Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Проблема виховання у комедії Міщанин Шляхтич МольєраВы можете заказать реферат на тему Проблема виховання у комедії Міщанин Шляхтич Мольєра или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Проблема виховання у комедії Міщанин Шляхтич Мольєра»: Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич... Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"? Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"?... Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич") Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")... Над чим сміється Мольєр у комедії "Міщанин шляхтич" Над чим сміється Мольєр у комедії "Міщанин шляхтич"... Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич) Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)... Чого навчає нас Мольєр (Міщанин-шляхтич) Чого навчає нас Мольєр (Міщанин-шляхтич)... Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич" Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич"... Чи легко стати шляхетною людиною? За комедією "Міщанин шляхтич" Чи легко стати шляхетною людиною? За комедією "Міщанин шляхтич"... Жанр комедії у творчості М.Куліша Вступ 3 Розділ І. Микола Куліш – видатний драматург та майстер комедії 5 1.1 Розвиток жанру комедії в Україні 5 1.2 Життєвий шлях Миколи Куліша 7 1.3 Значення комедії у творчості М.Куліша 9 Розділ ІІ. Розвиток комедії. Творчість Куліша 11 2.1 „Отак загинув Гуска” 11 2.2 Трагікомедія М.Куліша – “Народний Малахій” 13 Розділ ІІІ. Жанрові особливості комедій 15 3.1 “Мина Мазайло” – найвидатніша комедія драматурга 15 3.2 Інтермедія “Хулій Хурина” 19 Висновки 22 Література 24 ... Новаторство и традиции в божественной комедии Вступ 3
1. Задум Божественної комедії, сюжетно- стилістичні особливості 5
1..1 Історичні передумови появи “Божественної Комедії” 5
1.2 Історичне та літературне значення “Божественої Комедії” Данте 11
2. Символізм та алегорії твору. 15
Висновок 21
Список використаної літератури 23
... "Зміст, проблематика і особливості композиції ""Божествєної комедії"" Данте" Вступ 2 1. Божественна комедія – підсумок поетичного шляху Данте 4 2. Створення та зміст поеми 7 3. Зображення пекла, чистилища та раю у творі Данте 9 4. Мораль „Божественної комедії” Данте 14 Висновки. Значення поеми Данте 16 Література 18 ... Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу Вступ 2 Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4 1.1. Зміст виховання. 4 1.2. Виховання як процес. 6 1.3. Основні напрями виховання. 8 Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14 2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14 2.2. Засоби та форми виховання. 18 Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20 3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21 3.2. Від виховання до самовиховання. 23 3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25 3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28 Висновки 35 Список використаної літератури 38 ... Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу Вступ 2
Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4
1.1. Зміст виховання. 4
1.2. Виховання як процес. 6
1.3. Основні напрями виховання. 8
Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14
2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14
2.2. Засоби та форми виховання. 18
Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20
3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21
3.2. Від виховання до самовиховання. 23
3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25
3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28
Висновки 35
Список використаної літератури 38
... 1. Виховання і формування особистості
2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти.
3. Ціль і задачі гуманістичного виховання.
4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання.
5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей.
6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання... 1. Виховання і формування особистості
2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти.
3. Ціль і задачі гуманістичного виховання.
4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання.
5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей.
6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання... Патріотичне виховання учнів загальноосвітньої школи на героїчних традиціях українського народу. ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………
Розділ І. Патріотичне виховання учнів як педагогічна проблема
Розділ ІІ. Особливості патріотичного виховання як моральної якості особистості………………………………………………
Розділ ІІІ. Стан патріотичного виховання в сучасній національній школі на героїчних традиціях українського народу……………
Розділ ІУ. Шляхи поліпшення патріотичного виховання…………
Висновки……………………………………………………………
Список використаної літератури……………………………………... 1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3
Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5
1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5
1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6
Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10
2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10
2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18
Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21
3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21
3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24
Висновки 28
Список використаної літератури 30
... 1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ... Вступ 2
1. Суть національного виховання 3
2. Етапи процесу виховання 6
3. Поняття про методи виховання 7
4. Прийоми виховання, їх класифікація 11
Висновки 13
Література 14... Вступ 2
1. Суть національного виховання 3
2. Етапи процесу виховання 6
3. Поняття про методи виховання 7
4. Прийоми виховання, їх класифікація 11
Висновки 13
Література 14... Виховання та його педагогічна характеристика Вступ 3
1. Структура процесу виховання 3
2. Основні закономірності та принципи виховання 5
3. Методи виховання 10
Висновки 12
Література 13
... Мета виховання в сучасній педагогіці Вступ 3
1. Поняття про мету виховання 4
2. Характеристика мети виховання в національній школі 10
3. Основні напрямки виховання 13
Висновки 15
Список використаної літератури 16
... Сімейне виховання у сучасному житті ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Сімейне виховання – основа сучасного виховання 4
1.1. Загальні умови сімейного виховання 4
1.2. Розумовий розвиток дитини 9
1.3. Моральний розвиток дитини 14
Розділ 2. Особливості сімейного виховання 20
2.1. Всебічне виховання дитини 20
2.2. Батьківський авторитет 25
2.3. Роль гри у сімейному вихованні 35
2.4. Виховання в праці 45
Висновки 49
Список використаної літератури 50... Зміст
Вступ…………………………………………..............................3
Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7
1.1 Виховання дітей у колективі........................................7
1.2 Дисципліна і режим......................................................8
1.3 Трудове виховання........................................................8
1.4 Проблема сімейного виховання...................................8
Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9
2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16
2.2. Рольовий принцип педагогічної системи
А.С. Макаренка…………………………………………....19
2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його
педагогічної майстерності. ……………………………….25
2.4 Критика Макаренка.......................................................26
2.5 Державні нагороди........................................................27
Висновки.......................................................................................28
Список використана література літератури...............................30... Роль старшого покоління в патріотичному вихованні дітей в сім’ї
ВСТУП 3-4
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ …..5-14
1.1. Патріотичне виховання: зміст та принципи 5
1.2. Методи патріотичного виховання 9
РОЗДІЛ 2. СІМ'Я ТА ПАТРІОТИЧНОНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ …14-26
2.1. Реалізація патріотичного виховання у сім'ї, 14
як педагогічній системі 14-17
2.2. Умови успішної реалізації патріотичного виховання засобами старшого покоління 18-21
2.3. Загальна характеристика чинників успішного
виховання у родині 22-26
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28-30
... Основні риси сімейного і суспільного виховання виховання дітей з проблемами розвитку Вступ 2
Розділ І. Соціально-правові аспекти адаптації дітей з особливими потребами в Україні 3
Розділ ІІ. Виховання дітей з особливими потребами як соціальна проблема сім’ї і суспільства 7
2.1 Основи суспільно-сімейного виховання осіб з особливостями психофізичного розвитку 7
2.2 Зміст спеціального суспільно-сімейного виховання дітей з особливостям психофізичного розвитку 9
Розділ ІІІ. Сімейне виховання дітей з особливими потребами 18
3.1 Сім я дитини з особливими потребами в Україні 18
3.2 Психологічні особливості виховного впливу сім ї на процес соціалізації дітей з особливими потребами 21
3.3 Умови ефективного сімейного виховання і розвитку дитини з особливими потребами 24
Розділ IV. Кваліфікована допомога сім’ї яка виховує дитину з особливими потребами 32
4.1 Мета і принципи роботи фахівця-дефектолога з родиною 32
4.2 Форми роботи фахівця-дефектолога з батьками 33
Висновки 39
Список використаної літератури 40
... Вступ 3
Розділ 1. Поняття виховання, його завдання та методи 5
Розділ 2. Моральне виховання та розвиток особистості 15
Розділ 3. Розумове виховання. Його принципи 24
Розділ 4. Рідна мова як складова розумового виховання 35
Висновки 38
Література 43
... Вступ 3
1. Поняття про методи виховання 5
2. Характеристика основних методів виховання 6
3. Основні завдання національного виховання 10
Висновки 11
Література 13
... 1. Поняття про методи виховання.
2. Характеристика основних методів виховання.
3. Основні завдання національного виховання.
Використана література.
... Правила ефективного родинного виховання дітей Зміст
Вступ 3
Родина - особлива соціальна група й культурна спільність, сфера самоактуалізації особистості. 5
Роль батьків у розвитку дитини 6
Зміст і методи сімейного виховання 8
Помилки сімейного виховання 9
Виховання і потреба в емоційному контакті. 9
Виховання і потреба сенсу життя. 10
Виховання і потреба досягнення. 10
Висновок 14
Література 16
Предмет: Вікова та педагогічна психологія... Cгенерировано за 0.302598 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |