Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Життя-не трагедія і не комедія У ньому поєднуються і комічне і трагічне одночасно Руки долі міцно тримають нас за мотузки і смикають то в один то в інший бік Ідейно-тематичний зміст твору Івана Карпенка-Карого Мартин БоруляВы можете заказать реферат на тему Життя-не трагедія і не комедія У ньому поєднуються і комічне і трагічне одночасно Руки долі міцно тримають нас за мотузки і смикають то в один то в інший бік Ідейно-тематичний зміст твору Івана Карпенка-Карого Мартин Боруля или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Життя-не трагедія і не комедія У ньому поєднуються і комічне і трагічне одночасно Руки долі міцно тримають нас за мотузки і смикають то в один то в інший бік Ідейно-тематичний зміст твору Івана Карпенка-Карого Мартин Боруля»: 1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ... 1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3
Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5
1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5
1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6
Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10
2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10
2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18
Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21
3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21
3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24
Висновки 28
Список використаної літератури 30
... Трагічне і комічне як категорії естетики ЗМІСТ
1. Розкрити проблему сенсу життя в етиці 3
2. Трагічне і комічне як категорії естетики 9
Література 12... Естетичні категорії: "трагічне" та "комічне" Вступ 3
1. «Трагічне» як естетична категорія 4
2. Естетична категорія «комічне» 14
Висновок 21
Список використаної літератури 23
... Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ТРАГІЧНОГО ЯК КАТЕГОРІЇ ЕСТЕТИКИ 4
2. РОЗВИТОК ПОНЯТЬ "ТРАГІЧНЕ" І "ТРАГЕДІЯ" ПРОТЯГОМ ІСТОРІЇ 6
Висновки 6
Література 6
Вступ
Естетика – наука про становлення чуттєвої культури людини. В першу чергу вона призначена, щоб виявляти діалектику самого процесу освоєння, специфіки естетичного як прояву ціннісного ставлення людини до дійсності. Як і в філософії, в естетиці існують категорії – найбільш широкі поняття, що відбивають найзагальніші закономірні зв'язки й відношення, які існують у реальній дійсності. За допомогою категорій естетика прагне ставити і частково вирішувати проблеми пізнання людини, світу, їх взаємодії. Фактично кожна з категорій, позначаючи той або інший аспект або принцип естетики, вводить нас в певний сегмент цієї науки і ширше – в смислове поле естетичного досвіду людини. Зокрема існують такі категорії як "прекрасне", "трагічне", "комічне", "піднесене" тощо. В даній роботі більш детально буде розглянуте категорія "трагічне", яка має певні особливості в порівнянні з іншими поняттями.
... Дворянство як міф покращення життя (за твором Карпенка-Карого) Дворянство як міф покращення життя... Вступ 2
1. Проблема героїзму і способи її тлумачення. 4
2. Трагічне в естетиці. 10
Висновки 15
Список використаної літератури 16
... Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті... 1. Прокоментуйте висловлювання: 2
2. Що таке «етика», «мораль», «моральність»? 5
3. Чи можна вважати поняття «краса» не тільки естетичною, але й етичною категорією? 7
4. Як справедливість пов’язана з людяністю? 7
5. Як подолати маніпуляцію в спілкуванні? 7
6. Чи відрізняється сенс життя в буденному граничному та метаграничному вимірах людського буття 8
7. Проаналізуйте такі естетичні категорії «трагічне» та «комічне», «піднесене» та «низьке» , «героїчне» та «жахливе». 10
9. Функції мистецтва. 21
10. Поняття дизайну та технічної естетики. 25
Список використаної літератури 27
... Контрольна робота з етики та естетики 1. Прокоментуйте висловлювання 3
2. Що таке "етика", "мораль", "моральність"? 8
3. Чи можна вважати поняття "краса" не тільки естетичною, але й етичною категорією? 9
4. Як справедливість пов'язана з людяністю? 10
5. Назвіть та проаналізуйте плідні та неплідні моделі сім'ї 10
6. Як подолати маніпуляцію в спілкуванні? 14
7. Чи відрізняється сенс життя в буденному, граничному та метаграничному вимірах людського буття? 21
8. Проаналізуйте такі естетичні категорії: "трагічне" та "комічне", "піднесене" та "низьке, "героїчне" та "жахливе" 21
9. Функції мистецтва 23
10.Поняття дизайну та технічної естетики 26
Література 28
... Контрольна робота з етики та естетики 1. Прокоментуйте висловлювання 3
2. Що таке "етика", "мораль", "моральність"? 8
3. Чи можна вважати поняття "краса" не тільки естетичною, але й етичною категорією? 10
4. Як справедливість пов'язана з людяністю? 10
5. Назвіть та проаналізуйте плідні та неплідні моделі сім'ї 11
6. Як подолати маніпуляцію в спілкуванні? 14
7. Чи відрізняється сенс життя в буденному, граничному та метаграничному вимірах людського буття? 21
8. Проаналізуйте такі естетичні категорії: "трагічне" та "комічне", "піднесене" та "низьке, "героїчне" та "жахливе" 22
9. Функції мистецтва 24
10.Поняття дизайну та технічної естетики 27
Література 29
... Трагедія в Биківні (польський аспект) ВСТУП
1. ТРАГЕДІЯ ПОЛЬЩІ
1.1. Політична ситуація в Польщі в міжвоєнні роки
1.2. Стосунки Польщі та України
2. ШЛЯХ ДО ІСТИНИ
2.1. Злодіяння німецько-фашистських загарбників чи доморощеного режиму
2.2. Свідчення очевидців
2.3 . Архіпелаг мороку
3. ОФІЦІЙНІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОХОВАННЯ ПОЛЯКІВ В БИКІВНІ
3.1. Неодностайні думки щодо долі військовополонених і інтернованих у 1939 році поляків
3.2. Наш час розкриває темні сторінки історіїВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого Вступ. 3
1. Обставини створення п`єси. “Бондарівна” – початок творчого шляху Івана Карпенка-Карого. 4
2. Особливості будови п`єси, її сюжетної лінії та характеристик героїв. 7
3. Ідеї та проблеми п'єси 10
Висновки. 14
Список використаної літератури 16
Вступ
П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”.
П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу.
Висновки
Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями.
Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям.
... Цитатна характеристика Марічки та Івана Цитатна характеристика Марічки та Івана твору Коцюбинського „Тіні забутих предків”... Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності)... Просвітницька діяльність та педагогічні погляди Франка Вступ 3
1. І.Франко - як школа українського політичного життя 5
2. Проблеми української державності в творчості і житті І. Франка 7
3. Трагедія ідеї українського державотворення Івана Франка 10
4.Педагогічні погляди І.Франка на дошкільну освіту та освіту початкової школи. 12
5.Просвітницька діяльність І. Франка. 16
Висновок 22
Список використаної літератури 23
... Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 ... Чи все у житті вимірюється грошима (твір Івана Карпенка «Сто тисяч» Чи все у житті вимірюється грошима ... Засоби комізму в оповіданнях І.Нечуя-Левицького Зміст
Вступ 3
Розділ І. Комічно-сатиричний дискурс в українській літературі 5
1.1 Комічне як естетична категорія 5
1.2 Комічне в українській літературі 9
Розділ ІІ. Комічне в оповіданнях І.Нечуя-Левицького 13
2.1 Значення творчості І. Нечуя – Левицького 13
2.2 Сатира в оповіданні І.Нечуя-Левицького “Афонський пройдисвіт» 14
2.3 Цикл оповідань І. Нечуя-Левицького про бабу Параску та бабу Палажку 17
Висновки 24
Список використаних джерел 27
... «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого Вступ.
П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”.
П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу.
Висновки.
Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями.
Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям.
... Контрольна робота з української літератури 5 1.Валер'ян Підмогильний. 3
1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3
2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3
2. Юрій Яновський: 4
1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4
2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5
3.Микола Куліш: 5
1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5
2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6
3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6
4. Іван Кочерга: 7
1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7
2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8
3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8
5. Олександр Довженко: 8
1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8
2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9
3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9
6. Юрій Клен: 10
1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10
2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11
3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11
7. Євген Маланюк: 12
1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12
2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12
3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13
8. Улас Самчук: 13
1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13
2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14
9. Микола Бажан: 15
1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15
2) "Данило Галицький" (оглядове). 15
3) Теорія літератури. Необароко. 16
10. Іван Багряний: 16
1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16
2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16
3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18
4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18
11. Василь Барка: 19
«Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19
12. Олег Ольжич: 20
1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20
2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20
13.Олена Теліга. 21
Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21
Список літератури 22
... ПАМ’ЯТНІ МІСЦЯ ІВАНА ФРАНКА В УКРАЇНІ стор.
ВСТУП 3
1.МУЗЕЙ У СЕЛІ НАГУЄВИЧАХ – ПРО ЖИТТЯ ТА ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА5
1.1. Загальні дані про село Нагуєвичі 5
1.2. Дитячі та юнацькі роки 8
1.3. Становлення письменника – борця та основні риси його творчості 16
2. ПАМ’ЯТКИ ТА ПАМ’ЯТНІ МІСЦЯ ІВАНА ФРАНКА В УКРАЇНІ 23
2.1. Увічнення пам’яті І. Франка на Прикарпатті та у Львові 23
2.2. Місто його мрії (І.Франко і Київ) 29
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
... Трагедія людської особистості в умовах тоталітарної системи на матеріалі „Щоденника” О. Довженко Вступ
Розділ І. Трагізм долі митця в умовах тоталітаризму
Розділ ІІ. Відображення проблеми втрати національної свідомості в “Щоденнику” О. Довженка
Висновки
Список використаної літератури... Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7
1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7
1.2. Історія створення п’єси 11
1.3. Проблематика твору 12
РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17
2.1. Образ Короля Ліра 17
2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23
ВИСНОВОК 26
БІБЛІОГРАФІЯ 29
Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії.
Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В.Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання:
- вивчити підґрунтя сюжету п’єси;
- з’ясувати проблематику твору;
- дослідити образну своєрідність трагедії.
Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору.
... Характеристика твору Ф.Ніцше „По той бік добра і зла” 1. Автор 3
2. Загальна характеристика твору „По той бік добра і зла” 7
3. Філософський зміст твору 8
4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10
Бібліографія 14
... Особистий внесок І.Я. Франка у зміст літературної освіти Вступ 3 Розділ І. Значення творчості І.Франка в розвитку української літератури 7 1.1 Життєвий шлях І.Франка 7 1.2 Перехресні стежки життя і прози Івана Франка 13 Розділ ІІ. Іван Франко про перспективи буття української мови 20 2.1 Науковий доробок Іванс Франка 20 2.2 Специфіка письменницької праці Івана Франка 24 Висновки 30 Література 32 ... Музеї, пам’ятники та пам’ятні місця Івана Яковича Франка в Західній та Центральній Україні Вступ 2
1. Життя і творчість І.Франка. 4
2. Франко – в історії української туристики 12
3. Музеї, пам’ятники та пам’ятні місця Івана Яковича Франка в Західній та Центральній Україні 17
4. Можливість використання в туризмі 20
пам’яток Івана Яковича Франка. 20
Висновки. 22
Список використаної літератури. 23... Зріле Відродження на прикладі трагедії Шекспіра Гамлет Вступ 3
1. Відродження як духовний, світоглядний, культурний переворот 3
2. В. Шекспір – співець зрілого Відродження в Англії 5
3. Філософська трагедія “Гамлет” як приклад твору епохи зрілого Відродження 8
Висновки 15
Література 16
... Творча діяльність Олександра Довженка СВІТ ДИТИНСТВА ТА ЮНАЦТВА
ВЕЛИЧНО-ТРАГІЧНЕ КОХАННЯ
ЖИТТЯ В КІНЕМАТОГРАФІ: ТРІУМФ І КАСКАД ТРАГЕДІЙ
ДОВЖЕНКО - ЛІТЕРАТОР (1942-1956)
... Шляхи аналізу художнього твору Вступ 3
1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6
1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6
1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9
1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13
2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20
2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20
2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23
2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26
2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30
Висновки 37
Література 40
... Cгенерировано за 0.359222 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |