Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
ернест гофманВы можете заказать реферат на тему ернест гофман или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «ернест гофман»: 1. Літературний процес ХХ сторіччя у Сполучених Штатах Америки 3
2. Ернест Хемінгуей – провідний американський письменник ХХ сторіччя. Біографія та характеристика творчості письменника 5
3. Аналіз поівісті “Старий і море” 10
Список використаної літератури 13
... „Прощавай, зброє!” Ернеста Хемінгуея як взірець „літератури втраченого покоління” Зміст
Вступ……………………………………………………………………………… 3
1. Ернест Хемінгуей: герой і його час ………………………………………...5
2. Антивоєнна тематика у творах Ернеста Хемінгуея………………………. 10
3. „Прощавай, зброє!” – роман про „втрачене покоління”…………………... 14
3.1. Сюжетна лінія та головні герої роману………………………………... 14
3.2. Тема війни і „втрачене покоління” …………………………………...17
3.3. „Прощавай зброє!” – кращий антивоєнний роман……………………. 19
3.4. Військова та лірична лінія в романі …………………………………….22
Висновки ………………………………………………………………………...27
Список використаних джерел ………………………………………………….29... Вступ 3
Розділ 1. Концептуальні засади рівня домагань особистості 6
1.1. Поняття рівня домагань особистості 6
1.2. Психологічна природа самооцінки особистості, її зв’язок з рівнем домагань 13
1.3. Рівень домагань в психології особистості 28
Розділ 2. Оцінка рівні домагань особистості 37
2.1. Методика організації дослідження 37
2.2.Аналіз успішності кар’єри працівників організації 48
2.3. Результати досліджень 52
Розділ 3. Гармонізація психічного стану людини з її рівнем домагань 57
3.1. Комплекс методів по усвідомленню власного рівня домагань працівниками організацій 57
3.2. Програма тренінгу по корекції рівня домагань та толерантності до різних рівнів домагань 70
Висновки 94
Список використаних джерел 99
Додатки 105-120
Мета роботи – провести дослідження наявності зв’язку між рівнем домагань та успішністю професійної кар’єри.
Об’єктом дослідження є мотиваційна сфера особистості .
Предметом дослідження є зв’язки між рівнем домагань та соціальною активністю особистості .
Гіпотеза, яка перевірялася в ході виконання роботи полягає в тому, що рівень домагань є суттєвим фактором, що зумовлює успішність або неуспішність кар’єри і успішність чи неуспішність особистісного розвитку.
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додаткків.
У першому розділі висвітлено основні концептуаальні моменти конструкту „рівень домагань” особистості, проаналізовано зв’язок рівня домагань і самооцінки особистості, розглянуто психологічні чинники формування самооцінки особистості, показано роль рівня домагань у структурі особистості.
Другий розділ присвячено практичному дослідженню рівня домагань комерційної організації та його зв’язку з розвитком кар’єри. Встановлено залежність між рівнем домагань і кар’єрним ростом працівників організації.
В третьому розділі розглянуто підходи до корекції рівня домагань працівників організації, розроблено програму тренінгу по коригуванню рівня домагань осмобистості та виробленнбю толерантного відношення до різних рівнів домагань особистості.
В якості методологічної бази використано методики діагностування рівня домагань особистості Хоппе, Шварцландера та Горбачевського а також численний методологічний матеріал вітчизняних та зарубіжних фахівців таких як Блатнер А., Бодальов А.А., Божович Л.І., Бороздіна Л., Гіппернейтер Ю.Б., Гофман І. Горностай П. П., Грановська Р.М., Дружинін В. Н., Морено Я., Рубінштейн С.Л., Хоппе Ф. та інших фахівців, які займаються дослідженням проблеми самооцінки особистості та рівня домагань.
... Самооцінка та її роль у розвитку особистості Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи діагностики особистості 5
1.1. Психологічна природа самооцінки особистості 5
1.2. Функції самооцінки та її роль у формуванні особистості 11
1.3. Загальні закономірності динаміки самооцінки в онтогенезі 13
1.4. Опис методик 17
2. Практична діагностика самооцінки особистості 22
2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 22
2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 24
2.3. Загальні результати діагностування 26
Висновки 30
Список використаних джерел 32
Додатки 34
1. Анкета до методики Лірі
2. Ключ до анкети
Метою роботи є комплексне проведення дослідження самооцінки особистості, з застосуванням комплексної методики.
Завдання роботи.
1. Дослідити психологічну природу та етапи розвитку самооцінки особистостіє
2. Окреслити основні етапи діагностування особистості.
3. Провести комплексне діагностування сомооцінки особистості, використовуючи сукупність інтроспективних та проективних методик.
Предмет дослідження –процес дослідження самооцінки особистості.
Об’єкт дослідження - самооцінка особистості та певні особливості особистості.
Хронологічні рамки роботи в теоретичній частині охоплюють період від середини 20-го століття і до наших днів. Практичне дослідження здійснювалося в березні 2006 року.
Проблеми самооцінки особистості та її діагностики присвячено багато робіт в психології.
Ряд праць Божовича Л.І. Избранные психологические труды. присвячено дослідження природи та функцій самооцінки особистості, її ролі в розвитку особистості.
Основні аспекти формування самооцінки з точки зору діяльнісногог підходу викладені в працях Петровського А.В. «Развитие личности и проблема ведущей деятельности» та «К психологии активности личности»
В роботі Глуханюк Н.С. Практикум по психодиагностике докладно описано методику діагностування між особистісних відносин Лірі, дано детальні рекомендації щодо обробки експериментальних даних.
В роботі Собчик Л. Н. Диагностика индивидуально-типологических свойств и межличностных отношений, описано ряд методик для діагностування самооцінки особистості, дано ряд рекомендацій щодо організації дослідження та обробки результатів за цілим рядом методик в тому числі й за методикою дослідження внутрішнього локусу контролю Роттера..
Ці та інші роботи психологів, які займалися даною проблемою, зокрема Блатнер А., Бодальов А.А., Божович Л.І., Бороздіна Л., Гіппернейтер Ю.Б., Гофман І. Горностай П. П., Грановська Р.М., Дружинін В. Н., Морено Я., Рубінштейн С.Л., Хоппе Ф. та інші складають методологічну базу роботи.... Cгенерировано за 0.303550 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |