![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() чи може зберегти сучасна людина свою індивідуальність при життєвому виборі шепталоВы можете заказать реферат на тему чи може зберегти сучасна людина свою індивідуальність при життєвому виборі шептало или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «чи може зберегти сучасна людина свою індивідуальність при життєвому виборі шептало»: Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними. Зміст
20. Методи контролю у навчанні 3
11. Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними. Психологічна структура особистості. 6
Завдання 1. 7
Список літератури 9
Використана література 11... Чого сучасна людина може навчитися у Фауста Чого сучасна людина може навчитися у Фауста... 1. Співвідношення понять “людина”, “особистість”, індивідуальність” 3
2. Особистість та її властивості 6
3. Основні закономірності педагогіки 9
Література 13
... Співвідношення понять індивід, особистість, індивідуальність 1. Визначення понять індивід, особистість, індивідуальність 3
2. Компоненти структури особистості та її складові 4
3. Психологічна структура особистості 6
4. Особистість та індивідуальність 7
Висновок 12
Список використанної літератури 13
... Вступ 3
1. Витоки філософського пізнання проблеми людини і особистості 3
2. Співвідношення понять "людина", "особистість", "індивід", "індивідуальність" 5
Список використаної літератури 13
... Риса, що визначає людську індивідуальність План
Вступ………………………………………………………………………..2
1. Темперамент визначає індивідуальність особистості…………3
2. Риси людини………………………………………………………...5
Висновки……………………………………………………………………9
Використана література………………………………………………….9... Передконтрактна фаза в життєвому циклі контракту
Вступ
1. Передконтрактна фаза в життєвому циклі контракту
1.1.Життевий цикл зовнішньо економічної угоди та його фази
1.2.Структура процедур передконтрактної фази
2. Організація вибору ринків
2.1. Аналіз зовнішніх ринків
2.2. Фактори, які впливають на вибір ринку
3. Методика вибору та оцінки партнеру, форми встановлення з ним зв’язків
Висновок
Література
... Людина як як суб єкт цивілізації Вступ...................................................................................................................3 Розділ 1. Поняття людини як суб єкта цивілізації..........................................5 Розділ 2. Сучасна людина як основа нової цивілізаційної ери......................8 Розділ 3. Психосоматичний підхід до проблем адаптації людини в цивілізації.........................................................................19 Висновки............................................................................................................28 Список використаної літератури......................................................................31 ... СУЧАСНА ЕКОЛОГІЯ - НАУКА НОВОГО ПОКОЛІННЯ СУЧАСНА ЕКОЛОГІЯ - НАУКА НОВОГО ПОКОЛІННЯ
ЛЮДИНА ЯК КОМПОНЕНТ ЕКОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ
ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ І ЙОГО ОЦІНКУ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ... 1. Співвідношення понять: «людина», «особистість», «індивід», «індивідуальність».
2. Теорії особистості:
а) біогенетичний напрямок в вивченні особистості;
б) соціогенетичиий напрямок;
в) персонологічний напрямок.
3. Проблеми синтезу психологічної структури особистості
Висновок... 1. Співвідношення понять: «людина», «особистість», «індивід», «індивідуальність».
2. Теорії особистості:
а) біогенетичний напрямок в вивченні особистості;
б) соціогенетичиий напрямок;
в) персонологічний напрямок.
3. Проблеми синтезу психологічної структури особистості
Висновок... Перспективи сучасної філософії План
Вступ. 3
1. Людина та сучасна філософія. 6
2. Соціальна перспектива. 13
Висновок. 16
Література. 17
... Інформаційні системи в туристичній галузі Файл 1 - 8 стор.:
1. Сучасна система резервування та бронювання туристичних послуг Українська туристична інформаційна система (UTIS)
2. Використані ресурси
Файл 2 - 4 стор.:
Варіант № 10
1. Створити індивідуальну поштову скриньку на Yandex.ru або іншому поштовому сервері, вказати в логині: прізвище, курс, наприклад (Petrova-5),
2. Створити в текстовому процесорі MS Word документ, у якому дати відповіді на наступні питання:
- Локальні мережі, призначення та використання
- Сучасна система резервування та бронювання туристичних послуг АМАДЕУС( Amadeus Global Travel Distribution)
зберегти даний документ за адресою: D: zaoch IST.doc. Першу сторінку оформити як титульну.
3. Використовуючи будь-яку пошукову систему знайти інформацію туристського напрямку по - Естонії (1-2 стр) Скопіювати знайдену інформацію в текстовий процесор MS Word, відформувати документ, скопіювати малюнок по даній країні та зберегти у файл D:zaoch ISTl.doc.
4. Відправити повідомлення за адресою nata_novosad@ukr.net або i_zimina@rambler.ru , приєднати до повідомлення файли IST.doc та ISTl.doc.
Текст повідомлення : Контрольна робота з предмету «Інформаційні системи в туристичній галузі» студента 5 курсу, прізвище, ім'я, по батькові.
... Підходи при виборі рекламних засобів План
Вступ
1. Підходи при виборі рекламних засобів
2. Розробка рекламного бюджету
3. Принципові основи рекламної кампанії
Висновки
Використана література...
1. Структура та функції філософських знань 3
2. Місце філософії в духовному житті середньовіччя та її завдання в цей історичний період 4
3. Вихідні ідеї філософії І.Канта. Етапи його філософської діяльності 6
4. Філософські ідеї та джерела часів Київської Русі 7
5. Співвідношення понять "людина-індивід-особа-особистість-індивідуальність" 9
Список використаних джерел 11... Варіант 2
3. Для нового виробничого середовища характерні: більша гнучкість, підвищена готовність задовольняти споживчі вимоги, менші партії, безперервне поліпшення й підвищення уваги до якості. У таких умовах звичайні підконтрольні показники контролінгу, у кращому разі, є нерелевантними в гіршому - приводять до омани.
Потрібно:
♦ Пояснити сутність наведеного вище твердження. Показати на конкретних прикладах Ваше відношення (тобто Ви прихильник
або противник цього?).
Пояснити, якими способами контролери-аналітики можуть адаптувати надані підприємствам послуги до нових умов
Варіант 3
Відсутність зміни прибутку в неприбуткових підприємствах породжує проблеми виміру їхньої ефективності й продуктивності.
- Пояснити, чому відсутність показника прибутку може бути причиною зазначених вище проблем?
- Обґрунтувати, у якому ступені ця проблема характерна для видів діяльності структури бізнесу, тобто підприємств, що намагаються дістати прибуток. Підтвердити відповідь прикладами.
Варіант 4
3. У системі контролінгу приділяється велика увага прийомам, що допомагають приймати рішення й здійснювати керування витратами. Через свою сфокусованість, головним чином, на внутрішніх аспектах функції контролінгу зазнають критики за те, що цей підхід не забезпечує інформацією, необхідною для аналізу того, як підприємство рухається вбік досягнення поставлених цілей.
Потрібно:
♦ Пояснити, як стратегічний контролінг може надати інформацію, що відповідає потребам менеджерів вищих рівнів керування з погляду досягнення корпоративних цілей.
Варіант 1
3. Підвищення якості продукції стало стратегією багатьох підприємств, що прагнуть одержати конкурентну перевагу. Деякі менеджери таких підприємств вважають, що для того щоб зберегти або усилити свою конкурентну перевагу, їм необхідно підвищити якість виготовленої продукції.
Необхідно:
♦ Висловити свою думку про те, як контролер-аналітик може допомогти підприємству визначити конкурентну перевагу за рахунок зміни збільшення доданої вартості, отриманої в результаті підвищення якості продукції.
... 1. У чому полягає прогнозування кризового стану підприємства. 2
2. Охарактеризуйте стратегічне планування як основу функціонування стратегічного контролінгу. 11
3. Підвищення якості продукції стало стратегією багатьох підприємств, що прагнуть одержати конкурентну перевагу. Деякі менеджери таких підприємств вважають, що для того щоб зберегти або усилити свою конкурентну перевагу, їм необхідно підвищити якість виготовленої продукції. 14
Література 22
... 1. Бізнес і діло 3
2. Чи ви та людина, яка може розпочати бізнес 5
3. Умови управлінської праці. Секрети успішного керівництва. Роль самооцінки в діловому спілкуванні 8
Список використаної літератури 14
... Вступ 3
1. НЕБЕЗПЕКА АЛКОГОЛЮ 4
2. ПАЛІННЯ 8
3. НАРКОМАНІЯ – "ПОВІЛЬНА СМЕРТЬ" 12
Висновки 15
Література 16
Вступ
Будь-яка людина має безліч різноманітних звичок. Одні з них вважаються позитивними, бажаними, інші, навпаки – негативними, шкідливими. Звички стосуються поведінки людини в різних сферах і рівнях діяльності: праці, відпочинку, повсякденному житті. Але, коли говорять про шкідливі звички, мають на увазі ті, що впливають на здоров'я людини. Таких звичок, як правило, виокремлюється тільки три: паління, пияцтво і наркоманія. Звички з'являються в ході звикання людини до певних дій, вчинків, та поступово стають фізіологічною потребою організму. В цій роботі мова піде про руйнівну дію шкідливих звичок – паління, пияцтва, наркоманії – на організм людини, як в ході звикання, так і після його набуття.
Висновки
Вживання алкоголю, тютюну, наркотиків, відбуваючись спочатку як акти одиночної дії, поступово переростають у звички. А вони, в свою чергу, викликають фізіологічну потребу організму в цих речовинах, без яких вже людина не може обійтися. Найбільш шкідливим та руйнівним для людини є вплив наркотичних засобів, позбавитися від залежності яких, практично людина не в змозі.
Шкідливі звички надають значних втрат як самій людині, так і суспільству в цілому. На боротьбу і профілактику з ними держава витрачає значні засоби та кошти. Вищеперелічені шкідливі звички стали об’єктом значної уваги з боку суспільства та держави в багатьох країнах світу.
... Завдання 1. Поясніть, у яких стилях мови автор може виявити індивідуальність? 3
Завдання 2. Складіть вправу на закріплення знань однокурсників з теми «Засоби милозвучності української мови». 5
Завдання 3. Напишіть невеликий роздум-есе на тему: «В чому трагедія Еллочки-Людоїдки або скільки слів достатньо знати для повного щастя?». 5
Завдання 4. Придумайте вислів за даним початком: «Крила виростають…» 7
Завдання 5. Запишіть по одному прикладу кожного з морфологічних і неморфологічних способів словотвору. 7
Список використаної літератури 9
... Людина як елемент життєдіяльності середовища 1. Людина як біологічний та соціальний суб’єкт 3
2. Діяльність людини 4
Література 7
... Сучасна модель світового господарства Вступ
Розділ 1. Сучасна інтернаціоналізація світової економіки
Розділ 2. Глобальний характер сучасних економічних процесів
Розділ 3. Сучасні тенденції в розвитку міжнародного поділу праці
Розділ 4. Сучасна євроїнтеграційна політика
Висновки
Список використаної літератури... Поняття особистості в різних науках та психології
Вступ 2
Розділ І. Зміст поняття «особистість» з точки зору різних наук. 4
1.1. Множина різноманітних понять особистості: причини і наслідки. 4
1.2. «Особистість» у філософії соціології та інших науках. 8
1.3. Поняття «людина» «особистість» «індивід» «індивідуальність» та співвідношення між ними. 12
Розділ ІІ. Феномен «особистості» у психології. 15
2.1. Поняття «особистості» у психології типологічні моделі. 15
2.2. Джерела розвитку і структура особистості. 18
2.3. Психічна діяльність особистості. 22
4. Індивідуально - типологічні особливості особистості. 25
Висновки 27
Список використаної літератури 29
... Розвиток комунікативних умінь учнів через вміння аргументувати і відстоювати свою думку та здатність до діалогу
За допомогою іноземної мови людина прилучається до світової культурної спадщини, до сучасних процесів духовного розвитку іншої нації.
Актуальним сьогодні є питання оволодіння найменшими громадянами України літературними нормами не лише державної української мови, але й найпоширеніших мов світу, до яких зокрема відноситься англійська. Успішне розв'язання цієї проблеми багато в чому залежить від мовленнєвої куль¬тури вчителів іноземних мов шкільних закладів.
... Світогляд як найвища форма самоусвідомлення Вступ 3
1. СТРУКТУРА СВІТОГЛЯДУ ТА ПРИНЦИПИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ 4
2. ЧОМУ СВІТОГЛЯД Є ВИЩОЮ ФОРМОЮ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ, А НЕ ПРОСТО СУМОЮ ЗНАНЬ? 6
3. ТИПИ СВІТОГЛЯДУ: ЇХ СПОРІДНЕНІСТЬ ТА ВІДМІННІСТЬ 9
4. ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНОЇ СВІТОГЛЯДНОЇ ПАРАДИГМИ 15
Висновки 19
Література 20
Вступ
Людина є єдиною істотою на Землі, яка здатна до пізнання буття та власної самосвідомості. Результатом цієї здатності стає знання про світ і про себе, яке виступає в емпіричній або теоретичній формі. Знання в свою чергу можуть матеріалізуватися, опредметнюватися, але для цього вони мають стати ідеєю. Ідея – це думка, що містить мету діяльності і виражає певне майбутнє. Вона відбиває цілі та прагнення суб'єкта, які становлять певну світоглядну систему.
Світогляд – одна з форм свідомості людини, невід'ємний атрибут життєдіяльності людей. Способом його існування виступає філософія, а також суттєві "виміри" людини, включаючи її потенціальні можливості та призначення. Відповідно до цього філософія має світоглядну функцію, яка полягає в тому, що вона, збагачуючи людей знаннями і про світ і про людину, про його місце у світі і можливостях його пізнання і перетворення, впливає на формування життєвих принципів, на усвідомлення соціальними суб'єктами цілей і сенсу життя.
Метою даної роботи є аналіз феномена світогляду, його структури, історичних форм і особливо філософії, її власної природи і значення в особистому та суспільному житті людини.
Висновки
Світогляд складається під впливом соціальних умов, виховання й освіти. Його формування починається з дитинства. Воно визначає життєву позицію людини. Сукупність індивідуальних світоглядів складає світогляд соціальної групи, а інтегруюче утворення численних і багатоманітних суспільних одиниць, в свою чергу, впливає на формування світогляду людства в цілому.
Людина – головний суб’єкт і носій світогляду. Світогляд – це форма суспільної самосвідомості індивіда, вузловими категоріями якої виступають поняття "світ" і "людина". Через ці поняття суб'єкт світогляду усвідомлює своє призначення у світі і формує життєві установки.
Можна говорити про світогляд в різних сферах індивідуальної і колективної свідомості, в тому числі – про філософський, науковий, релігійний та інші світогляди. Філософський світогляд найбільш широко охоплює всі сторони буття людини, максимально окреслюючи межі людського пізнання світу.
Світогляд не може бути єдиним для всіх. Охарактеризувати світогляд певного історичного етапу розвитку людства дуже важко, особливо в умовах різнополярних точок зору. Інтегруючим утворенням в цьому випадку виступає поняття "парадигма", яке створює певну систему ідей, концепцій з урахуванням їх багатоманітних зв’язків.
Сучасна парадигма ґрунтується на виявленні, пізнанні загальних закономірностей і принципів, що знаходяться в основі самоорганізації в системах різної природи. При цьому всі ці системи, якої складності вони ні були б, розглядаються як нелінійні, нестійкі, неврівноважені. Вважається, що взагалі не може бути рівноважних і стійких систем через те, що Всесвіт постійно підданий всякого роду катаклізмам і потрясінням. Це означає, що світ безперервно змінюється, викликаючи зміни в своїх елементах і складових, в тому числі – і в людині.
... Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ Вступ 3
1. Моделі систем «людина—машина» та місце в них людини 4
2. Розподіл функцій і взаємодія людини і машини 9
3. Структура діяльності в моделі системи „людина-машина” 12
4. Ергономічна оцінка експлуатованих систем “людина-машина” 14
Висновок 16
Список використаної літератури 17
... ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ «ЛЮДИНА – ЛЮДИНА» 4
2. МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ В ГРУПІ 8
3. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ 12
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 18
... Психологія природи спілкування Вступ 3
1. Дослідження природи та сутності спілкування в психології. 4
2. Функції та форми спілкування. 7
3. Види спілкування. 11
4. Ефективність спілкування 14
Висновки 17
Література 18
Висновки
Спілкування – процес обміну між людьми певними результатами їх психічної і духовної діяльності. Людина – істота соціальна, і необхідність в спілкуванні закладена в неї природою. Спілкування обумовлюється соціальними і духовними потребами людей, являється одним із основних видів діяльності.
Кожна людина має свої, властиві тільки для неї, якості, які обумовлюють ефективність спілкування з іншими індивідами. Для ділового спілкування особливо важлива наявність таких якостей, тому що від них залежить успіх професійної діяльності.
Природа людини, її індивідуальність та стиль спілкування формуються під впливом обставин життя. Спілкування тісно пов’язане з діяльністю. Будь-яка форма спілкування виступає як форма спільної діяльності. У спілкування відбувається збагачення діяльності, розвиваються і утворюються нові зв’язки та стосунки між людьми.
Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості.
Вступ
Серед чинників, що формують особистість, у психології вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування і пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми і методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи й ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Звісно, досвід спілкування набувається людиною і в процесі праці, й у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів.
Останніми десятиліттями інтерес до проблем спілкування надзвичайно посилився. Це пов'язано насамперед з розвитком соціальної психології й підсиленням її впливу на всю систему психологічних наук. Проте проблема спілкування має ширше значення. До неї звертаються такі галузі психологічних знань, як психологія праці, інженерна, медична, педагогічна, юридична психологія тощо, здобутки яких, у свою чергу, збагачують загальну теорію формування психіки людини і розвитку її як особистості.
... Людство на різних стадіях розвитку економіки. Вступ
1. Людство на ранніх стадіях розвитку економіки
2. Людство, як основний чинник інтенсифікації розвитку економіки (в історичному контексті)
3. Сучасна економіка і людина
Висновки... Людство на різних стадіях розвитку економіки. Вступ
1. Людство на ранніх стадіях розвитку економіки
2. Людство, як основний чинник інтенсифікації розвитку економіки (в історичному контексті)
3. Сучасна економіка і людина
Висновки... Cгенерировано за 0.338450 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |