Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
твір Немає прагнення природнішого ніж прагнення до знаньВы можете заказать реферат на тему твір Немає прагнення природнішого ніж прагнення до знань или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «твір Немає прагнення природнішого ніж прагнення до знань»: Природа релігії. Особливості релігійної свідомості Вступ 3
1. РЕЛІГІЯ ЯК ОДНА З ФОРМ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДСТВА. СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕЛІГІЙНОЇ СВІДОМОСТІ 4
2. ПОНЯТТЯ "НАДПРИРОДНЕ". ФІЛОСОФСЬКЕ І БОГОСЛОВСЬКЕ РОЗУМІННЯ БОГА 7
3. ФЕНОМЕН РЕЛІГІЙНОЇ ВІРИ. РЕЛІГІЯ ЯК СВІТОГЛЯД. 9
4. РОЗМАЇТТЯ РЕЛІГІЙ СВІТУ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ. 12
Висновки 14
Література 15
Вступ
Людині одвічно було притаманне прагнення до пізнання Всесвіту, суспільства, власного буття. Нині титанічними зусиллями багатьох поколінь нагромаджено величезний обсяг знань. Водночас незнаного, незрозумілого, сумнівного не стало менше. І світ, і людина залишаються значною мірою тайною, що сягає вищого начала, вищої розумної сили – Абсолюту, або Бога. Віра в реальне існування цього вищого начала є основою такого не менш таємничого феномена, як релігія.
Релігія така ж давня, як і сама людина. Немає жодного народу на планеті, який би не знав релігії, як і немає жодної людини, яка б не мала в ній потреби. Тому важко віднайти в духовному житті фактор, який би відігравав вагомішу роль, аніж релігія. Від кам’яного віку й сучасної космічної ери, зазнаючи дивовижних змін і метаморфоз, перебуває вона в нерозривному зв’язку з людським духом.
... Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів I. Вступ 3
II. Основна частина 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6
1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9
1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12
1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13
1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16
Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19
2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22
Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22
Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23
Прагнення до свободи - пристрасть третя 23
2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24
Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26
2.4 Функції педагогічного моралі 29
III. Висновки 31
Список Літератури 31... Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів I. Вступ 3
II. Основна частина 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6
1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9
1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12
1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13
1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16
Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19
2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22
Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22
Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23
Прагнення до свободи - пристрасть третя 23
2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24
Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26
2.4 Функції педагогічного моралі 29
III. Висновки 31
Список Літератури 31... 1. Принципи менеджменту: цілеспрямованість, ієрархічність, урахування інтересів, їх сутність та застосування на практиці 3
2. Методи прогнозування 9
3. Як Ви розумієте таке висловлення: „Менеджмент забезпечує постійне прагнення організації до ефективності виробництва? 13
Література 14
... 1. Моральні проблеми людської взаємодії. Прагнення до взаєморозуміння як етична проблема. 2
2. Правила мовленнєвого етикету. 5
3. Напишіть: 9
а) приватного офіційного листа; 11
б) приватного неофіційного листа. 11
Список використаної літератури 12
... Шляхи самопізнання в етиці Сократа Вступ 3
1. Проблема самопізнання в концепціях Сократа. 4
2. Застосування Сократом методу самопізнання моральності вчинків. 8
Висновки 15
Література 16
Вступ
Питання моралі завжди турбувало людство. Ознаки прагнення до духовного вдосконалення, спроби знайти відповідь на проблему добра і зла ми бачимо вже в філософських концепціях Стародавньої Індії і Китаю, які мають декілька тисячолітній досвід осмислення моральних цінностей людини. Антична філософія також не обійшла своєю увагою етичні виміри. Давні греки відшукували питання доцільності, істинності, моральності в діяльності людини, хотіли пізнати, чому людина повинна поводитися таким чи іншим чином. „Пізнай самого себе” – це девіз був викарбуваний на фронтоні Дельфійського храму і спонукав нові і нові покоління філософів до досягнення розкриття сутності людського буття. Однак, як показав подальший хід подій, цей девіз кожен з філософів розумів по-своєму. Що саме повинен пізнати мислитель? На це питання філософи відповідали з різних точок зору.
Хоч і немає прямого посилання та те, що цей вислів належить Сократу, однак багато дослідників вважають, що він належать саме йому. В будь-якому випадку, вважають вони, найсправедливіше було б так, щоб ці слова дійсно належали Сократу за його заслуги в справі відшукання основ моральної поведінки людини. Дана робота присвячена дослідженню внеску Сократа в пізнання, а точніше – самопізнання людини, усвідомлення сенсу та суті своїх вчинків, в осягнення ним етичних аспектів важливості знань, які накопичуються людським суспільством.
Висновки
Сократ – великий античний мудрець – стоїть у витоків раціоналістичних і просвітительських традицій європейської думки. Йому належить видатне місце в історії моральної філософії й етики, логіки, діалектики, політичних і правових навчань. Вплив, здійснений ним на прогрес людського пізнання, відчувається до наших днів. Він назавжди ввійшов у духовну культуру людства. Філософ був прибічником етичного реалізму, відповідно до якого будь-яке знання є добро, а зло, порок походять від незнання.
Сократ змушує замислитися над тим, що дійсно є людського в людині, в чому полягає моральність її вчинків. Самопізнання Сократ розуміє не в набутті знань про себе, свій внутрішній світ або роботу біологічних систем та органів, а в пізнанні того, як застосувати знання для осягнення моральності своєї поведінки. Пізнати самого себе, за Сократом, це значить зрозуміти, як бути високоморальною людиною.
Шляхами самопізнання Сократа є постійне прагнення людини до осмислення своїх вчинків, намагання покращити свої чесноти, привести їх у відповідність з моральними вимогами суспільства, самовдосконалення, прагнення вести такий образ життя, який би ішов на користь людям. Людина сама повинна розуміти, що таке морально, а що – ні, до встановлення чого вона приходить завдяки діалектизму в своїх розмірковуваннях.
... Контрольна з основ менеджменту 1. Принципи менеджменту: цілеспрямованість, ієрархічність, урахування інтересів, їх сутність та застосування на практиці 3
2. Методи прогнозування 9
3. Як Ви розумієте таке висловлення: „Менеджмент забезпечує постійне прагнення організації до ефективності виробництва"? 11
Список використаної літератури 13... «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові Тема: «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові
Предмет: українська література
Вид: твір-роздум
... Громадянська війна 1861-1865 р у США I. Назрівання конфлікту між Північчю і Півднем
II. Громадянська війна 1861-1865
а) прагнення Півдня відокремитися
б) початок військових дій
в) перелом у ході війни
IІІ. Значення Громадянської війни і реконструкції Півдня.
... Сутність та походження релігії Вступ 3
1. Сутність релігії та її структура. 4
2. Походження та розвиток релігійних уявлень. 9
Висновки 14
Література 15
Вступ
Людині одвічно було притаманне прагнення до пізнання Всесвіту, суспільства, власного буття. Нині титанічними зусиллями багатьох поколінь нагромаджено величезний обсяг знань. Водночас незнаного, незрозумілого, сумнівного не стало менше. І світ, і людина залишаються значною мірою тайною, що сягає вищого начала, вищої розумної сили – Абсолюту, або Бога. Віра в реальне існування цього вищого начала є основою такого не менш таємничого феномена, як релігія.
Релігія така ж давня, як і сама людина. Немає жодного народу на планеті, який би не знав релігії, як і немає жодної людини, яка б не мала в ній потреби. Тому важко віднайти в духовному житті фактор, який би відігравав вагомішу роль, аніж релігія. Від кам’яного віку й сучасної космічної ери, зазнаючи дивовижних змін і метаморфоз, перебуває вона в нерозривному зв’язку з людським духом.
Висновки
Релігія в житті людини займає значне місце. Вона формує його світогляд, пояснює зі своєї точки зору всі явища, що відбуваються навколо неї. Релігія здатна, на відміну від інших світоглядних утворень, пояснювати все, що є у Всесвіті, показуючи певні зв’язки між реальним і надприроднім, потойбічним.
Релігія формує духовність людини, вона зобов’язує його до певного образу життя, вимагає високих морально-етичних якостей, які є практично однаковими майже в усіх релігіях світу.
Під впливом релігійних переконань індивід скоює відповідні вчинки, які іноді вимагають від нього значних фізичних і моральних зусиль і навіть самопожертви. Не зважаючи на це, людина знаходить заспокоєння в релігії. Сутність людського індивіда завжди вимагає наявності певної підтримки, хоч би вона була і ілюзорної. Досвід історичного розвитку підтверджує, що таку підтримку людина завжди находила і продовжує знаходити.
... Твір на тему чи сучасно бути скромним Тема: Твір на тему чи сучасно бути скромним
Предмет: Українська мова
Вид: твір
... Твір на тему чи сучасно бути скромним Тема: Твір на тему чи сучасно бути скромним
Предмет: Українська мова
Вид: твір
... Формування української державності в епоху Київської Русі 1.Вступ
2.Формування української державності в епоху Київської Русі.
3.Побудова української державності у добу визвольної війни під проводом Б.Хмельницького.
4.Прагнення до незалежності під час національно-визвольних змагань 1917-1921 року.
5.Проблеми сучасного українського суспільства та перспективи української незалежності.
... ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Економіка знань – новий сегмент економіки. 5
2. Створення знань та їх види. 8
3. Захист створеного продукту 10
4. Ринок знань 12
ВИСНОВКИ 15
Список використаної літератури 17
... твір на тему: хто з мудрим спілкується той сам стає мудрим Тема: твір на тему: хто з мудрим спілкується той сам стає мудрим
Предмет: Українська мова
Вид: Твір
... твір роздум: бери вершину і матимеш середину Тема: твір роздум: бери вершину і матимеш середину
Предмет: укр.язык
Вид: твір
... твір Максима Рильського Співець правди, краси, добра Тема: твір Максима Рильського Співець правди, краси, добра
Предмет: українська мова
Вид: твір
... ЗМІСТ
ВСТУП стр.
РОЗДІЛ 1
УТВОРЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАДИ 7
1.1 Склад Центральної Ради 7
1.2 Прагнення Центральної Ради 8
1.3 І Універсал. Проголошення автономної України 9
РОЗДІЛ 2
ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАДИ ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА РОЛЬ 11
2.1 Універсал Центральної Ради 11
2.2 Універсал Центральної Ради. Проголошення Української Народної Республіки. 12
2.3 Універсал Центральної Ради і проголошення України незалежною державою 16
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21... Твір у публіцистичному стилі на тему "Неповторна краса рідного краю» Тема: Твір у публіцистичному стилі на тему "Неповторна краса рідного краю»
Предмет: укр. мова
Вид: твір
... Визначення, сутність та функції релігії Вступ 3
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТА СУТНІСТЬ РЕЛІГІЇ 4
2. РЕЛІГІЯ ЯК СФЕРА ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ, ЇЇ ЕЛЕМЕНТИ І СТРУКТУРА 11
З. ФУНКЦІЇ РЕЛІГІЇ ТА ЇЇ РОЛЬ У ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА 16
Висновки 20
Література 21
Вступ
Людині одвічно було притаманне прагнення до пізнання Всесвіту, суспільства, власного буття. Нині титанічними зусиллями багатьох поколінь нагромаджено величезний обсяг знань. Водночас незнаного, незрозумілого, сумнівного не стало менше. І світ, і людина залишаються значною мірою тайною, що сягає вищого начала, вищої розумної сили – Абсолюту, або Бога. Віра в реальне існування цього вищого начала є основою такого не менш таємничого феномена, як релігія.
Релігія така ж давня, як і сама людина. Немає жодного народу на планеті, який би не знав релігії, як і немає жодної людини, яка б не мала в ній потреби. Тому важко віднайти в духовному житті фактор, який би відігравав вагомішу роль, аніж релігія. Від кам’яного віку й сучасної космічної ери, зазнаючи дивовижних змін і метаморфоз, перебуває вона в нерозривному зв’язку з людським духом.
Висновки
Релігія в житті людини займає значне місце. Вона формує його світогляд, пояснює зі своєї точки зору всі явища, що відбуваються навколо неї. Релігія здатна, на відміну від інших світоглядних утворень, пояснювати все, що є у Всесвіті, показуючи певні зв’язки між реальним і надприроднім, потойбічним.
Релігія формує духовність людини, вона зобов’язує його до певного образу життя, вимагає високих морально-етичних якостей, які є практично однаковими майже в усіх релігіях світу.
Під впливом релігійних переконань індивід скоює відповідні вчинки, які, часом вимагають від нього значних фізичних і моральних зусиль і навіть самопожертви. Не зважаючи на це людина знаходить заспокоєння в релігії. Сутність людського індивіда завжди вимагає наявності певної підтримки, хоч би вона була і ілюзорної. Досвід історичного розвитку підтверджує, що таку підтримку людина завжди находила і продовжує знаходити.
Релігія є універсальним духовним явищем в житті суспільства, що об'єднує за допомогою догматів, моральних і духовних цінностей певні верстви населення у ієрархічно побудовані церковні організації, протиставляє за чітко визначеними конфесійними ознаками різні угруповання віруючих і в контексті сучасних соціальних реформ може сприяти консолідації різних громад віруючих у їхній боротьбі проти негативних соціальних відхилень і явищ, виконувати інші функції.
... Видавничий договір на літературний твір Зміст
Зміст 2
1. Видавничий договір на літературний твір 3
2. Захист авторського і суміжного права 9
3. Спори, що виникають у зв"язку з співавторством 17
Список використаної літератури 19... Видавничий договір на літературний твір Зміст
Зміст 2
1. Видавничий договір на літературний твір 3
2. Захист авторського і суміжного права 9
3. Спори, що виникають у зв"язку з співавторством 17
Список використаної літератури 19... АНАЛІЗ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО. НОВЕЛА „ЛЯЛЕЧКА” ВСТУП 3
1. ЖИТТЄВИЙ ТА ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО 4
2. „ЛЯЛЕЧКА” М.КОЦЮБИНСЬКОГО ЯК АНАЛІЗ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДИНИ 7
3. ТЕМАТИЧНІ ОБРІЇ НОВЕЛИ „ЛЯЛЕЧКА” 10
4. ІДЕЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМАТИКА НОВЕЛИ 13
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16
ВСТУП
Нас, сучасних вчителів, цікавить всі сторони життя, що стосуються наших колег минулих часів. Одним з джерел, з якого можна дізнатися про це, є літературні твори письменників того часу. Новела „Лялечка”, твір М.М.Коцюбинського, що написаний у 1901 році, розповідає про багато аспектів життєдіяльності простого вчителя сільської української школи. Яке було життя колеги, як вирішувалися проблеми професійної діяльності учителя – про все це розповідає цей твір.
Автор описує внутрішні переживання своєї героїні на фоні реального вимальовування картин сільського життя. Для повноти характеристики героїв новели він використовує інші персонажі, які є типовими для тодішнього суспільства.
Проблематика, ідейна спрямованість твору, його тематична насиченість свідчать про глибоке знання автором багатьох аспектів життя українців, про глибинні закони взаємовідносин людей.
В нас є можливість співставити психологічні моменти особистого життя вчителя того часу з нашими проблемами, які мають місце у нас, сучасників ХХІ століття.
ВИСНОВКИ
Новела „Лялечка” є одним із показових літературних творів того часу. Вона свідчить про тенденцію письменників описувати та аналізувати психологічні колізії людського існування.
Не зважаючи на поширення у той час серед населення імперської Росії ідей соціальної рівності та справедливості, в новелі „Лялечка” ми не знаходимо прагнення автора акцентувати увагу читачів на таких ідеях. Скоріш, навпаки, ідея народництва, піддається критиці і навіть певному сарказмові. Не прозвучала у творі ідея національного визволення України.
Матеріал новели служить непоганим джерелом для оцінки та набуття уявлення про діяльність наших колег – вчителів далекого ХІХ століття, які працювали в українському селі. Їхні думки та проблеми в багато чому перекликаються з сучасними уявленнями про роботу викладачів. Сфера особистого та духовного життя є основним спільним елементом такого співставлення.
Новела „Лялечка” – це твір про особисте життя самотньої, слабкої та нікому не потрібної жінки, яка в ході свого спілкування з людьми, вирішила шукати допомогу та захист у Бога.
... Самооцінка і рівень прагнень особистості та їх вплив на професійну кар’єру ВСТУП 2
1. Формування самооцінки та її вплив на розвиток особистості 3
1.1. Формування самооцінки 3
1.2. Визначення своїх якостей і здібностей 9
1.3. Самооцінка і професійна діяльність 12
2. Мотивація праці та професійна кар’єра 13
2.1. Психологічний аспект мотивації праці 13
2.2. Вплив керівника на рівень самооцінки і направленість на виконання поставлених завдань 19
3. Рівень амбіційності та її вплив на професійну кар’єру 21
3.1. Амбіційність та прагнення до кар'єрного зросту 21
3.2. Особистісна претензійність як інструмент впливу на кар’єрні відносини 24
3.2. Направленість особистості на здійснення кар’єрного зросту 31
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 36
... Хто з мудрим спілкується, той сам стає мудрим Тема: твір на тему: «Хто з мудрим спілкується, той сам стає мудрим»
Предмет: українська мова
Вид: твір
... Методика підготовки та проведення уроку засвоєння нових знань з основ економіки
Вступ с. 3
Розділ 1. Урок засвоєння нових знань: зміст, мета, структура с. 6
Розділ 2. Підготовка до проведеня уроку засвоєння нових знань з економіки с. 15
Розділ 3. Проведення уроку засвоєння нових знань з економіки с. 31
Висновок с. 41
Список використаної літератури с. 43
... Етапи роботи над історичним твором Зміст 2
Вступ 3
Теоретична частина 5
Історичний твір та історичний образ-персонаж 5
Практична частина. Твір Пантелеймона Куліша “Чорна Рада”. 9
План-конспект уроку №1 9
План-конспект уроку №2 16
План-конспект уроку №3 27
Висновки 31
Список використаної літератури 32... Загальна характеристика політичної системи українського суспільства 26. Загальна характеристика політичної системи українського суспільства 3
45. Ґенеза партійних систем. Основні види партійних систем 9
66. Прокоментуйте вислів Дж. Лока: „Там де немає законів, там немає і свободи” 15
Література 16... Проективна методика «Будинок-дерево-людина» та особливості її інтерпретації» ВСТУП
Дослідження внутрішнього світу людини є проблемою, яка завжди була актуальною. Протягом розвитку психологічної науки можна виокремити багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди і спостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці.
Одним із проективних методів є тест "Будинок – людина – дерево", який оцінює багато різних психологічних властивостей і якостей людини, деякі її прагнення, бажання і потяги.
... Вступ 3
1. САМООСВІТА КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 4
1.1. Необхідність самоосвіти керівника 4
1.2. Можливість здійснення самоосвіти 4
1.3. Зміст самоосвіти 5
Висновки 7
2. ЗАЛЕЖНІСТЬ УСПІХУ У ВИРІШЕННІ ЗАВДАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІД СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ. 8
2.1. Авторитарний стиль 8
2.1.1. Характеристика стилю 8
2.1.2. Ефективність стилю 9
2.2. Демократичний стиль 9
2.2.1. Характеристика стилю 9
2.2.2. Ефективність стилю 11
2.3. Ліберальний стиль 11
2.1.1. Характеристика стилю 11
2.3.2. Ефективність стилю 11
Висновки 12
Закінчення 13
Література 14
Вступ
Знання психології потрібно для всіх галузей суспільної практики, скрізь, де живуть i працюють люди. Керівнику завжди треба знати психологічні якості підлеглих, мотиви їх поведінки, щоб на основі цих знань знайти найбільш ефективні важелі управління. Знання людей в умовах виробничої діяльності допомагає правильно розподіляти функціональні обов’язки між ними, організовувати їх зусилля і, тим самим, підвищувати продуктивність праці.
Успіх роботи підприємства, організації, установи в значній степені залежить від особистості керівника. Багато факторів обумовлюють ефективність його роботи. В наданому матеріалі будуть розглянуті тільки два аспекти діяльності управлінця, які можуть здійснити значний вплив на функціонування підприємства, а саме: самоосвіта керівника, що пов’язано з підвищенням його кваліфікації, та вибір ефективного стилю управління керівника.
Закінчення
Особистість керівника є ключовою в процесі виробництва. Від його знань, вмінь, стилю керівництва залежить успіх підприємства, ефективність вирішення завдань організації.
Постійне прагнення людини до самовдосконалення, самоосвіти сприяє підвищенню загального рівня управлінця, його кваліфікації як керівника. Постійний розвиток науки, техніки та впровадження у виробництво нових технологій змушує менеджера опановувати нові технічні знання, застосовувати їх у своїй практиці.
Не стоять на місці і технології управління людьми. Вони також постійно вдосконалюються. Стилі керівництва вже не існують у чистому вигляді, як вони були запропоновані у минулому столітті. Розроблюються їх проміжкові та додаткові варіанти, які включають до себе позитивні риси декількох стилів і максимально обмежують негативні наслідки того чи іншого варіанту управління стосовно до певних умов виробництва.
... Cгенерировано за 0.342994 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |