Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
чарівний світ мистецтва A 0Вы можете заказать реферат на тему чарівний світ мистецтва A 0 или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «чарівний світ мистецтва A 0»: 1. Історичні закономірності розвитку мистецтва 2
2. Предмет мистецтва, художній образ, зміст і форма 5
3. Стиль і художній метод 12
4. Функції мистецтва 17
Література 26
... Принципи дегуманізації мистецтва (стаття Ортега-і-Гасета) 1. Непопулярність нового мистецтва 2 2. Художнє мистецтво 5 3. Сутність дегуманізації мистецтва 9 Висновки. Безрезультативність мистецтва 17 Література 19 ... Предмет і соціальне призначення світу
1. Поняття про світ 3
2. Людина і світ 5
3. Історичний розвиток уявлень про світ і людину 8
Література 11
... Мистецтво як соціокультурний феномен План:
Вступ
1. Виникнення і розвиток мистецтва як соціокультурного феномена
2. Предмет мистецтва
3. Роль мистецтва в суспільстві
Висновок... Головні завдання викладання образотворчого мистецтва Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.1. Завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.2. Особистісно-орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва 7
1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності 8
1.4. Класифікація методів навчальної роботи 9
Розділ 2. Практичні аспекти форм і методів роботи вчителя на заняттях з образотворчого мистецтва 17
2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках з образотворчого мистецтва 17
2.2. Інтегрований урок (обрядові дійства) 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29... Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4
1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4
1.2. Види образотворчого мистецтва 9
1.2.1. Графіка 9
1.2.2. Живопис 11
1.2.3. Скульптура 12
1.2.4. Ювелірні вироби 15
1.2.5. Музичні інструменти 18
1.2.6. Іконопис 19
1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25
1.4. Специфіка художнього образу 26
Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28
2.1. Малювання з натури 30
2.2. Тематичне малювання 37
2.3. Ілюстративне малювання 38
2.4. Декоративне малювання 40
2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41
2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41
2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42
2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43
2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44
Висновки 46
Список використаної літератури 48... Основні принципи китайського мистецтва 1. Самобутність китайської культури 3
2. Етапи розвитку китайського мистецтва 4
3. Триєдина форма китайського мистецтва – головний його
принцип 10
Література 15
... Фінансування культури і мистецтва Вступ 3
1. Завдання закладів культури і мистецтва та необхідність їх фінансування 5
2. Сучасний стан фінансування закладів культури і мистецтва (на прикладі Управління культури у Вінницькій області) 13
3. Проблеми та перспективи фінансування закладів культури і мистецтва 25
4. Шляхи удосконалення фінансування культури і мистецтва 30
Висновки 35
Література 38
Додаток 1. Дані про видатки Державного бюджету України на культуру і мистецтво та ЗМІ в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів на 2000-2003 рр. 41
Додаток 2. Основні закони та нормативно-правові акти в галузі культури 42
... Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів Вступ.
Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів.
1.1. Специфіка образотворчого мистецтва.
1.2. Розвиток творчого уявлення.
Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів.
2.1. Мистецтво уявляти світ.
Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва.
3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів.
Висновок.
Список використаної літератури.... Генезис мистецтва і формування його видової структури ЗМІСТ
1. Генезис мистецтва 3
2. Видова структура мистецтва 4
2.1. Принцип “розгалуження” 4
2.2. Принцип “прерогативи” 5
2.3. Принцип “синтезу” 6
Список використаної літератури 10
... МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Особливості художньо - образотворчої діяльності дошкільників 5
1.2 Роль образотворчого мистецтва для всебічного розвитку дошкільника 9
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 14
З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 14
2.1 Розвиток технічних навичок на заняттях з образотворчого мистецтва. Методичні прийоми 14
2.2 Методика навчання дошкільнят малюванню 19
2.3 Типи занять з образотворчого мистецтва у середній групі 32
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42... Тваринний світ як об’єкт правової охорони Вступ 3
1. Тваринний світ як об’єкт правової охорони 3
2. Організаційно правові заходи охорони тваринного світу 4
3. Відповідальність за порушення законодавства про тваринний світ 7
Список літератури 10... Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод) ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
... Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву 5
1.1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва в молодшій школі 5
1.2. Планування роботи вчителя образотворчого мистецтва 7
Розділ 2. Практичні аспекти організації і проведення уроків образотворчого мистецтва в молодших класах 13
2.1. Організація занять на інтегрованих уроках образотворчого мистецтва 13
2.2. Особливості розпису як символу українського народу на уроках образотворчого мистецтва 20
Висновки 32
Список використаної літератури 33... Філософське розуміння мистецтва айкідо План
Вступ 3
Розділ 1. Історія виникнення та розвитку Айкідо 6
1.1. Витоки мистецтва 6
1.2. Розвиток та поширення мистецтва на землі 7
1.3. Айкідо в наші дні: всесвітній рух 14
1.4. Зародження та розвиток Айкідо на Україні 16
Розділ 2. Філософське розуміння мистецтва айкідо 18
2.1. Походження Всесвіту 18
2.2. Погляд на істину 25
2.3. Айкідо: передача істини 28
Розділ 3. Особливості навчання Айкідо 40
3.1. Заняття Айкідо 40
3.2. Теорія захисту 44
3.3. Основи фізичної та духовної підготовки 44
Практична частина 45
Атестаційна програма школи Ай-кі-до "Тенкей" 45
Висновок 46
Список використаної літератури 47... Філософське розуміння мистецтва айкідо План
Вступ 3
Розділ 1. Історія виникнення та розвитку Айкідо 6
1.1. Витоки мистецтва 6
1.2. Розвиток та поширення мистецтва на землі 7
1.3. Айкідо в наші дні: всесвітній рух 14
1.4. Зародження та розвиток Айкідо на Україні 16
Розділ 2. Філософське розуміння мистецтва айкідо 18
2.1. Походження Всесвіту 18
2.2. Погляд на істину 25
2.3. Айкідо: передача істини 28
Розділ 3. Особливості навчання Айкідо 40
3.1. Заняття Айкідо 40
3.2. Теорія захисту 44
3.3. Основи фізичної та духовної підготовки 44
Практична частина 45
Атестаційна програма школи Ай-кі-до "Тенкей" 45
Висновок 46
Список використаної літератури 47... ВСТУП 2
1. КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ МИСТЕЦТВА ТА ЇХ ІСТОРИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ 3
2. ЖАНРОВІ СИСТЕМИ МИСТЕЦТВ 7
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
... Питання з методики викладання образотворчого мистецтва 1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2
2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3
3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4
4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4
5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5
6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6
7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7
8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7
9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9
10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9
... Юридична відповідальність за порушення законодавства про тваринний світ Зміст
Вступ 3
1. Основні положення законодавства про охорону тваринного світу 4
1.1. Тваринний світ як об’єкт екологічного законодавства 4
1.2. Суб’єкти права власності на тваринний світ 6
2. Правова охорона тваринного світу 8
2.1. Правові вимоги по забезпеченню заходів охорони тваринного світу 8
2.2. Державне управління і державний контроль у сфері охорони тваринного світу 15
3. Юридична відповідальність за порушення законодавства про використання, охорону і відтворення тваринного світу 21
3.1. Загальна характеристика юридичної відповідальності за порушення законодавства про використання, охорону і відтворення тваринного світу 21
3.2. Дисциплінарна відповідальність 22
3.3. Цивільно-правова майнова відповідальність 23
3.4. Адміністративна відповідальність 24
3.5. Кримінальна відповідальність 26
4. Практика вирішення спорів пов’язаних із застосуванням законодавства про тваринний світ 28
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Метою дослідження є вивчення засад забезпечення юридичної відповідальності за порушення законодавства про тваринний світ.
Об'єктом даного дослідження є законодавство про тваринний світ. Предметом дослідження є механізм юридичної відповідальності за порушення законодавства про тваринний світ.
Предмет: екологічне право
Використано 25 джерел... «Львівський музей українського мистецтва» План
1. Історія розвитку Львівського музею українського мистецтва
2. Класичних зразки українського малярства
3. Колекція керамічних виробів... Види і жанри мистецтва в сучасній художній культурі Вступ 3
1. Поняття вид та жанр в мистецтві 3
2. Окремі види мистецтва на сучасному етапі 6
3. Історична тенденція взаємодії та синтезу мистецтв 9
Висновок 11
Список використаної літератури 13
... Контрольна робота з ораторського мистецтва 1. Естетичні основи риторики 3
2. Закони риторики, їх суть та значення у розвитку теорії і практики ораторського мистецтва 8
Список використаної літератури 13
... Світ і людина у п’єсах Чехова (твір на тему світ та людина в чеховських п’єсах)... Вітрини та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазину «Дитячий світ» Зміст
Перелік умовних позначок, символів, одиниць, скорочень, термінів 3
Вступ 4
1 Основна частина 7
1.1 Теоретичні питання оформлення вітрин та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазинів 7
1.1.1 Класифікація вітрин 7
1.1.2 Основні технології та методи оформлення вітрин 13
1.2 Досвід оформлення вітрин в магазинах України та за кордоном 18
1.3 Характеристика та особливості діяльності магазину “Дитячий світ” 20
1.4 Організація продажу товарів та практика оформлення вітрини в магазині «Дитячий світ» 24
1.5 Обґрунтування умов та чинників оформлення вітрини в магазині «Дитячий світ», які сприятимуть поліпшенню товарообігу 27
2 Заключна частина 33
2.1 Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36
... Історична динаміка виховних функцій мистецтва Зміст
Вступ……………………………………………………………….….……3
I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації
дійсного…………………………………………………………..….5
1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5
1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8
II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13
2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного
виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13
2.2. Художньо-естетична інформація як засіб
виховання учнівської молоді………………………….……19
2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного
сприймання музики школярами…………………….….…..22
2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25
Висновок……………………………………………………………......…31
Література………………………………………………………….….…..33... Слов’янське ораторське мистецтво Вступ 3
1. Виникнення ораторського мистецтва в період Київській Русі 4
2. Києво-Могилянська академія – осередок слов’янського ораторського мистецтва 9
3. Риторика в житті українського народу з ІІ пол. ХVІІ ст. 14
Висновок 22
Література 23
... Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9
1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9
1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23
1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58
2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58
2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72
2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90
ДОДАТКИ 97-132
... Аналіз матеріальної культури 20-х років ХХ ст. Вступ 2
1. Аналітична частина 5
1.1. Характеристика історичного періоду чи країни 5
1.2. Загальна характеристика образотворчого мистецтва даного періоду 9
1.3. Аналіз домінуючих видів образотворчого мистецтва 13
1.4. Аналіз костюмних форм та зачісок їх загальних рис з усіма рівнями формоутворення архітектурних форм 16
1.5. Аналіз основних колористичних співвідношень в різних видах образотворчими мистецтва 19
1.6. Аналіз застосування стилістики даного історичного періоду в сучасних модних напрямках макіяжу та одягу 23
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 31
... Роз'ємна силуетна наочність у створенні художніх образів при зображенні людини Вступ 4
Розділ 1. Теоретичний метод та естетичне різноманіття мистецтва 6
1.2. Метод та стиль 6
1.2. Художнє сприйняття: первинне та багатократне 11
1.3. Завершеність добутку та фрагмент як ціле 21
Розділ 2. Вихідні поняття теорії мистецтва 24
2.1. Художній образ 24
2.2. Зміст та форма в мистецтві 26
2.3. Природа художнього таланту 33
Розділ 3. Історичний післяреволюційний аспект мистецтва в засвоєнні та збагаченні світу людини 39
3.1. Художня творчість у боротьбі за формування особистості нового типу 39
3.2. На шляху до гармонії, цільності та всебічності 48
Висновок 55
Список використаної літератури 58
... Психологічна корекція особистості засобами мистецтва План.
Вступ. 2
Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 4
1.1.Зміст психокорекції 4
1.2.Організація психокорекційної роботи 5
Розділ II.Психологічна корекція особи засобами мистецтва. 11
2.1. Історія застосування арттерапії в психоррекции 11
2.2. Форми і методи арттерапії 13
2.3. Свідчення до арттерапії 19
2.4. Протипоказання до арттерапії 20
2.5. Методика застосування арттерапії 20
Висновки і практичні рекомендації 27
Список використаної літератури 28
Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашої роботи виявити місце засобів мистецтва у психологічній корекції особистості.
Об’єкт дослідження. Система методів психологічної корекції особистості.
Предмет дослідження. Місце засобів мистецтва у психологічній корекції особистості.
... Cгенерировано за 0.332639 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |