновок 26
Перелік використаної літератури 27
Додатки 28
... ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ ТА ОСНОВНІ ФОРМИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ 5 1.1. ПРАВОТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВА ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ 5 1.2. ТЛУМАЧЕННЯ НОРМ ПРАВА ЯК СКЛАДОВА ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ 10 1.3. РЕАЛІЗАЦІЯ НОРМ ПРАВА У ЮРИДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 14 2. ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ - СКЛАДОВОГО ЕЛЕМЕНТУ ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ 19 2.1. РОЛЬ ПРАВОСВІДОМОСТІ В ЮРИДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 19 2.2. КУЛЬТУРА ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ - СКЛАДОВА ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ СУСПІЛЬСТВА 23 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ... Практика як специфічно - людський спосіб освоєння світу План
Вступ 2
1. Поняття „практика” 3
2. Структура практики 7
3. Форми і рівні практичної діяльності 8
4. Гуманістичний зміст практики 10
5. Функції практики 16
6. Практика як критерій істини 20
Висновки 24
Список використаної літератури 25... Щоденник проходження психокорекційної практики студента-практиканта Щоденник проходження психокорекційної практики
студента-практиканта ______ курсу _____ групи
__________________________________________
місце проведення практики
ДНЗ № 112 м. Києва
Термін проходження практики:
з 10. 12. 2009 по 1 лютого 2010
Керівник практики від кафедри:
___________________________
Керівник від бази практики:
Дата Термін Заходи Відмітка про виконання
10.12. 2009 9.00 – 9.50 Прибуття до місця проведення практики. Відрекомендування керівникові ДНЗ.
Представлення плану та завдання практики. Виконано
10.00 – 10.50 Знайомство з керівником практики від навчального закладу – психологом ДНЗ. Виконано
11.00 – 12.50 Узгодження власного плану практики з робочими планами психолога. Виконано
13.00 – 13.50 Ознайомлення з розташуванням ДНЗ, матеріально-технічною базою для психологічної роботи. Виконано
15.00 – 17.50 Ознайомлення з звітною документацією, методичними розробками штатного психолога. Коректування власного робочого плану на період практики. Підготовка до психодіагностичного обстеження дошкільників Виконано
11.12. 2009 9.30 – 12.30 Проведення індивідуальних ознайомлювальних бесід Виконано
13.00. – 14.00
15.00 – 17.00 Проведення психодіагностичного обстеження дітей за методикою "Графічний диктант" Виконано
14.12. 2009 9.00 – 13.30 Обробка результатів психодіагностичного обстеження. Складання психологічних характеристик на дітей Виконано
15.00 – 15.30 Підготовка психокорекційної програми Виконано
15.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.00 – 15.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Я знаю десять назв казкових персонажів" Виконано
16.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.00 – 16.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Відшукай колір" Виконано
17.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 2: "Розфарбування малюнків квітів. Розпізнавання предметів на дотик" Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
18.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка стимульного матеріалу для проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
21.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 3: "Копіювання малюнків транспортних засобів. Ліплення з пластиліну фігур за зразком"
Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
22.12. 2009 8.00 – 15.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
23.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 4: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за зразком" Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять
24.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка до індивідуальних бесід з батьками Виконано
15.00 – 15.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
25.12. 2009 8.00 – 9.00 Проведення індивідуальних бесід батьками дошкільників, що потребують психокорекції Виконано
9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
28.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 5: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за власним уявленням"
Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять
11.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 6: "Розвивальна бесіда про рослини. Малювання геометричних фігур. Ігри-шнурування за методом М. Монтессорі" Виконано
9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Обробка отриманої психологічної інформації Виконано
12.01. 2010 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Бесіди з батьками, що проводять з дітьми заняття відповідно до програми психокорекції Виконано
13.01. 2010 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
14.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 7: "Розвивальна бесіда про тварини. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом Монтессорі" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.01. 2010 15.00 – 15.30 Групова гра "Пори року" Виконано
18.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 8: "Розвивальна бесіда про професії людей. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом М. Монтессорі" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
19.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
20.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка психологічної інформації. Підготовка до проведення групових ігор Виконано
15.00 – 15.40 Проведення спільно з вихователем групової гри „Ярмарок” Виконано
21.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 9: "Розвивальна бесіда про явища оточуючого світу. Малювання геометричних фігур методом обведення. Виготовлення намиста" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
22.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
25.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 10: "Бесіда по малюнку. Виготовлення та розфарбування сніжинок. Малювання геометричних фігур методом обведення" (індивідуальне заняття) Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
26.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до психодіагностичного обстеження за методикою "Графічний диктант". Консультація з психологом ДНЗ Виконано
27.01. 2010 9.00 – 13.00 Психодіагностичне обстеження за методикою "Графічний диктант" Виконано
14.00 – 16.30 Обробка результатів психологічного обстеження "Графічний диктант" Виконано
28.01. 2010 9.00 – 17.00 Аналіз і інтерпретація результатів психодіагностичного обстеження. Підготовка методичних рекомендацій Виконано
29.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка і оформлення результатів психокорекційної практики Виконано
14.00 – 16.00 Представлення результатів психокорекційної практики на перевірку керівникові від бази практики Виконано
01.02. 2010 9.00 – 12.00 Доповідь завідуючої ДНЗ про проведену роботу. Отримання характеристики Виконано
... Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського Зміст
Вступ....................................................................................................................3
I. Загальне поняття та основоположники дидактики, як
педагогічної теорії навчання……………………………………….....................5
1.1. Загальне поняття про дидактику як педагогічну
теорію навчання…………………………………………………………..….…..5
1.2. Основні дидактичні концепції навчання………………..…….……8
1.3. Засновником української дидактики був великий
педагог Д. Ушинський………………………………………….……………….10
II. Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського….…12
1.1. Педагогічна діяльність К.Д. Ушинського…………………….……12
2.2. Дидактична система Ушинського…………………………….….....16
III. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа…………...27
1.1. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа….….27
Висновок…………………………………………………………………….…...31
Список використаної літератури…………………………………….………....34... Софія Федорівна Русова про гру Вступ 2
1. Життя та педагогічна діяльність С. Ф. Русової. 9
2. Педагогічна система С. Ф. Русової. 17
А) С.Ф. Русова – основоположник української дошкільної педагогіки. 17
Б) С.Ф. Русова про націоналізацію дитячих садків. 18
В) С. Ф. Русова про шкільну програму освіти. 21
3. С.Ф. Русова про гру. 24
А) Про виховний вплив ігор. 24
Б) Про види ігор. 26
В) Про народні дитячі забавки. 29
Г) Про значення дитячих ігор. 32
Висновки 34
Список використаної літератури 37
... Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку 1. Зміст психологічної корекції 4
2. Звіт 11
Висновок 28
Список використаної літератури 29
Додатки 31
Щоденник психокорекційної роботи 53
... Підприємництво в перехідній економіці України. Основні напрями та проблеми розвитку ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУПИ НАВЧАННЯ ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ 4
1.1 Психологія навчання й виховання старших школярів 4
1.2 Шляхи оптимізації педагогічної роботи з учнями старшого шкільного віку 9
РОЗДІЛ ІІ. РОЗРОБКА ТЕМАТИЧНОГО ПЛАНУ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ» 16
РОЗДІЛ ІІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА З ТЕМИ «ПІДПРИЄМНИЦТВО В ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ» 22
3.1 Викладання основ економіки в школі 22
3.2 Методична розробка комбінованого уроку 24
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
... Вступ 3
І. Науково-дослідна практика 5
1. Характеристика підприємства — бази практики 5
2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 9
3. Аналіз процесу стратегічного планування роботи з персоналом 11
4. Вивчення та аналіз процесу формування та розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 12
5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 13
6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 14
7. Проведення аудиту персоналу 28
8. Техніко-економічне обґрунтування управлінських рішень. Оцінка ефективності запропонованих пропозицій 35
Висновки 40
ІІ. Педагогічна практика 43
План лекції 43
Планування ходу заняття 44
Контрольні питання 76
Практичне завдання 77
Список літературних джерел за темою лекції 81
План семінарського заняття 82
Звіт-самоаналіз проведених занять 83
Додатки 85... Cгенерировано за 0.346789 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |