Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Чи можна здобути щастя зрікаючись свого родоводу культури мови за текстом Мартин БоруляВы можете заказать реферат на тему Чи можна здобути щастя зрікаючись свого родоводу культури мови за текстом Мартин Боруля или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Чи можна здобути щастя зрікаючись свого родоводу культури мови за текстом Мартин Боруля»: Щастя як категорія моральної свідомості Вступ 3
1. Фактори щастя 4
2. Сенс життя і щастя. Історичне ставлення проблеми щастя 5
3. Формула щастя 7
Висновки 12
Список використаної літератури 13
... Контрольна з української ділової мови 1. Роль мови в суспільному житті 2
2. Походження терміна "український" 3
3. Місце української мови серед інших слов'янських мов 4
4. Видатні діячі культури та українські письменники про мову 5
5. Українська мова на сучасному етапі 5
6. Закон про мову 6
7. Державний статус української мови 7
Список використаної літератури 9
... ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА ТА ЛЮДИНИ ВСТУП 3
1. Значення мови як показника культури й інтелектуального розвитку української нації 4
2. Конструктивність мови щодо світу людини 6
3. Здійснення людини у мові 10
ВИСНОВКИ 13
використанА ЛІТЕРАТУРА 15
... Яке воно щастя? (що таке щастя)... Завдання 1. Поясніть, у яких стилях мови автор може виявити індивідуальність? 3
Завдання 2. Складіть вправу на закріплення знань однокурсників з теми «Засоби милозвучності української мови». 5
Завдання 3. Напишіть невеликий роздум-есе на тему: «В чому трагедія Еллочки-Людоїдки або скільки слів достатньо знати для повного щастя?». 5
Завдання 4. Придумайте вислів за даним початком: «Крила виростають…» 7
Завдання 5. Запишіть по одному прикладу кожного з морфологічних і неморфологічних способів словотвору. 7
Список використаної літератури 9
... Українська мова з професійного спрямування 1. Поняття культури мови і культури мовлення. 2
2. Способи ускладнення простих речень. 5
3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології. 8
4. Короткий тлумачний словник професійних термінів (101 слово). 10
Література: 13
... Українська мова з професійного спрямування 1. Поняття культури мови і культури мовлення 3
2. Способи ускладнення простих речень 5
3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології 7
4. Короткий тлумачний словник професійних термінів 10
Список використаної літератури 24... Історія розвиток та культура німецької мови ЗМІСТ
Вступ 3
1. Германські мови –загальні відомості 4
2. Фонетичний та граматичний устрій німецької мови 10
3. Періодизація історії німецької мови 12
4. Діалекти та національні варіанти німецької мови 14
Висновок 18
Список використаних джерел 19
... Українська мова професійного спрямування. Варіант 9 1. Поняття культури мови і культури мовлення 3
2. Способи ускладнення простих речень 10
3. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення морфології 12
4. Короткий тлумачний словник професійних термінів 15
Список використаної літератури 28
... Використання різних видів диктантів на уроках української мови Вступ 2 1. Огляд літератури з проблематики 4 2. Загальні аспекти методики роботи учнів з текстом 7 3. Досвід вчителів-мовників у використанні диктантів. Приклади видів диктантів 13 4. План-конспект уроку «Роль дієслів у мовленні» з використанням диктанту 18 Висновки 22 Література 23 ... Естетичне виховання учнів в процесі вивчення української мови
1. Вступ 3
2. Основна частина 6
2.1. Естетичний вплив мови на людину 6
2.2. Технологія формування естетичної культури засобами мови 9
2.2.1. Врахування індивідуально-вікових особливостей дітей 9
2.2.2. Рівні розуміння дітьми естетичної функції мови 10
- на визначення естетичної ролі мовних засобів 12
- на виявлення і зіставлення спільного (відмінного) у значенні та структурі тематичних речень 14
- на виявлення умовності висловлювання 15
- на відтворення виражальних особливостей мистецтва слова 17
- на переробку змісту і структури невдалих речень, тексту 19
- на створення власних висловлювань 19
- на розширення мовних одиниць 20
Висновок 23
Література 25
... ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ. УКРАЇНСЬКА МОВА У ХХ СТОЛІТТІ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ДЕРЖАВОТВОРЧА ФУНКЦІЯ МОВИ 4
1.1. Мова як система. Суспільний характер мови 4
1.2. Функції мови у сучасному суспільстві. 5
1.3.Державотворча функція мови 6
РОЗДІЛ ІІ. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ 8
2.1. Проблема державних мов в історичному екскурсі 8
2.2. Розвиток української мови як державної: проблеми і перспективи 9
ВИСНОВОК 14
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15
... Шотландський варіант сучасної англійської мови Зміст
Вступ 3
Розділ І. Історико-географічний опис шотландського варіанту англійської мови 5
1.1 Короткі географічні дані 5
1.2 Історія розвитку шотландського варіанту англійської мови 7
Розділ ІІ. Особливості шотландської англійської мови 11
2.1 Граматична система шотландської англійської мови 11
2.2 Особливості фонетичної системи шотландської англійської мови 18
2.3 Лексика шотландської англійської мови 22
Розділ ІІІ. Сучасний стан шотландського варіанту англійської мови 25
Висновки 28
Список використаних джерел 30
... Походження та формування української мови П л а н
Вступ
1. Початок формування української мови
2. Давність мови
3. Зв’язок української та російської мови
4. Сучасні гіпотези про походження української мови
Висновки
Список використаної літератури... ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5
1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5
1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13
2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13
2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34... Зміст
Вступ 3
1. Державний статус мови 4
2. Закон про українську мову 6
3. Питання мови з Конституції України 7
4. Структура та функції мови 9
Висновки 13
Список використаної літератури 15... Зміст
Вступ 3
1. Державний статус мови 4
2. Закон про українську мову 6
3. Питання мови з Конституції України 7
4. Структура та функції мови 9
Висновки 13
Список використаної літератури 15... "А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін" Тема: "А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
Предмет: зарубіжна література
Вид: твір-роздум
... Поняття і структура добробуту населення Зміст
Вступ 3
1 Поняття і структура добробуту населення 4
2 Рівень добробуту населення 5
2.1 Реальний доход на душу населення 5
2.2 ВНП і рівень добробуту населення 7
2.3 Матеріальні блага та щастя 8
2.4 Щастя та розподіл доходів 9
Висновки 11
Список використаної літератури 12... Навчання читання англійською мовою в старших класах План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25 ... Особливості опанування іноземної мови в початковій школі Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13
1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16
Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.2. Вивчення англійської мови через гру 24
2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26
Висновки 32
Резюме 34
Список використаної літератури 35... ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ 1. Людиномірна сутність культури 1
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 3
3. Філософські визначення культури і цивілізації 7
4. Парадокси культури і цивілізації 10
Література 15... ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ 1. Людиномірна сутність культури 3
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 5
3. Філософські визначення культури і цивілізації 9
4. Парадокси культури і цивілізації 12
Література 17... ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ 1. Людиномірна сутність культури 1
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 3
3. Філософські визначення культури і цивілізації 7
4. Парадокси культури і цивілізації 10
Література 15... ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ 1. Людиномірна сутність культури 3
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 5
3. Філософські визначення культури і цивілізації 9
4. Парадокси культури і цивілізації 12
Література 17... Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин» Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин»
Предмет: зарубіжна література
Вид: твір-роздум
... Формування української національної мови План
Вступ 3
1. Формування української національної мови 3
2. Статус української мови як державної в світі. 8
3. Закони про мови в Україні. 9
Висновок 12
Література 13... Формування української національної мови План
Вступ 3
1. Формування української національної мови 3
2. Статус української мови як державної в світі. 8
3. Закони про мови в Україні. 9
Висновок 12
Література 13... Зміст
Вступ 2
1. Походження назви “Україна” 3
2. Походження української мови 6
3. Місце української мови серед слов’янських мов 7
4. Закон про мови в УРСР 7
5. Літературна мова - нормалізована і легітимізована загальноукраїнська мова 8
Висновки 9
Використана література 10... Структура уроку іноземної мови (англійської) Вступ. 2
1. Урок, як основна форма організації навчання. 3
1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3
1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6
1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6
1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7
1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8
1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8
1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9
1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10
2. Типи та структура уроків англійської мови. 12
2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12
2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15
2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18
3. Практична частина. 24
Висновок. 31
Література. 32
... Cгенерировано за 0.301271 секунд |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |