Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
особливості міжособистісних стосунків у дітей із порушенням мовленняВы можете заказать реферат на тему особливості міжособистісних стосунків у дітей із порушенням мовлення или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «особливості міжособистісних стосунків у дітей із порушенням мовлення»: Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки ВСТУП 3
РОЗДІЛ I
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8
1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26
Висновки до першого розділу 47
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49
2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49
2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55
2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57
2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58
2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60
Висновки до другого розділу 61
РОЗДІЛ 3
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62
3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64
3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64
3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67
3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77
Висновки до третього розділу 81
ВИСНОВОК 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
ДОДАТКИ 95... Особливості виховання дітей з порушенням мовлення Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30 ... Вплив міжособістисних стосунків підлітків на формування залежної поведінки Доповідь 7 стор.
Реферат 1 стор.
Роздатковий матеріал 10 стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I 6
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 6
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 6
1.2. Особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці 21
1.3. Вплив міжособистісних стосунків на появу схильності до залежної поведінки у підлітковому віці 35
Висновки до першого розділу 42
РОЗДІЛ II 43
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 43
2.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 43
2.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 44
2.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за В.Д.Менделевичем 46
2.4. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 48
Висновки до другого розділу 49
РОЗДІЛ 3 51
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 51
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 51
3.2. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою Шутца (ОМО) 53
3.3. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «Незакінчені речення» Сакса і Леві 56
3.4. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 67
Висновки до третього розділу 70
ВИСНОВОК 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
ДОДАТКИ 82-94
Додатки у Архіві, Анкети, тощо... Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6
1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6
1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12
1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14
Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25
Висновки 31
Список використаної літератури 35
Додатки 37... Психологічний аналіз типів міжособистісних стосунків Психологічний аналіз типів міжособистісних стосунків
Зміст
Вступ 2
1. Міжособистісні відносини, структура міжособистісної взаємодії 4
2. Основні типи міжособистісних стосунків та типи груп у соціальній психології 8
3. Міжособистісні стосунки у межах малих груп 11
Висновки 15
Список використаної літератури 17
Додатки 18
... Диференціація дітей з дефектами зорового аналізатора 3
Особливості розвитку дитини з порушенням зору 5
Шляхи соціальної адаптації дітей з порушенням зору 8
Використана література: 13
... Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників Вступ 4
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7
1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7
1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12
1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17
Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22
2.1 Планування експерименту 22
2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23
Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26
3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26
3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34
Висновок 36
Список використаної літератури 38
Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей... Вступ 3
1. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості. Порушення мовлення 5
1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 5
1.2. Види порушень мовлення 7
1.3. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 7
2. Стратегії освоєння мови дітьми 9
2.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 9
2.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 13
3. Навчання математиці дітей з важкими вадами мовлення 17
3.1. Особливості уявлень дітей з вадами мовлення у галузі математики 17
3.2. Значення арифметичних задач у навчанні дітей з порушеннями мовлення елементам математики 19
3.3. Методика навчання дітей спеціалізованої групи розв’язуванню задач 21
3.4. Методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач 24
Висновки 28
Список використаної літератури 31
Додатки 33
... Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять Зміст
Вступ 2
1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7
2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20
3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28
Особливості спілкування дитини 30
4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34
5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42
Висновки і педагогічні рекомендації 45
Список використаної літератури 48
Додатки 52
... Становлення особистості індивіда 1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою
2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків
3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку.
4. Поняття "самооцінка".
5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку.
6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії.
7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн)
8. Список використовуваної літератури... ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7
1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7
1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17
1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34
Висновок до розділу 44
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47
2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47
2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60
2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64
Висновок до розділу 69
Висновки 70
Список використаної літератури 73
Додатки 80... Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8 років) Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей 7-8 років 6
2.1. Психолого - фізіологічні особливості дітей 7-8 років 6
2.2. Характеристика розвитку мовлення у дітей 7-8 років 7
Розділ II. Особливості методики розвитку мовлення у дітей 7-8 років 9
2.1. Використання малюнкових методик 9
2.2. Використання художніх творів 13
2.3. Робота з розвитку мовлення у дітей 7-8 років у повсякденному житті 22
Висновки та практичні поради. 23
Використана література. 25
Мета дослідження. Отже тому метою нашої роботи ми обрали з'ясування особливостєй мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8лет).
Предмет дослідження. Система мовленевого розвитку молодшого школяра.
Об'єкт дослідження. Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра.
...
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1 4
1.1. Проблема формування монологічного мовлення у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі 4
1.2. Психологічні особливості розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку 7
1.3. Роль картини у розвитку мовлення дошкільників. Методика організації роботи з навчання розповідання за сюжетною дидактичною картиною дітей старшого дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2 24
2.1. Особливості монологічного мовлення дітей 5 – 6 року життя 24
2.2. Організація роботи з формування монологічного мовлення дошкільників 5 – 6 року життя в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами 29
2.3. Рівень сформованості монологічного мовлення дітей в результаті проведеної роботи 40
ВИСНОВКИ 44
ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 52
... Розвиток мовлення дітей раннього віку 1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3
2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9
Список використаної літератури 14... ТУП 6
Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10
1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10
1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21
1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23
1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28
1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36
Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42
2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42
2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45
Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.2. Навчання зв’язному мовленню 62
3.3. Результати експериментального навчання. 69
3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71
Висновки 73
Список літературних джерел 75
Додатки................................
... Формування граматичної правильності мовлення дітей засобами лінгвістичної казки ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 5
1.1 Особливості розвитку мовлення старших дошкільників 5
1.2 Вплив малих форм фолькльору на розвиток мовлення старших дошкільників 11
1.2 Особливості розуміння малих форм фолькльору старшими дошкільниками 13
РОЗДІЛ ІІ
ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 18
2.1 Методика використання казки в формуванні граматичної правильності мови старших дошкільників 18
2.2 Аналіз дослідно-експерементальної роботи з формування граматичної правильності мовлення дітей засобами казки 25
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСКО ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
... Розвиток мовлення у дітей 2 року життя Вступ 2 1. Характеристика мовлення дітей 2-го року життя 3 2. Розвиток всіх сторін мовлення у дітей 2-го року життя 5 3. Методика розвитку мовлення 2-го року життя 8 Висновки 13 Список використаної літератури 14 ... Навчання вимови і підготовка до навчання грамоті дітей з порушенням мовлення Вступ 2
1. Логопедичні ігри для дошкільників 4
2. Логопедична ритміка 12
Висновки 14
Використана література 15
... Самосвідомість особистості та взаємозв’язок з міжособистісними стосунками в групі ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ САМОСВІДОМОСТІ ТА МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ В ГРУПІ 6
1.1. Погляди психологів щодо сутності та ролі міжособистісних взаємин 6
1.2. Самосвідомість в системі особистості 12
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ САМОСВІДОМОСТІ ТА МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ В ГРУПІ 19
2.1. Підготовка проведення дослідження та опис методик 19
2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 23
ВИСНОВОК 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 37... Міжособистісні стосунки та їх значущість у середовищі та праці колективу Вступ 3
1. Сутність міжособистісних стосунків та їх значення в групах 4
2. Психологічна сумісність і конфлікт у міжособистісних стосунках 9
Висновок 13
Список використаної літератури 14
... Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи) Вступ 3
Розділ 1. 3
1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3
1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12
1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16
1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19
1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31
Висновок до розділу 45
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48
2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48
2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48
2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48
Висновки 48
Список використаної літератури 49
Додатки 56
... Поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітей в ході занять з розвитку мовлення ВСТУП 3
1 Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань розвитку дитини в колективі та індивідуальних мовленнєвих особливостей 6
2. Індивідуальний підхід та його вплив на розвиток мовлення дошкільного віку в процесі колективного навчання 14
3. Стан поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітнй з метою урахування розвитку мовлення дошкільнят 25
4. Методика проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення з урахуванням індивідуальних особливостей дітей 29
5. Рівень сформованності у дітей знань умінь та авичок в результаті використання іедивідуального підходу у ході проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення. 35
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46-49
Мета роботи – визначити особливості мовного розвитку дітей раннього віку.
Об'єктом дослідження є діти від 0 до 3 років.
Предметом дослідження є особливості індивідуального підходу та колективного навчання при формуванні у дітей мовних умінь та навичок.
... Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів Вступ 3
І. Загальні засади навчально-виховного процесу дітей-логопатів 6
ІІ. Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів 9
2.1.Зміст і функції рольової гри 9
2.2. Структурні компоненти рольової гри 15
2.3. Форми рольової гри, які використовуються для розвитку мовлення дітей-логопатів 17
ІІІ. Методика організації рольової гри 20
3.1. Підготовка і проведення рольової гри 20
3.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 22
IV. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 27
Список використаної літератури 37... Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина) ВСТУП 3
1.Методологія проведення дослідження 5
2. Діагностичні методики дослідження 6
3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12
4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15
5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20
6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21
7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26
8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35-38
Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків.
... Методи опосередкованого ознайомлення дітей з навколишнім середовищем ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ 4 1.1. Проблема розвитку дитячого мовлення у психолого-педагогічній літературі 4 1.2. Розвиток та загальні особливості словника дітей 7 1.3. Засоби розвитку мовлення дитини 10 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ 14 2.1. Опосередковані методи, основні прийоми 14 2.2. Практична реалізація методів ознайомлення дітей з оточуючим життям (конспекти занять) 20 2.3. Словникова робота на інших заняттях та в повсякденному житті 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ... ВСТУП 3
1. Сутність мовлення та його функції 4
2. Основні психологічні теорії, що пояснюють процес формування мовлення 7
3. Мовлення як засіб спілкування 10
4. Мовлення як інструмент мислення 11
ВИСНОВКИ 16
Список використаної літератури 17... Загальна характеристика дітей з ринолалією
Вступ 3
Розділ І. Ринолалія як форма порушення мовлення 5
1.1 Сутнісні характеристики ринолалії та причини її виникнення 5
1.2 Види ринолалії 7
1.2.1 Відкрита форма ринолалії 7
1.2.2 Закрита ринолалія 9
1.2.3 Змішана ринолалія 10
1.3 Особливості порушення усної та письмової мови у дітей з ринолалією 10
Розділ ІІ. Практичний аспект здійснення корекційно-педагогічної роботи з дітьми при ринолалії 14
2.1 Робота батьків з дитиною 15
2.2 Рекомендації фахівцям, які працюють з дітьми, хворих на ринолалію 19
2.3 Експериментальне дослідження впливу корекційно-педагогічної роботи на розвиток мовлення дітей з ринолалією 21
Висновки 26
Список використаної літератури 28
... Контрольна з основ педагогіки і психології 1. Поняття про вольову активність особистості 3
2. Психологічні механізми міжособистісних стосунків 7
Література 13
...
Список використаних скорочень 2
Вступ 3
1. Науково-методичні засади дослідження 7
1.1. Теоретичні основи колекційного навчання дітей з тяжкими вадами мови 7
1.2. Обґрунтування поетапного формування розумових дій у дітей з тяжкими вадами мови 11
2. Порушення мовлення у дітей та стратегія їх коригування 13
2.1. Мова дитини як засіб передачі інформації логопедична допомога дітям з вадами мовлення 13
2.2. Види та ознаки порушень мовлення 15
2.3. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 17
2.4. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 21
3. Діагностика особливостей засвоєння природничих знань учнями з тяжкими вадами мови 24
4. Умови забезпечення інтенсифікації процесу засвоєння природничого матеріалу учнями з тяжкими вадами мови 31
4.1. Методика діагностики стану сформованості природничих навчальних здібностей 31
4.2. Формування програм навчально-пізнавальної діяльності 41
4.3. Корекційна спрямованість процесу поетапного формування розумових дій учнів з порушеннями мови при вивченні природознавства 44
5. Ігротерапія на уроках природознавства як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 47
5.1. Логопедичні ігри 47
5.2. Піскова ігротерапія 54
5.3. Логопедична ритміка 56
Висновки 57
Список використаної літератури 61
Додатки 63
... Мовленева готовність дітей до школи Зміст Вступ 3 I. Проблема підготовки дитини до школи у працях вітчизняних та зарубіжних науковців 5 1.1. Різноманітність поглядів на готовність до шкільного навчання у вітчизняних і закордонних дослідженнях 5 1.2. Умови успішності процесу підготовки до шкільного навчання дітей з незначними відхиленнями мовлення 6 1.3. Оцінка мови, як важливої форми адаптації у колективі 9 II. Підготовка до школи – важливий етап у формуванні здорової особистості 10 2.1. Психологічна готовність дитини до школи 10 2.2. Мовні порушення у дітей передшкільного віку 12 2.3. Надання спеціалізованої логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення. Причини появи порушень мовлення 13 III. Методика перевірки мовленнєвої готовності дитини з порушеннями мовлення до школи 17 3.1. Правильність вимови звуків, звуковий аналіз слів 17 3.2. Словниковий запас, сформованість граматичних систем 19 3.3. Володіння зв’язною мовою. Логопедична допомога 21 Висновок 24 Список використаної літератури 25 Додатки 27 ... Cгенерировано за 0.348628 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |