Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
психодіагностикаВы можете заказать реферат на тему психодіагностика или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «психодіагностика»: Вступ 3
1. Психодіагностика уваги. 4
2. Психодіагностика пам’яті. 9
Висновки 15
Література 16
... 1. ВИЗНАЧЕННЯ І СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ 3
1.1. Психодіагностика 3
1.2. Диференційна психологія. 5
1.3. Диференційна психометрика. 7
1.4. Психологічний діагноз. 9
1.5. Психологічне тестування 11
1.6. Психологічна оцінка. 13
2. ЕТИКА ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ 15
3. НЕДОЛІКИ В ХОДІ РОЗРОБЛЕННЯ ТЕСТОВИХ ПИТАНЬ 16
4. ВАРІАНТИ ОСОБИСТІСНОГО ОПИТУВАЛЬНИКА 18
Література 19
... Особливості сучасної психодіагностики та її можливості щодо вирішення психологічних проблем людини Вступ 2
1. Особливості сучасної психодіагностики як наукового знання. 3
2. Можливості психодіагностики при застосуванні різних методик дослідження. 7
3. Психодіагностика як практична діяльність. 16
4. Комп’ютерна психодіагностика. 20
Висновки 23
Література 24
... Основні методи психодіагностики Вступ 2 І. Психодіагностика та особливості її методології 4 1.1 Психодіагностика та об’єкти психодіагностичних методів 4 1.2 Методологізація психодіагностики 10 ІІ. Психодіагностична методологія 15 2.1 Класифікація та характеристика основних психодіагностичних методів 15 2.2 Структуризація психодіагностичних методик 24 2.3 Вимоги до психодіагностичних методик 31 2.4 Завдання психодіагностичних методик 35 Висновок 38 Список використаної літератури 41 ... Завдання 1: Дати визначення і показати співвідношення понять „психодіагностика”, „диференційна психологія”, „диференційна психометрика”, „психологічний діагноз”, „психологічне тестування”, „психологічна оцінка”. 3
Завдання 2: Відповісти на питання "Чому психодіагност обов’язково повідомляє мету діагностичного обстеження?" 15
Завдання 3: Знайти та виправити помилки при складанні тестових питань. 16
Завдання 4: Написати пункти особистого опитувальника для діагностики особистої тривожності та екстравертності. 18
Література 19
... Питання до ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ з практичної психології 1. Психологічні особливості міжособистісного спілкування психолог-клієнт. 3
2.Поняття психоконсультування, мета та основні завдання консультативної роботи. 4
3.Принципи психоконсультування, їх характеристика. 5
4.Бесіда як основний метод психологічного консультування. 6
5.Види психоконсультування, їх особливості. 7
6. Професійні та особистісні вимоги до психоконсультанта. 8
7.Технологія проведення психоконсультативної бесіди. 9
8.Поняття психокорекція, її основні завдання. 9
9.Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 10
10. Вимоги до складання психокорекційної програми. 11
11. Характеристика дитячого аутизму. 11
12.Системний підхід у вивченні сім'ї. 12
13.Відмінності невротичної та психотичної поведінки у дітей. 13
14.Особливості психокорекції агресивності у дітей. 14
15.Підготовчо-діагностична стадія психокорекційної роботи. 16
16.Особливості настановчої стадії психокорекційної роботи. 17
17. Особливості психоконсультативної роботи з дитячими психотравмами. 17
18. Психодіагностика індивідуальної свідомості та самосвідомості. 18
19.Психодіагностика особистісних властивостей. 19
20.Психодіагностика загальних інтелектуальних здібностей. 20
21 .Психокорекція тривожності у дітей. 22
22.Етапи життєвого циклу сім'ї. 22
23.Характеристика проективного підходу у психодіагностиці. 23
24.Психологічна типологія сім'ї. 24
25.Взаємозв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 25
26.Поняття про психологічний діагноз. Рівні розвитку психологічного діагнозу. 26
27.Тест як інструмент психодіагностики. Види тестів. 26
28.Напрям психокорекційної роботи за змістом. 28
29.Основні параметри оцінки сім'ї. 28
30. Психодіагностика креативності. 29... ДИФЕРЕНЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ ТА ПСИХОДІАГНОСТИКА 1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИМІРУ ІНТЕЛЕКТУ 3
2.СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ "ТЕМПЕРАМЕНТ", "ХАРАКТЕР", "СТИЛЬ" 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
... План
1. Предмет і задачі візуальної психодіагностики 4
2. Графологічний аналіз почерку 6
3. Психологічна характеристика на основі аналізу вербальної й невербальної поведінки 9
Список використаної літератури 15
... Застосування методів графології у психолога-консультанта ЗМІСТ
Вступ 3
1. Становлення графології як науки 4
2. Взаємозв'язок почерку і характеру 6
3. Психодіагностика на основі аналізу почерку 12
4. Психологічна характеристика особи за її підписом 16
Висновки 21
Список використаних джерел 22
... Прогнозування і профілактика конфліктів 1. Конфлікт, його ознаки, функції, структура та динаміка 3
2. Психологічні методи попередження конфліктів. Емпатія 9
3. Розвязання, управління та попередження конфліктів Психодіагностика та прогнозування конфліктів 14
Список використаної літератури 20
... Діагностика нервово- психічної стійкості та стресостійкості у студентів під час сесії ВСТУП 2
Психодіагностика та її методики 3
Загострення стресових ситацій в період екзаменаційної сесії студентів 3
Сучасні методи визначеня стресостійкості 8
Методи боротьби зі стресом сучасного студента 11
Література 13
... Сутність та психологічні аспекти розповсюджених у менеджменті підходів до управління План
Вступ 3
1. Предмет і методологічні основи психології управління 5
2. Психологія управління як галузь психологічної науки 10
3. Структура, функції та основні категорії психології управління 14
4. Суб'єктна психодіагностика: критеріальна модель 16
5. Основи групової динаміки 26
Висновки 31
Література 33... Психодіагностика антисоціальних форм поведінки дітей та підлітків ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Загальна характеристика антисоціальної поведінки неповнолітніх 4
2. Психобіологічні передумови антисоціальної поведінки неповнолітніх та їх діагностика 5
3. Практичне застосування педагогічного спостереження, як методу психодіагностичного дослідження антисоціальної поведінки дітей. 11
ВИСНОВКИ 17
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 18... Психодіагностика мотиваційної сфери та спрямованість особистості Зміст
Вступ 5
Розділ 1. Теоретичні аспекти психодиагностики мотивації 7
1.1 Проблема мотивації в психодіагностиці 7
1.2 Психодіагностична мотивація учбової діяльності і її формування на різних вікових етапах 17
Висновки до розділу 1 24
Розділ 2. Експериментальна частина 25
2.1 Постановка проблем і методи дослідження 25
2.2 Вивчення особливостей мотивації студентів 32
Висновки до розділу 2 36
Розділ 3. Практичні рекомендації по результатам дослідження 37
ВИСНОВОК 44
Список використаної літератури 46... Психодіагностика мотиваційної сфери та спрямованість особистості Зміст
Вступ 5
Розділ 1. Теоретичні аспекти психодиагностики мотивації 7
1.1 Проблема мотивації в психодіагностиці 7
1.2 Психодіагностична мотивація учбової діяльності і її формування на різних вікових етапах 17
Висновки до розділу 1 24
Розділ 2. Експериментальна частина 25
2.1 Постановка проблем і методи дослідження 25
2.2 Вивчення особливостей мотивації студентів 32
Висновки до розділу 2 36
Розділ 3. Практичні рекомендації по результатам дослідження 37
ВИСНОВОК 44
Список використаної літератури 46... Вступ 3
1. Аналіз пам яті як однієї з найважливіших функцій головного мозку 6
1.1. Вивчення літератури з даної проблеми 6
1.2. Загальний теоретичний аналіз пам’яті людини 8
1.3. Особливості розвитку пам’яті юнаків та юначок 12
2. Практичне дослідження особливостей розвитку пам’яті у юнацькому віці 15
2.1. Опис методик 15
2.1.1. Дослідження оперативної пам’яті 15
2.1.2. Дослідження обсягу короткочасної пам’яті (у тому числі зорової та слухової) 17
2.1.3. Дослідження відтворення і впізнавання 19
2.1.4. Дослідження спостережливості 22
2.2. Результати використання методів та методик дослідження пам’яті 24
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 34
... Психодіагностика антисоціальних форм поведінки дітей та підлітків Вступ..3 Розділ 1. Загальна характеристика дитячого та підліткового віку..8 1.1. Почуття дорослості у підлітковому віці38 1.2. Потреба підлітка у самоствердженні.40 1.3. Самопізнання підлітка.53 1.4. Самооцінка і домагання підлітка57 Розділ 2. Поняття про антисоціальні форми поведінки ..68 Розділ 3. Сутність психодіагностики антисоціальних форм поведінки дітей та підлітків.93 3.1. Теоретичні аспекти психодіагностики93 3.2. Аналіз результатів дослідження....104 Висновки..117 Використана література..121 Додатки.127 ... Соціально-психологічні проблеми формування світогляду в юна цьому віці. ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 4 1.1. Особливості світогляду юнаків та юначок 4 1.2. Індивідуальні особливості розвитку світогляду учнів старших класів 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА ЮНАКІВ 17 2.1. Огляд методики вивчення особистості дитини юнацького віку 17 2.2. Експериментальне дослідження за методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 21 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38 ... Особливості сучасної психодіагностики та її можливості щодо вирішення психологічних проблем людини Вступ
Становлення і розвиток психодіагностики відноситься до кінця XIX ст. Воно пов'язане із зародженням диференціально-психологічного вивчення людини, яке складалося під впливом запитів практики. В кінці XIX століття вона оформлюється у науку, метою якої було вивчення індивідуальних особливостей людини за допомогою експериментально-психологічних методів. Першими досягненнями індивідуальної психології були дослідження учнів В.Вундта, Е.Крепеліна, Д.Кеттела, а також інших учених – А.Біне, А.Лазурського.
Завдання, які стоять перед сучасною психодіагностикою, є складними та багатоманітними. Немає сьогодні такої області практичного застосування психологічного знання, яка б не потребувала допомоги від психодіагностики. Тому подальший розвиток психодіагностики обумовлений потребами суспільного життя людей та вимагає ретельного та всебічного розвитку її методів та галузей знання.
Висновки
Метою сучасної психодіагностики є фіксація у впорядкованому виді відмінностей між людьми і групами людей. Її задачею в найзагальнішому вигляді є встановлення індивідуальної ступені вираженості психічних властивостей і їх інтраіндівідуальних взаємозв'язків. Предмет психодіагностики нерідко обмежують набором різноманітних діагностичних методів, за допомогою яких виявляється психічна своєрідність людини. Психічне в предметі психодіагностики виявляється в різних формах і проявах, проте діагностичне релевантним воно стає лише будучи включеним в систему конкретних відношень.
Психодіагностика займає проміжне положення серед наук, що вивчають психічні явища. Вона є нібито зв'язуючою ланкою між загальною і прикладною психологією, а відносно використовуваних методів – є основою, об'єднуючим елементом областей їх практичного застосування.
При дослідженні індивідуальних особливостей особистості психодіагностика виходить із загальних положень психологічної науки про суть і закономірності психічного розвитку. Аналізуючи індивідуально-психологічні чинники, психодіагностика тим самим узагальнює систему основних знань загальної і диференційної психології. Разом з тим практичні області психології – психологія праці, інженерна, соціальна, педагогічна, юридична, спортивна та інші – при розробці і застосуванні психодіагностичних методів знаходять в предметі психодіагностики загальні теоретико-методологічні підстави. Використовування їх дозволяє створити базис для розуміння і оцінок особистості в системі соціальних, економічних, правових, спортивних і інших відношень.
... Теоретичні проблеми психології розлучення Зміст
Вступ .................................................................................................................................. 3
І. Теоретичні проблеми психології розлучення ......................................................... 6
1.1. Соціокультурні та психологічні особливості розлучень ..................................... 6
1.2. Подружні конфлікти та дисгармонія - джерело та причина розлучень ........... 13
1.3. Діти розлучених батьків: між травмою та надією ...............................................26
ІІ. Методика емпіричного дослідження психології сучасного розлучення ........ 36
2.1. Цілі, завдання, етапи емпіричного дослідження психології сучасного розлучення............................................................................................................... 36
2.2. Програма та методики емпіричного дослідження психології сучасного розлучення............................................................................................................... 39
ІІІ. Емпірико-практичне дослідження ....................................................................... 43
3.1. Загальна характеристика психологічних особливостей сучасного
розлучення.............................................................. ....................................................43
3.2. Психодіагностика деяких факторів психології розлучення.................................. 61
Практичні висновки та рекомендації
Висновок .......................................................................................................................... 67
Список використаних джерел ..................................................................................... 69
Додатки ............................................................................................................................ 72... РОБОТА ПСИХОЛОГА З КОРЕКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДЕВІАЦІЇ ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки 10
1.1. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця 15
1.2. Девінквеніна поведінка та механізми її формування 21
1.3. Теорія профілактики девіантної поведінки 33
1.4. Місце психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки у змісті роботи практичного психолога 40
Розділ 2. Психологічні особливості девіантної поведінки 49
2.1. Організація та методика дослідження девіантної поведінки (психодіагностика) 49
2.2. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця 56
2.3. Психологія неповнолітніх злочинців 65
2.4. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки 70
Розділ 3. Психологічне забезпечення профілактики девіатної поведінки 84
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 115
... СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки 8
1.1. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця 13
1.2. Делінквеніна поведінка та механізми її формування 19
1.3. Теорія профілактики девіантної поведінки 32
1.4. Місце психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки у змісті роботи практичного психолога 38
Розділ 2. Психологічні особливості девіантної поведінки злочинних груп 48
2.1. Організація та методика дослідження девіантної поведінки (психодіагностика) 48
2.2. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця 55
2.3. Психологія неповнолітніх злочинців 64
2.4. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки злочинних груп 69
Розділ 3. Психологічне забезпечення профілактики девіатної поведінки 83
3.1. Попередження антисуспільної і соціальне небезпечної поведінки 83
3.2. Сутність психодіагностики антисоціальних форм поведінки дітей та підлітків 93
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105... Психологічне забезпечення профілактики девіантної поведінки у підлітків ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки.....................11 1.1. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця..........................................................................16 1.2. Делінквентна поведінка та механізми її формування......................22 1.3. Теорія профілактики девіантної поведінки.......................................35 1.4. Місце психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки у змісті роботи практичного психолога........41 Розділ 2. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки у підлітків.............................................................................................51 2.1. Організація та методика дослідження девіантної поведінки (психодіагностика)..............................................................51 2.2. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця.....58 2.3. Психологія неповнолітніх злочинців...................................................67 2.4. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки...................72 2.5. Характеристика рівня структури, та динаміки підліткової злочинності на Закарпатті.....................................................................85 Розділ 3. Система роботи практичного психолога у забезпеченні профілактики девіантної поведінки....................................................89 3.1. Особливості профілактики девіантної поведінки...............................89 3.2. Діяльність соціальних служб Закарпаття як передумова подолання підліткової злочинності.......................................................99 ВИСНОВКИ.........................................................................................................120 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.....................................................125 ... Психологічна характеристика творчої особистості План
1.Діагностика інтелектуальних здібностей
2.Вивчення креативності як риси особистості
3.Дослідження творчої оригінальності
-вивчення інтенсивності та рівня пізнавальної потреби
-визначення рівня прояву здібностей
-вивчення рівня розвитку
Список використаної літератури
Мета дослідження. Дати психологічну характеристику творчої особистості.
Об’єкт дослідження. Структура інтелекту творчої особистості.
Місце проведення дослідження. Українська академія мистецтв, Смирнова-Ласточкіна вул.20; факультет Образотворчого мистецтва.
Контингент. 20 студентів(10 чол., 10 жін.). Вік від 18 до 24 років.
Проведення дослідження. Для діагностики інтелекту ми використовуємо дорослий варіант методики Д. Векслера (WAIS), проведеної ЗАТ «Іматон».
Список використаної літератури.
1.Блейхер В.М., Бурлачук Л.Ф. Психологическая диагностика интеллекта и личности.–К.,1978.–175с.
2.Елисеев О.П. Конструктивная типология и психодиагностика личности.–Псков,1994.–421с.
3.Корольчук М.С., В.І. Осьодло. Психодіагностика. –К.,2004.–400с.
4.Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в эксперементальную психологию личности.–М.,1985.–319с.
5.Развитие и диагностика способностей. Под ред. В.Н. Дружинина.–М.,1991.–179с.
... Діяльність психолога з формування особистості у молодшому шкільному віці ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1. Поняття особистість. Особливості психіки молодшого школяра 6 БІОЛОГІЧНО ОБУМОВЛЕНІ ВЛАСТИВОСТІ І ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ: 7 1.2. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 18 1.3. Розвиток особистості дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 38 2.1. Огляд методик вивчення особистості дитини молодшого шкільного віку 38 2.2. Дослідження за методикою Г. Айзенка та Р. Кеттелла 54 2.3. Експериментальне дослідження за соціометричним методом та методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 74 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ. 91 3.1. Експериментальні ігрові вправи з корекції особистості учнів початкових класів 91 3.2. Вторинна діагностика за методикою Т.Дембо-С. Рубінштейна 101 3.3. Основні напрямки роботи практичного психолога з формування особистості молодшого школяра 107 ВИСНОВКИ 117 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 120 ДОДАТОК 1 125 ДОДАТОК 2 126 ДОДАТОК 3 129 ДОДАТОК 4 130 ДОДАТОК 5 131 ДОДАТОК №6 134 ДОДАТОК №7 135 ДОДАТОК №8 136 ДОДАТОК №9 137 ДОДАТОК №10 138 ДОДАТОК №11 139 ДОДАТОК №12 140 ДОДАТОК №13 141 ДОДАТОК №14 142 ДОДАТОК №15 143 ДОДАТОК №16 144 ... Основні методи психодіагностики Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Історія, розвиток та предмет психодіагностики 5
1.1. Виникнення психодіагностики та її розвиток 5
1.2. Психодіагностика як наука. Предмет і завдання 6
Розділ 2. Характеристика методів психодіагностики 8
2.1. Загальна класифікація психодіагностичних методів 8
2.2. Характеристики методів психодіагностики 10
2.3. Тести і тестування. Вимоги до тестів 13
2.4. Вимоги до психодіагностичних методик 17
Розділ 3. Методики психодіагностики при вивчені комп’ютерної психодіагностики та діагностики здібностей 20
3.1. Важливість методів психодіагностики в галузі комп’ютерної психодіагностики 20
3.2. Психодіагностичні методи у психодіагностиці здібностей 34
Висновок 46
Список використаної літератури 49
Метою курсовоє роботи є дослідження основних методів психологічної діагности та простеження їх застосування в психодіагностиці здібностей та комп’ютерній психодіагностики.
Предмет дослідження – методи психодіагностики.
Об’єкт дослідження є застосування методів психологічної діагностики.
Відповідно до визначеної мети ставимо ряд наступних завдань дослідження:
1. Опрацювати теоретичну література та коротко вказазати предмет та історію розвитку психологічної діагностики.
2. Надати характеристику та класифікацію психодіагностичних методів.
3. Вивчити вимоги до психодіагностичних методик.
4. Дати характеристику тестам та тестування взагалі.
5. Простежити використання методик при практичному застосуванні.
Курсова робота складається зі вступу, двох теоретичних розділів та одного практичного, висновків. Завершує курсову роботу список літератури, застосований в ході дослідження обраної теми.
... ПСИХОДІАГНОСТИКА ТА ПСИХОКОРЕКЦІЯ В МЕДИЦИНІ ЗМІСТ
I. ВСТУП 3
II. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ВИВЧЕННЯ Й АНАЛІЗ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ 7
1. СУЧАСНА ПСИХОДІАГНОСТИКА ТА ПСИХОКОРЕКЦІЯ В МЕДИЦИНІ 7
1.1 Сучасна психодіагностика в медицині 7
1.1.1 Виникнення психодіагностики як науки та основні етапи її розвитку 7
1.1.2 Методи психодіагностики та їх класифікація 16
1.2 Сучасна психокорекція в медицині 27
1.2.1 Виникнення психокорекції, як науки та основні етапи її винекнення 27
1.2.2. Методи психокорекції та їх класифікація 31
1.3 Вплив психодіагностики на лікування взагалі та психокорекцію особисто 40
1.4 Психологія дитини 42
2. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРРЕКЦІЇ В МЕДИЦИНІ 47
2.1 Аналіз сучасних методик психодіагностики 47
2.2 Аналіз сучасних методик психокорекції 68
2.3 Висновки щодо існуючих проблем у сучасних методиках 76
ВИСНОВКИ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ЧАСТИНИ 77
III. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ 79
1. ВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ 79
2. ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ 95
3. ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ 98
4. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКАНАЛЕННЯ 103
ВИСНОВКИ ЩОДО МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІОНАЛЬНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ 108
IV. ВИСНОВОК 109
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111
ДОДАТКИ 115
Додаток А. Відповідність стандартних мотивів певній проблематиці й стадіям дитячого розвитку
Додаток Б. Таблиця результатів дослідження першої вікової групи ( 7-11 років) в %
Ціль дослідження - якісна оцінка роботи психологічних систем з позиції відповідності психодіагностики й психокорекції.
Завдання дослідження:
• Зробити психологічний аналіз сучасного стану медичної психологічної системи й теоретичних позицій ідеологів інноваційних напрямків у психології.
• Обґрунтувати й описати структуру психодіагностики й психокорекції з позиції системного підходу. Зробити аналіз сучасних методів дослідження в медичній психології.
• Зробити психологічний аналіз значимих співвідношень психодіагностики й психокорекції в лікуванні дітей.
• Розробити й використовувати методику дослідження емоційної сфери.
Зробити аналіз емоційної сфери дітей двох вікових категорій.
Об'єкт дослідження: діти від 7 до 16 років з порушеннями емоційної сфери.
Предмет дослідження: застосування методу символдрами для ефективної психодіагностики й психокорекції емоційної сфери дітей.
Теоретична гіпотеза: правильно обрана методика психодіагностики впливає на позитивний результат психокорекції, правильно обраний метод психокорекції застава гарного результату.
Емпірична гіпотеза: для психодіагностики й психокорекції дітей з відхиленнями в емоціональній сфері в певній віковій групі й при певних часто розповсюджених діагнозах, найбільше ефективно використовувати метод символдрами.
Теоретичну й методологічну основу даного дипломного проекту становлять положення медицини й психології про людину як безумовної цінності й пріоритеті суспільного розвитку; особово - діяльний підхід, розроблений у працях Л.С. Виготського, А.Г. Шмельова; працями Б.Г. Ананьева, Э.Сегена, Дж. Кеттела, Э. Крепелина.
Для рішення поставлених завдань використані наступні методи й методики дослідження:
• теоретичний аналіз методологічної, психологічної й медичної наукової літератури по аналізованій проблемі;
• спостереження за психодіагностикою і психокорекциєю дітей 2 вікових категорій;
• бесіда, орієнтована на виявлення дефектів методиці символдрама;
• вивчення методу символдрами як найбільш прийнятного для використання в лікуванні дітей;
• методика психодіагностики й психокорекції в лікуванні емоційної сфери дітей;
• методи обробки даних;
Наукова новизна дослідження полягає в наступному:
• уперше теоретично обґрунтована й розроблена модель опису психодіагностики й психокорекції з позиції системного підходу;
• розроблено й застосована релевантна завданням дослідження методика вивчення психодіагностики й психокорекції, що дозволяє вивчити й лікувати емоційну сферу;
• уперше був експериментально вивчений метод символдрами в дітей 7-16 років;
• обґрунтовано й експериментально підтверджена можливість використання методу символдрама як інструмента якісного діагностування й лікування емоційної сфери дітей.
Теоретична значимість дослідження полягає в тім, що його результати поглиблюють розуміння сучасних тенденцій розвитку системи медичної психології; дозволяють сформулювати методологічно обґрунтовані положення про будову інтегральної структури; розширюють досвід осмислення теорії й практики інноваційних типів психодіагностики й психокорекції в медицині.
Практична значимість визначається можливістю використання отриманих у результаті проведеного експериментального дослідження даних для якісної оцінки будь-якої вікової категорії дітей. Внаслідок цього стає можливим мінімізувати ймовірність помилкового вибору методики психокорекції й психодіагностики для дітей, що захищає останніх від негативних емоційних переживань.
Результати дослідження можуть бути включені в курси лекцій по віковій і медичній психології.
Вірогідність наукових результатів дослідження визначається теоретичною обґрунтованістю вихідних позицій, багатоаспектним розглядом проблеми, використанням технології системного опису досліджуваного явища, застосуванням комплексу методів теоретичного й методик дослідження, адекватних його цілям, завданням і внутрішній логіці; експериментальним доказом висунутих припущень, застосуванням апарата математичної статистики для кількісного аналізу отриманих результатів... Фізіогноміка як напрям візуальної психодіагностики ЗМІСТ
Вступ 3
1. ФІЗІОНОМІКА У АНТИЧНОМУ СВІТІ 4
2. ФІЗІОГНОМІЧНІ СИСТЕМИ МИНУЛОГО 8
3. СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК ФІЗІОГНОМІКИ 11
Висновки 17
Список літератури 18
Вступ
Психологія як наука завжди прагнула пізнати внутрішній світ людини. Однак при цьому психологи намагалися різними шляхами досягнути кінцевого результату. Предметом психології в різні часи була душа, свідомість, самосвідомість, поведінка, особистість. Слід визнати, що за цей тривалий час до сих пір не створено єдино вір¬ного напряму розвитку цієї науки. Навіть ті її галузі, які раніше безперечно вписува¬лися в моделі емпіричних, науково обґрунтованих, досліджень, відчувають сьогодні певний вакуум в розробці власних концепцій. Разом з тим життя вимагає від психо¬логії більше практичних результатів для застосування в реальних ситуаціях. Від пси¬хологічної науки очікують розробок, які б дозволяли не тільки пізнавати та обґрун¬товувати якісь теоретичні аспекти, а й на їх основі робити практичні висновки і ре¬комендації.
В цьому плані психодіагностика є таким психологічним напрямом, котрий ши¬роко застосовується фахівцями у всіх сферах, де необхідно працювати з людьми. Вона дозволяє оцінити психологічні якості людини, надати рекомендації з різних питань спілкування та роботи з нею, а також у лікарській практиці. Сьогодні продов¬жує набирати популярності таке відгалуження психодіагностики як фізіогно¬міка, ме¬тоди якої можуть застосовувати не тільки вчені-психологи, а й інші – керівники та інші спеціалісти, що працюють з персоналом.
... Специфіка професійної праці практичного психолога: загальна характеристика Вступ 3
1. Модель професійної діяльності практичного психолога. Вимоги до професійних якостей кваліфікованого психолога. 4
2. Професійна етика практичного психолога як головна особливість його роботи. Етичний кодекс в психодіагностиці. 10
Висновки 16
Література 17
Вступ
Психологія як наука зародилася через необхідність вирішення цілого ряду практичних питань, пов’язаних з захворюваннями нервової системи та психіки людини. З самого початку, можна вважати, психологія носила характер практичної науки. Однак поступово, в ході певних криз в застосуванні методів психологічної допомоги та лікування, постала необхідність поглиблення теоретичних знань. Теорія повинна була максимально обґрунтувати доцільність того чи іншого практичного методу в системі психологічних знань, і тому сьогодні психологія сьогодні уявляє собою міцний сплав теорії і практики.
Разом з тим в сучасній психології виразно означилася така її галузь як практична психологія. Саме вона свідчить про корисність та необхідність цієї науки, показує доцільність використання систематизованих психологічних знань, що базуються на емпіричному матеріалі. Області використання психології в практиці є достатньо багатоманітними: це й психотерапія, і психодіагностика, і психокорекція, і психоконсультування. Проведення різного роду бесід, семінарів, тренінгів з метою надання допомоги людині повертає їй віру в саму себе, сприяє нормалізації її життя, полегшення спілкування з іншими людьми.
Однак діяльність практичного психолога не є такою простою, як видається на першій погляд. Його професія вимагає до себе цілу низку вимог, якими науковець повинен слідувати, щоб не нашкодити клієнту, зробити свою роботу ефективною і корисною. Ці вимоги і складають особливості професійної праці практичного психолога, про що й піде мова в цій роботі.
... ПИТАННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО ЕКЗАМЕНУ 0501 Економіка і підприємництво білети шпора 1. Основні наукові школи менеджменту, їх стисла характеристика.
2. Планування безперервного навчання персоналу в організації.
3. Поняття мотивації та її необхідність в управлінні.
4. Тенденції у змінах кадрового менеджменту з позицій різних наукових шкіл
менеджменту.
5. Сутність, мета і завдання кадрового планування.
6. Характеристика теорії ієрархії потреб Маслоу.
7. Поняття методики. Суть методики вивчення дисципліни „Управління
персоналом".
8. Кваліметричний підхід в оцінці персоналу.
9. Форми мотивації, їх стисла характеристика.
ІО.Поняття кадрової політики. Цілі кадрової політики у галузі управління персоналом.
11 .Прогнозування в управлінні персоналом.
12.Роль функції мотивації в підвищенні ефективності управління.
13.Сутність концепції випереджальної освіти.
14.Особливості планування розвитку персоналу організації.
15.Методи ділової оцінки персоналу.
16.Філософія японського управління персоналом.
17.Сучасні проблеми в системі підготовки спеціалістів в галузі управління людськими ресурсами.
18.Внутрішня та зовнішня мотивація,
19.Порівняльні характеристики американської та японської систем управління
персоналом.
20.Філософська антропологія про сутність людини. 21.Методи управління мотивацією.
22.Порівняльні характеристики західноєвропейської та східноєвропейської
систем управління персоналом.
23.Державна політика в сфері управління трудовими ресурсами. Особливості
підготовки державних службовців.
24.Зовнішні мотиватори поведінки людини.
25.Сутність моральної, духовної і інтелектуальної освіти..
26.Планування кар'єри. Види кар'єри.
27.Концепція партисипативного управління.
28. Акмеологічні основи професійного становлення викладача..
29.Самоуправління кар'єрою: стратегія і тактика.
ЗО.Вплив національної культури на процес мотивації та ділову оцінку персоналу.
31 .Характеристика концепції безперервної освіти.
З2.Особливості процесу формування людських ресурсів. Місце і роль освіти. 33.Зміст мотиваційного процесу.
34.1 Іроблеми розвитку людини у мінливому суспільстві..
35.Методи перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу.
36.Методи мотивації, їх стисла характеристика.
37.Навчальний процес як система (синергетичний підхід).
38.Акмеолог ічна концепція розвитку.
39.Методи ділової оцінки персоналу.
40.Сучасні проблеми системи підготовки спеціалістів у сфері управління персоналом.
41.Характеристика процесів науковості навчання, активності та самостійності.
42.Візуальна психодіагностика при оцінці персоналу.
43.Поняття методу навчання. Класифікація методів навчання.
44.Цільовий підхід до управління процесом розвитку і реалізації людських ресурсів в умовах перехідного суспільства.
45.Типи стимулів, їх стисла характеристика.
46.Поняття навчального процесу. Типи навчання. Структурні елементи навчального процесу.
47.Планування процесу перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу.
48.Характеристика методів примусової мотивації працівників
49.0характеризуйте загально - дидактичні методи навчання.
50.Місце та роль вищого навчального закладу в системі управління людськими ресурсами.
51 .Соціально-економічні основи мотивації персоналу організації.
52.Критерії і норми оцінки знань.
53.Поняття методів навчання. Класифікація методів.
54.Характеристика теорії мотивації двох факторів Г ерцберга.
55.Сучасні освітні технології, що використовуються у школі.
56.Планування кар'єри, Професійно-кваліфікаційний розвиток персоналу як основа посадового просування службовця.
57.Процесуальні мотиваційні теорії. їх особливості.
58.Поняття „педагогічна технологія", класифікація технологій. £ Методи активного навчання.
59.Маркетингова діяльність кадрових служб по визначенню та задоволенню потреб у кадрах.
60.Класифікація методів мотивації працівників.
61.Семінарське заняття, як форма організації навчання.
62.Планування розвитку персоналу організації.
63.Організація управління трудовою дисципліною на підприємстві
64.Особливості становлення людини в організації, адаптація працівника.
65.Принципи та методи навчання у вищій школі. Класифікація методів.
бб.Ділова оцінка персоналу в економічно розвинених країнах
67.0собливості психофізіології трудових процесів і соціології праці.
68.Педагогічна майстерність. Технології навчання.
69.Нетрадиційні методи атестації персоналу
70.Врахування особливостей студентів як об'єкта і суб'єкта в освітній технології.
71.Поняття педагогічних технологій. Класифікація технологій.
72.Візуальна психодіагностика як один із методів оцінки персоналу
73.Ефективність та якість діяльності менеджера з персоналу. Критерії цієї оцінки.
74.Пріоритетні напрямки розвитку системи навчання та виховання.
75. Методи самомотивації людини.
76.Види і методики проведення семінарів. Тематична дискусія.
77.Атестація кадрів. Оцінка рівня підготовки та професіоналізму.
78.Організаційні методи підвищення ініціативи та відповідальності працівника
79.0собливості методики і техніки проведення лекції. Проблемна лекція.
80.Сучасні методи роботи з резервом кадрів.
81 .Основні принципи ефективної оцінки персоналу
82.Суть освіти та педагогічної діяльності.
83.Особливості становлення і розвитку персоналу в сучасних фірмах І компаніях.
84.Методи нематеріальної мотивації персоналу.
85.Критерії оцінки ефективності управління розвитком персоналом.
86.0собливості педагогічного мислення.
87.3агальна характеристика психологічних прийомів та технологій, як використовуються при доборі та перевірці персоналу
88.Освіта як проблема національної безпеки.
89.Сутність контрактної системи найму працівників.
90.Загальна характеристика особливостей національної ділової культури в процесі управління розвитком персоналом
... Cгенерировано за 0.381176 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |