Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
таблиця стосунки Айвенго з іншими персонажамиВы можете заказать реферат на тему таблиця стосунки Айвенго з іншими персонажами или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «таблиця стосунки Айвенго з іншими персонажами»: Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт) Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)... Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго” Зміст
Вступ 2
1. Історичні романи Вальтера Скотта 4
2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10
3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11
3.1. Історичний колорит в романі 11
3.2. Національний колорит 14
3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16
4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20
Висновки 26
Список використаних джерел 27... Міжособистісні стосунки в групах Вступ 3
1. Поняття малої групи. 4
2. Стосунки всередині групи та еволюція малих груп 7
Висновки 12
Використана література 13
... Мій улюблений герой роману „Айвенго” Мій улюблений герой роману „Айвенго”... Вступ 2
1. Національний колорит у творах М.В. Гоголя 3
2. Образ рицарської доби у літературі. Вальтер Скотт та його «Айвенго» 9
3. Творчість Шолом-Алейхема 14
3.1. Творчий шлях письменника 14
3.2. Національний колорит у творах Шолом-Алейхема 16
Висновки 19
Список використаної літератури 21
... Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем... Зміст
Введення...................................................................... 1.
1. Хлібна криза.............................................................1-6.
1.1. Деякі факти про хлібну кризу в Україні................3-5.
2. Аналіз ринку зерна на Україні...............................6-12.
3. Проблеми ринку зерна України..........................12-16.
Висновки................................................................ 17-19.
Література.............................................................. 19-21.
Додаток ( Таблиця 1, Таблиця 2, Таблиця 3, Таблиця 4,
Таблиця 5)............................................................................22-24.... Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго” Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта
„Айвенго”
... Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”? Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?... Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго" Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго"... Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго" Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"... Міжособисті стосунки в групі, психологічна сумісність. Особистісні конфлікти... 1. Міжособистисті стосунки в групі, психологічна
сумісність 3
2. Особистисні конфлікти. Екзестинційні кризи сні ситуації 8
3. Засвоєння навчального матеріалу 12
Тести 16
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17
ЛІТЕРАТУРА 18
... Стосунки між Україною та Європейським Союзом (ЄС) Вступ
Розділ 1. Становлення відносин України з ЄС (1994-2003 роки)
Розділ 2. Стосунки між Україною та ЄС у світлі набуття чинності Угоди про партнерство та співробітництво
Розділ 3. Новий розвиток стосунків між Україною та ЄС після президентських виборів 2004 року
Висновки
Список використаної літератури... ВСТУП 2
1. ІСТОРИЧНА ЕПОХА ПРАВЛІННЯ КНЯЗЯ ДАНИЛА РОМАНОВИЧА ГАЛИЦЬКОГО 4
1.1. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО КНЯЗІВСТВА 4
1.2. ПРИХІД ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО ДО ВЛАДИ 7
2. ДИПЛОМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КНЯЗЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО 12
2.1. СТОСУНКИ ГАЛИЦЬКОГО КНЯЗІВСТВА З УГОРСЬКОЮ КОРОНОЮ 12
2.2. СОЮЗ КНЯЗЯ ДАНИЛА З АВСТРІЙСЬКИМ ГЕРЦОГОМ 15
2.4. СТОСУНКИ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО КНЯЗІВСТВА З ЛИТВОЮ 17
2.5. ЗВ ЯЗКИ КНЯЗЯ ДАНИЛА З ПОЛЬСЬКИМИ КНЯЗЯМИ 18
2.6. «ТАТАРСЬКІ ЛЮДИ» 20
2.7. СТОСУНКИ З ПАПОЮ ІНОКЕНТІЄМ IV 26
2.8. ВІДНОСИНИ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО ТА ВОЛОДИМИРО-СУЗДАЛЬСЬКОГО КНЯЗІВСТВ 30
3. РОЛЬ КОРОЛЯ ДАНИЛА РОМАНОВИЧА У ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
... Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22 ... Формування основних ресурсів підприємства Розділ 1. Вихідні дані 3 Розділ 2. Розрахункові таблиці Таблиця 1. Розрахунок планових обсягів амортизаційних відрахувань для ВАТ «ЗБК» у 2004 - 2005 рр. 6 Таблиця 2.Формування планових показників виручки від реалізації продукції ВАТ «ЗБК» у 2005р* 7 Таблиця 3.Формування доходів і витрат підприємства ВАТ «ЗБК» у плановому 2005р. 8 Таблиця 4.Розрахунок формування фінансових результатів діяльності підприємства ВАТ «ЗБК» у плановому 2005р. 9 Таблиця 5.Використання чистого прибутку підприємства ВАТ «ЗБК» у плановому 2005р. 10 Таблиця 6.Показники ефективності формування та використання фінансових ресурсів підприємства ВАТ «ЗБК» у плановому 2005р. 10 Розділ 3. Висновки і пропозиції 11 Список використаної літератури 15 ... БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ДЕБІТОРАМИ ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ ТА ЇЇ ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ 7
1.1. Джерела формування дебіторської заборгованості на підприємстві 7
1.2. Методи оцінки дебіторської заборгованості 15
1.3. Економічна характеристика підприємства 19
РОЗДІЛ 2. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ 25
2.1. Організація обліку розрахунків з іншими дебіторами 25
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з іншими дебіторами на підприємстві ТОВ “Укрдомсервіс” 28
2.3. Відображення дебіторської заборгованості у фінансовій звітності на підприємстві 33
2.4. Автоматизація розрахунків з іншими дебіторами 33
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ 38
3.1. Економічний аналіз фінансового стану ТОВ “Укрдомсервіс” 38
3.2. Економічний аналіз розрахунків з іншими дебіторами 48
РОЗДІЛ 4. АУДИТ РОЗРАХУНКІВ З ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ 53
4.1. Завдання та методика аудиту розрахунків з іншими дебіторами 53
4.2. Аудит розрахунків з іншими дебіторами на підприємстві ТОВ “Укрдомсервіс” 59
4.3. Формування аудиторського висновку 61
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70... Теорія
Показники оцінки фінансового стану підприємства
Таблиця 1. Класифікація та порядок розрахунку основних показників оцінки майнового стану підприємства
Таблиця 2. Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства
Таблиця 3. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ліквідності, платоспроможності і кредитоспроможності підприємства
Таблиця 4. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки фінансової стійкості та стабільності підприємства
Таблиця 5. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства
Таблиця 6. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємств
Таблиця 7. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки акціонерного капіталу
Таблиця 8. Нормативні значення основних оцінних показників фінансового стану підприємства
Практика
Таблиця 2.1. Основні показники оцінки майнового стану підприємства
Оцінка фінансового стану ТОВ «__»
Таблиця 2.2. Показники прибутковості підприємства
Таблиця 2.3. Показники оцінки ліквідності, платоспроможності і кредитоспроможності підприємства
Таблиця 2.4.Показники оцінки фінансової стійкості та стабільності підприємства
Таблиця 2.5. Показники оцінки рентабельності підприємства
Таблиця 2.6. Показники оцінки ділової активності підприємств
Таблиця 2.7. Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями
Висновок
Додатки
... Інформація про організаційну структуру підприємства
Опис обраної облікової політики
Інформація про основні види діяльності
Інформація про основні ринки збуту
Інформація про особливості стану розвитку галузі
Інформація щодо істотних проблем, що впливають на діяльність
Таблиця 1. Основні показники майнового стану підприємства
Таблиця 2 Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства.
Таблиця 3 Класифікація та порядок розрахунку показників ліквідності, платоспроможності та кредитоспроможності підприємства.
Таблиця 4 Класифікація та порядок розрахунку показників фінансової стійкості та стабільності підприємства.
Таблиця 5 Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства.
Таблиця б Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємства.
Таблиця 7 Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями.
Вступ
Виконання роботи
Висновок
ДОДАТКИ 5 шт.
... Пояснювальна записка 3
Інформація про організаційну структуру підприємства
Опис обраної облікової політики
Інформація про основні види діяльності
Інформація про основні ринки збуту
Інформація про особливості стану розвитку галузі
Інформація щодо істотних проблем, що впливають на діяльність
Таблиця 1. Основні показники майнового стану підприємства.
Таблиця 2. Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства.
Таблиця 3. Класифікація та порядок розрахунку показників ліквідності, платоспроможності та кредитоспроможності підприємства.
Таблиця 4. Класифікація та порядок розрахунку показників фінансової стійкості та стабільності підприємства.
Таблиця 5. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства.
Таблиця 6. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємства.
Таблиця 7. Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями
Вступ 4
Розрахункова частина 5
Висновки 15
... Фінанси підприємства на прикладі підприємства Пояснювальна записка 3
Інформація про організаційну структуру підприємства
Опис обраної облікової політики
Інформація про основні види діяльності
Інформація про основні ринки збуту
Інформація про особливості стану розвитку галузі
Інформація щодо істотних проблем, що впливають на діяльність
Таблиця 1. Основні показники майнового стану підприємства.
Таблиця 2. Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства.
Таблиця 3. Класифікація та порядок розрахунку показників ліквідності, платоспроможності та кредитоспроможності підприємства.
Таблиця 4. Класифікація та порядок розрахунку показників фінансової стійкості та стабільності підприємства.
Таблиця 5. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства.
Таблиця 6. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємства.
Таблиця 7. Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями.
Вступ 4
Розрахункова частина 4
Висновки 14
... Контрольна робота з дисципліни Фінанси підприємства Пояснювальна записка 3
Інформація про організаційну структуру підприємства
Опис обраної облікової політики
Інформація про основні види діяльності
Інформація про основні ринки збуту
Інформація про особливості стану розвитку галузі
Інформація щодо істотних проблем, що впливають на діяльність
Таблиця 1. Основні показники майнового стану підприємства.
Таблиця 2. Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства.
Таблиця 3. Класифікація та порядок розрахунку показників ліквідності, платоспроможності та кредитоспроможності підприємства.
Таблиця 4. Класифікація та порядок розрахунку показників фінансової стійкості та стабільності підприємства.
Таблиця 5. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства.
Таблиця 6. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємства.
Таблиця 7. Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями.
Вступ 4
Розрахункова частина 5
Висновки 15
... Ф.Кене та його “Економічна таблиця” Ф.Кене та його “Економічна таблиця”
Зміст: Вступ. 3
1. Життєвий шлях Франсуа Кене. 4
2. Погляди Кене-економіста. 5
3. “Економічна таблиця” Ф. Кене. 6
4. “Чистий продукт” та багатство. 10
Висновки. 11
Список літератури 12... Стосунки між юнаками та дівчатами План
1. Вступ 3
2. Теоретична частина 4
2.1 Група ровесників як фактор соціалізації. Класифікації груп ровесників 11
2.2 Особистість в організованому колективі – шкільний
клас 12
2.3 Спонтанні групи і вільне спілкування 15
2.4 Юнацька дружба. Стосунки між юнаками та дівчатами 17
3. Основні напрямки педагогічного впливу на формування культури спілкування школярів. Мистецтво
взаєморозуміння 19
4. Практична частина 21
5. Висновок 30
6. Список використаної літератури 32... Вступ 3
1. Вплив соціально-психологічного клімату на стосунки в колективі. 4
2. Конфлікти в групі як особливий вид стосунків в колективі. 8
3. Стосунки в колективі як психологічна взаємодія індивідів. 11
Висновки 14
Література 15
Вступ
Стосунки в колективі знаходяться в площині уваги психології як науки через те, що, по-перше, стосунки, поведінка людського індивіда розглядаються психологією як прояв його діяльності, а діяльність, в свою чергу, є предметом психологічних досліджень через поняття активності, потреб і мотивацій людини, які вона має в процесі здійснення окремих актів поведінки і всієї своєї діяльності в цілому. По-друге, стосунки в колективі в значній мірі залежать від моральних і психологічних характеристик членів, які його складають. Всі психологічні якості особистості (її емоційна, вольова та когнітивна сфера) вивчаються різними галузями психології. Але найголовніше, що досліджує психологія в колективі – це прояви групової свідомості, колективних настроїв і взагалі, психологію групової діяльності.
В даній роботі будуть розглянуті найважливіші, на наш погляд, психологічні аспекти групової поведінки, які визначають стосунки в колективі: формування сприятливого соціально-психологічного клімату в групі, виникнення конфліктів в колективі, а також психологічні механізми взаємовпливу індивідів в процесі спілкування в групі.
Висновки
Стосунки в колективі в значній степені залежать від самих людей. Кожний індивід є неповторним, має свій набір особистісних характеристик, у відповідності з якими відбувається його спілкування в групі. Моральні, ділові та психологічні якості особистості визначають стиль її поведінки в групі, роблять її конформною або неконформною для інших членів. Найбільші переваги в налагодження стосунків з людьми мають конформні і комунікабельні особистості, тобто ті, які мають такий набір внутрішніх якостей, що без напруження дозволяє їй налагоджувати і підтримувати контакти з іншими індивідами, адекватно оцінювати ситуацію, чітко, без подвійних тлумачень репрезентувати себе на міжособистісному рівні.
Значний вплив на стосунки в колективі здійснюють соціально-психологічні фактори, тобто вплив самої групи, її тиск на особистість. В цьому плані кожний індивід підвернутий дії певних механізмів взаємовпливу, які не завжди осмислюються на рівні свідомого контролю над собою. Імітація, навіювання, конформність, переконання – як механізми взаємовпливу структурують поведінку індивіда в різноманітних ситуаціях спілкування, визначають форму і характер стосунків людей в колективі.
Особливо стосунки в колективі залежать від таких характеристик групи як соціально-психологічний клімат і конфліктність. Повсякденна атмосфера комунікативної взаємодії, усталені стереотипи поведінки та способів розв’язання проблемних питань визначають характер стосунків в колективі, надають їм своєрідне забарвлення, яке є різним в різних колективах і групах.
... Агресивність у підлітків та її вплив на між особові стосунки Агресивність у підлітків та її вплив на між особові стосунки
4461_Особливості нервової системи
Предмет: Диференціальна психологія
Стаття
Взяти 20 респондентів, віком від 16 років, вказати їх вік, освіту, стать, вказати мету, завдання, ціль, провести 5 методик: тепінг тест Радіонова, методика Айзенка, методика Леонгарда, методика Яна Стрірляо, і Терстоуна, і в кінці зробити кореляційний аналіз.
... Розробити комунікаційну програму підприємства Предмет: маркетингові комунікації
1. Комунікаційна програма підприємства автотехсервісу ПП «Віан»
Графічне наповнення роботи:
Рис.1. Організаційна структура ПП «Віан».
Таблиця 1. Структура робіт з обслуговування автомобілів
Рис.2. Структура робіт фірми по обслуговуванню автомобілів у 2005 році.
Рис. 3. Динаміка доходів фірми у 2003-2005 рр., тис.грн.
Таблиця 2. Бюджет маркетингових комунікацій ПП „Віан”.
Таблиця 3. Рекламний бюджет на виготовлення кишенькових календарів.
Рис. 4. Модель створення і закріплення позитивної взаємодії
Рис.4. Анкета для клієнтів ПП „Віан”.
Таблиця 5. Потреби клієнта і їхнє конкретне вираження.
2. Література 14... Інформаційні системи в менеджменті Логічна схема бази даних. Об’єкти бази даних 3
Таблиця «Фірми» 3
Таблиця «Товар» 4
Таблиця «Сфера діяльності фірми». 4
Таблиця «Кадри». 5
Таблиця «Постачальник». 5
Таблиця «Асортимент поставок». 6
Таблиця «Поставки». 6
Таблиця «Склад». 7
Таблиця «Клієнти». 8
Таблиця «Замовлення». 9
Таблиця «Транспорт». 9
Таблиця «Перевезення» 10
Таблиця «Рахунок». 11
Таблиця «Стан рахунку». 11
Схема даних. 12
Форми для введення даних 13
Форма «Клієнти». 13
Форма «Постачальники». 14
Форма «Фірма» 14
Форма «Кадри» 15
Форма «Транспорт» 15
Форма «Товар» 15
Запити бази даних 15
Запит 9. Хто з власників рахунку даного банку має кредити на конкретну дату. 15
Запит 11. Визначити юридичну адресу та телефон даної фірми 16
Запит 13. Хто з працівників даної фірми був прийнятий на роботу в конкретну дату. 16
Запит 37. Хто з постачальників має кредит на суму, яка перевищує задану? 17
Запит 39. Знайти юридичні адреси клієнтів, які зробили замовлення на певну дату. 17
Висновок 18
Література 19
Зміст
Логічна схема бази даних. Об’єкти бази даних 3
Таблиця «Фірми» 3
Таблиця «Товар» 3
Таблиця «Сфера діяльності фірми». 3
Таблиця «Кадри». 3
Таблиця «Постачальник». 4
Таблиця «Асортимент поставок». 4
Таблиця «Поставки». 4
Таблиця «Склад». 5
Таблиця «Клієнти». 5
Таблиця «Замовлення». 5
Таблиця «Транспорт». 5
Таблиця «Перевезення» 6
Таблиця «Рахунок». 6
Таблиця «Стан рахунку». 6
Схема даних. 6
Форми для введення даних 8
Форма «Клієнти». 8
Форма «Постачальники». 8
Форма «Фірма» 8
Форма «Кадри» 9
Форма «Транспорт» 9
Форма «Товар» 10
Запити бази даних 10
Запит 9. Хто з власників рахунку даного банку має кредити на конкретну дату. 10
Запит 11. Визначити юридичну адресу та телефон даної фірми 10
Запит 13. Хто з працівників даної фірми був прийнятий на роботу в конкретну дату. 11
Запит 37. Хто з постачальників має кредит на суму, яка перевищує задану? 11
Запит 39. Знайти юридичні адреси клієнтів, які зробили замовлення на певну дату. 12
Висновок 12
Література 13
у архіві база даних... Страхові посередники та організація їх діяльності ВСТУП 3
1. Страхові посередники та їхнє місце на страховому ринку 5
2. Роль страхових посередників в реалізації страхових послуг 10
3. Страхові посередники в Україні та ефективність їхньої діяльності 16
ВИСНОВКИ 26
ЛІТЕРАТУРА 28
ДОДАТОК А. Рейтинг страхових брокерів за кількістю договорів та обсягом премій в 2002-2004 рр. 30
Таблиця А.1. Кількість договорів страхових брокерів за 12 місяців 2002 р. 30
Таблиця А.2. Премії страхових брокерів за 12 місяців 2002 р. 30
Таблиця А.3. Кількість договорів страхових брокерів за 12 місяців 2003 р. 31
Таблиця А.4. Премії страхових брокерів за 12 місяців 2003 р. 31
Таблиця А.6. Премії страхових брокерів за 9 місяців 2004 р. 33
... Організація бухгалтерського обліку Варіант 7 Завдання 1. 3
Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку витрат
Таблиця руху первинного документа
_____Акт виконаних робіт
Таблиця руху первинного документа
_____Прибуткова накладна
Таблиця руху первинного документа
_____Акт списання матеріалів
Таблиця руху первинного документа
_____Розрахунково-платіжна відомість
Таблиця руху первинного документа
_____Відомість нарахування амортизації
Скласти графік документообігу
Завдання 2. 6
Розробити для підприємства робочий план рахунків з обліку власного капіталу.
Робочий план рахунків на __Обліку власного капіталу
Завдання 3. 7
Вкажіть права, обов’язки та відповідальність бухгалтера з обліку необоротних активів.
Список використаної літератури. 10
... Cгенерировано за 0.335013 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |