Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
самозвіт лікаря стоматолога хірургаВы можете заказать реферат на тему самозвіт лікаря стоматолога хірурга или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «самозвіт лікаря стоматолога хірурга»: Клятва Гіппократа і сучасна мораль лікаря ВСТУП
1. Клятва Гіппократу
2. Сучасна мораль лікаря
Використана література... Мовленнєвий етикет лікаря.... Мовний етикет лікаря... 1. Добровільна відмова при незакінченому злочині 3
2. Обмежена осудність 8
3. Задача 12
Зайченко, маючи лише середню освіту, підробив копію диплома про закінчення медичного інституту і на цій підставі оформився на роботу. Протягом 14 років Зайченко працював, виконуючи обв’язки головного лікаря санаторію. Чи є в діях Зайченка склад злочину? Який його об’єкт?
Список використаної літератури 13
... Вступ 3
1. Значення етики і моралі в професійній діяльності 4
2. Медична етика 5
2.1. Стосунки лікаря та хворого 6
2.2. Лікар і родичі хворого. 9
2.3. Лікарська таємниця 10
2.4. Взаємовідносини медичних робітників. 10
3. Проблеми сучасної медичної етики 12
Висновок 14
Список використаної літератури 15... Організаційно-правові засади охорони здоров’я Вступ 3
Історичні аспекти розвитку біоетики в Україні 4
Ситуаційне завдання. 12
Висновки 16
Ви керівник установи з ремонту медичної техніки. У січні місяці Ви отримали два рекомендаційних листи:
1. Від головного лікаря комунальної міської лікарні Ґ. С. Петренка з пропозицією укласти угоду з лікарнею про проходження співробітниками платних медичних оглядів.
Список джерел 17
... 1. Добровільна відмова при незакінченому злочині 3
2. Обмежена осудність 8
3. Задача 12
Зайченко, маючи лише середню освіту, підробив копію диплома про закінчення медичного інституту і на цій підставі оформився на роботу. Протягом 14 років Зайченко працював, виконуючи обов'язки головного лікаря санаторію.
Чи є в діях Зайченка склад злочину ?
Який його об'єкт ?
Список джерел 19
... Звіт з практики (на прикладі аптеки)
1. Вступ 3
2. Організація управління аптекою 8
3. Управління персоналом 11
4. Управління фінансами 17
5. Організація роботи аптеки з товарними запасами 19
6. Організація безрецептурного відпуску лікарських засобів та за рецептами лікаря 21
7. Управління маркетингом 24
8. Організація внутрішньоаптечного контролю якості ліків 28
9. Документація, звітність аптеки 35
10. Висновки та пропозиції 37
Література 40
Додатки 41
... Контрольна з адміністративного права Зміст 2
1. Система і структура органів державної виконавчої влади 3
2. Вкажіть порядок проходження служби в державних органах 11
3. Адміністративно-правовий статус іноземних громадян 16
Задача 18
Визначте законність дій головного санітарного лікаря районної санепідемстанції, який своїм рішенням звільнив з роботи директора ринку за грубі порушення санітарно-епідеміологічних норм на території ринку.
Список використаної літератури 20
... Державна політика щодо попередження і лікування ендокринної патології в Україні 1. Комплексна програма „Цукровий діабет”. Мета програми та основні її напрями реалізації 3
2. Державна політика щодо удосконалення ендокринологічної допомоги населенню України 10
3. Реалізація Державної політики в лікувально-профілактичних закладах ОЗ 18
4. Перелік категорій ендокринних захворювань, при амбулаторному лікуванні яких медикаменти хворим за рецептами лікаря видаються безкоштовно 21
Список використаної літератури 22
... Управління бізнесом фармакології 1. Найважливіші індикатори фінансового стану фармацевтичної організації 2
2. Методи прогнозування кризових явищ у фармацевтичних організаціях 4
3. Проблеми становлення обов язкового страхування в Україні 6
4. Показники діяльності лікаря стаціонару і поліклініки 8
5. Визначення потенційних партнерів у сегменті 10
6. Головні умови функціонування страхових компаній 12
7. Структура службових зв язків керівників закладів охорони здоров я 13
8. Особливості маркетингу у медицині та фармації 15
9. Методи діагностування кризового стану фармацевтичної організації 17
Литература 18
... Державне регулювання економіки 1. Науково-технічний прогрес і вплив держави на його розвиток 3
2. Матеріальна відповідальність працівників за збитки нанесені державі 8
3. Задача 15
Державний санітарний лікар видав підприємству обгрунтований припис покращити в місячний термін екологічний стан на підприємстві. Для цього підприємству потрібно витратити 0,9 млн. грн. Підприємство працює стабільно. Обсяг реалізації продукції в місяць складає 4,5 млн. грн. Прибуток -0,5 млн.грн. На вашу думку які дії повинно виконати підприємство:
А. Ліквідація
Б. Не виконувати припис лікаря
В. Подати в суд
Г. Виконати припис
Література 17
... Державне регулювання економіки і підприємництва 1. Науково-технічний прогрес і вплив держави на його розвиток 3
2. Матеріальна відповідальність працівників за збитки, нанесені державі 12
3. Ситуаційна задача 16
Державний санітарний лікар видав підприємству обґрунтований припис покращити в місячний термін екологічний стан на підприємстві. Для цього підприємству потрібно витратити 0,9 млн. грн. Підприємство працює стабільно. Обсяг реалізації продукції в місяць складає 4,5 млн. грн. Прибуток – 0,5 млн. грн. На вашу думку, які дії повинно виконати підприємство.
А. Ліквідація
Б. Не виконувати припис лікаря.
В. Подати в суд.
Г. Виконати припис.
Список використаної літератури 17
... 1. Збори і надходження до державних цільових фондів 3
2. Бюджетний дефіцит і методи його оптимізації 7
3. Житлові субсидії населенню 11
Задачі 16
Задача 8
Відповідно до тарифікаційного списку вчителів та інших працівників середньої школи на 1 вересня поточного року загальна кількість навчальних годин на тиждень визначена: по 1-4 класах - 89, 5-9 класах - 405, по 10-11 класах - 78. Фонд заробітної плати на місяць без урахування доплати за перевірку зошитів відповідно по групах класів - 975, 7250 і 1412 грн.
Кількість класів у школі: 1-4 - 3 класи, 5-9 - 12, 10-11 – 4. Витрати на
перевірку зошитів на місяць: по 1-4 класах – 45 грн., 5-9 класах – 178 грн., 10-11 класах – 34 грн.
Визначити по групах класів: середні ставки заробітної плати вчителів;
середні витрату на один клас за перевірку зошитів.
Задача 13
1. У дільничній лікарні, в якій 130 ліжок, працює адміністративний персонал, що має стаж медичної роботи та категорію:
- головний лікар Овдієнко В.П. - вища освіта, диплом з відзнакою, 11 років стажу та першу кваліфікаційну категорію, оперативним втручанням він не займається;
- заступник головного лікаря з медичної частини Кушнарьова Л.В.- вища освіта, 12 років стажу та вищу кваліфікаційну категорію, вона лікар - акушер — гінеколог.
2.У міській наркологічній лікарні:
- головний лікар Дудар К.М. - кандидат медичних наук, стаж роботи - 10 років, він - лікар-онколог;
- заступник головного лікаря з медичної частини Словінський М.М. -заслужений лікар, стаж роботи - 20 років, він лікар - трансплантолог.
3.Дільничний лікар-педіатр поліклініки районної лікарні Гоголев С.В. має першу кваліфікаційну категорію з медичним стажем 12 років, працює на 0,75 ставки.
Визначити ставку заробітної плати по кожному лікарю, а також середню ставку заробітної плати за групою «лікарів».
Список використаної літератури 21
Додатки 22
... Організація психологічної служби у лікувальних закладах (клінічна психологія) Вступ 3
1. Необхідність психологічної служби в лікувальних установах 6
1.1 Обґрунтування необхідності вивчення особистості пацієнта 6
1.2 Внесок З. Фрейда в розвиток ідеї психологічного взаємовпливу лікаря і пацієнта 10
2. Специфіка роботи психолога в лікувальній установі 15
2.1 Внутрішня картина хвороби 15
2.2 Типологія реакцій особистості на хворобу (класифікація типів) 16
2.3 Задачі патопсихологічного дослідження 21
2.4 Основні принципи у вивченні особистості пацієнта 22
2.5 Основні помилки, що допускаються лікарем при обстеженні хворого 22
3. Роль психологічної служби в попередженні психічних відхилень під час хвороби 23
3.1 Психогігієна 23
3.2 Психопрофілактика 27
Висновок 29
Список літератури 31
Додаток А 32... 1. Розгляд господарських спорів господарськими судами 3
2. Порядок заняття торгівельною діяльності і правила обслуговування населення . 9
3. Задача 14
Іноземна компанія супроводжувала продаж на ринку України лікарського засобу інформацією про те, що численні авторитетні дослідження довели більш високу його ефективність порівнянно з подібними лікарськими препаратами, що розповсюджуються іншою іноземною компанією. Ліки продаються без рецепта, а вживати їх рекомендували без поради лікаря. Кваліфікуйте дії компанії відповідно до чинного законодавства. 14
4. Проаналізуйте дії відповідно до чинного законодавства. 17
В Іівано - франківській області склалася така ситуація. Обласний відділ освіти надіслав завідуючим міських та районних відділів освіти листи, в яких заборонялося користуватися послугами приватних туристичних фірм, для організації екскурсійного обслуговування школярів. Єдиного фірмового, послугами якої дозволялося користуватися була державна туристична агенція Держекскурс. Подібні вказівки отримали і директори шкіл. Все це призвело до зменьшення екскурсій для школярів та погіршення їхньої якості. Що на вашу думку відповідно до чинного занодавства можна порадити конкурентам підприємства Держекскурс. 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
... Вплив відносин "лікар-пацієнт" на медичних працівників ВСТУП 3
1. ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ У ПРАЦІВНИКІВ МЕДИЧНОЇ СФЕРИ 4
2. ЯВИЩЕ “ОГРУБІННЯ” МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА 8
3. ЗМІНИ ОСОБИСТОСТІ ВНАСЛІДОК ТРИВАЛОЇ РОБОТИ В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ 10
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
ВСТУП
Будь-яка сфера професійної діяльності шкідливо діє на організм і психіку працівників. Різниця полягає тільки у тому, що в одному випадку найбільш впливовими будуть фізичні чинники (шум, пилюка, температура, вібрація та ін), в інших – психологічна і навіть моральна дія. Не стала виключенням і медична праця. Медперсонал не в меншій мірі підвернений шкідливому впливу різного роду факторів, в основному, психологічного, емоційного характеру, ніж робітники в інших галузях. При цьому, як показує практика, емоційні та моральні перевантаження, стреси іноді наносять значної шкоди людині, деформують її особистість, впливають на виникнення у індивіда не тільки душевних, психічних розладів, а й важких захворювань у тілесній організації. "Всі хвороби від нервів", – цей принцип найбільш підходить саме медичним працівникам, котрі віддають всю свою енергію і сили для виконання найнеобхіднішої справи – лікування людей. В даній роботі будуть розглянуті ряд аспектів таких професійних захворювань та: емоційне вигорання, очерствілість (огрубіння), деформація (деградація) особистості лікаря.
... Завдання 1. Поняття кредитного договору і його відмінності від договору позики 3
Завдання 2. Поняття договору доручення і його юридична характеристика. Права і обов'язки сторін за договором доручення 6
Завдання 3 11
У ході укладення кредитного договору комерційний банк вимагав від клієнта пред'явити:
а) копії установчих документів;
б) техніко-економічне обгрунтування кредитованого заходу підприємства;
в) річні, квартальні бухгалтерські та статистичні звіти про прибуток і збитки;
г) іншу документацію, за якою можна було б оцінити ділову репутацію майбутнього позичальника.
Клієнт же вважав, що вимоги банку незаконні і що, на його думку, достатньо подати свідоцтво про страхування кредитного ризику як гарантії повернення кредиту. Банк на таких умовах договір укласти відмовився.
В свою чергу, клієнт подав позов в суд з проханням зобов'язати банк укласти договір у примусовому порядку:
1. Розібрати вимоги сторін.
2. Чи можливе надання кредиту на умовах, висунутих клієнтом?
3. Що входить в зміст договору кредиту?
Завдання 4 13
Носенко видав Пішеву довіреність на придбання автомобіля. Пішев захворів і не зміг особисто виконати доручення Носенка, він видав в порядку передоручення довіреність Аверченку. Ця довіреність була засвідчена заступником головного лікаря по АГР, де знаходився Пішев на лікуванні. Про свої дії Пішев Носенку не повідомив, Аверченко придбав автомобіль для Носенка по ціні, яка перевищувала зазначену в довіреності. Крім того, з'ясувалось, що куплений автомобіль належить Савенку, від якого Аверченко отримав довіреність на продаж автомобіля. Носенко відмовився прийняти куплений для нього автомобіль. Тоді Аверченко звернувся до суду з вимогою зобов'язати Носенка прийняти автомобіль та сплатити витрати, пов'язані з його доставкою.
Які правовідносини виникли між Носенком, Пішевим та Аверченком? Чи є Савченко учасником цих правовідносин? Чиї вимоги і в якому розмірі належить задовольнити?
Перелік використаних джерел 16
... Основні завдання психології медичної праці ВСТУП 3
1. ЗАВДАННЯ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА 4
2. ЗАВДАННЯ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МЕДИЧНИХ КОЛЕКТИВАХ 8
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
ВСТУП
На сучасному етапі розвитку психологічної науки актуальною і доцільною є конкретизація загальної психології стосовно найважливішої сторони діяльності людини – праці, зокрема, медичної. Предметом вивчення психології медичної праці є закономірності функціонування і формування особистості у процесі медичної праці, взаємодія з виробничим середовищем, вплив факторів трудової діяльності на особистість медичного працівника. Відповідно до цього, навчальна дисципліна “Психологія медичної праці” також спрямована на пізнання психологічної сутності професійної діяльності медичних працівників, вивчення особливостей їх особистості, взаємодії з виробничим середовищем. Як і інші науки, психологія медичної праці прагне до поглиблення знань про предмет свого дослідження. На шляху до цього вона закликана розв’язати комплекс завдань, який умовно можна розділити на дві великі частини: покращення психологічних умов діяльності у професійному середовищі і вирішення проблем особистісного і міжособистісного характеру в колективах медичних працівників.
ВИСНОВКИ
Психологія медичної праці має у своєму складі багато запозичених елементів дослідження з інших галузей психології: психології праці, психології особистості, психології трудових колективів, соціальної психології, психології управління, психології спілкування, дитячої і вікової психології та ін. В медичній сфері мають місце практично всі феномени, що розглядаються в межах психологічної науки, однак, при цьому вони мають одну дуже важну особливість – діяльність медичних працівників у великій мірі обумовлена обов’язком лікування та принесення полегшення хворим.
Психологія медичної праці постала як наука, яка призначена дослідити психологічні умови нелегкого, а часом і руйнівного для особистості лікаря труда. Саме необхідність захистити людину у білому халаті, створити для неї психологічно благоприємні умови для роботи викликало появу низки завдань, що розв’язуються в межах психології медичної праці. Такі завдання спрямовані як на загальне покращення ситуації на роботі навколо медперсоналу, так і на вдосконалення особистісних і міжособистісних характеристик.
Виконання цих завдань повинно посприяти кардинальній зміні ситуації навколо праці лікарів, зробити її більш змістовною та такою, що наносить найменшої шкоди для медпрацівників та їх особистості. Психологія медичної праці, як і вся психологія, закликана продукувати рекомендації відносно гармонізації стосунків між людьми, підвищення ефективності спілкування між ними, створення сприятливого психологічного клімату у медичних закладах.
... Психогенетика, методи психогенетики Вступ 3
1. Психогенетика як наука. 4
2. Методи психогенетики. 6
Висновки 13
Література 14
Вступ
ХХ століття надало людство немало нових наук та методів дослідження. Значний підйом наукової думки, науково-технічний прогрес та науково-технічна революція, що започаткувалися в середині минулого століття обумовили інтенсифікацію дослідницьких пошуків в маловідомих областях людського знання. Такою стала психогенетика, яка виросла на стику двох наук: психології і генетики. Явища наслідування, спадкоємності ознак люди давно навчилися використовувати з практичними цілями: створення більш продуктивних сортів рослинних культур і порід тварин стало давно звичайним явищем в господарській діяльності суспільства. Проте про психогенетичну детермінацію властивостей людини ніхто до цього серйозно не замислювався.
Розвиток психогенетики також обумовили і суто практичні цілі. Медична наука зібрала немало фактів спадкоємності більшості хвороб людини, що передаються від покоління до покоління. Значне місце в них займали нервові та психічні захворювання. Завданням науковців стало дослідження того, наскільки залежать розлади психіки від того генного матеріалу, що закладений в людині. Завдяки цьому психогенетика, крім теоретичного змісту набула і практичного сенсу, що стало основою її бурхливого розвитку.
Дана робота присвячена висвітленню питання зародження та становлення науки психогенетики, а особливо – методів, за допомогою яких вона проводить свій науковий пошук.
Висновки
Психогенетика в сучасному житті починає відігравати все більшого значення. Людина, досліджуючи явища наслідування психічних факторів людського індивіда робить замах на виконання великої ролі Природи як основи та причини всього буття. Дослідження цієї науки пов’язані з діяльністю в таких глибинних та важкодоступних областях знання, що відбуваються на клітинному або психічному рівнях. Науковці суміщають дані, які добуваються за допомогою засобів електронного дослідження та обробки з результатами глибинного психологічного узагальнення.
Великого значення в цієї роботі мають методи психогенетики. Їх оригінальна методика та теоретичне підґрунтя створюють можливість радикального видобування знань про спадковість психологічних ознак на генному рівні. Психогенетика, на відміну від звичної психотерапії, дає дуже достовірні результати, не прив'язуючи пацієнта до лікаря. Одним з основних положень психогенетики є те, що наш мозок – це сверхкомп’ютер, запрограмований спадковістю і нашою індивідуальною свідомістю. Є генетичний код, що визначає зовнішність, психологічні риси вдачі людини і його долю. Методи припускають обов'язкову статистичну обробку, специфічну для кожного методу. Найбільш інформативними є способи математичного аналізу, які вимагають одночасного використовування декількох методів.
... 1. Поняття про психологічну залежність та адиктивну поведінку: загальна характеристика.
2. Різновиди психологічної залежності та їхні наслідки.
3. Психологічні чинники формування адиктивної поведінки.
4. Особливості ієрархізації мотивів при розвитку психологічних залежностей.
5. Система особистісних ставлень при розвитку психологічних залежностей.
6. Невротизація особистості як чинник формування у неї адикцій.
7. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в дошкільному віці.
8 Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в молодшому шкільному віці.
9. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в підлітковому віці.
10. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в юнацькому віці.
11. Психологічні передумови формування адиктивної поведінки в період вікової зрілості.
12. Особливості розвитку адиктивної поведінки у осіб похилого віку.
13. Адикція як форма компенсаторно-адаптивної поведінки.
14. Невротичний конфлікт як чинник розвитку адикцій.
15. Особливості ввиникнення та розвитку адикцій при егоцентрично-претензійному (істеричному) типі невротичного конфлікту.
16. Особливості виникнення та розвитку адикцій при боязко-самообмежувальному (обсесивно-фобічному) типі невротичного конфлікту.
17. Особливості виникнення та розвитку адикцій при надмірній вимогливості до себе (при невростенічному) типі невротичного конфлікту.
18. Особистісно-ситуативні чинники виникнення та закріплення компенсаторно-адаптивної адикції.
19. Особливості формування, розвитку та виявлення хімічної залежності.
20. Рівні формування хімічної залежності та їхня загальна характеристика.
21. Психологічний механізми формування залежності від алкоголю.
22. Психологічний механізми формування залежності від наркотиків.
23. Особливості виникнення та виявлення залежності від азартних ігор.
24. Комп'ютерна залежність та її соціально-психологічні наслідки.
25. Загальна характеристика сексуальних залежностей.
26. Психологічна залежність та психокорекція тютюнопаління.
27. Трудоголік як адиктивна особистість.
28. Вплив комп'ютерних ігор на особистість.
29. Соціально-психологічні наслідки залежності від інтернету.
30. Загальна характеристика співзалежностей.
31 . Психотерапія в подоланні адикцій.
32. Психокорекція особистості при різних видах адикцій.
33. Реабілітація при тяжких формах алкогольної залежності.
34. Реабілітаційна допомога при важких формах наркотичної залежності.
35. Психологічна допомога при різних видах ігрової залежності.
36. Психотерапія при сексуальних адикціях.
37. Особливості психопрофілактики адикцій в дошкільному віці.
38. Особливості психопрофілактики адикцій в молодшому шкільному віці.
39. Особливості психокорекції та психопрофілактики адикцій в підлітковому віці.
40. Особливості психокорекції та психопрофілактики адикцій в юнацькому віці.
41. Особливості психотерапії та реабілітації адикцій в період вікової зрілості.
42. Особливості психотерапії, психокорекції та психопрофілактики адикцій у осіб з егоцентрично-претензійним (істеричним) типом невротичного конфлікту.
43. Особливості психотерапії, психокорекції та психопрофілактики адикцій у осіб з боязко-самообмежувальним (обсесивно-фобічним) типом невротичного конфлікту.
44. Особливості психотерапії, психокорекції та психопрофілактики адикцій у осіб з невротичним конфліктом надмірної вимогливості до себе (неврастенічним).
45. Психо-, соціотерапія та психокорекція при алкоголізмі.
46. Психо-, соціотерапія та психокорекція при наркоманіях.
47. Особливості партнерского співробітництва лікаря (нарколога, психіатора) і психолога при подоланні різних видів адиктивної поведінки у пацієнтів.
48. Співробітництво психолога і педагога в подоланні психологічних залежностей у дошкільному та шкільному віці.
49. Особливості психотерапії та психокорекції адиктивної поведінки осіб з нарцистичною структурою.
50. Особливості психотерапії та психокорекції адиктивної поведінки у осіб з невротичними розладами.
51. Особливості психотерапії та психокорекції адиктивної поведінки осіб з межовими розладами.
52. Особливості психологічної допомоги при різних видах залежностей у осіб з посттравматичним синдромом.
53. Психологічна допомога у подоланні адиктивних форм поведінки у девіантних осіб.
54. Особливості психотерапії та психокорекції жіночого алкоголізму.
55. Психологічна допомога при співзалежностях.
56. Еволюція психотерапевничних підходів у подоланні адикцій.
57. Теоретичне обґрунтування застосування психотерапевтичних моделей у подоланні психологічних залежностей.
58. Особливості психотерапевтичної допомоги при адиктивній поведінці у осіб з примітивним інтелектом.
59. Психотерапія та психокорекція адикцій у осіб з домінантою ірраціонального мислення.
60. Психотерапія адиктивної поведінки при психосоматичних розладах.
61. Психологічний портрет особистості із залежністю від азартних ігор.
62. Психологічний портрет особистості із залежністю від комп’ютерних ігор.
63. Психологічний портрет особистості із залежністю від алкоголю.
64. Психологічний портрет особистості наркомана.
65. Методи психодіагностики осіб з адиктивною поведінкою.
66. Особливості психодіагностики осіб з алкогольною залежністю.
67. Особливості психологічної діагностики наркомана.
68. Психодіагностична характеристика нарцистичної особистості з адиктивною поведінкою.
69. Раціонально-сугестивна модель психотенапії та психокорекції у подоланні адиктивної поведінки.
70. Емоційно-стресова психотерапія у подоланні паталогічного потягу до алкоголю.
71. Патогенетична психотерапія алкоголізму.
72. Характеристика діяльності товариств Анонімних Алкоголіків.
73. Характеристика діяльності товариств Анонімних Наркоманів.
74. Програма «12 кроків» у подоланні алкогольної залежності.
75. Когітивно-поведінкова модель психотерапії алкоголізму та наркоманії.
76. Сімейна психотерапія та психокорекція у подоланні різних видів психологічної залежності.
77. Індивідуальна форма психотерапії при адиктивній поведінці.
78. Групова психотерапія при подоланні психологічних залежностей.
79. Сімейна психотерапія та психокорекція при співзалежностях.
80. Ігрова психотерапія в корекції адиктивної поведінки в дошкільному віці.
81. Класична психоаналітична модель психотерапії та психокорекції при різних видах адикції.
82. Психоаналітична психотерапія адиктивної поведінки на засадах теорії об'єктивних відношень.
83. Психоаналітична психотерапія адиктивної поведінки на засадах Я-психології.
84. Полімодельний підхід в психотерапії адикцій.
8 5. Мод ель «кодування » в психотерапії алкогольної залежності.
86. Гіпносугестивні методи в подоланні психологічних залежностей.
87. Екзестенційно-гуманістичні моделі психотерапії та психокорекції при подоланні адикцій.
88. Психодрама в корекції адиктивної поведінки.
89. Тренінгові методи в психотерапії психологічної залежності.
90. Психодіагностична оцінка ефективності психотерапії та психокорекції при різних видах адикцій.
... Cгенерировано за 0.332674 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |