![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Можливості й перспективи застосування досягнень біології в забезпеченні існування людстваВы можете заказать реферат на тему Можливості й перспективи застосування досягнень біології в забезпеченні існування людства или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Можливості й перспективи застосування досягнень біології в забезпеченні існування людства»: Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології ЗМІСТ
Вступ 3
1. Ігрові форми навчання на уроці 5
1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5
1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7
2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11
2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11
2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16
2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21
Висновки 34
Список використаної літератури 36... Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4
1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4
Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9
2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9
2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9
3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13
3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22
3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29
Висновок 41
Список використаної літератури 43
Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини.
Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі.
Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини.
Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження:
1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми.
2. Вивчити методи педагогічного досвіду.
3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.
... Удосконалення методів проведення уроків-семінарів Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5
1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6
Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10
2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10
2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12
Розділ 3. Педагогічний експеримент 14
3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14
3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19
3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26
3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34
Висновок 40
Список використаної літератури 41-44
Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів.
Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів.
Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів.
Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань:
1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми.
2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою.
3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах.
4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів.
5. Зробити відповідні висновки
Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу... Обґрунтування досягнень школи людських стосунків придатних для застосування вітчизняними менеджерами Вступ 2
Розділ І. Використання у сучасному менеджменті доробку школи людських стосунків 4
1.1. Удосконалення менеджменту людських ресурсів та управлінських рішень 4
1.2. Сутність школи людських стосунків 13
1.3. Досягнення та поправки школи людських стосунків придатних
для застосування вітчизняним менеджером 16
Розділ ІІ. Основні риси менеджменту з урахуванням школи людських стосунків компанії ТОВ «Ніжинтехніка» 19
2.1. Загальний аналіз підприємства ТОВ «Ніжинтехніка» 19
2.2. Організаційна структура підприємства ТОВ «Ніжинтехніка» та особливості його менеджменту 22
2.3. Перспективи розвитку людських ресурсів організації 26
Висновки 30
Список літератури 32
... Cтатус та юридичне регулювання діяльності Інтернет-ЗМІ Вступ 2 1. Cтатус Інтернет-ЗМІ 4 2. Проблема поширення національного законодавства на сайти, розміщені на серверах за межами країни 7 3. Проблема можливості відповідальності «третіх осіб» (провайдерів) за сприяння у поширенні незаконної інформації 8 4. Проблема існування «вільних зон» для розміщення сайтів незаконного змісту 9 Висновки. Застосування специфічних технічних засобів контролю за Інтернетом 10 Література 12 ... 1. Розвиток біології як науки 3
2. Кліткова система 9
Список літератури 16
... Використання ігор у навчальній діяльності ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8
1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8
1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12
1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18
2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18
2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34-40
Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології.
Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі.
Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей.
Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.
... Науково-технічний прогрес на підприємствах в Україні ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ІСНУВАННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ 5 1.1. Суть, роль та особливості науково-технічного прогресу в сучасних умовах 5 1.2. Напрямки розвитку НТП 8 1.3. Економічна і соціальна ефективність, прогнозування і планування НТП на підприємствах 12 2. АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСЯГНЕНЬ НАУКВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 18 2.1. Сучасний стан інноваційної діяльності та впровадження досягнень науково-технічного прогресу в Україні 18 2.2. Науково-технічний прогрес на підприємстві ЗАТ “Бліц-Інформ” 20 3. ШЛЯХИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 26 3.1. Підвищення ролі держави в розвитку науково-технічного прогресу 26 3.2. Перспективні напрямки розвитку науково-технічного прогресу в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ... 1. ПОНЯТТЯ „ПРИРОДА” І „ТЕХНІКА” У ДАВНІХ ГРЕКІВ 3
2. РОЛЬ ТЕХНІКИ В РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА. ЗНАРЯДДЯ ПРАЦІ ЯК ОПРЕДМЕТНЕННІ ЛЮДСЬКІ ЗДІБНОСТІ 11
3. ПРОБЛЕМИ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУМІСНИХ СИЛ ЛЮДИНИ 16
4. СУЧАСНІ ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕХНІКИ 21
Висновки 26
Література 27
Висновки
Таким чином, ми бачимо, що розвиток людської цивілізації відбувається у напрямку поглибленого вивчення людиною явищ природи, використання цих знань для створення більш досконалих технік і технологій. Не завжди винаходи та новітні технології стають корисними для людей. Навпаки, більшість новітніх технологій загрожують нормальному розвитку людства, наносять значної шкоди його фізичному і психічному здоров’ю.
Технології атомної енергетики, комп’ютерна та інформаційна технологія крім переваг, які відносяться до корисності використання їх людиною для полегшення своєї праці і комфортного існування, мають в потенціалі і шкідливі і небезпечні наслідки для людства в цілому. В біотехнологіях, яким зараз спробують надати „зелене світло” можуть бути закладені такі загрози, які сучасні дослідники ще не в змозі оцінити належним чином.
Рівновага системи „природа – людина – техніка”, яка існувала в античні часи, зараз порушена і має тенденції до переваги техніки як над людиною, так і над природою (маючи на увазі оточуюче людей середовище на планеті Земля). На протязі останніх 40-50 років вже мали місце ряд техногенних катастроф, кількість і потенціал яких збільшується з кожним новим винаходом науковців. В світі зростаючої небезпеки існування людей від наслідків техногенного характеру дуже сумнівним виглядає науково-технічний процес як явище прогресу людства.
... Проблеми застосування експериментального методу у психології та можливості їх розв’язання Проблеми застосування експериментального методу у психології та можливості їх розв'язання 2 Список використаної літератури 12 ... 1. Вступ 1
2. Загальні питання 3
3. Зміст політичних проблем людства 4
4. Висновки 10... Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології ЗМІСТ
Вступ 3
Підручник - навчальна книжка 4
Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології 5
Проблеми підручника "Загальна біологія. 10-11 класи" 11
Висновки 14
Література 15... Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології ЗМІСТ
Вступ 3
Підручник - навчальна книжка 4
Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології 5
Проблеми підручника "Загальна біологія. 10-11 класи" 11
Висновки 14
Література 15... Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів План
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4
Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6
Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17
3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17
3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26
3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30
Висновок 35
Список літератури 36... Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів План
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4
Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6
Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17
3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17
3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26
3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30
Висновок 35
Список літератури 36... Застосування програмного курсу „Fin Expert” у процесі автоматизованої роботи менеджера Вступ 2
1.Основні принципи побудови комп’ютерних систем для роботи менеджера 3
2.Характеристика, призначення і можливості Fin Expert 7
3.Технічні вимоги до роботи програми Fin Expert та експлуатаційні можливості 11
Висновки 14
Список літератури 16
... Особливості учіння дітей (до 12 р.) на уроках по біології Вступ 3
1. Особливості викладання біології 5
1.1. Розвиток пізнавальних інтересів учнів середніх класів ЗОШ до предмету біології 5
1.2. Формування знань, умінь, навичок узагальнювати навчальний матеріал на уроках біології 9
1.3. Основні закономірності і принципи навчання, як складової учіння. Основні вимоги проведення уроків. 12
2.Сучасні методи навчання які використовуються для покращення процесу вивчення біології. 18
2.1.Комплексні технології на уроках біології. 18
2.2. Використання ТЗН (дидактична техніка, аудіовізуальні засоби, комп’ютер) на уроках біології, як необхідного чинника засвоєння знань. 19
3. Експериментальне дослідження. 23
3.1.Процедура експериментального дослідження. 23
3.2. Аналіз отриманих результатів. 26
3.3. Програма методичних рекомендацій ефективного учіння дітей. 27
Висновок 30
Список літератури 32
Додатки 35-39
Мета дослідження: визначити і науково обґрунтувати основні особливості і умови учіння учнів середніх класів ЗОШ на уроках біології.
Сутність гіпотези дослідження полягає в тому, що ефективність процесу учіння залежить від
А) особливостей викладання предмету біології;
Б) гностичної діяльності учнів середніх класів ЗОШ, що спрямована на пізнання, збір та переробку отриманої інформації.
Задачі дослідження:
1. Визначити особливості викладання предмету на уроках біології.
2. Розкрити сутність сучасних методів навчання, які використовуються для покращення процесу навчання дітей середніх класів ЗОШ.
3. Розробити та експериментально перевірити ефективність методичних рекомендацій учителям щодо забезпечення ефективного навчання учнів середніх класів ЗОШ
Для оцінки перевірки достовірності результатів експериментального дослідження ми використали метод математичної статистики, що ґрунтується на нормальному розподілі випадкових величин. За розподілом оцінок виконання кожного завдання теоретично за теорією Гаусса розраховано довірчий інтервал справжнього значення середньої оцінки. Фактична середня оцінка, отримана в результаті експериментальних досліджень, знаходиться в інтервалі, передбаченому теорією і її значення вище в учнів експериментальних класів, чим в учнів контрольних класів.... Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5
1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7
Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8
2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8
2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10
Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15
3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15
3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21
3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30
3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35
Висновок 45
Список використаної літератури 46
Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології.
Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології.
Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів.
Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження:
1. Опрацювати аналіз методичної літератури.
2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології.
3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів.
4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології.
5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми.
Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.
... Місце, роль та функції малого підприємництва в економічній системі ЗМІСТ
Вступ 3
1. Місце, роль та функції малого підприємництва в економічній системі, переваги та недоліки. 6
2. Закордонний досвід формування, розвитку, та державної підтримки малого підприємництва, та можливості його застосування в Україні 13
2.1 Малий бізнес в Китаї, становлення та розвиток. 13
2.2 Угорський досвід існування малого бізнесу. 18
3 . Проблемні моменти розвитку малого підприємництва в Україні та шляхи їх розв’язання. 24
Висновок 32
Література 34... Місце, роль та функції малого підприємництва в економічній системі ЗМІСТ
Вступ 3
1. Місце, роль та функції малого підприємництва в економічній системі, переваги та недоліки. 6
2. Закордонний досвід формування, розвитку, та державної підтримки малого підприємництва, та можливості його застосування в Україні 13
2.1 Малий бізнес в Китаї, становлення та розвиток. 13
2.2 Угорський досвід існування малого бізнесу. 18
3 . Проблемні моменти розвитку малого підприємництва в Україні та шляхи їх розв’язання. 24
Висновок 32
Література 34... Сутнісна характеристика технічного прогресу та ефективності виробництва Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Сутнісна характеристика технічного прогресу та ефективності виробництва 5
1.1. Суть, роль та особливості технічного прогресу та ефективності виробництва 5
1.2. Типи та фактори технічного прогресу та ефективності виробництва 9
Розділ 2. Аналіз досягнень технічного прогресу та ефективності виробництва на України 15
2.1. Аналіз досягнень технічного прогресу на України 15
2.2. Аналіз ефективності виробництва 23
Розділ 3. Шляхи та напрями розвитку технічного прогресу та ефективності виробництва 33
3.1. Перспективи розвитку технічного прогресу 33
3.2. Шляхи підвищення ефективності виробництва 36
Висновки 39
Список використаної літератури 41... Філософія – к.р. 1. Проблемне існування в філософії Берклі 2. Природне та суспільне в людині 1. ПРОБЛЕМНЕ ІСНУВАННЯ В ФІЛОСОФІЇ БЕРКЛІ. 3
1.1. Постановка проблеми існування 3
1.2. Реальність існування за Берклі 5
Висновки 7
2. ПРИРОДНЕ ТА СУСПІЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 8
2.1. Подвійна сутність людського індивіда 8
2.2. Особливості співвідношення біологічного і соціального в людині 10
Висновки 13
Література 14
... Глобальні проблеми розвитку людства Назва роботи Глобальні проблеми розвитку людства
Розділ Соціологія
Вид роботи Матеріал
Кількість сторінок 17
Ціна 0
Зміст Причини виникнення глобальних проблем
Політика і глобальні проблеми сучасності
Шляхи вирішення глобальних проблем людства
Література
... ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОТОСИНТЕТИЧНОГО КРУГООБІГУ 1. Роль фотосинтезу в кругообігу речовин в природі та для життєдіяльності людства…………………………………...3
2. Цикл вуглецю, кисню та кругообіг життя як основа
розвитку та існування біосфери ...............……………….…...6
3. Вплив антропогенного фактора стан і еволюцію біосфери...............…………………………........................…..9
4. Шляхи вирішення проблем, що пов’язаних з
порушенням фотосинтетичного кругообігу…………………11
Список використаних джерел………………………………..14
... Вступ 3
1. Поняття та сутність злочинів проти людства і геноциду 4
1.1 Поняття злочинів проти людства та міжнародних злочинів 4
1.2 Поняття та сутність геноциду 5
2. Аналіз міжнародних нормативно-правових актів, спрямованих на запобігання геноциду 8
2.1 Основні положення Конвенції про запобігання злочину геноциду та покарання за нього 8
2.2 Основні положення Конвенції про незастосування строку давності до воєнних злочинів і злочинів проти людства 10
2.3 Основні положення Резолюції Генеральної Асамблеї ООН „Принципи міжнародного співробітництва в відносинах щодо виявлення, арешту, видачі і покарання осіб винних у військових злочинах і злочинах проти людства 13
2.4 Принципи ефективного попередження і розслідування незаконних, довільних і сумарних страт 15
3. Відповідальність за геноцид та інші злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку відповідно до Кримінального кодексу України 20
3.1. Види злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку 20
3.2 Відповідальність за окремі злочини проти людства 22
Висновки 25
Література 27... Вступ 3
1. Поняття та сутність злочинів проти людства і геноциду 4
1.1 Поняття злочинів проти людства та міжнародних злочинів 4
1.2 Поняття та сутність геноциду 5
2. Аналіз міжнародних нормативно-правових актів, спрямованих на запобігання геноциду 8
2.1 Основні положення Конвенції про запобігання злочину геноциду та покарання за нього 8
2.2 Основні положення Конвенції про незастосування строку давності до воєнних злочинів і злочинів проти людства 10
2.3 Основні положення Резолюції Генеральної Асамблеї ООН „Принципи міжнародного співробітництва в відносинах щодо виявлення, арешту, видачі і покарання осіб винних у військових злочинах і злочинах проти людства 13
2.4 Принципи ефективного попередження і розслідування незаконних, довільних і сумарних страт 15
3. Відповідальність за геноцид та інші злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку відповідно до Кримінального кодексу України 20
3.1. Види злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку 20
3.2 Відповідальність за окремі злочини проти людства 22
Висновки 25
Література 27
... Хвороби цивілізації, визначення та загальна характеристика 1. Хвороби людства та причини виникнення. 3
2. Епідемічні хвороби людства 9
Література 13
... Завдання. Який вид висновку повинен обрати аудитор за умови існування причин, що не дають можливості сформулювати думку щодо стану обліку та звітності підприємства в цілому? Обґрунтувати свою думку. Скласти такий вид висновку.
... МОЖЛИВОСТІ І ОБМЕЖЕННЯ В ПСИХІЧНОМУ ЖИТТІ ВСТУП
1. Можливості у психічному житті.
2. Можливості і вік.
3. Теорія Бернса.
4. Зв’язок можливостей і обмежень з соціальним середовищем.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
... Види доказів у пенсійному забезпеченні. ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ І. Загальні положення доказів та доказування в пенсійному забезпеченні
1.1. Поняття докази та доказування. 5
1.2. Етапи та предмет доказування 8
Розділ ІІ. Види доказів у пенсійному забезпеченні.
2.1. Письмові докази у пенсійному забезпеченні. 12
2.2. Показання свідків у пенсійному забезпеченні 22
2.3. Інші види доказів у пенсійному забезпеченні 31
Розділ ІІІ. Докази та доказування при встановлені юридичних фактів в адміністративному та судовому порядку
3.1. Докази, які застосовуються при адміністративному порядку встановлення фактів, що мають юридичне значення для пенсійних правовідносин 34
3.2. Докази, які застосовуються при судовому порядку встановлення фактів, що мають юридичне значення для пенсійних правовідносин 43
ВИСНОВКИ 52
Література 54... Cгенерировано за 0.301579 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |