![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Характеристика Толі із оповідання Блакитна дитинаВы можете заказать реферат на тему Характеристика Толі із оповідання Блакитна дитина или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Характеристика Толі із оповідання Блакитна дитина»: 1. Поняття правової поведінки 3
2. Договір житлового права 9
3. Задача: 19
Ситуація: Семенова народила дитину. Перебуваючі у лікарні її дитина захворіла і лікар призначив їх вигрівання під спеціальною лампою. Під час процедури лампа зірвалась зі штативу і впала на дитину. Дитина від опіків лампи померла. Семенова подала на працівників лікарні в суд, так як вважає, що це було вбивство її дитини, тому що під час процедури неподалік знаходилась медсестра, яка яка своєчасно не виконала свої обов’язки, а няня яка відповідає за обігрівальний прилад не прікрипила як слід до штативу лампу, яка впала на дитину. Керівництво лікарні відмовилось від обвинувачень, вважаючи що це був нещасний випадок, а не вбивство.
Література 24
... Новаторство Володимира Винниченко у змалюванні дитячої психології Вступ
Розділ І. Особливості поетики ранньої прози Володимира Винниченка
Розділ ІІ. Засоби творення дитячих характерів у оповіданнях Володимира Винниченка “Федько-халамидник” та “Кумедія з Костем”
Розділ ІІІ. Психологізм оповідання “Бабусин подарунок”
Висновки
Список використаної літератури ... Поетика сну в прозі М. Хвильового Література
1. Жулинський М. Микола Хвильовий // Із забуття – в безсмертя. – К., 1990.
2. Історія української літератури ХХ ст.: Книга перша. – К., 1993.
3. Кислий Ф. Микола Хвильовий // Нові імена в програмі української літератури. – К., 1993.
4. Хвильовий М. Новели, оповідання. – К., 1992.
... Особливості стилю Ф. Кафки (Ф. Кафка) Вступ 3
Розділ 1. Діалектика життя та творчості митця 6
Розділ 2. Світи Кафки: Сон – Страх – Абсурд 12
Розділ 3. Стилістичні та виразні засоби творів Ф.Кафки 16
Розділ 4. Людина в творах Ф.Кафки 20
Розділ 5. Специфіка стилю Ф.Кафки на прикладі оповідання “Перевтілення” 25
Висновок 28
Resume 31
Список використаних джерел 32
... Зміст
Вступ 3
1. Особливості участі дітей в телерекламі 4
2. Ставлення дітей до реклами 5
3. Соціально-психологічні чинники взаємозв’язку людини та реклами 7
Висновки 14
Список використаної літератури 15
... 1. Збільшення частки одного з подружжя з врахуванням його інтересів неповнолітніх дітей. 2
2. Які правові наслідки стану шлюбу. 5
3. 5 - річна Олена страждає олігофренією у стадії дебільності. Батько не опік4ується дочкою. Матір подала позов про позбавлення батьківських прав. Чи виграє щось дитина у разі задоволення цього позову? 12
Використана література: 15... 1. Збільшення частки одного з подружжя з врахуванням його інтересів неповнолітніх дітей. 2
2. Які правові наслідки стану шлюбу. 5
3. 5 - річна Олена страждає олігофренією у стадії дебільності. Батько не опік4ується дочкою. Матір подала позов про позбавлення батьківських прав. Чи виграє щось дитина у разі задоволення цього позову? 12
Використана література: 15... Аномальна дитина. Види дитячих аномалій
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи дослідження аномального розвитку дитини 5
1.1 Загальна характеристика аномального розвитку особистості та причини його виникнення 5
1.2 Стан дослідження аномального розвитку особистості 8
1.3 Особливості фізичного розвитку аномальних дітей 10
Розділ ІІ. Корекційно-педагогічна робота з аномальною дитиною 14
2.1 Система корекційного впливу вчителя-дефектолога на аномальну дитину 14
2.2 Специфіка роботи з сім’єю яка виховує аномальну дитину 16
2.3 Комплекс тренігових вправ щодо поліпшення соціальної адаптації аномальних дітей 21
Висновки 26
Список використаної літератури 28
... Шляхи аналізу художнього твору Вступ 3
1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6
1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6
1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9
1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13
2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20
2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20
2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23
2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26
2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30
Висновки 37
Література 40
... Вступ.
Розділ І. Домагання дитини.
Дитина та його неуспіх.
Індивідуальне вивчення школярів.
1.3. Взаємини дитини.
Розділ ІІ. Рівень домагань дитини.
2.1. Вивчення самооцінки та рівня домагань дитини.
Розділ ІІІ. Особливості самооцінки молодших школярів.
3.1. Завищена або занижена самооцінка.
3.2. Навчальна діяльність і формування самооцінки.
Висновок.
Список використаної літератури... Криза 7-ми років та готовність дитини до школи Вступ 2 І розділ. Дитина йде до школи 5 1.2.Готовність дитини до школи 16 1.3. Методика вивчення психологічної готовності до школи 21 І.3. Корекція шкільних страхів і тревоги у молодших школярів 27 ІІ розділ. Психолого педагогічні аспекти навчання 31 2.1. Вікові особливості психомоторики першокласників 32 2.2. Шкільна адаптація та психологічний вік. 38 2.3. Криза 7-ми років. 42 2.4. Діагностика та корекція психічних функцій дитини. 46 Висновок 50 Список використаної літератури. 53 ... маркетинг у медицині та фармації 1. Дослідницька функція маркетингу у сфері медичних послуг. 4
2. Ціноутворення на медичні послуги, фармацевтичні препарати та засоби медичного призначення. 12
3. Задача. 20
При відвідуванні вдома дитини двох років лікар загальної практики встановив діагноз "Кір". Дитина відвідує дитсадок, має брата віком 5 років. Який з документів необхідно заповнити лікареві для оперативного вжиття протиепідемічних заходів на дільниці?
A. Книга запису викликів лікарів додому (форма № 031).
Б. Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання (форма № 058).
B. Історія розвитку дитини (форма 112).
Г. Листок непрацездатності по догляду за дитиною. Д. Довідка по догляду за хворою дитиною.
Список використаної літератури 21
... Маркетинг у медицині та фармації 1. Дослідницька функція маркетингу у сфері медичних послуг. 4
2. Ціноутворення на медичні послуги, фармацевтичні препарати та засоби медичного призначення. 12
3. Задача. 20
При відвідуванні вдома дитини двох років лікар загальної практики встановив діагноз "Кір". Дитина відвідує дитсадок, має брата віком 5 років. Який з документів необхідно заповнити лікареві для оперативного вжиття протиепідемічних заходів на дільниці?
A. Книга запису викликів лікарів додому (форма № 031).
Б. Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання (форма № 058).
B. Історія розвитку дитини (форма 112).
Г. Листок непрацездатності по догляду за дитиною. Д. Довідка по догляду за хворою дитиною.
Список використаної літератури 21
... Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах П Л А Н
Вступ 3
Розділ І. Соціальне обслуговування як вид соціального захисту дітей інвалідів 4
1.1. Правове визначення "дитина-інвалід" 4
1.2. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 7
1.3. Поняття та зміст соціального обслуговування дітей інвалідів 12
Розділ ІІ. Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах 16
2.1. Загальні положення про стаціонарні установи для дітей інвалідів 16
2.2. Порядок влаштування до дитячого будинку інтернату 18
Розділ ІІІ. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення 23
Висновки 27
Список використаних джерел 28... Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах П Л А Н
Вступ 3
Розділ І. Соціальне обслуговування як вид соціального захисту дітей інвалідів 4
1.1. Правове визначення "дитина-інвалід" 4
1.2. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 7
1.3. Поняття та зміст соціального обслуговування дітей інвалідів 12
Розділ ІІ. Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах 16
2.1. Загальні положення про стаціонарні установи для дітей інвалідів 16
2.2. Порядок влаштування до дитячого будинку інтернату 18
Розділ ІІІ. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення 23
Висновки 27
Список використаних джерел 28... Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік) Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35 ... Ухилення від сплати податків, зборів та інших обов Вступ 3
1. Загальна кримінально-правова характеристика злочинів в сфері господарської діяльності. 5
2. Кримінально-правова характеристика ухилення від сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів (ст. 212 КК України) 9
3. Кримінально-правова характеристика ухилення від сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування 13
4. Особливості відповідальності за ухилення від сплати податків за ККУ 17
5. Проблеми кримінально-правової кваліфікації ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів 23
Висновки 31
Задача 1 34
Щемаченко у відсутності чоловіка, що знаходився у тривалому відрядженні, підтримувала статеві зв'язки з Коваленком. Через певний час вона завагітніла, побоюючись розправи з боку чоловіка, вирішила позбутися дитини. Про свій намір вона повідомила знайомій Кириченко, яка згодилась за певну винагороду їй допомогти. Коли дитина народилась, то Кириченко прийняла пологи, а наступного дня вони втопили дитину у ванні, а труп закопали.
Кваліфікуйте дії Щемаченко і Кириченко.
Розв’язок 34
Задача 2 36
Грищенко і Майсурадзе вночі, зламавши замок, проникли в будинок Паська, звідки викрали продукти харчування та одяг на загальну суму 145 грн. При виході з будинку їх зустрів Пасько, який намагався затримати Грищенка та Майсурадзе і вилучити викрадене. Злочинці нанесли йому легкі тілесні ушкодження, що спричинило короткочасний розлад здоров'я, і з викраденим майном втекли.
Кваліфікуйте дії Грищенко та Майсурадзе.
Розв’язок 36
Список використаної літератури: 44
... КОНТРОЛЬНА РОБОТА з кримінального права України Варіант № 4
1. Загальні засади призначення покарання.
2. Написати проміжну та остаточну формулу кваліфікації та юридичне формулювання звинувачення (до проміжних формул - скорочене, до остаточної формули кваліфікації - розгорнуте).
1) Вбивство державного діяча на замовлення за гроші.
2) Тяжкі тілесні ушкодження, від яких потерпілий через тиждень помер у лікарні.
3) Вбивство двох осіб, одна з яких 8-річна дитина.
3. Призначити остаточне покарання:
1) ч. 1 ст. 366 КК України - обмеження волі на строк 2 роки з позбавленням права обіймати певну посаду на строк 3 роки.
2) ч. 1 ст. 365 КК України - позбавлення волі на строк 5 років з позбавленням права обіймати певну посаду на строк 3 роки.
3) ч. 1 ст. 368 КК України - штраф на суму 1 тисяча неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Список використаної літератури 11... Педагогіка. Бакалаврська. Тема: Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 6
ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6
1.1. Сутність сенсорного розвитку. 6
1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 17
1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Дитина”, „Зернятко”, „Я у світі” 25
1.4. Методика сенсорного виховання 33
Висновки до розділу І 42
РОЗДІЛ ІІ 44
ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 44
2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 44
2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 54
Висновки до розділу ІІ 64
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69
ДОДАТКИ 72
... Темперамент у дітей дошкільного віку Вступ 3
1. ТИП ВНД І ЙОГО ПРОЯВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 4
2. ІНДИВІДУАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7
3. ВРАХУВАННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 10
Висновки 10
Список використаної літератури 10
Вступ
Біологічні властивості індивіда – вікові, спадкові, соматичні, статеві, фізіологічні, біохімічні, антропологічні – значною мірою впливають на розвиток та психічні прояви особистості. Психофізіологічні властивості особистості вивчає психофізіологія. Ця наука досліджує закономірності функціонування нервових механізмів психічної діяльності у двох аспектах. У першому вивчаються нервові механізми, що реалізують окремі психічні функції та процеси – відчуття, сприймання, увагу, мислення, мовлення, емоції, довільні дії тощо. У другому предметом психофізіології є вища нервова діяльність мозку, що забезпечує цілісну психічну діяльність та поведінку особистості. В межах диференціальної психофізіології розглядається залежність індивідуально-психологічних особливостей діяльності та поведінки особистості від типологічних розбіжностей у роботі мозку.
Одним з основних понять психофізіології вважається темперамент, наукове вивчення якого ведеться вже протягом двох тисячоліть. Ця категорія ґрунтовно досліджується в працях І.П. Павлова, Б.М. Теплова, В.Д. Небиліцина, В.М. Русалова, Б.Й. Цуканова та ін. В даній роботі буде розглянутий такий аспект темпераменту як його прояв у дітей дошкільного віку та використання особливостей темпераменту дошкільників у процесі педагогічної взаємодії.
Висновки
Тип нервової системи є сукупністю вроджених функціональних особливостей. Він є найбільш сталою характеристикою вищої нервової діяльності і в цілому навряд чи може бути змінений. Проте і ця характеристика зазнає змін під впливом зміни умов існування, тобто під впливом оточуючого середовища загалом. Дитина народжується з певним набором індивідуальних-психофізіологічних рис, які, практично, не змінюються протягом її подальшого життя. Однак прояви цих відмінностей починає себе наглядно показувати тільки в період старшого дошкільного дитинства, тобто тоді, коли дитина починає активну соціальну взаємодію з оточуючим людьми.
Тип вищої нервової діяльності – поняття фізіологічне, а темперамент психологічне. Темперамент є психологічним проявом комплексу властивостей ВНД. Темперамент – це динамічна характеристика діяльності, що виражається не стільки в її кінцевому результаті, скільки в особливостях її здійснення. Властивості нервової системи впливають на особливості темпераменту, а це виявляється у діяльності та поведінці людей з його певним типом.
Найбільш важливим моментом у використанні знань про зовнішнє вираження темпераменту дитини є те, що властивості певного темпераменту дуже нагадують деякі риси характеру і іноді можуть бути випадково ототожнені з ними. Тільки уважне відношення до дитини, її вивчення можуть визначити, чи є прояви її негативної поведінки наслідком фізіології або відображають результат неправильного виховання. Вчителі і вихователі повинні використовувати поняття темпераменту для того, щоб допомогти вихованцям у мотивації, навчанні, поведінці та соціальній адаптації.
... Проективний метод «Неіснуюча тварина» та особливості його інтерпретації ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ "НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4
1.1. Методологічні засади тесту 4
1.2. Процедура тесту, показники й інтерпретація 5
2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ "НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА" 11
2.1. Організація дослідження, отримання результатів 11
2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 13
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17
ВСТУП
Проективні тести – методики, скеровані на виявлення певних психічних властивостей людини. Вони передбачають стимули, реагуючи на які, людина виявляє найхарактерніші свої якості. Для цього досліджуваній особі пропонують витлумачити події, відновити ціле за деталями, надати сенс неоформленому матеріалу, створити оповідання за малюнком із невизначеним змістом. Останнім часом такі тести становляться досить популярними у середовищі практичних психологів. Вони допомагають не тільки встановити діагноз, зрозуміти мотиви вчинків людини, а й дозволяють певним чином оцінити глибини психіки людини, так зване "несвідоме".
Однак, на сьогоднішній день проективні методики поки що залишаються допоміжним інструментом при всебічному і глибокому дослідженні психічної сфери людини. Вони доповнюють, підтверджують інформацію, що береться з результатів основних методик, спостережень, бесід. Такою методикою є тест "Неіснуюча тварина", про який й піде мова в цій роботі.
... Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю План.
Вступ 3
1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6
2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8
3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19
4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21
5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22
Висновки та педагогічні рекомендації. 24
Використана література. 25
Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю.
Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю.
Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина.
Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.
... Контрольна робота охорона праці
1. Правове регулювання охорони праці жінок. 3
2. Застосування праці жінок на роботах із шкідливими умовами праці. 5
3. Залучення жінок до робіт у нічний час, до надурочних робіт, до робіт у вихідні дні. 7
4. Гарантії при застосуванні праці жінок. 8
5. Переведення жінок на легшу роботу. 12
Задача 1 13
Робітниці підприємства Іванченко і Степаненко звернулися до начальника цеху з проханням перевести їх на легшу роботу у зв'язку з тим, що обидві мають немовлят шести- і восьмимісячного віку відповідно.
Оскільки Іванченко годує дитину грудним молоком, її перевели на посаду діловода, а Степаненко в її проханні відмовили, мотивуючи відмову тим, що її дитина вигодовується штучно.
Чи законне рішення керівництва підприємства?
Які пільги в галузі праці та заробітної плати надаються жінкам, які мають дітей віком до трьох років?
Задача 2 14
Роденко, яка потребує за медичним висновком переведення на легшу роботу, подала про це заяву начальнику цеху. Останній відмовив у переведенні, посилаючись на відсутність такої роботи і запропонував Роденко оформити відпустку без збереження заробітної плати.
Як слід поступити Роденко?
Бібліографія 15
... План
Вступ 3
Значення трудових доручень у вихованні самостійності дітей середнього дошкільного віку (аналіз науково-методичної літератури). 6
Аналіз програмових вимог до організації трудових доручень (програма "Малятко", "Дитина". 15
Рівень самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в різних видах трудових доручень (на основі констатуючого експерименту). 17
Методи виховання самостійності та організованості в процесі виконання трудових доручень (на основі формуючого експерименту). 20
Методи виховання самостійності та організованості 20
Проведення формуючого експерименту. 22
Аналіз результатів експериментальної роботи. Висновки та педагогічні рекомендації. 24
Список використаної літератури. 26
Мета роботи. Отже виходячи з вищеназваного ми обрали метою нашої роботи вивчення виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень.
Предмет дослідження. Система методів трудового виховання дітей середнього дошкільного віку.
Об'єкт дослідження. Система методів виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень.
... Особливості підліткового віку 13-16 років Вступ 2
1. Загальна характеристика підліткового віку. 3
2. Особливості когнітивної та мотиваційної сфери підлітка. 8
3. Особливості поведінки і спілкування підлітків. 14
Висновки 22
Література 23
Вступ
Людина проходить у своєму житті декілька основних стадій розвитку: дитинство, юність, зрілість, старість. І кожен етап є цінним для неї, має свої яскраво означені властивості та риси, за якими його неможливо сплутати з будь-яким іншим. Однак за класифікацією психологів, котрі кожну стадію підрозділяють ще на декілька підетапів, можна визначити й інші вікові проміжки часу розвитку індивіда. Таким є період отроцтва – етап життя дитини, коли вона поступово починає набувати ознак дорослої людини, як в фізичному, так і в психічному становленні.
За великим рахунком, підліток – це велика дитина, однак така, визначення рис і властивостей якої гідне спеціального розгляду і аналізу. В цей час відбуваються важливі зміни, що стосуються зовнішнього вигляду і внутрішнього світу індивіда. Їх вивчення особливо необхідно для педагогічної психології та педагогіки – наукам, які прагнуть формувати найбільш ефективні методики навчання і виховання підростаючої молоді, підготовки її до дорослого життя. Знання психологічних рис особистості підлітка, його когнітивних можливостей, емоційних та вольових особливостей, потрібні педагогами для продуктивної співпраці з дитиною цього віку.
Висновки
Весь попередній досвід розвитку дитини призводить до того, що накопичений теоретичний і емпіричний матеріал пізнання світу підносить її на якісно новий рівень – отроцтво, коли корінним чином змінюються погляди та ціннісні орієнтації. Велике значення при цьому відіграє психофізіологічний розвиток індивіда – зростання об’єму і маси тіла, початок функціонування органів та залоз внутрішньої секреції, що відповідають за статеве дозрівання. Під дією гормонів підліток відчуває нові почуття, він відкриває для себе нові, невідомі раніш, сторінки та аспекти свого життя, починає замислюватися над майбутнім.
Значні зміни відбуваються в засобах пізнання та перетворення світу, інформації про нього. Вдосконалюються когнітивні процеси, які становляться більш продуктивними, більш творчими, тобто такими, котрі в значній степені залежать від особистості підлітка. Він по-новому дивиться на себе як на суб’єкта, що є часткою соціального світу, особистість, що має засоби для пізнання себе і світу. В цілому відбувається покращення когнітивних процесів: збільшується пам’ять, увага, а мислення становиться більш абстрактно-логічним. Дитина активно опановує нові словесні форми і конструкції, вдосконалює свої вербальні можливості.
Значно помітною становиться переміна поведінка підлітка та його ставлення до оточуючих людей. Батьки і педагоги, які ще зовсім недавно були для нього беззастережним авторитетом, відходять на другий план, а відношення з однокласниками набувають приоритетного значення. Відбувається і зміна до осіб протилежної статі, відношення з якими починають вступати в стадію формування прихильності та зацікавленості один одним. Невідповідність внутрішніх, духовних цінностей, прагнень, бажань індивіда і можливостей їх реалізації в соціальному оточенні призводить до виникнення підліткового внутрішньоособистісного конфлікту, зростанню незадоволеності собою, виникненню комплексів неповноцінності.
... Вступ 3
1. ІНТЕЛЕКТ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ 4
2. СПОСОБИ ВИМІРУ ІНТЕЛЕКТУ 8
3. РОЗВИТОК ТА ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ. ЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 13
Висновки 16
Література 17
Вступ
Слова "інтелект", та "інтелектуальність" часто зустрічаються як на сторінках книг та журналів, так і в розмовній мові, при чому зміст, який вкладають в ці поняття буває різним. Задовго до нашої ери одні індивіди сприймалися розумнішими ніж інші. Ці спостереження, які були доступні і зрозумілі для багатьох, не надавали відповіді на головні питання: чому так відбувається і від чого залежить розум людини?
В подальшому, з розвитком психологічної науки, дослідники впритул підійшли до вивчення інтелектуальних здібностей людини, але й досі залишилися багато питань не розв’язаних. Інтелект є єдиним цілим чи складається з окремих здібностей, які відповідають специфічним потенціям? Чи можна визначити інтелект, як набір таких потенцій, число і значення яких залежить від поставлених перед індивідуумом задач? Чи не існують різні типи інтелекту для задач різних рівнів складності? В наш час були сформульовані різні теорії, які намагались відповісти на ці запитання.
Ця робота висвітлює питання сутності визначення інтелекту, практиці його виміру протягом історії, а також розглядає проблему підвищення інтелекту та розвитку інтелектуальних здібностей людини.
Висновки
Особливості інтелектуального розвитку і показники інтелектуальних можливостей людини залежать від її психічних властивостей, життєвих установок, планів і життєвих цінностей. Багато психологів зрозуміли, що уявлення про єдиний інтелект не зовсім відповідає дійсності і не відображує всієї різноманітності задач, котрі виникають при адаптації до оточуючого світу. Кожна людина в повсякденному житті діє по-своєму, і її інтелект при цьому проявляється в її перцептивних, мнемічних, мовних, лічильних та інших здібностях.
Специфічне поєднання різних властивостей розуму, їх стійкий вияв у процесі розв’язування різних задач характеризують стиль інтелектуальної діяльності, той самий "єдиний інтелект" особистості, за допомогою якого людина не тільки пізнає, а й перетворює навколишній світ, активно впливає на нього, будує стратегію свого життя і реалізує її упродовж багатьох років. Найвищим рівнем розвитку інтелекту є така його структура, яка забезпечує творче перетворення дійсності, творчість у її різноманітних видах і виявах.
Розвиток інтелекту залежить від тих самих факторів, що і розвиток інших функцій організму, тобто від генетичних та інших вроджених факторів, з одного боку, і від оточуючого середовища – з другого. Генетичні фактори є тим потенціалом, який дитина одержує з спадковою інформацією від своїх батьків. Саме цей потенціал служить основою для тих можливостей, які будуть використовуватися організмом в міру його росту і дозрівання для ефективної взаємодії з оточуючим середовищем. Але з яким би потенціалом не народилася дитина, очевидно, що необхідні їй для виживання форми інтелектуальної поведінки можуть розвиватися і вдосконалюватися лише при контакті з тим середовищем, з яким вона буде взаємодіяти все життя.
Що стосується самих тестів на інтелект, то вони в значній мірі залежать від того як кожен дослідник уявляє собі цю властивість особистості. І хоча на даний час психологи дійшли згоди стосовно загального визначення інтелекту, проте, його компоненти і способи їх оцінки все ще викликають суперечки.
... Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання Білет №1
1. Метрична (квантитативна) система віршування.
2. Сюжет та його елементи.
Білет №2
1. Силабо-тонічна система віршування.
2. Архаїзми, неологізми, варваризми.
Білет №3
1. Тонічна та силабічна системи віршування.
2. Ода, елегія, послання, романс.
Білет №4
1. Поняття про літературний напрям.
2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце.
Білет №5
1. Епос як рід літератури.
2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види.
Білет №6
1. Драма як рід.
2. Сонет і онегінська строфа.
Білет №7
1. Лірика як рід.
2. Сюжет і фабула літературного твору.
Білет №8
1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи.
2. Порівняння та його види.
Білет №9
1. Література українського барокко. Естетична цінність.
2. Способи римування.
Білет №10.
1. Література як вид мистецтва.
2. Рима. Види рим.
Білет №11.
1. Сентименталізм.
2. Епітети, їх види. Метафора.
Білет №12
1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку.
1. Тропи, їх види, особливості.
Білет №13
1. Аристотель про трагедію.
2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи.
Білет №14
1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін.
2. Синтаксичні конструкції.
Білет №15.
1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології.
2. Види лірики.
Білет №16.
1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст.
2. Строфа та її види
Білет №17.
1. Шеллінг – теоретик літератури.
2. Сюжет і композиція художнього твору.
Білет №18.
1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури.
2. Ода, елегія, послання, романс.
Білет №19
1. Поняття літературного процесу.
2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі.
Білет №20.
1. Аристотель про мімезис і катарсис.
2. Тропи, їх види та особливості.
Білет №21.
1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга.
2. Художні паралелізми. Антитеза.
Білет №22
1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне».
2. Види драми.
Білет №23.
1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі.
2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне.
Білет №24.
1. Історія розвитку роману.
2. Художня тематика та проблематика літературного твору.
Білет№ 25
1. Комедія та її жанрові різновиди.
2. Пафос та його види.
Білет №26
1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання,
Білет №28.
1. Трагедія та історія її розвитку.
1. Жанрові різновиди роману.
Білет №29.
1. Поняття про індивідуальний стиль письменника.
2. Синоніми, омоніми, антоніми.
Білет №30
1. Поема та її жанрові різновиди.
2. Етапи розвитку реалізму... Зміст
1.Загальна характеристика банку.................................................................
2. Організаційна та управлінська структура банку..................................
3.Характеристика зовнішнього середовища ..........................................
4.Характеристика внутрішнього середовища........................................
5.Характеристика ефективності роботи банку......................................
6.Характеристика виробництва.............................................................
7. Зовнішньоеко¬номічна діяльність банку...............................................
8.Організація управління персоналом.......................................................
9.Застосування інноваційних технологій .................................................. Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 5
ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5
1.1. Сутність сенсорного розвитку. 5
1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 8
1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Малятко”, „Дитина” 11
1.4. Методика сенсорного виховання 23
Висновки до 1-го розділу 27
РОЗДІЛ 2 28
ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 28
2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 28
2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 32
Висновки до 2-го розділу 37
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ 42
ВСТУП
Актуальність теми. Вдосконалення освіти і виховання передбачає необхідність максимальної реалізації можливостей, властивих кожному конкретному віковому періоду. У вітчизняній педагогіці визнано відношення до дошкільного виховання як до етапу, що визначає весь подальший розвиток людини. В наш час, в сучасному українському суспільстві, демократичні перетворення орієнтують педагогів на особливу модель учбово-виховної роботи, припускаючи розвиток ініціативи і самостійності дитини, її активної поведінки в конкретних ситуаціях, в діяльності, в спілкуванні, що визначає для неї міру значущості речей і явищ оточуючої життя, розвиває сенсорні здібності.
Сенсорне виховання, направлене на формування повноцінного сприйняття навколишньої дійсності, служить основою пізнання світу, першим ступенем якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, естетичного і етичного виховання в значній мірі залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто наскільки абсолютно дитина чує, бачить, відчуває оточуюче. На дидактичну та виховну цінність сенсорного виховання вказували вітчизняні та зарубіжні педагоги: О.М. Граборов, О. Декролі, Ж. Демор, О.В. Запорожець, Ж. Ітар, Я. Коменський Г.С. Костюк, М. Лісіна, Б. Менель, М. Монтессорі, С.Ф. Русова, В.О. Сухомлинський.
Період раннього і молодшого дошкільного віку характеризується інтенсивним розвитком процесу сприйняття. Не випадково в історії психології і педагогіки проблема генезису сприйняття і сенсорних здібностей привертала увагу багатьох учених, дослідників. Значний вклад в процес сенсорного виховання дошкільників зробили педагоги радянського періоду: З.М. Богуславська, Л.А. Венгер, О.О. Гребенщикова, Д.Б. Ельконін, Н.С. Карпінська, М.Ю. Кистяківська, Е.Г. Пілюгіна, М.П. Сакуліна, І.Б. Тепліцька, Є.І. Удальцова, А.П. Усова, Е.Л. Фрухт та ін.
В сучасній Україні свої праці сенсорному вихованню та сенсорному розвитку присвятили І.А. Барбашова, З.П. Дорошенко, Н.В. Маліновська, Т.А. Маркова, Т.І. Поніманська, І.Є. Свєтлова, С.В. Трикоз. Разом з тим слід відмітити, що в українській педагогіці недостатньо уваги приділяється сенсорному вихованню дошкільників. Найбільший акцент робиться на естетичному, музичному, національному, фізичному вихованні, а сенсорний компонент при цьому виступає як побічний або суміжний. Все це спонукає до подальшого розроблення теоретичних та практичних аспектів даної проблеми.
Тема дослідження: "Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку"
Об’єкт дослідження – система сенсорного виховання дітей дошкільного віку.
Предмет дослідження – організація сенсорного виховання дітей в освітніх дошкільних навчальних закладах.
Мета роботи – педагогічно обґрунтувати зміст та методику сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку.
На виконання мети дослідження спрямовані наступні завдання:
1. Узагальнити теоретичні положення розробки проблем сенсорної культури, сенсорного розвитку, методики виховання, що накопичені в сучасній українській науці.
2. Проаналізувати зміст заходів та напрямів роботи з сенсорного розвитку в сучасних програмах з дошкільного виховання.
3. Провести практичні заходи з дослідження сенсорного розвитку дітей в дошкільному навчальному закладі.
4. Зробити апробацію методичних напрацювань педагогів України стосовно практичних занять з розвитку сенсорної культури.
Методи та методики. В ході теоретичного осмислення матеріалу використовувалися загальнонаукові методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, аналіз наукової літератури з даної теми, на практичному етапі – використовувалися методи спостереження, бесід, ігрової вправи. Для дослідження сенсорного розвитку застосована методика групування предметів та визначення кольорів Л.А. Венгера; в ході проведення практичного заняття з розвитку сенсорної культури апробована методика О. Решетіло.
Робота структурно складається з вступу, двох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків.
... Звіт з комплексної практики «СК-ЕКСПО» ВСТУП 2
1 Характеристика та аналіз фінансів підприємства 3
2.Характеристика та аналіз маркетингу підприємства 6
3.Характеристика та аналіз загального менеджменту підприємства 6
4 Характеристика та аналіз техніко-технологічних питань 9
5 Характеристика та аналіз умов надання послуг 12
6 Характеристика та аналіз економіки підприємства 15
7. Індивідуальне завдання (Управління формуванням і використанням капіталу) 22
8 Охорона праці 27
Висновки та рекомендації 32
Список використаних джерел інформації та літератури 33
ДОДАТКИ 34
... Cгенерировано за 0.317857 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |