Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Творчість Платона Майбороди на уроках музики в початкових класахВы можете заказать реферат на тему Творчість Платона Майбороди на уроках музики в початкових класах или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Творчість Платона Майбороди на уроках музики в початкових класах»: Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах 1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки ... Дидактичні ігри на уроках математики Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5
1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5
1.2. Уроки математики з елементами гри 8
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13
2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13
2.2. Методика проведення математичних ранків 20
Висновки 30
Список використаної літератури 32... РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7
1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7
1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12
1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13
1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14
1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15
1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16
1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16
1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20
2.1. Уроки математики з елементами гри 20
2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24
Висновки 32
Список використаної літератури 34... ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7
1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7
1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14
2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14
2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27... Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах
Вступ 3
Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5
1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5
1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9
1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11
Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16
2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16
2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30
Висновки 37
Список використаної літератури 38
... Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61... Міжпредметні зв’язки на уроках музики Вступ…………………………………………………………………………………….3 Розділ І. Дидактичні та психологічні передумови міжпредметної інтеграції з використанням емпіричного матеріалу уроків музики………………..6 Розділ ІІ. Організація процесу реалізації міжпредметних зв’язків на уроках музики 2.1. Програма „Уроки музичного фольклору в школі”, розроблена в Українському гуманітарному ліцеї КНУ імені Тараса Шевченка……11 2.2. Музикально-педагогічні технології системи Доу………………..16 Висновки……………………………………………………………………………….25 Список використаної літератури……………………………………………………..27 Додатки………………………………………………………………………………..30 ... Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів Вступ.
Розділ І Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів.
1.1. Творча активність молодших школярів на уроках музики.
1.2 Погляди Василя Сухомлинського на музичне виховання молодших школярів.
Розділ ІІ. Методичні дослідження розвитку музичних здібностей учнів початкових класів.
2.1. Музичні ігри.
2.2. Методика музичного виховання учнів початкових класів.
Список використаної літератури... План.
I. Вивчення української мови на сучасному етапі.
II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах.
1. Система вивчення іменника в молодших класах.
2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник".
3. Робота над дієсловом в початкових класах.
4. Формування граматичного поняття про знаменник.
5. Методи і прийоми при вивченні прислівника.
6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником.
III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.... Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах Вступ 3 1. Системи методів навчання, що використовуються вчителями початкових класів загальноосвітньої школи на уроках української мови 5 2. Емпіричний матеріал навчальних занять з теми «Дієслово» 20 3. План-конспект уроку «Закріплення вивченого про дієслово як частину мови» 24 4. Констатуючий експеримент з перевірки ефективності засвоєння теми «Дієслова» 29 Висновки 34 Література 36 ... ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7
1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7
1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14
2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14
2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27... Внутрішній світ дитини у початковій школі Вступ 3
1. Розкриття внутрішнього світу дитини 4
2. Естетичне виховання на уроках української мови в початкових класах 6
3. Гармонізація внутрішнього світу дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії 8
Висновок 9
Література 10
... Микола Лисенко і становлення української професійної музики Вступ 2
1. Становлення української професійної музики. 3
2. Творчість М. Лисенка. 5
Висновки 9
Список використаної літератури 10
... Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті План
Вступ
1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових
2. Пізнавання завдання для формування природничих понять.
3. Використання тестів на уроках природознавства
4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім".
5. Екологічні ігри для учнів початкових класів.
6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства.
Висновок... Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7
1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7
1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11
1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14
Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26
2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26
2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36... Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4
1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4
1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13
Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18
2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18
2.2. Уроки математики з елементами гри 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32... Філософія Платона та неоплатонізм Вступ 3
1. Три етапи творчості Платона 4
2. Гносеологічні та онтологічні погляди Платона 7
3. Вчення Платона про державу 8
4. Неоплатонізм 9
Висновки 12
Література 13
... Психологiчнi аспекти сприймання музики
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Психофізіологічні аспекти сприйняття музики 6
Розділ ІІ. Зміст і особливості психологічного сприйняття музики 11
Розділ ІІІ. Психологічні особливості сприйняття музики у вихованні учнів загальноосвітньої школи 23
Висновки 44
Список використаних джерел 47
... Навчання читання англійською мовою в старших класах План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25 ... СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА ДОКТРИНА ПЛАТОНА ВСТУП 2
Розділ 1. Соціально-політичний лад стародавньої Греції 5
1.1. Поліси стародавньої Греції 5
1.2. Принципи формування поглядів Платона 9
Розділ 2. Вчення Платона про державу і право 11
2.1. Погляди Платона стосовно виникнення держави 11
2.2. Характер різних устроїв держави 13
Розділ 3. Ідеал держава Платона 22
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
... Розвиток психологічної думки в контексті філософії Стародавнього світу (Сократ, Платон, Арістотель) Вступ / 1. Філософські погляди Сократа: 1.1. Сократівський поворот філософствування від природи до людини, 1.2. Поняття моралі, як головний предмет дослідження Сократа, 1.3. Специфіка сократичного методу ведення діалогу, 1.4. Істина, мудрість і моральність у філософії Сократа / 2. Філософські погляди Платона: 2.1. Вчення Платона про ідеї, 2.2. Душа у філософії Платона / 3. Філософські погляди Арістотеля: 3.1. Життя і творчість Арістотеля, 3.2. Логіка і Методологія, 3.3. Перша філософія. Вчення про причини і початки буття і знання, 3.4. Фізика: світ, життя і людина / Висновки / Список використаної літератури... План
1. Теоретическая часть 3
1.1. Внеклассная работа на уроках русского языка 3
1.2. Тест по русскому языку для внеклассной работы 7
2. Практическая часть 11
2.1. Познавательные упражнения на внеклассных уроках русского языка в I-IІ класах 11
2.2. Дидактические игры на внеклассном уроке по русскому языку в первом классе 19
Список использованной литературы 24... Роль музики і пісні в викладанні англійської мови Роль музики і пісні в викладанні англійської мови
Музичні твори, які використовуються при четвертому пред’явленні учбового матеріалу (музичний сеанс)
Твори програмної музики
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЛАТОНА ВСТУП 3
1. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПЛАТОНА 4
2. ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ МИСЛИТЕЛЯ 6
3. РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ ПЛАТОНА 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18... Формування у молодших школярів синтаксичних понять ПЛАН
Вступ
І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах
1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
2. Формування поняття про речення
3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією
4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення”
5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення
6. Вивчення однорідних членів речення
7. Ознайомлення зі складним реченням
8. Види вправ із синтаксису й пунктуації
ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі
Висновок
Використана література... Філософія Платона: загальна характеристика Вступ 3
1. Біографія Платона 4
2. Загальна характеристика філософії Платона 6
Висновок 17
Список використаних джерел 18
... Проблеми держави і суспільства в працях Платона. ВСТУП 3
1. Державний устрій та негативні форми правління у працях Платона 4
2. Проблеми суспільної організації в працях Платона 9
ВИСНОВОК 13
Використана література 14
... Історія мистецтва та архітектури МИСТЕЦТВО ФРАНЦІЇ ХІХ – ПОЧАТКУ XX СТ. 4
1. Культурно- історичні реалії XIX ст. та художня концепція романтизму. 4
2. Академічне мистецтво. Творчість Д. Енгра 5
3. Творчість Т. Жеріко 6
4. Творчість Е. Делакруа. 7
5. Імпресіонізм історія поняття та основні риси художнього бачення 8
6. Творчість Е. Мане 9
7. Творчість О. Ренуара 10
8. Творчість К. Моне 11
9. Постімпресіонізм – умовність поняття, що об'єднує індивідуальні спроби художнього синтезу 12
10. Творчість Вінсента ван Гога 13
11. Творчість П. Гогена 14
МИСТЕЦТВО АНГЛІЇ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 15
1. Творчість Д. Констебла 15
2. Творча спілка прерафаелітів 16
3. Творчість Д. Россетті 17
4. Стилізаторські тенденції. Творчість У. Морріса 18
МИСТЕЦТВО НІМЕЧЧИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 19
1. Товариство назарейців 19
2. Творчість Ф.О. Рунге 20
3. Творчість К. Д. Фрідріха 21
4. Напрям "Бідермейєр" 22
5. Реалістичний напрям. Творчість Адольфа фон Менцеля 23
6. Символізм. Творчість Густава Клімта, Арнольда Бекліна 24
МИСТЕЦТВО ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 25
1. Естетичні принципи італійського бароко XVII ст. 25
2. Болонський академізм та його видатні представники 26
3. Художня реформа М. Караваджо та її вплив на європейське мистецтво 27
4. Творчість Рембрандта 28
5. Пейзаж в голландському мистецтві XVII ст. Творчість Я. Рейсдала 29
6. Побутовий жанр в голландському живописі XVII ст. 30
7. Творчість П.П. Рубенса 31
8. Творчість Д. Веласкеса. 32
9. Архітектурно-парковий ансамбль Версалю 33
10. Творчість Н. Пуссена та розвиток класицизму в європейському мистецтві ХVIІ ст. 34
11. Творчість Е. Делакруа. 35
12. Творчість К. Моне 36
13. Творчість Вінсента ван Гога 37
14. Стиль "модерн" та його національні різновиди й напрями 38
Література 39
... Шпаргалки Історія мистецтва та архітектури МИСТЕЦТВО ФРАНЦІЇ ХІХ – ПОЧАТКУ XX СТ. 4
1. Культурно- історичні реалії XIX ст. та художня концепція романтизму. 4
2. Академічне мистецтво. Творчість Д. Енгра 5
3. Творчість Т. Жеріко 6
4. Творчість Е. Делакруа. 7
5. Імпресіонізм історія поняття та основні риси художнього бачення 8
6. Творчість Е. Мане 9
7. Творчість О. Ренуара 10
8. Творчість К. Моне 11
9. Постімпресіонізм – умовність поняття, що об'єднує індивідуальні спроби художнього синтезу 12
10. Творчість Вінсента ван Гога 13
11. Творчість П. Гогена 14
МИСТЕЦТВО АНГЛІЇ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 15
1. Творчість Д. Констебла 15
2. Творча спілка прерафаелітів 16
3. Творчість Д. Россетті 17
4. Стилізаторські тенденції. Творчість У. Морріса 18
МИСТЕЦТВО НІМЕЧЧИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 19
1. Товариство назарейців 19
2. Творчість Ф.О. Рунге 20
3. Творчість К. Д. Фрідріха 21
4. Напрям "Бідермейєр" 22
5. Реалістичний напрям. Творчість Адольфа фон Менцеля 23
6. Символізм. Творчість Густава Клімта, Арнольда Бекліна 24
МИСТЕЦТВО ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 25
1. Естетичні принципи італійського бароко XVII ст. 25
2. Болонський академізм та його видатні представники 26
3. Художня реформа М. Караваджо та її вплив на європейське мистецтво 27
4. Творчість Рембрандта 28
5. Пейзаж в голландському мистецтві XVII ст. Творчість Я. Рейсдала 29
6. Побутовий жанр в голландському живописі XVII ст. 30
7. Творчість П.П. Рубенса 31
8. Творчість Д. Веласкеса. 32
9. Архітектурно-парковий ансамбль Версалю 33
10. Творчість Н. Пуссена та розвиток класицизму в європейському мистецтві ХVIІ ст. 34
11. Творчість Е. Делакруа. 35
12. Творчість К. Моне 36
13. Творчість Вінсента ван Гога 37
14. Стиль "модерн" та його національні різновиди й напрями 38
Література 39
... ПРОБЛЕМА ПРЕКРАСНОГО В ЕСТЕТИЦІ ПЛАТОНА ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................. 3
1 ПРОБЛЕМА ПРЕКРАСНОГО В ЕСТЕТИЦІ ПЛАТОНА............................ 4
2 ПИТАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ................................................ 6
3 АКТУАЛЬНІСТЬ РЯДУ ПОЛОЖЕНЬ ЕСТЕТИКИ ПЛАТОНА................ 13
ВИСНОВКИ......................................................................................................... 15
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 16... Cгенерировано за 0.337539 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |