Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
асоціативний етюд викликаний певним художнім образом генріха гейнеВы можете заказать реферат на тему асоціативний етюд викликаний певним художнім образом генріха гейне или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «асоціативний етюд викликаний певним художнім образом генріха гейне»: Кохання в збірці Г. Гейне “Книга пісень План
Вступ 3
I. Жінки і кохання в житті і творчості Г. Гейне 5
II. Характерні особливості збірки Гейне “Книга пісень” 10
2.1. Традиції і новаторство інтимної лірики Гейне 10
2.2. Творча еволюція Гейне-лірика в “Книзі пісень” 13
III. Значення творчості Г. Гейне та її вплив на культуру інших
народів 24
Висновки 27
Література 29
... Тема кохання в збірці Г. Гейне “Книга пісень” Вступ 3
I. Жінки і кохання в житті і творчості Г. Гейне 5
II. Характерні особливості збірки Гейне “Книга пісень” 9
2.1. Традиції і новаторство інтимної лірики Гейне 9
2.2. Творча еволюція Гейне-лірика в “Книзі пісень” 13
III. Значення творчості Г. Гейне та її вплив на культуру інших
народів 24
Висновки 27
Література 29... Дослідження особистості (Практична психологія) 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІЧНО-ПОНЯТІЙНОГО МИСЛЕННЯ 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АНАЛІТИЧНОСТІ МИСЛЕННЯ 5 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКТИВНОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ МИСЛЕННЯ 6 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ЛАБІЛЬНОСТІ 9 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УСТАНОВКИ (МИНУЛОГО ДОСВІДУ) НА СПОСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ 11 6. ПРЯМИЙ ВІЛЬНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ТЕСТ 14 7. СПРЯМОВАНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 16 8. ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ СЛУХАЧА 17 9. ПСИХОГРАФОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПИСЬМОВОЇ МОВИ 19 10. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЯВИ (В ТОМУ ЧИСЛІ ТВОРЧОЇ УЯВИ) 20 11. ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ 23 12. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ УЯВИ 25 13. ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ Ч.Д.СПІЛБЕРГА 26 14. ДІАГНОСТИКА ЕМПАТІЇ. ОЦІНКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВАЦІЇ, ІНТЕРЕСУ, ЕМОЦІЙНОГО ТОНУСУ, НАПРУГИ І КОМФОРТНОСТІ 28 15. ДОСЛІДЖЕННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ ТА ВОЛЬОВИХ ЗУСИЛЬ ОСОБИСТОСТІ 32 16. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМПУЛЬСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ 33 Література 38 ... Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича... План:
1.Почему день "Охи" празднуется в Греции и с какими событиями это связано ?
2.Где и когда греческая армия одержала победы в борьбе против фашистских войск?
3.Каким образом мужественное сопротивление Греции фашистской агрессии повлияла на сроки нападения гитлеровцев на Советский Союз?
4.Что вы знаете о борьбе греческого народа против фашистов в период оккупации Эллады?
5.Когда и каким образом произошло освобождение Греции от фашистской оккупации?
... Методи психологічної та психосоціальної реабілітації наркозалежних хворих Вступ 2 Розділ І. Теоретико - методологічний аналіз наркоманії та її соціально-психологічні особливості 4 1.1 Наркологічна ситуація в Україні та м. Києві 4 1.2 Наркоманія як предмет психологічного дослідження 17 1.3 Реабілітаційні заходи та їх роль в боротьбі з наркоманією 36 Розділ ІІ. Психологічна та психо-соціальна методологія лікування наркозалежних хворих 42 2.1 Характеристика соціально-психологічних типів наркозалежних хворих, типи особистості, що схильні до реабілітації та основні технології психокорекції 42 2.2 Терапія стресів, транзакційний аналіз, гештальттерапія та психотехнологія НЛП 56 2.3 Психо-соціальний метод реабілітації 12 кроків та дослідження ефективності його застосування 74 Розділ ІІІ. Емпіричне дослідження психо-соціальних методів роботи з наркозалежними хворими 93 3.1 Дослідження асоціативного ядра наркозалежних хворих за допомогою методик Асоціативний тест та Асоціативний колірний тест 93 3.2 Психосемантична методика Вибір дескрипторів інтрацептивних відчуттів (ВДІО)..................................................................................................98 3.3 Дослідження наркозалежних хворих методикою Оцінювання п'ятирічних інтервалів життя (ОПІ) 107 Висновки 112 Списик використаних джерел 114 ... Володар чи раб – роздуми над образом Гобсека Володар чи раб – роздуми над образом Гобсека... Вступ
Розділ 1. Клюнійський рух
Розділ 2. Діяльність Генріха ІІІ
Висновки
Список використаних джерел та літератури... Вступ
Розділ 1. Клюнійський рух
Розділ 2. Діяльність Генріха ІІІ
Висновки
Список використаної літератури... Утвердження французського абсолютизму та його особливості 16 та перша половина 17 ст. Втуп 3
1. Становлення та особливості французького абсолютизму в XVI - XVII століттях 4
2. Укріплення французького абсолютизму в часи Франциска І, Генріха IV, Людовика XIII та Людовика XIV 7
Висновок 13
Список використаної літератури 14
... 1. Методика організації самостійної роботи під час вивчення економічних дисциплін 3
2. Практичне завдання 19
1. Питання А:
12. Чи можна вважати гумористичний асоціативний малюнок у тексті підручника формою психологічного розвантаження учня?
2. Питання В:
5. Як Ви розумієте тезу: «Маніпулятор зовні та всередині нас»? Як Ви зможете пояснити це страшокласнику?
8. Завдання. Розіграйте та проаналізуйте чотири варіанти бесіди на одну тему, звертаючи увагу на:
Список використаної літератури 21
... Анна Ярославна – королева Франції Зміст
Вступ 3
1. Ранні роки та від’їзд до Франції 4
2. Анна Ярославна – королева Франції 5
3. Діяльність Анни Ярославни у сфері культури та політики, особисте життя після смерті Генріха 7
Висновки 10
Список використаної літератури 11... Анна Ярославна – королева Франції Зміст
Вступ 3
1. Ранні роки та від’їзд до Франції 4
2. Анна Ярославна – королева Франції 5
3. Діяльність Анни Ярославни у сфері культури та політики, особисте життя після смерті Генріха 7
Висновки 10
Список використаної літератури 11... Не вмирає кохання, що в серці живе моїм «Не вмирає кохання, що в серці живе моїм» (Тема кохання, поезії Г.Гейне)... Кражи и грабежи как преступления против собственности Содержаие
1. Кража
2. Собственность
3. Владение и обладание
4. Собственность, приобретенная по обязательству хранить и распоряжаться особым образом
5. Единоличная корпорация
6. Преступления, рассматриваемые в акте о краже, но не являющиеся кражей... Кражи и грабежи как преступления против собственности Содержаие
1. Кража
2. Собственность
3. Владение и обладание
4. Собственность, приобретенная по обязательству хранить и распоряжаться особым образом
5. Единоличная корпорация
6. Преступления, рассматриваемые в акте о краже, но не являющиеся кражей... Зміст
Вступ……………………………………………………………………….3
I. Життя та Педагогічна діяльність Песталоцці.
1.1. Життєвий Шлях Іоганна Генріха Песталоцці……….……4
1.2. Педагогічна діяльність Песталоцці………………….……8
II. Педагогічна теорія Песталоцці
2.1. Основні положення педагогічної теорії………………….13
2.2. Основи дидактики Песталоцці. Теорія
елементарної освіти………………………………………………15
III. Педагогічна практика І. Г. Песталоцці
3.1. Створення приватних методик початкового навчання…..17
3.2. Значення педагогічної теорії Песталоцці………………..19
Висновок …………………………………………………………………20
Література…………………………………………………………………22... Особливості творчості Генріха Гейне Вступ 3
РОЗДІЛ 1. ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ ПОЕТА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЙОГО СВІТОГЛЯДНИХ ТА ХУДОЖНІХ ОБРАЗІВ. 6
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИКИ, КОМПОЗИЦІЇ, ЖАНРУ ТВОРІВ ГЕЙНЕ 19
2.1. Початок творчого шляху. "Книга пісень". 19
2.2. Публіцистика і поезія 30 – 40-х років. 30
2.3. Поема „Атта Троль”. 44
2.4. Творчість передберезневого періоду. 47
Поема "Німеччина. Зимова казка". 47
2.5. Останній період творчості. "Романсеро". 52
Висновки 59
Література 62
Вступ
Актуальність теми дослідження. Твори Генріха Гейне цілком обумовлені тією соціально-політичною і культурною ситуацією, яка склалася у Західній Європі в першій половині ХІХ ст. Більшість його робіт пов’язані з своєрідним, поетичним відображенням думок і почуттів сучасників поета. Однак, мало хто з сучасних дослідників просліджує аналогію суспільної атмосфери того часу з нашими моральними установами і новими духовними цінностями та нормами, що народжуються на наших очах. Початок ХІХ століття – це період бурхливого розвитку капіталізму, подібно до того, як ринкові відносини капіталу постають та зміцнюються сьогодні на Україні. Гейне, сучасник ХІХ ст., з гіркотою відмічав, що дух наживи, дух грошей проник в усі сфери суспільного життя, в мораль, у взаємовідносини між людьми. На його погляд, взаємини, що будуються на принципах торгашества, псують людину, знищують в ній шляхетні основи, прагнення до романтизму, мріяння, руйнують ідеали чесної і порядної людини.
Сучасна Україна повторює цей шлях європейських країн у своєрідному, „постмодерновому”, „постіндустріальному” варіанті. З висоти моральних ідеалів комунізму радянських часів, наше суспільство „скотилося” до „дикого капіталізму” і, можна сказати, розпочало „з нуля” своє нове становлення, на яке Захід перед тим затратив майже двісті років. Дух наживи, капіталу заполонив собою всі суспільні відношення, не пощадив навіть родинні почуття та сімейні цінності. Все, що можна продати, сьогодні продається: краса, розум, любов, талант, вірність. В погоні за збагаченням люди іноді забувають прості норми моралі і навіть християнські заповіді. Обман людей став звичним явищем не тільки в бізнесі, а й в політиці, медицині, державному управлінні, засобах масової інформації, соціальній сфері.
Гейне був свідком розвитку подібних процесів в Німеччині і Франції ХІХ століття. Він спостерігав за змінами, що відбувалися під впливом грошей, і йому здавалося, що людство йде до загибелі. Він не вірив, що капіталізм здатен змінити людину на краще. Його твори, а багато з них є публіцистичними, складають своєрідну інтерпретацію суспільно-політичних подій того часу, відображають кризові явища духовної сфери. Дослідження його праць здатне надати можливість уявити почуття людини, що опинилася в подібній ситуації, як і у нас, показати її моральні і духовні шукання, особистісні переживання. Творчість Гейне підказує, що історія схиляється до повторення, хоч і на вищому рівні, а осмислення минулих історико-культурних процесів та їх порівняння з сучасними аналогами може надати значний матеріал для роздумів щодо подальшого вдосконалення та покращення суспільства та його цінностей.
Сьогодні Гейне, на жаль, відноситься до розряду „позабутих” поетів. Грандіозна популярність, якою він користувався за свого життя, поступово зникла та перейшла до забуття. Вважається, що він не привніс значних новаторських елементів в розвиток поезії та публіцистики, а його відданість певним стилям в мистецтві відповідало, більшою мірою, нахилам та моді того часу. Однак, майстерність, з якою він складав свої твори, здобула йому всезагальне визнання в широких літературних колах Німеччини і Франції та інших європейських країн. Проблеми моралі, високої громадянської позиції, чистої любові, що піднімав Гейне, актуальні і в наші часи та вимагають глибоко вивчення творчого здобутку поета.
Протягом тривалого часу його творчість не досліджувалася і не вивчалася в нашій країні. Певну увагу на нього звертали в період колишнього СРСР через те, що деякі його роботи були проникнути революційним духом: критикою капіталізму та закликом до зміни суспільних порядків. Головними дослідниками творчості Гейне були радянські літературознавці -„германісти”: О.Ф. Кніпович, О.І. Дейч, А.С. Дмітрієва, С.П. Гіждеу, Г.В. Стаднікова, Ф.П. Шіллер, Я.І. Гордон. Проте й радянські критики його недолюблювали за те, що все ж такі більшість його робіт грала на користь колишніх вищих аристократичних кіл Німеччини, яким він як раз і приписував шляхетність, порядність, відданість старим „гуманістичним” ідеалам.
За часів незалежності України Гейне не присвячено жодної дисертації на здобуття наукового ступеню. Малочисельні публікації в мистецтвознавчої літературі більш висвітлюють загальний біографічний та творчий шлях поета, ніж конкретний літературознавчий аналіз його творів, що відноситься до поетики, композиції, стильових та жанрових особливостей. Тому метою даної роботи є вивчення особливості творчості Г. Гейне, поглиблення знань щодо тих художніх прийомів поета, застосування яких принесло йому заслужену славу видатного митця в період найбільшого визнання.
Об’єктом дослідження виступає лірика Генріха Гейне на всіх етапах його творчості.
Предметом дослідження – особливості поетики, композиції, жанру віршів, поем.
На досягнення мети дослідження спрямовані наступні завдання:
– прослідкувати вплив особливостей життєвого та творчого шляху поета на формування жанрових та стильових характеристик його віршів;
– проаналізувати етапи розвитку лірики Гейне: її стадій та етапних досягнень, шляхи становлення та прийоми художньої майстерності поета;
– визначити особливості традиційних та новаторських рис лірики Г.Гейне, дослідити тематику, проблематику та поетику його віршів на різних етапах творчості.
Методологічна основа дослідження. У роботі використовувався генетичний, конкретно-історичний методи, а також герменевтика як методика цілісного осмислення тексту. Широко застосувався метод аналізу літературознавчої, історичної, філософської, публіцистичної літератури. Вирішення зазначених у роботі завдань став можливим лише при застосуванні сучасних досягнень літературознавства та елементів методології інших гуманітарних наук.
Висновки
Можна сказати; що Генріх Гейне є не тільки найзначнішою, а чи й не найхарактернішою постаттю пізнього німецького романтизму. Еволюція його творчості виразно відбиває істотні закономірності й тенденції розвитку німецької літератури 20 – 40-х років, коли в ній відбувалися бурхливі й складні процеси. В літературу він прийшов на межі 20-х, коли ще були живими й дієвими традиції раннього романтизму, і його поетична творчість, в основному, розвивалася в річищі, прокладеному фольклорно-народною течією. Різкий поворот наступає в 30-ті роки, коли зростає громадсько-політична активність поета, він все більше проймається радикальними настроями і на початку 40-х проголошує себе "барабанщиком революції". В його творчості цього періоду публіцистика тіснить поезію, і річ тут не лише в тому, що він пише переважно публіцистичну прозу, – його поезія теж значною мірою стає публіцистичною. В останній період життя й творчості – період "матрацної могили" – Гейне повертається до ліричної поезії, яка набуває нового змісту та звучання.
Водночас слід сказати, що творчість Гейне, особливо 30 – 40-х років, не вкладається в рамки романтизму, навіть найширше трактованого. Це був період в історії німецької літератури, коли романтизм у формах, усталених в попередні періоди, Переживав кризу, коли письменники активно шукали нові шляхи й форми творчості. Це далеко не завжди означало розрив з романтизмом, його світоглядними засадами й естетикою, – пошуки продовжувалися, і в їх параметрах, зокрема в німецькій літературі, теж наступає час взаємодії романтизму з утопічним соціалізмом. Паралельно спостерігається розвиток реалістичних тенденцій, зокрема у письменників групи "Молода Німеччина", Г. Бюхнера тощо. На цей же період припадає розквіт бідермаєру в німецькій літературі й мистецтві, і всі ці різнорідні елементи й інтенції нерідко примхливо перепліталися у творчості багатьох тогочасних німецьких митців, в тому числі й Гейне.
У його творчості продовжують жити філософські, політичні і естетичні ідеї революційної епохи, епохи Просвітництва, епохи німецької класики, прагнення подолати застарілі відносини, мрія про царство розуму і людське щастя, думка про здібність людини до вдосконалення. Але у міру того, як ідеальне царство гармонії перетворювалося на дисгармонійну реальність буржуазного миру, ці ідеї вже не сприяли ні розумінню, ні освоєнню дійсності, і у Гейне ще на ранньому етапі можна спостерігати відхід від просвітницьких ідеалів і зростання ролі суб'єктивного відчуття, індивідуального самоствердження у ворожому відсталому світі, що було характерне і для німецького романтизму. Пристрасні пошуки такого світопорядку, при якому соціальна справедливість поєднувалася б з необмеженими можливостями розвитку особистості.
Світова слава Гейне визначається, перш за все, лірикою, і навіть не всією лірикою, а лише любовними віршами, написаними головним чином до 1830 року. Вони зібрані в першій великій збірці його віршів, в "Книзі пісень", в циклі "Нова весна", включеному потім в збірку "Нова поезія". Цикли "Книги пісень" відображають поетичний розвиток Гейне. Але, читаючи ці вірші, підмічаєш, що впродовж більше десяти років любовна тема займала в них, безперечно, перше місце. Судячи з цих віршів, між вісімнадцятим і двадцять восьмим роком життя всі бажання поета, все його щастя – все значення життя полягало в тому, чи відповість взаємністю обожнювана ним жінка. Він мріє у віршах про гармонію ідеальної любові – і показує кожного разу, наскільки руйнівним та примарним може бути це почуття. Із самого початку в ліриці Гейне є відчуття нерозв'язних суперечностей, які і визначають відношення поета до навколишнього світу, а тим самим і його особа. Саме сильному і яскравому виразу цього відчуття лірика Гейне зобов'язана в значній мірі своєю популярністю.
Твори Гейне різні за своєю тематикою, стильовою спрямованістю, композицією. Особливо це відчутно за його періодами творчості. Якщо початок творчого шляху поета позначений романтичними мотивами, звернення до духовних джерел німецького народу, то в більш пізніх періодах знаходить своє відображення публіцистичний напрям, політична лірика. Пізній Гейне – це роздуми про долю народу, держави, звернення до власного світовідчування, власного життєвого досвіду. Своєрідністю збірок Гейне є наявність в них різних за стилем, композицією творів. Він може включати в основний зміст поеми уривки з народної пісні, балади, романсу. Великі поетичні форми перемежаються в нього з малими. Багато критиків звертали увагу на те, що він не завжди додержувався рими або застосовував її невірно. Однак, не зважаючи на це, саме ідея будь-якого твору Гейне, його пафос, емоційний фон, нівелює ці „недоліки”, змушує сприймати вірші як ідеальні форми.
Сьогодні, безперечно, можна сказати, що саме своїми високими почуттями, глибоким розумінням найтендітніших духовних рухів особистості, талановитим їх відображенням за допомогою віршованих форм, Гейне вславився у світовій літературі, зайняв в неї гідне місце.
... Основные принципы оплаты труда Содержание
1. Основные принципы оплаты труда. Каким образом государства может регулировать размер заработной платы на частных предприятиях? 3
2. Какие факторы обеспечивают рациональную расстановку персонала в организации? 9
3. Задание 11
Литература 13... Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………….2
1. Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни ……………………...3
2. Здоровье субъекта, его исходное состояние как, необходимый фактор его последующего состояния…………………………………………………………..7
3.Современные угрозы здоровью населения, в том числе связанные с образом жизни……………………………………………………………………………….13
ВЫВОДЫ…………………………………………………………………………..20
ЛИТЕРАТУРА.…………………………………………………………………….21... П Л А Н
Введение………………………………………………………………………… 2
Земная жизнь Иисуса Христа………………………………………………….. 2
Учение Иисуса Христа…………………………………………………………. 7
Каким образом человечество не исполняет заповеди Иисуса Христа……. … 10
Второе пришествие……………………………………………………………… 14
Заключение (Сердце и любовь)………………………………………………... 17
Список литературы…………………………………………………………….. 18... процесс социальной адаптации сотрудников в организации 1. Теоретический вопрос: Объясните, каким образом должен происходить процесс социальной адаптации сотрудников в организации 3
2. Практический вопрос: Чем Вы как руководитель обеспечите успешное проведение собеседования с будущими Вашими сотрудниками? Как можно повысить ее эффективность? Ответ обоснуйте. 9
Литература 18
... Контрольна з екології. ВАРІАНТ 65 1. Яке з наведених визначень екологічного збитку є найповнішим?
2. Яке судження правильне:
3. Толерантність — це здатність організмів:
4. Найважливіша властивість екологічних систем, що проявляється в тому, що усі різноманітні їх мешканці існують сумісно, не знищуючи повністю один одного, а лише обмежуючи чисельність особин кожного виду певним рівнем, – це:
5. Що слід вважати екологічними факторами?
... Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою ВСТУП 2
Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5
1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5
1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7
1.3. Методика роботи над художнім твором 10
1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12
Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21
2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21
2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22
ВИСНОВОК 26
ЛІТЕРАТУРА 28
... "Основы библиотековедения и библиографоведения" ПЛАН
1. Сущность библиографической информации
2. Основные общественные функции библиографической информации
3. Формы существования библиографической информации
3.1. Библиографическое сообщение
3.2. Библиографическое пособие
Список литературы
1. Сущность библиографической информации
Как известно, документы "рассеиваются" в пространстве. Однако нельзя, конечно, представлять дело таким образом, что они, рассеиваясь, носятся в пространстве как опавшие листья, гонимые осенним ветром. На самом деле рассеивание документов осуществляется через их концентрацию в определенных... 1. Теоретический вопрос: Объясните, каким образом должен происходить процесс социальной адаптации сотрудников в организации 3
2. Практический вопрос: Чем Вы как руководитель обеспечите успешное проведение собеседования с будущими Вашими сотрудниками? Как можно повысить ее эффективность? Ответ обоснуйте. 9
Литература 18
1. Управление персоналом. / Под. Ред. Т.Ю.Базарова. М:”Центр кадровых технологий ХХІ век”, 2001 г.
2. Техника проведения собеседования с потенциальными кандидатами. /М: Проект “E-xecutive”, 2001 г.
3. Андреева Г.М. Психология социального познания: Учебник для вузов / Вед. ред. Л.Н.Шипова.- М.: Аспект-Пресс, 2000.
4. Лозниця В.С. Психологія менеджменту. К: ТОВ «УВПК», 2001.
... 1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3
2.Різниця між міфом і художнім твором? 3
3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5
4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6
5.Що таке лірика як род літератури? 7
6.Характеристика давньогрецької лірики 8
7. Творчість Сапфо та Алкея 9
8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9
9.Які риси характеризують античну трагедію? 10
10. Які риси характеризують античну комедію? 10
11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10
12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11
13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12
14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13
15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14
16. Образ держави та володаря в одах Горація 14
17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15
18. Стиль та облаштування античного театру 16
19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18
20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19
... Маркетинговая политика коммуникаций — туристические услуги 2
1. Исследование среды маркетинга туристского предприятия3
2.Исследования туристского продукта5
3.Определение целей и задач системы продвижения турпродукта на рынок7
Существующий9
4. Построение сетевой модели продвижение турпродукта на рынок9
Наименование работы10
Поиск идей10
5. Определение состава и структуры затрат 12
Рисунок 3.Решения, принимаемые при разработке рекламного бюджета13
Необходимо также выделение определенных расходов на осуществление рекламы посредством отдельных средств ее распространения. Например, для Днепропетровского региона рекламный бюджет может распределяться следующим образом.(Рис. 4)13
Список литературы16... План
1. Назовите экономические доктрины, которые положительно оценивают влияние государства на экономику. Приведите аргументы. 3
2. "Безработица в Украине". Как можно охарактеризовать это явление, используя позитивный, нормативный и диалектический методы? 9
3. Как соотносятся понятия "цивилизация" и "общественно-экономическая формация"? 13
4. Может ли благо не быть товаром? Может ли продукт иметь потребительскую цену и не иметь меновой? При каких условиях? 17
5. Каким образом развитие товарного производства и обмена имело как следствием появление денег? 21
6. Что такое рынок? Почему у этого понятия так много обозначений? Про что это говорит? 24
Список использованной литературы 27... Запитання _ антична література
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3
2.Різниця між міфом і художнім твором? 3
3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5
4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6
5.Що таке лірика як род літератури? 7
6.Характеристика давньогрецької лірики 8
7. Творчість Сапфо та Алкея 9
8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9
9.Які риси характеризують античну трагедію? 10
10. Які риси характеризують античну комедію? 10
11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10
12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11
13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12
14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13
15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14
16. Образ держави та володаря в одах Горація 14
17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15
18. Стиль та облаштування античного театру 16
19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18
20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19
Список використаної літератури 21
... Cгенерировано за 0.345537 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |