Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
діалог із хвертаннями A 0Вы можете заказать реферат на тему діалог із хвертаннями A 0 или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «діалог із хвертаннями A 0»: РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 3 2.1 Документальне оформлення витрат з оплати праці 3 2.2 Аналітичний облік витрат на оплату праці 10 2.3 Синтетичний облік витрат на оплату праці 17 РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ В ТОВ «ДІАЛОГ-ПРЕС» 30 3.1 Аналіз структури та динаміки витрат на оплату праці 30 3.2 Аналіз трудомісткості продукції 43 3.3 Аналіз продуктивності праці 50 ВИСНОВКИ 56 Додаток А 62 Баланс ТОВ «Діалог-прес» за 2005 рік 62 Додаток Б 64 Баланс ТОВ «Діалог-прес» за 2006 рік 64 Додаток В 66 Звіт про фінансові результати ТОВ «Діалог-прес»за 2005 рік 66 Додаток Д 68 Звіт про фінансові результати ТОВ «Діалог-прес» за 2006 рік 68 ... РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ 3
2.1 Документальне оформлення витрат з оплати праці 3
2.2 Аналітичний облік витрат на оплату праці 10
2.3 Синтетичний облік витрат на оплату праці 17
РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ В ТОВ «ДІАЛОГ-ПРЕС» 30
3.1 Аналіз структури та динаміки витрат на оплату праці 30
3.2 Аналіз трудомісткості продукції 43
3.3 Аналіз продуктивності праці 50
ВИСНОВКИ 56
Додаток А 62
Баланс ТОВ «Діалог-прес» за 2005 рік 62
Додаток Б 64
Баланс ТОВ «Діалог-прес» за 2006 рік 64
Додаток В 66
Звіт про фінансові результати ТОВ «Діалог-прес»за 2005 рік 66
Додаток Д 68
Звіт про фінансові результати ТОВ «Діалог-прес» за 2006 рік 68
... 1. Надайте характеристику середньовічному вченню про працю, наведіть приклади 3
2. Надайте соціологічну інтерпретацію поняття «відчуження праці» 7
3. «Критична оцінка» особистої професії 11
4. Трипартизм і соціальний діалог як відповіді, постіндустріальному суспільству 13
5. Розкрийте особливості участі профспілок та їх об'єднань у соціальному діалозі на регіональному (місцевому) рівні в Україні 16
Список використаної літератури 19
... 1. Надайте характеристику середньовічному вченню про працю, наведіть приклади.
2. Які соціальні ознаки закладені Честером Бернардом у функціональну теорію менеджменту.
3. У чому полягає процес праці.
4. Трипартизм і соціальний діалог суспільно-історичні передумови.
5. Розкрийте особливості участі профспілок та їх об'єднань у соціальному діалозі на регіональному (місцевому) рівні в Україні... Літературна критика Дж.Х.Міллера 1. Дж.Х. Міллер в оцінках зарубіжного і вітчизняного літературознавства 3
2. Становлення Міллера-феноменолога на тлі Женевської школи "критики свідомості" і "критики свідомості" Ж.Пуле 7
3. Утвердження деконстсуктивістської платформи Дж.X Міллера 8
4. Діалог і полеміка між Дж.Х. Міллером і П. де Маном та Ж.Дерріда 11
5. Концептуальний: зміст "етики прочитання" 14
Література 18
... Контрольна робота з ділової української мови Зміст
1. Скласти таблицю "Функціональні стилі сучасної української мови", враховуючи основне призначення, ознаки, мовні засоби стилів. 3
Підготувати зразки кожного функціонального стилю сучасної української мови. 3
2. Класифікація документів 12
3. Скласти текст фахової документації (полілог, монолог, діалог) на тему "Екскурсія до...", вживаючи термінологію ділових паперів. 14
4. Пояснити лексичне значення таких слів: 17
5. Скласти такі документи: 18
Автобіографія
ЗАЯВА
РЕЗЮМЕ
Телеграма
ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
ОГОЛОШЕННЯ
ПРОТОКОЛ
РОЗПИСКА
ДОРУЧЕННЯ
КОНТРАКТ ... Контрольна з курсу "Соціальна політика" Зміст
1.1. Проаналізуйте умови формування ринку праці Вашого регіону……………...2
1.2.Що, на Вашу думку, необхідно зробити, щоб рівень розвитку соціальної політики в Україні був не лише наслідком, а й фактором прискорення економічного розвитку нашої держави та Вашого регіону……………………...…4
1.3.Визначте особливості, характерні для функціонування ринку праці в адміністративно-командній та ринковій економічних системах……….………….7
1.4.Надайте оцінку моделі соціального захисту в Україні……………………..…..9
1.5. Назвіть у яких формах та методах впроваджується соціальний діалог у вашому регіоні, наведіть приклади діяльності територіальних тристоронніх соціально-економічних рад………………………………………………………….11
Список використаної літератури……………………………………………………14
... Контрольна з Соціальної політики 1.1. Проаналізуйте умови формування ринку праці Вашого регіону……………...2
1.2.Що, на Вашу думку, необхідно зробити, щоб рівень розвитку соціальної політики в Україні був не лише наслідком, а й фактором прискорення економічного розвитку нашої держави та Вашого регіону……………………...…4
1.3.Визначте особливості, характерні для функціонування ринку праці в адміністративно-командній та ринковій економічних системах……….………….7
1.4.Надайте оцінку моделі соціального захисту в Україні……………………..…..9
1.5. Назвіть у яких формах та методах впроваджується соціальний діалог у вашому регіоні, наведіть приклади діяльності територіальних тристоронніх соціально-економічних рад………………………………………………………….11
Список використаної літератури……………………………………………………14
... Контрольна з соціальної політики 1.1. Проаналізуйте умови формування ринку праці Вашого регіону 2
1.2.Що, на Вашу думку, необхідно зробити, щоб рівень розвитку соціальної політики в Україні був не лише наслідком, а й фактором прискорення економічного розвитку нашої держави та Вашого регіону 4
1.3.Визначте особливості, характерні для функціонування ринку праці в адміністративно-командній та ринковій економічних системах 7
1.4.Надайте оцінку моделі соціального захисту в Україні 9
1.5. Назвіть у яких формах та методах впроваджується соціальний діалог у вашому регіоні, наведіть приклади діяльності територіальних тристоронніх соціально-економічних рад 11
Список використаної літератури 14
... 1. Розкрийте поняття літературної мови та мовної норми. Наведіть приклади літературних норм. 2
2. Діалог як основний засіб спілкування. Змоделюйте у вигляді діалогу таку ситуацію: Вам потрібно на завтра відпроситися з роботи. Спробуйте умовити Вашого керівника. 3
3. Напишіть доповідну записку на імя декана факультету, де Ви навчаєтеся. Назвіть реквізити цього документа. 4
4. Відредагуйте список літератури до реферату. Запишіть його за загальноприйнятими стандартами. 4
5. Перекладіть українською мовою. 5
Обеспечивать работу
Расчетная книжка
Совладелец дома
Ведущая организация
Официальный оппонент
Премия по вопросу присуждения ученой степени
Сумма задолженности
Принимать участие в расходах
Придерживаться правил
Ученое пособие
Взыскание пени
... ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
АРХАЇЧНИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ ГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ЗАРОДЖЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ПРОЗИ 6
АТТИЧНИЙ ПЕРІОД ГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ПРОЗА V – VI СТОЛІТЬ 8
Історіографія 8
Ораторське мистецтво 9
Філософський діалог 11
ГРЕЦЬКА ЛІТЕРАТУРА ЧАСІВ РИМСЬКОЇ ІМПЕРІЇ: РОЗПОВІДНА ПРОЗА ТА РОМАН 14
ВИСНОВКИ 17
ЛІТЕРАТУРА 18
1. Гаспаров Михаил Леонович. Занимательная Греция : Рассказы о древнегреч. культуре / М. А. Гаспаров. — М. : Греко-латин. каб. Ю. А. Шичалина : Новое лит. обозрение, 1996. — 380 с.
2. Гомперц Теодор. Греческие мыслители / Теодор Гомперц; Пер. с нем. Д. Жуковского, Е. Герцык; Науч. ред., коммент., примеч. и предисл. А. В. Цыба. — Науч. изд. — СПб. : Алетейя, 1999. — (Серия "Античная библиотека").
3. Грант Майкл. Классическая Греция : [Пер. с англ.] / Майкл Грант. — М. : Терра-Кн. клуб, 1998. — 334 с.
4. Исаева Валентина Ивановна. Античная Греция в зеркале риторики. Исократ / В. И. Исаева; Рос. АН, Ин-т всеобщ. истории. — М. : Наука, 1994. — 253 с.
5. Лосев Алексей Федорович. Античная литература : Учеб. для высш. шк. / А. Ф. Лосев; Под ред. А. А. Тахо-Годи. — М. : ТОО "ЧеРо", 1997. — 541с.
6. Пельман Роберт фон. Очерк греческой истории и источниковедения / Роберт фон Пельман; Перевод с нем. А. С. Князькова; Под ред. С. А. Жебелева; Науч. ред., примеч. и доп. М. М. Холода, С. М. Жестоканова. — Науч. изд. — СПб. : Алетейя, 1999. — 469 с.
7. Підлісна Г.Н. Антична література для всіх і кожного. – К.: Техніка, 2003. -384 с.
8. Радциг С.И. История древнегреческой литературы. – М., 1959. – 594 с.
9. Суриков Игорь Евгеньевич. Античная цивилизация: Греция : Учеб. пособие / И. Е. Суриков; Моск. физ.-техн. ин-т (гос. ун-т). — М. : МФТИ, 1997. — 136 с.
10. Тронський І.М. Історія античної літератури. – К.: Радянська школа, 1959. – 589 с.
11. Шевнюк О.Л. Культурологія. – К.: Знання-Прес, 2004. – 353 с.
12. Яйленко Валерий Петрович. Архаическая Греция и Ближний Восток / В. П. Яйленко; АН СССР, Ин-т всеобщ. истории. — М. : Наука, 1990. — 270 с.
... Поняття комунікації та її різновиди Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ КОМУНІКАЦІЇ 4
2. РІЗНОВИДИ КОМУНІКАЦІЇ 7
Висновки 10
Література 11
Вступ
В ході соціальної реабілітації найбільш важливим моментом в спілкуванні між фахівцем і клієнтом є необхідність досягнення взаєморозуміння між собою. Довіра одне до одного є необхідною умовою високих результатів соціально-педагогічних виховних та психотерапевтичних заходів. Однак, щоб її завоювати спеціалісту соціальної сфери необхідно мати високі комунікативні якості. Проблемами підвищення комунікації в міжособистісному спілкуванні займається психологія, соціальна психологія та соціальна педагогіка, які відпрацьовують свої методики підвищення комунікативної майстерності людей, які згідно своєї професії повинні постійно контактувати з людьми.
Висновки
Терміни спілкування, комунікація, соціальна комунікація, обмін інформацією або інформаційний обмін дуже часто вживається як тотожні. У вузькому розумінні термін "комунікація" визначається як обмін інформацією між людьми, як смисловий аспект соціальної взаємодії, як складова частина спілкування.
Комунікативна взаємодія людей відбувається переважно у вербальній (словесній) формі – в процесі мовного спілкування. Його особливість полягає в тому, що воно за формою і за змістом спрямоване на іншу людину, включене в комунікативний процес, є фактом комунікації. Вербальна комунікація може бути спрямована на окрему людину, певну групу (чи навіть не мати конкретного адресата), але в будь-якому разі вона має діалоговий характер і являє собою постійні комунікативні акти. Акт вербальної комунікації – це діалог, що складається з промовляння та слухання.
В ході комунікативного обміну індивід активно залучає до процесу спілкування когнітивні процеси – пам’ять, увагу, мислення. Їх розвиток впливає на якість спілкування, а значить – і на процес передавання-прийому інформації. Немаловажне значення мають й інші психологічні властивості особистості. Саме від них залежить, чи вдасться комунікатору правильно сформувати та ефективно передати інформацію, а реципієнту – в повному обсязі та без викривлень сприйняти її.
... Медіа-простір України в контексті взаємодії з владою Вступ 2
1. Моделі взаємодії засобів масової комунікації із владою 4
2. Основні риси медіа-простору України 19
Висновки 38
Література 41
Додаток 1. Статистичні дані про друковані засоби масової інформації в Україні (станом на 01.01.04) 44
Література
1. Конституція України. Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року, №254/96-ВР.
2. Закон України „Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні” від 16 листопада 1992 року N 2782-XII (зі змінами і доповненнями).
3. Закон України „Про телебачення і радіомовлення” вiд 21.12.1993 № 3759-XII (зі змінами і доповненнями).
4. Закон України „Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації” від 23 вересня 1997 року № 539/97-ВР (зі змінами і доповненнями).
5. «Політична думка» 06.10.2003 http://www.politdumka.kiev.ua/index.php?arch_num=1&cat2=1
6. «Роль общественных СМИ в демократиях»: Дослідження "Центру медіареформ” (http://www.telekritika.kiev.ua/mediareform/index.php). Адрес материала: http://www.telekritika.kiev.ua/mediareform/article.php?articleID=241
7. NDI: Вибори-2002 під знаком заляканої преси та адмінресурсу. // Звернення делегації НДІ, що вивчала ситуацію в Україні перед виборами 31 березня 2002 року - www.ПРАВДА.com.ua 17.02.2002.
8. Александр Мартыненко: «Для многих собственников ЗМІ – это игрушка, которой можно похвастаться перед другом» // «Главред» - 16.01.04.
9. Гриценко О. На інформаційній магістралі // Політика і час. -2003. -№6. –С.72-75.
10. Денисов Ю. Сучасна журналістика: правове регулювання діяльності та самозахист. Законодавча інформація. // Кіровоградська Асоціація ”Громадські ініціативи” Моніторинговий центр свободи слова.
Вересень, 2003 р.
11. Журналісти за чисті вибори. Звернення журналістської ініціативи // Віче. -2002. -№2. –С.11.
12. Кравченко В.И. Власть и коммуникация: проблемы взаимодействия в информационном обществе. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2003. - 272 с. ил. (рецензия)
13. Лігачова Н. Збалансованість інформації: досвід української виборчої кампанії 2002 року // Контекст. -2002. №3(15) .
14. Матеріали серверу Державного комітету телебачення і радіомовлення Україні - http://www.sciptrb.gov.ua
15. Моргун С. Mас-медіа в Україні: Парадигми розвитку // Нове покоління в Україні: конфлікт генерацій чи світоглядів? – http://www.oksamyt.org.ua/cep/biblioteka.epl?&article=conf/17
16. Недопитанський М. Імідж країни – це дуже серйозно // Віче. – 2002. - №2 (119). – С. 28-30.
17. Оцінка спроможності регіональних підрозділів обласних органів виконавчої влади, що відповідають за взаємодію з громадськістю та ЗМІ, виконувати свої функції на належному рівні: Звіт про проведене пілотне дослідження у чотирьох регіонах України. / І. Негрєєва, В. Гуменюк, Я. Демченков та інш. –К: Проект „Діалог для реформ”. -2003. – 48 с.
18. Просяник Т. Кременчуцькі ПРАВДиві телевізійно-телеВІЗИТні пристрасті з присмаком виборів // Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик «Інформаційний бюлетень». – 2003. -№6.
19. Різун В.В. Загальна характеристика масовоінформаційної діяльності. Матеріали лекційного фонду інституту журналістики - journlib.univ.kiev.ua
20. Сиротюк О. Комунікації нинішньої доби як чинник формування ZOON POLITICON // Нове покоління в Україні: конфлікт генерацій чи світоглядів? – http://www.oksamyt.org.ua/cep/biblioteka.epl?&article=conf/22
21. Соснін О. Державна інформаційна політика і свобода слова // Політика і час. -2003. -№3. –С.11-15.
22. Телевизор во время политреформы перекосило еще больше - http://www2.pravda.com.ua/ru/archive/2004/january/23/1.shtml
23. Укази Президента України щодо відкритості та прозорості влади – політична маніпуляція?
24. Чалий С. Мас-медіа в Україні: між державою й олігархами // Сучасність. – 2002. - №3. – С. 91-98.
25. Шик Ф. Роль независимых ЗМІ в строительстве демократии. //Глобальные проблемы. -2003. -№2.
... 1. Предмет психології як науки. Основні етапи його розвитку. Місце психології в системі наук та зв'язок її з іншими науками. Характеристика методів психологічної науки 16
2. Розвиток психіки у філогенезі: тропізми, інстинкти, научіння, інтелектуальна поведінка на різних етапах розвитку тваринного світу 18
3. Якісна відмінність психіки тварини від психіки людини 21
4. Поняття про відчуття. Природа відчуттів. Класифікація, види відчуттів. Основні властивості та закономірності відчуттів. Пороги чутливості та її вимірювання. Взаємодія відчуттів 23
5. Поняття про сприйняття. Основні властивості сприймання. Характеристика видів сприймання. Індивідуальні відмінності у сприйманні. Робота психолога з проблем психології сприймання учнів 25
6. Поняття про пам'ять. Природа пам'яті. Уявлення пам'яті. Класифікація і види пам'яті 28
7. Процеси пам'яті. Запам’ятання, види запам’ятання. Основні закономірності заучування. Відтворення і його форми. Збереження та забування. Ремінісценція. Ретроактивне і проактивне гальмування. 30
8. Мнемічні здібності. Критерії продуктивної пам'яті. Індивідуальні відмінності у пам'яті. Робота психолога над проблемами пам'яті школярів 32
9. Поняття про мислення, його специфічні особливості та функції. Поняття про інтелект. Фізіологічна основа мислення. Змістовна сторона мислення. Процес розуміння. Операційна сторона мислення. Продукти мислення 34
10. Мислення як діяльність. Способи розв’язування задач 36
11. Класифікація і види мислення. Індивідуальні особливості мислення. Робота практичного психолога по вивченню розвитку і корекції мислення учнів 38
12. Поняття про уяву. Функції уяви. Природа уяви. Сновидіння. Мрії. Уява і творчість. Індивідуальні відмінності уяви 40
13. Поняття про увагу. Природа уваги. Основні властивості. Види уваги. Неуважність та її причини. Індивідуальні відмінності в увазі. Зміст і напрямки роботи практичного психолога над проблемами уваги учнів 42
14. Поняття про емоції, почуття та їх природу. Функції, форми переживання почуттів. Характеристика емоційних станів. Види почуттів та їх особливості. Основні напрямки роботи практичного психолога над проблемами почуттів 45
15. Поняття про волю та її природу. Функції волі. Зовнішні і внутрішні вольові прояви. Мимовільні і довільні дії людини. Характеристика вольового зусилля, його фази та форми прояву (потяг, бажання, хотіння), структура. Вольові якості особистості. Недоліки волі та основні напрями роботи практичного психолога над проблемами волі 47
16. Поняття про діяльність, її відмінність від активності, реактивності та поведінки тварин. Основні етапи та структура діяльності. Засвоєння діяльності та основні види діяльності 49
17. Поняття про особистість. Людина, індивід, особистість та індивідуальність. Основні характеристики особистості: сталість, цілісність, активність. Основні теорії психології особистості 51
18. Структура особистості. Спрямованість особистості та її форми. Активність особистості та її джерело 54
19. Самосвідомість особистості. Її компоненти (Образ "Я", "Я-концепція", самооцінка, самоконтроль, рівень домагань) 56
20. Основні етапи становлення особистості. Рушійні сили розвитку особистості 58
21. Поняття про темперамент. Історія розвитку вчення про темперамент. Фізіологічні основи темпераменту. Тип ВНД та темпераменти 60
22. Психологічна характеристика типів темпераменту. Темперамент та індивідуальний стиль діяльності 62
23. Поняття про характер. Характер та індивідуальність. Природні та соціальні передумови формування характеру. Структура (розумові та емоційно-вольові якості) характеру. Риси характеру. Акцентуація рис характеру та напрямки корекції її 65
24. Поняття про здібності. Задатки, нахили, здібності. Природні передумови здібностей. Структура здібностей. Загальні та спеціальні здібності. Здібності і психологія людей. Таланти, обдарованість, геніальність, майстерність. Формування здібностей. Основні напрямки роботи практичного психолога над проблемами здібностей учнів 68
25. Предмет вікової психології. Історія розвитку та сучасний стан розробки проблеми вікової психології. Основні розділи вікової психології. Зв'язок вікової психології з іншими науками. Завдання вікової психології 70
26. Методологічні принципи психологічного дослідження. Класифікація методів. Проблема методу у вікової психології. Загальна характеристика методу спостереження 72
27. Загальна характеристика методу експерименту та вимоги до психологічного експерименту у віковій психології 74
28. Метод опитування в психолого-педагогічному дослідженні дітей 76
29. Поняття про психічний розвиток, про фактори, передумови і умови психічного розвитку. Рушійні сили психічного розвитку. Теорії психічного розвитку 78
30. Психічний розвиток і навчання (Л.С. Виготський) 80
31. Основні закономірності психічного розвитку 81
32. Основні критерії вікової періодизації психологічного розвитку. Вікова періодизація психічного розвитку дітей. Вікові та індивідуальні особливості психологічного розвитку дітей 83
33. Анатомо-фізіологічні особливості новонародженої дитини. Психічний розвиток новонародженої дитини. Особливості відчуттів, емоційної сфери. Комплекс пожвавлення. Соціальна ситуація та умови психічного розвитку новонародженої дитини 85
34. Анатомо-фізіологічні особливості дітей немовлячого віку. Соціальна ситуація, провідна діяльність дітей немовлячого віку. Психічний розвиток дітей-немовлят. Новоутворення дітей цього віку. Криза першого року життя 87
35. Анатомо-фізіологічні особливості дітей раннього віку. Предметно практична діяльність дітей раннього віку 89
36. Розумовий розвиток дітей раннього віку 91
37. Розвиток особистості в ранньому віці. Новоутворення в психічному розвитку дітей раннього віку. Криза трьох років 93
38. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку. Соціальна ситуація психологічного розвитку дошкільників. Сюжетно-рольова гра як провідний вид діяльності у цьому віці 95
39. Розумовий розвиток дітей дошкільного віку 97
40. Розвиток особистості дітей дошкільного віку 99
41. Порівняльна характеристика анатомо-фізіологічного розвитку дітей шести та семирічного віку. Психічний розвиток дітей шестирічного віку. Криза дітей семирічного віку 101
42. Психологічна готовність дітей до навчання у школі. Види психологічної готовності до навчання у школі 104
43. Анатомо-фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Соціальна ситуація розвитку. Учбова діяльність молодшого школяра. Інші види діяльності (ігрова, трудова, спілкування) 106
44. Розвиток психічних процесів та уваги у молодших школярів 109
45. Розвиток особистості молодшого школяра 111
46. Засвоєння норм і правил поведінки учнями молодших класів 113
47. Новоутворення психічного розвитку учнів молодших класів 115
48. Перехід від дитинства до дорослості як основний зміст підліткового періоду розвитку. Криза підліткового віку 117
49. Класичні дослідження кризи підліткового віку 119
50. Анатомо-фізіологічна перебудова організму у підлітковий період. Статева зрілість і статева роль 121
51. Учбова діяльність та пізнавальні процеси у підлітків 124
52. Спілкування з дорослими та однолітками як основний вид діяльності у підлітків 126
53. Становлення особистості і самосвідомості підлітка 129
54. Акцентуації характеру і у підлітків 131
55. Девіантність і делінквентність поведінки підлітка, їх причини і методи виховання "важких" дітей 133
56. Новоутворення у психічному розвитку підлітків 135
57. Фактори психічного розвитку у юнацькому віці 137
58. Особливості учбової діяльності та пізнавальних процесів старшокласників 139
59. Становлення особистості в ранній юності. Моральне і професійне самовизначення 141
60. Основні риси старшокласників 143
61. Психологія дорослості 145
62. Психологічна характеристика учіння. Структурні компоненти в учінні 147
63. Вікові особливості розвитку учіння 149
64. Поняття про розумову самостійність в учнів 151
65. Психологічні умови формування уміння вчитися самостійно. Рівні розвитку розумової самостійності у школяра 153
66. Поняття про навчання, учіння, научіння і навчальність. Психологічна проблема дидактичних принципів навчання 155
67. Класифікація навчання. Моделі навчання 157
68. Психологія змісту навчання. Процес засвоєння знань, наукових понять та розвиток логічного мислення. Формування навичок та умінь 159
69. Теорії управління навчанням. Особистісне-орієнтовне навчання. Шляхи управління навчанням 161
70. Причини неуспішності учнів та шляхи попередження неуспішності в навчанні 163
71. Психологічний аналіз уроку 165
72. Психологія виховання як розділ педагогічної психології, її завдання. Поняття про виховання, виховуваність і вихованість. Теорії виховання. Особистісно-зорієнтоване виховання, його принципи 167
73. Основні механізми і етапи формування властивостей особистості. Зовнішнє і внутрішнє виховання. Самовиховання 169
74. Моральне виховання і вимоги до спілкування 171
75. Вікова динаміка формування особистості та вікові аспекти виховання 173
76. Психологічний аналіз вчинків дітей, що потребують педагогічної корекції 175
77. Критерії та показники моральної вихованості 177
78. Своєрідність педагогічної праці. Структура педагогічної діяльності 179
79. Педагогічні здібності. Педагогічні вміння 181
80. Педагогічне спілкування. Педагогічний такт. Стилі педагогічного спілкування та педагогічної діяльності 183
81. Поняття про соціальну психологію, предмет соціальної психології 185
82. Поняття про спілкування. Основні функції спілкування. Структура спілкування. Види спілкування 187
83. Спілкування як обмін інформацією. Засоби комунікації. Невербальні засоби комунікації 189
84. Вербальна комунікація. Мова і мовлення. Функції мовлення. Види мовлення. Розвиток мовлення у дітей у зв’язку з розвитком потреби у спілкуванні. Бар’єри спілкування 191
85. Спілкування як взаємодія. Форми взаємодії. Педагогічне спілкування. Психолого-педагогічний такт 193
86. Поняття соціальної перцепції. Механізм взаєморозуміння 195
87. Поняття про групи. Класифікація груп 197
88. Структура взаємин у малій соціальній групі. Характеристика взаємин у колективі 199
89. Поняття та процеси групової динаміки. Механізми групової динаміки 201
90. Нормативна поведінка у групі. Проблеми групової згуртованості, міжособистісної сумісності, групові конфлікти, шляхи їх розв’язання 203
91. Лідерство і керівництво. Стилі лідерства і керівництва. Проблема прийняття рішення 205
92. Соціалізація особистості 207
93. Історія виникнення та розвитку психології релігії. Сучасний стан вітчизняної психології релігії 209
94. Психологічні джерела релігійності особистості. Основні види, критерії і функції релігійності особистості 211
95. Типи характеру і особливості поведінки релігійної людини 213
96. Психологічні властивості молитви. Вплив соціально-психологічних факторів на стиль молитви 215
97. Домінуючи сенсорні модальності. Характерний підхід до органів відчуття. Поняття та види релігійних почуттів 217
98. Творчість як форма та зміст. Теорія творчості за К. Юнгом 218
99. Розкрити зміст понять "творчість", "талановитість", "геніальність", "механізми креативності" 220
100. Технології прийняття творчих рішень. Життєвий шлях творчої особистості. Стратегії геніїв 221
101. Проблема активізації творчих ресурсів особистості. Методи активізації творчих ресурсів особистості 223
102. Стратегія розвитку дитячої творчості. Творчість у казкотерапії 224
103. Поняття етнічної групи. Психологічні ознаки етносу. Основні методичні підходи до вивчення етнічних особливостей 225
104. Соціалізація, інкультурація та етнізація особистості. Характеристика маргінальної особистості 227
105. Національний характер і менталітет. Особливості національного характеру українців 229
106. Міжетнічні конфлікти: психологічні детермінанти та особливості протікання 231
107. Поняття профорієнтації та її основні складові. Порівняльна характеристика профконсультації та профвідбору. Історія розвитку та сучасний стан профорієнтації в Україні 233
108. Поняття про професіографію та її принципи. План-схема професіограми. Психологічні особливості профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості та у закладах освіти 235
109. Класифікація професій. Шляхи самоактуалізації особистості у професійній кар’єрі. Ділове спілкування і професійна діяльність 238
110. Основні фази професійного розвитку. Роль біографічних криз у професійному розвитку. Психологічний зміст праці з точки зору логотерапії 241
111. Психологічні особливості професійного самовизначення. Поняття професійної ідентичності та маргіналізму. Психологічний підхід до професійного відбору 243
112. Законодавчі акти України про соціально-психологічну службу, її завдання, структура та функції. Основні види та напрямки діяльності психологічної служби 245
113. Кваліфікаційні характеристики і вимоги до практичного психолога. Етичний кодекс в роботі психологічної служби 247
114. Структура психологічної служби системи освіти. Моделі, рівні та напрямки функціонування шкільної психологічної служби 249
115. Мета, завдання та форми роботи шкільної психологічної служби, вимоги до її організації 251
116. Психологічна служба дошкільного навчально-виховного закладу 253
117. Основні напрямки роботи практичного психолога з молодшими школярами, підлітками, старшокласниками 255
118. Робота з сім'ями учнів та педагогічним колективом, як напрям діяльності психологічної служби в системі освіти. Специфіка організації психологічної служби в закладах інтернатного типу 257
119. Визначення поняття "невротичні розлади" та характеристика причин їх виникнення у дітей. Характеристика психологічних розладів та симптомів їх проявів. Особливості переживання нормальної і патологічної реакції втрати 260
120. МКХ-10 і DSM-IV – принцип побудови та особливості використання у роботі психолога 262
121. Симптоматика розладу тривожності зі страхом розлуки: етіологія симптоматика, психотерапія. Симптоматика розладів з надмірною тривогою та відхильною поведінкою у дітей 264
122. Симптоматика конверсійного та соматофомного розладу та способи його корекції 266
123. Симптоматика дисморфофобії та іпохондрії: етіологія, симптоматика та психотерапія 269
124. Іміджемейкінг в політичному лідерстві: складові успіху. Піаркампанія і технологія "чорного" піару в процесі виборів 271
125. Маскулінність та фемінність як статевотипізована поведінка. Андрогінність в універсалізації гендерних ролей 273
126. Характеристика гендерних стереотипів. Статеві відмінності в психічних та поведінкових розладах дорослих та дітей 275
127. Стилі сімейного виховання як чинник патопсихологічних властивостей особистості 277
128. Сексуальне виховання дітей та його принципи 279
129. Профілактика психосоматичних розладів. Характеристика методу психофізіологічної саморегуляції та психофізіологічної релаксації. Самодопомога при виявленні стресових розладів 281
130. Виявлення наявності психосоматичних проблем. Методи діагностики порушення психосоматичного здоров'я 284
131. Проблема контракту на психологічну підтримку. Методи соціально-психологічної допомоги при порушеннях здоров’я 286
132. Сучасні методи підтримки психосоматичного здоров’я. Гештальт-терапія психосоматичних захворювань. Використання арт-терапії з метою соціально-психологічної допомоги 288
133. Робота з онкологічними хворими. Робота з хворими з частими нападами болю. Тілесно-орієнтовані методи динамічної релаксації 290
134. Принципи взаємодії з іншими спеціалістами в процесі надання професійної допомоги 292
135. Виявлення меж компетенції соціального працівника в роботі з соматичними хворими. Принципи спрямування до інших спеціалістів: терапевта, ендокринолога, психотерапевта 294
136. Допомога інших служб в роботі з даними групами хворих: медичні реабілітаційні центри, соціальна служба для молоді, релігійні об'єднання, реабілітаційні центри. Проблема виявлення професійних та інших соціальних обмежень в залежності від фізичних можливостей клієнтів 296
137. Співпраця з логопедом, інструктором ЛФК, дефектологом в процесі створення реабілітаційних програм 297
138. Визначення поняття первинного дефекту, вторинний дефект. Вплив порушень часткових функцій психіки на психічний розвиток у цілому. Як порушення часткових функцій психіки впливають на психічний розвиток у цілому? 298
139. Які стани можна віднести до порушень міжфункціональної взаємодії? Ретардація розвитку. Значущість роботи з родиною дитини з РДА 300
140. Концепції виникнення відхилень в особистісному розвитку. Критерії явного неблагополуч соціальної ситуації розвитку дитини. Психологічні та юридичні проблеми змін соціальної ситуації розвитку дитини 302
141. Система багатостороннього оцінювання. Критерії сприйняття ситуації розвитку для даної дитини у школі. Поліпшення нової психологічно-соціальної ситуації розвитку дитини. Причини виникнення ушкодженого психічного розвитку 304
142. Особливості профорієнтації для дітей з порушенням психічного розвитку 306
143. Мінімальна компетенція, потрібна психологу для проведення судово-психологічної експертизи та питання, які на ній можуть бути поставлені 307
144. Критерії первинної діагностики порушень мовлення, читання, писання 309
145. Психологічні зміни, які можуть статися у хворих на епілепсію, чому необхідні динамічні спостереження й раннє їх виявлення? 311
146. Психологічні механізми раннього дитячого аутизму 312
147. Причини затримки психічного розвитку, види ЗПР 314
148. Причини психічного недорозвитку, психологічні особливості дітей з дебільністю, диференційно-діагностичні критерії дебільності та ЗПР. Специфічні здібності при психічному недорозвитку 316
149. Сутність психологічної експертизи. Мета експертизи кінопродукції. Сутність експертизи кінопродукції 318
150. Комплексна експертиза, ознаки фізіологічного афекту. Призначення проведення судової психологічної експертизи. Фізіологічний афект та алкогольне сп'яніння 319
151. Типові питання для судово-психологічної експертизи 322
152. Мета трудової експертизи там, коли вона потрібна. Чому при проведенні трудової експертизи треба врахувати наявну спеціальність хворого? 324
153. Дослідження неповнолітнього, щоб відповісти на запитання про його психологічний вік. Прийняття рішення про місце та форму навчання дитини 325
154. Особливості і передумови професійної компетентності. Вибір професії та тип особистості 327
155. Використання логічних рівнів при аналізі підприємства. Особливості послідовних бізнес-процесів. Суб’єктивні фактори задоволення працею 329
156. Інформаційні потоки на підприємстві. Формати нарад 331
157. Стилі керівництва та керівників. Стилі мотивації підлеглих. Стиль підприємства 333
158. Сформулюйте зміст понять "психоконсультування", "психотерапія", "психокорекція" та специфіка немедичного (психологічного) підходу до психоконсультативної діяльності практичного психолога 335
159. Визначте, що таке "емпатія" та "прийняття клієнта". Їх роль у психоконсультативно-корекційній роботі практичного психолога 337
160. Діалогічна інтенція та установка на діалог, їх роль у роботі практичного психолога 339
161. Сформулюйте просторові та часові умови проведення психоконсультативної бесіди. Зміст та особливості етапів психоконсультативної бесіди 340
162. Сформулюйте основні принципи психоконсультування та наслідки порушень цих принципів практичним психологом. Визначте основні компоненти етичного кодексу психологів і особливості етики роботи психоконсультанта 343
163. Основні професійні уміння, що необхідні практичному психологу-психоконсультанту. Опишіть основні методи (вербальні та невербальні) психологічного впливу, що використовується практичним психологом у психоконсультативній бесіді 346
164. Визначте основні засоби і види психотерапії, що можуть використовуватися у психоконсультативно-психокорекційній роботі практичного психолога. Визначте основний зміст фази катарсису та інших фаз психоконсультативного процесу 348
165. Визначте основні критерії психічного здоров’я та фактори ризику для дітей різних вікових груп 350
166. Визначте особливості психодіагностичної стадії психокорекційної роботи та її відмінності від психодіагностичної діяльності 352
167. Визначте особливості настановної стадії психокорекції та засобів, що використовуються на цій стадії 354
168. Сформулюйте особливості суто корекційної стадії психокорекційної роботи та засобів, що використовуються на цій стадії 355
169. Визначте особливості стадії перевірки ефективності психокорекційної роботи, мету, засоби, що використовуються 357
170. Опишіть роль та основні характеристики первинної (вербальної) психодіагностики у псикорекційному процесі 358
171. Визначте особливості ігрової психокорекції за різними напрямами роботи 359
172. Сформулюйте особливості психокорекції пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку 360
173. Визначте особливості засобів психокорекційної роботи з підлітками 362
174. Сформулюйте зміст дитячих психотравм та особливості впливу сімейного виховання та поведінки вчителя на психотравматизацію дітей. Засоби психопрофілактики 364
175. Сформулюйте особливості та види дитячої нервовості як запиту психоконсультативно-корекційної роботи 367
176. Визначте основні стилі поведінки у конфліктних ситуаціях та їх психологічні відмінності 369
177. Визначте, що таке конфлікт та основні компоненти формули конфліктів. Як можна врахувати формулу конфлікту при прогнозі і психопрофілактиці конфліктів у колективах. Визначте психологічні засоби запобігання та вирішення конфліктів у колективах 371
178. Поняття психодіагностики. Психодіагностика як наука і практична діяльність. Характеристика діагностичної діяльності практичного психолога в системі освіти 373
179. Історія розвитку психодіагностики, характеристика сучасної психодіагностики. Основні завдання психодіагностики, напрямки використання 375
180. Поняття психодіагностичного методу. Порівняльна характеристика об’єктивного, суб’єктивного та проективного підходів психодіагностичного дослідження. Загальна характеристика стандартизованих та клінічних методів психодіагностики 377
181. Характеристика тесту як інструменту психодіагностичного обстеження. Вимоги до проведення тестового діагностичного обстеження. Основні характеристики ефективних психологічних тестів. Основні типи завдань та правила формування завдань тесту досягнень 380
182. Типи діагностичних норм для оцінки результатів тестування 382
183. Надійність методики, її види, методи оцінки. Валідність методики, її основні види, методи визначення. Забезпечення достовірності даних методик стандартизованого самозвіту 383
184. Вимірювальні шкали 386
185. Поняття стандартизації в психодіагностиці. Переведення первинних оцінок в шкальні оцінки 387
186. Основні стратегії та етапи конструювання психодіагностичної методики 389
187. Форма питань та правила формування завдань особистісних опитувальників 390
188. Види діагностичної діяльності. Основні етапи психодіагностичного обстеження 392
189. Групове психодіагностичне обстеження. Вимоги до підбору методик і розробки програми психодіагностичного обстеження. Аналіз та інтерпретація результатів як етапи діагностичного обстеження, підготовка заключення 393
190. Вимоги до проведення діагностичного обстеження. Ситуаційні зміни в психодіагностичному обстеженні. Характеристика видів діагностичних ситуацій 395
191. Зміна особистості обстежуваного та особистості психолога в психодіагностичному обстеженні 397
192. Психологічний діагноз, його предмет та змістовні елементи. Прогноз як компонент психологічного діагнозу. Повідомлення результатів обстеження користувачем психодіагностичної інформації. Етичні принципи психодіагностики 398
193. Підходи до визначення структури інтелекту та обумовлені ними особливості методик діагностики інтелекту. Загальні характеристики методик діагностики інтелекту 400
194. Основні напрямки дослідження креативності. Загальна характеристика методик діагностики креативності 403
195. Проективний метод дослідження особистості. Загальна характеристика проективних методик, їх класифікація 405
196. Характеристика підходу до дослідження особистості шляхом діагностичних рис. Діагностика темпераменту та характеру 407
197. Характеристика типологічного підходу до дослідження особистості 409
198. Мотиваційні явища як об’єкт психодіагностики. Індикатори мотивації. Загальна характеристика методів діагностики мотивів особистості 411
199. Самосвідомість як об’єкт психодіагностики. Психодіагностика індивідуальної свідомості. Основні групи методик діагностики. Психодіагностика самооцінки особистості, локусу контролю особистості. Психодіагностика рівня домагань 413
200. Діагностика міжособистісних відносин на основі надання суб’єктної переваги та дослідження суб’єктного відображення відносин. Діагностика індивідуально-особистісних властивостей, які впливають на міжособистісні відносини 416
201. Особливості діагностичного обстеження оптантів, які розрізняються за ступенем сформованості професійних планів 418
202. Психогігієна як напрямок практичної психології і як професія психолога. Психогігієна особистості 420
203. Психотерапія як напрямок практичної психології і як професія психолога. Мета, завдання та основні поняття курсу. Засоби психотерапевтичного впливу. Кваліфікація та особливості 421
204. Засоби психофізичного саморегулювання: прийоми та особливості впливу 424
205. Психічні стани, їх види і особливості. Діагностика психічних станів. Засоби психологічної роботи з психічними станами різних видів 425
206. Засоби медитації: види, психотехніки та особливості впливу 427
207. Напрями реконструктивної особистісно-орієнтованої психотерапії 429
208. Особливості та принципи гуманістичного напряму психотерапії 430
209. Особливості та принципи когнітивного напряму психотерапїі 432
210. Групова психотерапія: напрями, підходи, психотехніки 433
211. Фази розвитку психотерапевта: етичні, особистісні, професійні 434
212. Недирективна психотерапія К. Роджерса, орієнтована на клієнта. Особливості дитячої психотерапії, орієнтованої на дитині 436
213. Трансакттерапія: особливості впливу, поняття, основні психотехніки 438
214. Гештальттерапія: особливості впливу, поняття, психотехніки 439
215. Психодрама: особливості впливу, основні поняття і психотехніки 440
216. Засоби досягнення асертивності і самореалізації особистості. Засоби позбавлення від самозалежності 442
217. Показники ефективності психотерапевтичної роботи практичного психолога 444
218. Тренінги, їх види, специфіка роботи з групою, принципи відбору у групу. Правила тренінгу. Особливості побудови тренінгових програм. Критерії успішності тренінгової роботи 445
Список використаної літератури 447
... Cгенерировано за 0.334535 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |