![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Художня праця дошкільниківВы можете заказать реферат на тему Художня праця дошкільників или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Художня праця дошкільників»: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ" ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ" 5
1.1 Художня біографія: сутність поняття, зародження в українській літературі 5
1.2 Біографічний метод в літературі 8
РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ У ТВОРЧОСТІ В. ПЕТРОВА (ДОМОНТОВИЧА) 13
2.1 Біографічне та автобіографічне у творічості В.Петрова 13
2.2 Художня біографія у творі "Романи Куліша" В. Петрова 19
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28... Зміст
Вступ 3
Розділ 1.Соціально-психологічні досілдження 5
дитячих уявлень про роль матері 5
1.1 Образ как феномен психического отражения 5
1.2 Рівні психологічного відображення матері у дитини 7
1.3 Роль художньої літератури в розвитку дошкільників 10
Розділ 2. Емперичне дослідження 13
3.1 Матеріали та методи дослідження 13
3.2 Результати дослідження та їх аналіз 18
Висновки 26
Список використаних джерел 29
Додаток А 32
Додаток Б 33
... МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЛАН
Вступ 3
Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5
1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5
1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8
1.3 Форми агресивної поведінки 11
Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15
2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15
2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17
2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22
Висновок 25
Список використаної літератури 26... МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЛАН
Вступ 3
Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5
1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5
1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8
1.3 Форми агресивної поведінки 11
Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15
2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15
2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17
2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22
Висновок 25
Список використаної літератури 26... Праця та її роль у розвитку суспільства Вступ 3 1. Праця - основа розвитку суспільства 4 2. Праця і суспільні відносини 8 3. Співвідношення праці і суспільного виробництва 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13 ... Культурно – історичні реалії ХІХ ст.. та художня концепція романтизму Вступ 3
1. Культурно – історичні реалії ХІХ століття 4
2. Художня концепція Романтизму в образотворчому мистецтві 6
3. Художня концепція Романтизму в архітектурі 11
Висновки 16
Список літератури 17
... Формування рідного мовлення у молодших дошкільників ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 6
1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 6
1.2 Характеристика мовного розвитку молодших дошкільників 9
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 15
2.1 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших дошкільників 15
2. 2 Результати дослідження та висновки 19
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26... РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА Зміст
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4
2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16
3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33... План
Художня культура ХІХ ст. 3
Вступ 3
1. Романтизм, критичний реалізм та натуралізм в літературі та мистецтві 3
2. Модернізм кінця ХІХ - поч. ХХ ст. Появи нових літературно-мистецьких шкіл, напрямків і течій 11
Список використаної літератури 17... Художня культура епохи „Відродження” та її найзначніші представники Вступ 2
1. Зародження епохи Відродження. 4
2. Художня література. 7
3. Творчість Петрарки. 10
Висновки 14
Список використаної літератури 15
... Елементи художньої літератури на уроках історії. Зміст.
Вступ 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Художня література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 9
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 19
1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22
2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24
2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24
2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26
2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27
2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28
Висновок 32
Література. 34... Елементи художньої літератури на уроках історії. Зміст.
Вступ 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Художня література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 9
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 19
1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22
2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24
2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24
2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26
2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27
2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28
Висновок 32
Література. 34... Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників Вступ 3
1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей дошкільників 7
1.1. Поняття та сутність творчих здібностей 7
1.2. Вікові особливості та основні етапи формування творчих здібностей дітей дошкільного віку 11
1.3. Дослідження основних психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 18
2. Обґрунтування моделі експериментального дослідження 40
2.1. Психологічні основи розвитку творчих здібностей дошкільників 40
2.2. Психолого-педагогічне проектування системи психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 52
2.3. Розробка методики дослідження розвитку творчих здібностей дошкільників та застосування окремих психологічних засобів 66
3. Аналіз результатів впливу психологічних засобів на розвиток творчих здібностей дошкільників 74
3.1. Узагальнення результатів експерименту 74
3.2. Рекомендації стосовно застосування психолого-педагогічної технології розвитку творчих здібностей дошкільників 78
Висновки 91
Література 100
Додатки 111
Додаток А. Розвиток творчих здібностей дітей 112
Додаток Б. Пізнавальний портрет дитини 113
Додаток В. Психолого-педагогічні методи та засоби розвитку творчої діяльності дітей дошкільного віку 114
... ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ Дослідження гендерних аспектів статево-рольової соціалізації дошкільників
Інтерв’ю з вихователями
Методичні рекомендації для розвитку статево-рольової соціалізації дошкільників
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
... Использование художественной литературы на уроке истории План.
Введение 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 10
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 21
2. Элементы художественной литературы на уроках истории. 26
2.1. Основные цели использования художественной литературы на уроках истории. 26
2.2. Место художественной литературы на уроке истории и принципы ее отбора. 27
2.3. Классификация произведений художественной литературы для уроков истории. 27
2.4. Методика использования художественной литературы на уроке истории. 28
Вывод 31
Литература. 33... Использование художественной литературы на уроке истории План.
Введение 2
1. Література в Стародавньому Світі. 4
1.1. Художня література в Єгипті. 4
1.2. Література Дворіччя. 6
1.3. Художня література стародавньої Індії. 10
1.3. Література стародавнього Китаю. 11
1.4. Художня література Древньої Греції. 14
1.5. Література в Римі. 21
2. Элементы художественной литературы на уроках истории. 26
2.1. Основные цели использования художественной литературы на уроках истории. 26
2.2. Место художественной литературы на уроке истории и принципы ее отбора. 27
2.3. Классификация произведений художественной литературы для уроков истории. 27
2.4. Методика использования художественной литературы на уроке истории. 28
Вывод 31
Литература. 33... Методи розвитку мовлення у дошкільників Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7
1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7
1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11
Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17
2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17
2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21
Висновки 26
Використана література 27... Експериментальні аспекти формування екологічної культури Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5
1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5
1.2. Поняття екологічного виховання 11
1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13
Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24
2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24
2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32
Висновок 41
Список використаної літератури 43... Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14
Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25
2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28
Розділ 3. Експериментальна частина 34
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34... Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім’ї ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 6
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІКИ 6
1.1. Економічна освіта в теорії та практиці педагогіки 6
1.2 Основні цілі, задачі і принципи економічного виховання старших дошкільників 8
1.3. Роль сім‘ї в економічному вихованні старших дошкільників 10
РОЗДІЛ 2 13
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 13
2.1. Організація дослідження та проведення констатуючого експерименту 13
2.2 Проведення та результати формуючого этапа дослідження 19
2.3 Результати контрольного етапу дослідження 22
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
... Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти педагогічного підходу навчанні та вихованні дошкільників 6
1.1 . Роль інтегрованих занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 6
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14
Розділ 2. Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі 25
2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 25
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 28
Розділ 3. Експериментальна частина 34
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34
Висновки 37
Додатки 39... Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” Вступ 3
1. Життєвий і творчий шлях Марка Вовчка 5
2. Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” 13
Висновки 30
Література 31
... Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6
1.1 Громадянське виховання: погляд на проблему через 6
творчість В.О. Сухомлинського 6
1.2 Роль громадянського виховання у дошкільному дитинстві 11
РОЗДІЛ 2. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 18
2.1 Експериментальна програма з громадського виховання дошкільників 18
2.2. Роль природничих екскурсій у громадянському вихованні дошкільників 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30... Праця. Характеристика видів праці Вступ 3
1. Праця та трудова діяльність людини 4
2. Ціль праці та її продукт 7
3. Основні види праці 9
Висновки 12
Література 13
... Формування у старших дошкільників доброзичливого ставлення до молодших дітей Вступ 2
Дитячі взаємини як психолого-педагогічна проблема 5
Особливості ставлення старших дошкільників до молодших дітей 13
Шляхи формування доброзичливого ставлення старших дошкільників до молодших дітей 18
Зміни в спілкуванні і взаєминах дітей різноговіку в дитячому садку і вдома 22
Висновки і педагогічні рекомендації 25
Список використаної літератури 27
... Вступ 2 1. Основи трудового виховання дошкільників 4 2. Види праці дошкільників і форми її реалізації 11 3. Виховання у дошкільників пошани і інтересу до праці дорослих 16 4. Забезпечення раціональної організації праці дітей в перебігу дня 19 5. Узагальнення і розповсюдження передового досвіду по трудовому вихованню 23 6. Порівняння систем дошкільного трудового виховання в зарубіжних країнах 27 Висновки 31 Список використаних джерел 32 ... Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільників Вступ..................................................................................................................................2
Розділ І. Важливість міждисциплінарної інтеграції для зображувальної діяльності дошкільників....................................................................................................................4
1.1 Загальні аспекти міждисциплінарної інтеграції.....................................................4
1.2 .Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників..............................................................................................................8
Розділ ІІ. Зображувальна діяльність на інтегрованих заняттях в дошкільному закладі.............................................................................................................................10
2.1. Характеристика інтегрованих занять....................................................................10
2.2. Методичні основи використання інтегрованих завдань в дошкільному віці....20
2.3. Структура інтегрованого заняття мови і мовлення..............................................35
Висновок ........................................................................................................................44
Використана література.................................................................................................45... Яка різниця між поняттями діяльність і праця Вступ 3
1. Діяльність як соціальна категорія 4
2. Праця як соціально-економічна та юридична категорія 5
Висновки 12
Література 13... Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5
1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5
1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15
Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28
2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28
2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32
Висновки 37
Список використаної літератури 39... Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями
Вступ 2
1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4
2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18
3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22
4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26
5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31
Висновки і педагогічні рекомендації 32
Список використаних джерел 36
Додатки 37
... Cгенерировано за 0.271105 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |