![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() навіщо людині патріотизмВы можете заказать реферат на тему навіщо людині патріотизм или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «навіщо людині патріотизм»: ВСТУП
1. Свідоме в людині.
2. Поняття несвідомого.
3. Взаємодія свідомого і несвідомого.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
... Філософія – к.р. 1. Проблемне існування в філософії Берклі 2. Природне та суспільне в людині 1. ПРОБЛЕМНЕ ІСНУВАННЯ В ФІЛОСОФІЇ БЕРКЛІ. 3
1.1. Постановка проблеми існування 3
1.2. Реальність існування за Берклі 5
Висновки 7
2. ПРИРОДНЕ ТА СУСПІЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 8
2.1. Подвійна сутність людського індивіда 8
2.2. Особливості співвідношення біологічного і соціального в людині 10
Висновки 13
Література 14
... Навіщо нам українознавство... Зміст
Вступ 2
Поняття патріотизму 4
Сучасний український патріотизм 6
Я – патріот України 10
Висновки 12
Список використаної літератури 13
... ФІНАНСОВИЙ УСПІХ МАЛОГО БІЗНЕСУ МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ПІДПРИЄМЦЯ Зміст
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ 4
ЩО ТАКЕ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
НАВІЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
ЯКІ ПРОБЛЕМИ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ГРАМОТНИЙ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
ЧИМ КОНКРЕТНО ЗАЙМАЄТЬСЯ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР? 4
ПИТАННЯ 5
УПРАВЛІННЯ ПОТОЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ПОТОЧНИМИ ВИТРАТАМИ? 5
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ОБОРОТНИМИ КОШТАМИ? 7
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ? 10
ЯК ПРИСКОРИТИ ОБОРОТНІСТЬ ОБІГОВИХ КОШТІВ? 10
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ФОРМУВАННЯМ ЗАПАСІВ? 11
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ 12
ЩО ТАКЕ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ? 12
ЯКІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ІСНУЮТЬ? 13
ЩО ВПЛИВАЄ НА РЕАЛІЗАЦІЮ Й ПІДПРИЄМНИЦЬКИЙ ДОХОД? 13
ЯК ВИБРАТИ ЕФЕКТИВНУ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ? 14
ЯК УСТАНОВИТИ ОПТИМАЛЬНУ ЦІНУ НА ТОВАР АБО ПОСЛУГУ? 14
КОЛИ ПОТРІБНО ПРОПОНУВАТИ ПОКУПЦЯМ ЗНИЖКИ З ЦІНИ? 16
НАВІЩО ПОТРІБНА АМОРТИЗАЦІЯ? 16
ЯК ЗНАЙТИ ОПТИМАЛЬНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ 17
ВЛАСНИМИ Й ПОЗИКОВИМИ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ? 17
КОЛИ ВАРТО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЗОВНІШНІХ РЕСУРСІВ? 17
ЯКЩО МОЖНА ОБІЙТИСЯ ТІЛЬКИ СВОЇМИ РЕСУРСАМИ, ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ РОБИТИ? 17
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 20
ЩО ТАКЕ ІНВЕСТИЦІЇ Й НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ? 20
ЯК ВИЗНАЧИТИ ОПТИМАЛЬНИЙ РОЗМІР ВКЛАДЕНЬ ТИМЧАСОВО ВІЛЬНИХ КОШТІВ ? 20
ЧОМУ І ЯК ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ ФАКТОР ЧАСУ? 20
ЩО ТАКЕ ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ? 21
ЯК ОЦІНИТИ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ? 21
ЯКІ ОСНОВНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ? 22
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ 24
ЩО ТАКЕ РИЗИК У ФІНАНСОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ? 24
ЩО ТАКЕ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ? 24
ЯК МОЖНА УПРАВЛЯТИ РИЗИКАМИ? 25
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ Й ПРОГНОЗУВАННЯ 26
НАВІЩО НЕОБХІДНО ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ? 26
ЧИМ ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ? 27
ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ? 27
НАВІЩО НЕОБХІДНИЙ БІЗНЕС-ПЛАН Й ЯК ЙОГО СКЛАСТИ? 28... Чи потрібна сучасній людині гідність? Чи потрібна сучасній людині гідність?... Філософські проблеми антропосоціогенезу ВСТУП 2
1. СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ. БІОЛОГІЧНЕ І СОЦІАЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 3
2. ФІЛОСОФСЬКЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ АНТРОПОСОЦІОГЕНЕЗУ 6
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
... Вступ 3
1. МОЄ ОСОБИСТЕ ПРАВОРОЗУМІННЯ 4
2. ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ 9
Висновки 14
Література 15
Вступ
На думку філософів, найвищою метою природи є розвиток всіх її задатків, закладених в людині. Людство самостійно повинне досягти цієї цілі. Реалізація її можлива в загальному правовому цивільному суспільстві. Справедливий суспільний лад є умовою досягнення цілей всієї решти людства.
За своєю природою людина прагне, з одного боку до повної свободи, але, з другого боку, природні схильності людей заважають їм ужитися один з одним. Природою закладено в людині і обмеження її свободи. Сама природа підштовхує людину до утворення громадянського суспільства, в якому добре поєднуються наміри та прагнення людей. Ті обмеження, які накладають на свободу правила сумісного життя в громадянському союзі, призводять до виникнення і розвитку мистецтва, науки, культури, до появи цивілізації. Значну роль в утворенні таких обмежень відіграє право – сукупність загальнообов'язкових норм, правил поведінки, які встановлюються в державі.
... Соціологія інформаційних процесів у суспільстві Вступ 3
1. Правові, соціальні та економічні можливості людині у інформаційному суспільстві 4
2. Соціальні наслідки ведення реальних мілітарних дій та інформаційних війн і порівняльний аналіз 9
Висновок 12
Список використаної літератури 14
... Провадження у справах про адміністративні правопорушення 1. Мета провадження у справах про адміністративні правопорушення. 3
2. Нормативно-правові акти, які регулюють дане провадження. 6
3. Стадії провадження у справах про адміністративні правопорушення. 12
3.1. Навіщо готується нормативно-правовий акт. 19
3.2. Підготовка проекту нормативно-правового акта і його розділи. 22
3.3. Підписання нормативно-правового акта. 24
3.4. Виконання нормативно-правового акта. 29
4. Права і обов'язки суб'єктів провадження у справах про адміністративні правопорушення. 30
5. Адміністративно-процесуальні документи, які фігурують у цьому провадженні, їх форма, зміст і призначення. 31
Література 36... Контрольна з ділової української мови 1) [страждаjy, мучус' і жиеwу, і гину, благослоул'аіу б’іл' тwоііх геинет] (более точный разбор в прикрепленном файле paint)
Страждаю [страждаjy] (справа от а – точка, сккомодация гласного)
Вісім букв, дев’ть фонем (звуків), три склади
Благословляю [благослоул'аіу] (ударение, а слева аккомодирует, т.е. точка, более подробно в файле paint)
12 букв, 13 фонем (звуків), 5 складів
2) Найпрекрасніша мати щаслива, найсолодші кохані вуста, найчистіша душа незрадива, найскладніша людина проста.
Най/пре/красн/іш/а - приставка/приставка/корінь/суфікс/закінчення
Не/зрад/ив/а – приставка/корінь/суфікс/закінчення
3) хоч/у – крінь/закінчення
наш/ій – корінь/закінчення
най/велич/н/іш/ій- приставка/корінь/суфікс/суфікс/закінчення
планет/ - корінь/нульове закінчення
5) Про те, що ми вчили, я вже давно забув.
Вона була гарна, проте її волосся було нерозчесане.
Якщо ми пойдемо до бабусі, назбираємо там яблук з дерева.
Як що до того правила, я його не вивчив.
Що б не сталося, я завжди буду з вами і душею, і серцем.
Ми сьгодні залишимося вдома, щоб не йти до школи і не відповідати на уроках.
Якби ти була трохи обачнішою, ми б не загубилися.
Як бі я хотіла, щоб моя мрія здійснилася.
За те я кохаю свою крайну, що в ній така прекрасна мова.
Я не буду робити сьогодні ці роботу, зате зроблю щось інше.
Я бачу наскрізь її, це та ж дівчина, що була вчора з нами в кафе.
Таж навіщо вам цей листочок здався.
5) Треба хліба людині й металу,
Треба музики і п’єдесталу,
Та, мабуть, над усе до загину
Треба віри людині в людину (Забаштанський).
Розбір розділових знаків:
Треба хліба людині й металу, треба музики і п’єдесталу, – склодне речення, між двома граматичними основами ставляться коми (у двох випадках).
Та, мабуть, над усе до загину треба віри людині в людину – мабуть-вставне слово,яке виділяється комами з двох боків.
Примітка: Вставними найчастіше бувають такі слова й словосполучення: бач, бачиш, бачте, безперечно, безсумнівно, безумовно, бувало, видимо, видно, відома річ, власне, головне, головним чином, далебі, до речі, звичайно, звісно, здавалось, здається, значить, зрозуміло, кажуть, коротко кажучи, либонь, мабуть, між іншим, мовляв, може, можливо, навпаки, на жаль, на мій погляд, на нашу думку, наприклад, нарешті, на щастя, немає сумніву, отже, очевидно, певна річ, певно, по-перше, по-друге, правда, проте й однак (не на першому місці в головному або підрядному реченні, де ці слова є сполучниками), сказати б, справді, щоправда, як видимо, ясна річ і деякі інші.
Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності.
По-моєму – вставне слово, яке відокремлюється з двох боків комами.
Тире ставиться перед словами це,то,от або якщо їх нема, але можна поставити. В данному випадку стойть слово «це»
Любов до Вітчизни починається з любові до берези біля рідної хати до стежки на городі, втоптаної дитячими ногами. – кома ставится, щоб виділити дієприкметниковий зворот, ставиться одна, а не з двох боків, тому що зворот стойть наприкінці речення.
Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили.
Двокрапка ставиться перед однорідними членами речення після пояснювального слова (усе). Коми ставляться після однорідних членів речення.
Синтаксичний розбір:
Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності.
Підмет краса, присудок – краса вірності. Присудок складний, складається з двох слів, які являються іменниками. Найкраща – означення, підкреслюється хвилястою лінією.
Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили.
Усе – пояснювальне слово
Навколо – додаток, підкресл. Крапкою з тире (_._._._._.)
Дерева, птахи, люди - підмети(підкресл. Однією сплошною лінією)(________________)
Сповнене – присудок, двома лініями підкреслюється.
Весняної, пружньої, нестриманої – означення, підкресл. Хвилястою лінією.
Сили – додаток, підкресл. Тире з крапкою (_._._._.)
... Європейська цивілізація і особистість Зміст
І рівень 4
1. Що таке стереотип 4
2. Що таке маргинальність 5
3. Що таке глобалізація 5
4. Що таке культура 6
5. Що таке цивілізація 6
6. Що таке раціоналізм 7
7. Що таке націоналізм 8
8. Що таке шовінізм 9
9. Що таке патріотизм 9
10. Що таке імперія Карла Великого 10
11. Що таке «Священна Римська імперія германської нації»? 10
12. Коли виникло християнство 11
13. Коли Європа стала християнською 12
14. Коли в Європі народжується капіталізм 13
15. Коли виникло протестантство 13
16. Коли в Європі виникає і зникає кріпосне право 14
17. Коли в українських землях запроваджується та скасовується кріпосне право 15
18. Коли виникає ідея «Москва – Третій Рим» 15
19. Коли виникає гуманізм 15
20. Коли в Росії починає розвиватися капіталізм 16
ІІ рівень 16
21. В чому полягає концепція О.Шпенглера 16
22. В чому полягає концепція М.Данилевського 17
23. В чому полягає концепція М.Вебера 17
24. В чому полягає концепція С.Хантінгтона 18
25. В чому полягає т.зв. «буферне становище» України 19
26. Яке значення для Євпропи мала хизма 19
27. Яке значення для Європи мали хрестові походи 19
28. Яке значення для європейської особистості мала доба Відродження 20
29. Яке значення для України мала Брестська унія 21
30. В чому полягають основні особилвості протестанства 21
31. З якимим країнами, як і чому в різні часи була пов’язана доля України 22
32. В чому сутність поглядів слов’янофілів 24
33. В чому суть поглядів західників 25
34. Коли і у зв’язку з чим формується уявлення про занепад європейської цивілізації 25
35. Як ви оцінюєте діяльність Петра І 25
36. Як на європейську особистість вплинула релігія 26
37. Як вплинули на долю України поділи Польщі 27
38. Як вплинула на Європу Велика Французька буржуазна революція 28
39. Як вплинули на самосвідомість європейської людини І та ІІ світові війни 29
40. Як вплинула на долю України Люблінська унія 29
ІІІ рівень 32
41. Чому шовінізм та націоналізм вважають негативними явищами, а патріотизм – позитивним 32
42. Як впливає на формування нації еміграція 33
43. Визначте основні етапи формування російської державності 34
44. Визначте основні етапи формування української державності 34
45. В який історичний період на Вашу думку, можна говорити про існування європейської цивілізації? Чому? 37
46. В чому полягають плюси та мінуси маргінального становища 37
47. які основні проблеми у зв’язку з людиною розглядала європейська філософія 38
48. Які цінності на Вашу думку, є базовими для європейської особистості 39
49. На вашу думку, розвиток Європи відбувався за моделлю Давньої Греці чи Давнього Риму 41
50. На вашу думку, чи є українська особистість європейською. 41
... Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень Вступ. Навіщо потрібне інформаційне забезпечення маркетингових досліджень?
Розділ І. Визначення та масштаби маркетингового дослідження
Розділ ІІ. Процес маркетингових інформаційних досліджень: 1) визначення проблеми, 2) аналіз вторинної інформації: а) внутрішня вторинна інформація, б) зовнішня вторинна інформація, 3) одержання первинної інформації: а) переваги і недоліки первинних даних, б) методи збору первинної інформації, 4) підготовка і проведення збору інформаційних даних, 5) аналіз даних, 6) рекомендації і використання результатів
Висновки
Використана література... Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень Вступ. Навіщо потрібне інформаційне забезпечення маркетингових досліджень?
Розділ І. Визначення та масштаби маркетингового дослідження
Розділ ІІ. Процес маркетингових інформаційних досліджень
1) визначення проблеми
2) аналіз вторинної інформації
а) внутрішня вторинна інформація
б) зовнішня вторинна інформація
3) одержання первинної інформації
а) переваги і недоліки первинних даних
б) методи збору первинної інформації
4) підготовка і проведення збору інформаційних даних
5) аналіз даних
6) рекомендації і використання результатів
Висновки
Використана література... Завдання 1 2
1. Написати 5 порад людині яка потрапила у конфліктну ситуацію (універсальну) 2
2. Написати 10 рекомендацій по зниженню конфліктності спілкування 3
Завдання 2 6
1. Основні етапи становлення соціологічного конфлікту 6
2. Особливості розвитку української конфліктології 8
3. Класифікація конфліктів і пояснення їх по пунктам 10
4. Причини виникнення конфлікту 12
5. Динаміка перебігу конфлікту 12
Література 14
... Сенс мого буття
Наше життя подібне до подорожі - шляху, який судилося зробити людині від народження і до останнього дня перед порогом вічності.Упродовж всього життя людина постійно ставить собі запитання: " А в чому сенс життя? Для чого я живу"? І жоден з нас до кінця не може знайти відповідь на нього.
... Філософія. Відповіді на питання 1. Значення філософії для формування творчої особистості фахівця-педагога. 3
2. Основні ідеї філософської концепції Платона. 5
3. Основні особливості наукового пізнання. 7
4. Проблема єдності світу. 8
5. Суспільство як система, що саморозвивається. 11
6. Співвідношення природного та соціального начала в людині. 13
7. Вчені-представники різноманітних теорій націй. 15
8. Футурологія. 17
9. Предмет філософії. 18
10. Походження вислову „Платон мені друг, але істина – дорожча”. 19
Література 20
... Електрифікація і автоматизація технологічних процесів сільськогосподарського виробництва (варіант 4) Класифікація електровимірювальних приладів і методів електричних вимірів. Вимірювання основних електричних величин – сили струму напруги методи розширення меж вимірювання. 2
Схема будови МГД-генератора іі перспективи його використання в електроенергетиці 4
Автоматичні вимикачі: призначення елементи конструкції методи вибору. 6
Зерносушильні комплекси типу КЗС 9
Програмне і автоматичне керування освітлювальними установками і зовнішнім освітленням 9
Перша допомога людині яка постраждала від дії електричного струму 10
Література 15
... Контрольна робота бухгалтерський облік. Варіант №5 1. Опишіть зміст договору на проведення аудиту. 3
2. Фундаментальна невпевненість аудитора – як умова відмови від надання аудиторського висновку. 8
3. Ситуація. 13
Виходячи з основної мети аудиту – перевірка фінансової звітності – пояснити, навіщо аудитор виконує наступні процедури:
а) оцінює систему внутрішнього контролю;
Внутрішній контроль за функціонуванням….
5. Завдання. 19
Вимоги щодо змісту робочої документації відповідно до ННА:
а) робоча документація повинна містити записи про характер, час проведення та обсяг виконаних аудиторських послуг;
б) у робочій документації повинен відображатись особовий підпис особи, яка склала документ;
в) документи, що входять до складу робочої документації аудитора, повинні містити посилання на джерело інформації;
г) робоча документація повинна складатись вчасно.
Необхідно: вказати правильну відповідь, підкріпивши її відповідними положеннями діючих нормативів.
Список використаної літератури 23
... Вступ 3
1. МОРАЛЬНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 4
2. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 8
Висновки 14
Література 15
Вступ
Люди, як правило, починають спілкуватися з якогось приводу. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне, ділове та ін. Але не завжди спілкування відбувається нормально, не завжди люди розуміють одне одного, хоч і розмовляють однією мовою. Між ними нібито виникають певні бар’єри, які заважають їм спілкуватися.
Природу виникнення цих бар’єрів можна розглядати як з моральної, так і з психологічної точки зору. Між людьми розпочинаються непорозуміння або через розбіжності їх моральних орієнтирів, моральних цінностей, або через психологічні особливості, точніше, психологічні недосконалості людського індивіда. В даній роботі будуть розглянуті ці бар’єри, які мають загальну назву "бар’єри спілкування".
Висновки
Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним станом тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань.
Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома.
Процеси взаєморозуміння залежать від моральних і психологічних установок особистості до певних ідей або до того, хто їх передає. Якщо ці установки позитивні, то процес сприймання відбувається успішно, у противному разі з’являються знову ж таки бар’єри.
... Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація ЗМІСТ
11. Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація. Використання в народному господарстві 3
36. Мікрофлора води. Кількісний і якісний склад мікроорганізмів залежно від природи води. Методи очистки питних і стічних вод. Оцінка якості води за мікробіологічними показниками 5
54. Мікрофлора свіжих яєць і яєчних продуктів. Види вад. Яйце водоплавної птиці - джерело сальмонел. Захворювання, які передаються людині через яйця. Санітарні норми і вимоги 11
Список літератури 13... Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація ЗМІСТ
11. Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація. Використання в народному господарстві 3
36. Мікрофлора води. Кількісний і якісний склад мікроорганізмів залежно від природи води. Методи очистки питних і стічних вод. Оцінка якості води за мікробіологічними показниками 5
54. Мікрофлора свіжих яєць і яєчних продуктів. Види вад. Яйце водоплавної птиці - джерело сальмонел. Захворювання, які передаються людині через яйця. Санітарні норми і вимоги 11
Список літератури 13... Стадии развития личности в разных психологических концепциях 1. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Е. ЕРІКСОНА 3
1.1. Стадії розвитку особистості в світлі концепції Е.Еріксона. 3
1.2. Вади розвитку особистості в стадіальної теорії Е.Еріксона. Життєві психологічні кризи. 6
2. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧІЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 9
2.1. Стадії розвитку особистості В.Ф.Моргун та Н.Ю. Ткачова . 9
2.2. Особливості розвитку особистості в дослідженнях Г.С.Костюка 12
Висновки 15
Література 16
Вступ
Особистість є одним із ключових понять в психології, а такий важливий аспект вивчення цього поняття як етапізація або стадіальність розвитку особистості займають одне з головних місць в психологічних дослідженнях.
Але не всі концепції особистості розглядають в своїх рамках періодизацію розвитку. Наряду з динамічними теоріями, які розглядають особистість у динаміці, існують і структурні теорії, тобто ті, для яких важливо визначити структуру особистості, систему понять, за допомогою яких вона описується.
Крім того, не всі динамічні теорії розглядають динаміку, розвиток особистості в річищі визначення конкретних етапів її розвитку. Такі відомі теорії особистості як структурно-дінамічні теорії З.Фрейда, А.Маслоу, К.Роджерса, Ф.Олпорта, Р.Кеттела пояснюють розвиток особистості, вказують чинники, які впливають на процеси, що відбуваються при цьому, але не надають конкретної періодизації.
Найбільш повними, на мій погляд, є концепції особистості, які відпрацювали американський психолог Е.Еріксон і українські дослідники В.Ф.Моргун та Н.Ю. Ткачова. В основу своїх робіт вони поклали пояснення розвитку особистості на всіх етапах життя людини, від народження до смерті. Стосовно кожного етапу вони пояснювали розвиток особистості як процес надбання певних психічних новоутворень. Концепція українського дослідника Г.С. Костюка дуже повно охоплює практично усі аспекти вивчення особистості, але стосовно періодизації ним розглянуто в основному молодий вік людини, який, на його думку, є основним у становленні особистості.
Висновки
Стадіальність розвитку особистості можна розглядати з різних точок зору, але майже усі дослідники пов’язують їх з віковими періодами розвитку людини: дитинством, юнацтвом, зрілістю, старістю. Різні концепції особистості дотримуються принципу безперервності в розвитку особистості, в якому на протязі життя людини кожна наступна стадія залежить від процесів, які відбувалися на попередніх етапах.
Велике значення в розвитку особистості приділяється біологічним факторам, які вважаються не менш важливим, ніж соціальні, і від яких також залежить поява нових психічних утворень.
Практично усі теорії підтверджують тезу про те, що розвиток людини – це процес кількісних і якісних змін в організмі під впливом різноманітних чинників: внутрішніх і зовнішніх, керованих і некерованих. Результат розвитку людини – це її становлення як біологічного виду і як соціальної істоти. Біологічне в людині характеризується фізичним розвитком і включає в себе морфологічні, біохімічні та фізіологічні зміни. Соціальні зміни в людині передбачають її активне опанування соціальним досвідом і перехід його у внутрішній світ, усвідомлену активну участь людини в суспільно корисній діяльності та виконання певних соціальних ролей.
... Психологічні бар’єри в спілкуванні та способи їх подолання Вступ 3
1. Психологічні бар'єри спілкування 4
2. Бар’єри комунікації та шляхи їх подолання. 12
Висновки 18
Література 19
Вступ
Як відомо, спілкування є надзвичайно складним феноменом у житті індивіда й людства в цілому, воно охоплює велику кількість взаємозв'язків, міжособистісних стосунків, здійснюється в різних формах і за допомогою різних засобів, які є невід'ємним чинником культури й постійно вдосконалюються та збагачуються. Однак, в процесі спілкування між конкретними людьми дуже часто відбувається непорозуміння, через що виникають образи, конфлікти та інші негативні явища міжособистісної взаємодії.
Для пояснення таких моментів у науковий обіг введено поняття „бар’єри спілкування” – тобто ті причини, які не дозволяють проведенню нормального спілкування. Коріння таких бар’єрів завжди полягають у психологічній сфері індивіда. Навіть соціально-економічні та соціально-політичні розбіжності між людьми, які також призводять до певних бар’єрів в спілкуванні, залежать від того, як сама людина оцінює ці розбіжності, реагує на них та відтворює в процесі спілкування та поведінки. Тому дослідження саме психологічних умов бар’єрів спілкування дозволяє найбільш повно осмислити непорозуміння між людьми, що виникають в ході їхньої взаємодії. В даній роботі будуть розглянуті не тільки питання сутності та причин психологічних бар’єрів спілкування, а й способи їх подолання, шляхи покращення процесу проведення діалогу.
Висновки
Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним самопочуттям тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома.
Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні, емоціональні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. Комунікативні бар’єри, в світлі концепції „єдності трьох сторін спілкування”, можна розглядати як вид психологічних бар’єрів спілкування, до яких в такому разі увійдуть також перцептивні та інтерактивні бар’єри. Однак, говорячи про психологічні бар’єри спілкування, як правило, завжди розуміють в основному тільки комунікативні бар’єри, тому що завдяки ним характеризується майже уся когнітивна сфера особистості, а значить і найголовніші риси людини: пам’ять, увага, сприйняття, мислення..
Комунікативна сторона спілкування тісно пов’язана з обміном інформацією, проте не може бути вичерпно розкрита з точки зору інформаційної теорії. Спілкування – це не тільки прийом та передача інформації, а й стосунки принаймні двох осіб, де кожна є активним суб’єктом взаємодії. Від волі та бажання кожного партнера залежить можливість застосування способів підвищення комунікації та подолання відповідних бар’єрів. І хоча ці способи не можуть подолати всіх психологічних бар’єрів, в більшості випадків вони значно підвищують ефективність спілкування.
... Природа релігії. Особливості релігійної свідомості Вступ 3
1. РЕЛІГІЯ ЯК ОДНА З ФОРМ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДСТВА. СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕЛІГІЙНОЇ СВІДОМОСТІ 4
2. ПОНЯТТЯ "НАДПРИРОДНЕ". ФІЛОСОФСЬКЕ І БОГОСЛОВСЬКЕ РОЗУМІННЯ БОГА 7
3. ФЕНОМЕН РЕЛІГІЙНОЇ ВІРИ. РЕЛІГІЯ ЯК СВІТОГЛЯД. 9
4. РОЗМАЇТТЯ РЕЛІГІЙ СВІТУ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ. 12
Висновки 14
Література 15
Вступ
Людині одвічно було притаманне прагнення до пізнання Всесвіту, суспільства, власного буття. Нині титанічними зусиллями багатьох поколінь нагромаджено величезний обсяг знань. Водночас незнаного, незрозумілого, сумнівного не стало менше. І світ, і людина залишаються значною мірою тайною, що сягає вищого начала, вищої розумної сили – Абсолюту, або Бога. Віра в реальне існування цього вищого начала є основою такого не менш таємничого феномена, як релігія.
Релігія така ж давня, як і сама людина. Немає жодного народу на планеті, який би не знав релігії, як і немає жодної людини, яка б не мала в ній потреби. Тому важко віднайти в духовному житті фактор, який би відігравав вагомішу роль, аніж релігія. Від кам’яного віку й сучасної космічної ери, зазнаючи дивовижних змін і метаморфоз, перебуває вона в нерозривному зв’язку з людським духом.
... Психологія спілкування. Тема 2: Трансакційний аналіз Вступ 3
1. Основні поняття трансакційного аналізу 4
2. Структура особистості за Еріком Берном та її аналіз. 8
3. Приклади життєвих сценаріїв 10
Висновки 14
Література 15
Вступ
В психології робилися неодноразові спроби виявити глибинні, сутнісні риси людської особистості, визначити її структуру, розробити рекомендації з ефективного управління нею та надання практичної психологічної допомоги в необхідних випадках. Такими були і являються психоаналіз, гуманістична психологія, неофрейдизм. Всі вони мають певні здобутки, а розроблені на їх основі психотерапевтичні методики, дійсно, в більшості випадків приносять полегшення для пацієнтів.
В цьому плані трансакційний аналіз Еріка Берна продовжує цей ряд теоретико-практичних напрямків психології особистості, тобто таких, які після доволі логічного та змістовного теоретичного обґрунтування проблем предмета дослідження, розробили та застосовують дієві методи психотерапевтичної допомоги людині. Незважаючи на відносну молодість концепції трансакційного аналізу, вона знайшла та продовжує знаходити своїх численних прихильників. Дослідження цього підходу важливо як з наукової, психологічної точки зору, так і з філософської – бо дозволяє будь-якій особі аналізувати своє життя, відношення з іншими людьми, визначати своє місце в людській спільноті.
... Вплив відносин "лікар-пацієнт" на медичних працівників ВСТУП 3
1. ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ У ПРАЦІВНИКІВ МЕДИЧНОЇ СФЕРИ 4
2. ЯВИЩЕ “ОГРУБІННЯ” МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА 8
3. ЗМІНИ ОСОБИСТОСТІ ВНАСЛІДОК ТРИВАЛОЇ РОБОТИ В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ 10
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
ВСТУП
Будь-яка сфера професійної діяльності шкідливо діє на організм і психіку працівників. Різниця полягає тільки у тому, що в одному випадку найбільш впливовими будуть фізичні чинники (шум, пилюка, температура, вібрація та ін), в інших – психологічна і навіть моральна дія. Не стала виключенням і медична праця. Медперсонал не в меншій мірі підвернений шкідливому впливу різного роду факторів, в основному, психологічного, емоційного характеру, ніж робітники в інших галузях. При цьому, як показує практика, емоційні та моральні перевантаження, стреси іноді наносять значної шкоди людині, деформують її особистість, впливають на виникнення у індивіда не тільки душевних, психічних розладів, а й важких захворювань у тілесній організації. "Всі хвороби від нервів", – цей принцип найбільш підходить саме медичним працівникам, котрі віддають всю свою енергію і сили для виконання найнеобхіднішої справи – лікування людей. В даній роботі будуть розглянуті ряд аспектів таких професійних захворювань та: емоційне вигорання, очерствілість (огрубіння), деформація (деградація) особистості лікаря.
... Психологічні аспекти вибору професії Вступ 3
1. ВИБІР ПРОФЕСІЇ – ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЕТАП В ЖИТТІ ОСОБИСТОСТІ 4
2. ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ОБРАННЯ ПРОФЕСІЇ 7
Висновки 13
Література 14
Вступ
Особливе місце в житті будь-якого суспільства займає налагодження його соціально-економічного життя. Його можна розглядати на вищому рівні (на рівні всього суспільства, держави), на рівні певних соціальних груп, а також на рівні окремої людини. З цим пов’язана значна кількість показників: процвітання країни в цілому, добробут її населення, сім'ї, членів суспільства та ін. Праця, труд – є головним джерелом багатства, а з цього вже випливає необхідність наукового дослідження підвищення результатів праці. Психологія праці – одна з наук, яка ставить собі за мету оптимізувати та покращити ці результати, використовуючи знання щодо психологічних властивостей людини.
Психологія праці, будучи галуззю психологічної науки, вивчає психологічні особливості різних видів трудової діяльності в їх залежності від суспільно-історичних і конкретних виробничих умов, від знарядь праці, методів навчання праці і від психологічних якостей особи працюючого.
В цій роботі будуть розглянуті психологічні аспекти вибору професії. Вони займають в психології праці значне місце, бо вибір професії є одним із найголовніших і найвідповідальніших етапів життя будь-якої людини.
Правильний вибір професії – це моральне задоволення, висока самооцінка. Водночас це й висока продуктивність праці, висока якість продукції. Вибір професії – точка, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, де можливе й необхідне поєднання особистих і загальних інтересів.
Висновки
Правильно обрана професія надає людині можливість реалізувати себе як особистість. В процесі вибору професії виділяють декілька періодів: фантазії, пробних виборів, реалістичного вибору. Процес вироблення і ухвалення рішення включає етапи: постановки проблеми вибору професії; визначення джерел інформації, кола компетентних осіб для ухвалення рішення про вибір професії; збір необхідної інформації; узагальнене уявлення про ситуацію вибору професії; пошук і оцінка варіантів професійного самовизначення; вибір професії.
Однією з умов правильного вибору професії є професійна орієнтація, яка є комплексом психолого-педагогічних і медичних заходів, спрямованих на оптимізацію працевлаштування відповідно до бажань, схильностей, здібностей людини і з урахуванням потреби суспільства в фахівцях.
Виділяють декілька підходів в рішенні задач професійної орієнтації: діагностичний, виховний і найбільш перспективний, особово-орієнтований, який дозволяє змістити акцент з професійної орієнтації як системи управління на професійну самоорієнтацію як важливу передумову особового і професійного вдосконалення, запобігання професійній деформації особистості.
У структурі професійної орієнтації виділяють: профінформацію, профвідбір і профконсультацію. В результаті їх реалізації можливе отримання об'єктивної інформації про світ професій і вимоги, що пред'являються ними до людині; прогностична оцінка ступеня взаємної придатності людини і конкретної професії; виявлення індивідуальної структури особових якостей, що дозволяє об'єктивно проаналізувати складнощі на кожному етапі вибору професії, вичленувати позитивні і негативні тенденції в підготовці до професії, шляху організації професійного навчання.
... Вступ 3
1. НЕБЕЗПЕКА АЛКОГОЛЮ 4
2. ПАЛІННЯ 8
3. НАРКОМАНІЯ – "ПОВІЛЬНА СМЕРТЬ" 12
Висновки 15
Література 16
Вступ
Будь-яка людина має безліч різноманітних звичок. Одні з них вважаються позитивними, бажаними, інші, навпаки – негативними, шкідливими. Звички стосуються поведінки людини в різних сферах і рівнях діяльності: праці, відпочинку, повсякденному житті. Але, коли говорять про шкідливі звички, мають на увазі ті, що впливають на здоров'я людини. Таких звичок, як правило, виокремлюється тільки три: паління, пияцтво і наркоманія. Звички з'являються в ході звикання людини до певних дій, вчинків, та поступово стають фізіологічною потребою організму. В цій роботі мова піде про руйнівну дію шкідливих звичок – паління, пияцтва, наркоманії – на організм людини, як в ході звикання, так і після його набуття.
Висновки
Вживання алкоголю, тютюну, наркотиків, відбуваючись спочатку як акти одиночної дії, поступово переростають у звички. А вони, в свою чергу, викликають фізіологічну потребу організму в цих речовинах, без яких вже людина не може обійтися. Найбільш шкідливим та руйнівним для людини є вплив наркотичних засобів, позбавитися від залежності яких, практично людина не в змозі.
Шкідливі звички надають значних втрат як самій людині, так і суспільству в цілому. На боротьбу і профілактику з ними держава витрачає значні засоби та кошти. Вищеперелічені шкідливі звички стали об’єктом значної уваги з боку суспільства та держави в багатьох країнах світу.
... Культура як відтворення самої людини Вступ 3
1. Культура як відображення людської діяльності. 4
2. Становлення нового образу людини в сучасній культурі. 9
Висновки 14
Література 15
Вступ
Культура є найширшим поняттям, що існує відносно людського суспільства та відображає результати його діяльності. Людство є певною „третьою силою”, яка разом з Природою та Богом, перетворює дійсність, надає їй змін. Однак, якщо Природа і Бог реалізує в своїх творіннях (а тому числі і в Людині) таємничий світ своїх задумів, то Людина реалізує в продуктах своєї діяльності саму себе. Те, що виготовляється людськими руками і розумом, бере натхнення та інтелектуально-духовний матеріал із середини єства Людини та становиться певним зліпком його внутрішньої сутності.
Людство за час свого існування створило багато такого, чим можна одночасно і пишатися, і навпаки – соромитися. Найбільшим збитком, що нанесли люди самі себе – це знищення природи на планеті, порушення екології. Серед здобутків людства – утворення філософії, релігії, моралі, видів мистецтва. Під питанням залишаються: науково-технічний прогрес і зовнішні ознаки цивілізації – такі як комфорт, техніко-побутова влаштованість повсякденного життя. Все частіше сьогодні лунають голоси, що технічний розвиток цивілізації руйнує природу, фізично губить людину і духовно збіднює її, відчужує від інших людей. Однак, в усіх цих – і поганих, і добрих – витворах людського розуму та волі можна прослідкувати та проаналізувати ті збуджувальні мотиви, які спонукають людину до тієї чи іншої діяльності, становлячись відображенням її прагнень та бажань. В результатах своєї діяльності людина відтворює сама себе, а неоднозначність їх оцінки свідчить про суперечливість натури людини, відображає в ній єдність та боротьбу протилежностей, про що й піде мова в цієї роботі.
Висновки
Культура за своїм визначенням та сутністю є організованою, це є своєрідний механізм організації людських емоцій, пам'яті, вчинків, думок, механізм впорядковування людського життя, перетворення її в осмислене ціле. Бажання та думки людини, навіть самі, здавалося б, прості й примітивні, не спричиняють за собою автоматичних дій. Вони в тому або іншому ступені пропускаються через механізм культури, осмислюються. Найпростіша споживацька життєва орієнтація і найскладніше, витонченіше естетичне переживання оформлені в певну культурну парадигму – цілісності життя, повноти буття, збігу бажання і значення.
Первинна, початкова культурна оформленість людських бажань створює можливість для "культурної облаштованості" людського життя. Подальша реалізація онтологічної потреби може йти по шляху "розширеного відтворення" життєвого світу своїх бажань, розбіжності бажання і значення, або по шляху пошуку значення, трансформації пошуків значення.
Жодна людина не може жити поза культурою, але форми його культурного буття можуть бути різні. Культура здатна надати людині справді безмежні можливості для вибору, тобто для реалізації її свободи. У поняттях окремої людини практично безмежна кількість видів діяльності, яким вона може себе присвятити. Однак кожен професійний вид діяльності – це узагальнений досвід попередніх поколінь, тобто культура в широкому розумінні цього слова.
... Cгенерировано за 0.300080 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |