![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Специфіка роботи соціального педагога з дітьми-сиротамиВы можете заказать реферат на тему Специфіка роботи соціального педагога з дітьми-сиротами или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Специфіка роботи соціального педагога з дітьми-сиротами»: Специфіка професійної діяльності соціального педагога Зміст
Вступ 3
1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4
2. Поведінка та обрис соціального педагога 6
3. Сфери діяльності соціального педагога 8
4. Функції діяльності соціального педагога 10
5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12
Висновки 16
Використана література 17... Специфіка професійної діяльності соціального педагога Зміст
Вступ 3
1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4
2. Поведінка та обрис соціального педагога 6
3. Сфери діяльності соціального педагога 8
4. Функції діяльності соціального педагога 10
5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12
Висновки 16
Використана література 17... Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю Зміст
Вступ 4
1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5
1.1 Типи неблагополучних сімей 5
1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7
2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9
3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14
3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14
3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15
3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15
Висновок 18
Використана література 19
Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями. ... Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога ВСТУП 4
РОЗДІЛ І 7
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7
1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7
1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9
1.3. Соціалізація статевої поведінки 15
1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15
1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16
1.4. Специфіка статевого виховання 17
РОЗДІЛ ІІ 22
ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22
2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22
2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26
2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26
2.2.2. Підготовка до занять 27
2.2.3. Традиційна схема заняття 28
ВИСНОВОК 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.... Зміст соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами в дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ) Вступ 2
1. Характеристика соціально-педагогічної діяльності в ДБСТ 5
2. Аналіз дослідження соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами у ДБСТ 13
3. Шляхи оптимізації соціально-педагогічної діяльності з дітьми сиротами в ДБСТ 22
Висновки 31
Використані джерела та література 33
... Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40... Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40... Ігрові методи в соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку Вступ 2
Розділ 1. Особливості діяльності соціального педагога навчального закладу при роботі з молодшими школярами 5
1.1 Зміст та методи виховання дітей молодшого шкільного віку 5
1.2 Характеристика ігрових методів які застосовуються у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 18
Розділ 2. Особливості використання ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 24
2.1 Специфіка застосування ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшо шкільного віку 24
2.2 Рекомендації щодо використання ігрових методів в роботі соціального педагога з молодшими школярами 33
Висновки 36
Список використаної літератури 38
... Планування роботи соціального педагога План
Планування та організація роботи соціального педагога 3
Планування соціально-педагогічної роботи 3
Перспективний план 3
Календарне планування 5
План-сітка 7
Нормативна документація соціального педагога 9
Список використаної літератури 20... Етичні засади соціально-педагоічної роботи соціального педагога Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні засади соціально-педагогічної роботи 5
1.1 Наукові підходи до визначення етичних засад соціально-педагогічної роботи 5
1.2 Аналіз нормативно-правової документації щодо дотримання етичних засад соціально-педагогічної роботи 8
Розділ 2. Особливості дотримання соціальним педагогом етичних засад під час роботи в ЗНЗ 12
Розділ 3 Професійна етика соціального педагога: суть, зміст, функції 19
3.1 Специфіка моральних відношень у соціально-педагогічній діяльності 19
3.2 Етика відношення соціального педагога до своєї праці 21
3.3 Педагогічний такт як особлива форма функціонування соціально-педагогічної моралі 24
Висновки 28
Список використаних джерел 30
... Роль соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин вихованців Вступ 2
Розділ І. Теоретичні основи соціально-педагогічного виховання в сучасних умовах 4
1.1. Місце соціального педагога в системі виховання. 4
1.2. Система роботи соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин підлітків. 11
1.3. Особливості соціально-педагогічних умов виховання особистості молодшого школяра. 19
Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота. 30
2.1. Форми та методи соціально-профілактичної роботи. 30
2.2. Бесіда як найбільш ефективна форма роботи соціального педагога. 39
Висновки 44
Список використаної літератури 48
Додаток 51
... СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАБІЛІТАЦІЇ Вступ 3
Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7
1.1. Причини виникнення сирітства 7
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12
1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25
Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32
2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32
2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32
2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40
2.1.3. Робота психологічної служби 52
2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64
Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75
3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75
3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84
Висновки 95
Список використаної літератури 99
ДОДАТКИ 102
... Соціальне сирітство та шляхи його реабілітації Вступ 3
Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7
1.1. Причини виникнення сирітства 7
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12
1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25
Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32
2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32
2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32
2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40
2.1.3. Робота психологічної служби 52
2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64
Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75
3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75
3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84
Висновки 95
Список використаної літератури 99
ДОДАТКИ 102
... Робота соціального педагога з профілактики правопорушень ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ШКОЛІ 8
1.1. Концептуальні основи сучасного шкільного виховання та функції соціального педагога в сучасному освітньому закладі 8
1.2. Технології роботи соціального педагога з профілактики правопорушень серед учнівської молоді 15
1.3. Рання профілактика відхилень у поведінці учнів 23
Висновки до першого розділу 42
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ВЕЛИКОСОРОЧИНСЬКІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ 44
2.1. Модель роботи закладу інтернатного типу 44
2.2. Удосконалення соціально-педагогічної роботи з профілактики правопорушень 47
2.3. Експериментальна перевірка моделі 50
В И С Н О В К И 52
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 54
Д О Д А Т К И 58
Об’єктом дослідження даної курсової роботи є процес організації роботи соціального педагога з профілактики правопорушень.
Предмет дослідження – особливості формування агресивної поведінки підлітків, педагогічні умови організації діяльності учнів, які дозволяють попередити агресивну поведінку учнів, уникнути правопорушень, та ефективні методи корекції агресивної поведінки підлітків.
Мета курсової роботи полягає у виявленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці шляхів удосконалення процесів навчання та виховання в цілому та у зниженні рівня правопорушень, скоєних учнями.
... Формування готовності майбутнього соціального педагога ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3
1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3
1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5
РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9
2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9
2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9
ВИСНОВКИ 10
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10
... Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ) Вступ 2
1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3
2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10
3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13
Висновки 20
Список використаних джерел 23
... Міжнародні стандарти у сфері надання соціального захисту сім’ям з дітьми
Вступ 3
1. Загальноправові міжнародні стандарти соціального захисту сімей з дітьми 4
2. Міжнародні стандарти у сфері обов’язків держави щодо забезпечення соціальної захищеності та допомоги сім’ям з дітьми 7
3. Міжнародні стандарти соціального захисту інтересів дитини у родині 11
Висновки 19
Список літератури 20
... Проблеми професійного виховання і навчання фахівця План
Вступ 3
1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5
2. Професійні особливості соціальної роботи 11
3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13
4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17
Висновки 25
Список використаної літератури 27... Проблеми професійного виховання і навчання фахівця План
Вступ 3
1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5
2. Професійні особливості соціальної роботи 11
3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13
4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17
Висновки 25
Список використаної літератури 27... Соціальна реабілітація дітей-сиріт та дітей, які залишились без піклування дорослих ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ З ДІТЬМИ, ЯКІ ЗАЛИШИЛИСЯ БЕЗ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ 6
1.1 Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 6
1.2 Технологія роботи з дітьми-сиротами у прийомних сім ях 11
Розділ ІІ. альтернативні форми виховання як складова необхідноЇ соціальноЇ реабілітації дітей-сиріт 24
2.1. Обґрунтування необхідності впровадження в Україні альтернативних форм виховання 24
2.2. Визначення рівня готовності дитини до змін у житті, пов’язаних із переходом у прийомну сім’ю 26
2.3. Аналіз результатів дослідження 29
Висновки 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ
... Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6
1.1. Загальне вчення про хворобу 6
1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9
1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12
Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17
2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17
2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19
2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22
2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36... Соціальна робота з безпритульними i бездоглядними дітьми Вступ 2
Розділ І. Безпритульні та бездоглядні діти: поняття причини та сутність проблеми 4
1.1. Дитяча безпритульність та бездоглядність як соціальна проблема суспільства 4
1.2. Проблема дитячої безпритульності на державному рівні 12
Розділ 2. Основні аспекти соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16
2.1. Загальна характеристика соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16
2.2. Основні заходи соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 21
Висновки 26
Список використаних джерел 26
... Вимоги до соціальних працівників Вступ 2 1. Місце соціального працівника та соціального педагога в суспільстві 3 2. Вимоги до соціального працівника. Професійний кодекс соціолога 9 Література 12 ... ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА СОДЕРЖАНИЕ
ГЛАВА 1. Теоретические основы профессионального мастерства и деятельности социального педагога 2
§ 1. ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ МАСТЕРСТВО И ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 2
§ 2. ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЗНАЧИМЫЕ УМЕНИЯ, ЗНАНИЯ, НАВЫКИ, СПОСОБНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 4
§ 3. АКТУАЛЬНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ 7
§ 4. МЕТОДЫ РАБОТЫ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9
§ 5. КАЧЕСТВА СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ОПРЕДЕЛЁННЫЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ СТАНДАРТОМ 10
ГЛАВА 2. Практическая социально-педагогическая деятельность в России и за рубежом 11
§ 1. ГРУППОВАЯ СОЦИАЛЬНАЯ РАБОТА НА ПРИМЕРЕ ДЕЯТЛЬНОСТИ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ В США 11
§ 2. СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РАБОТА С СЕМЬЁЙ В РАЗЛИЧНЫХ ЦЕНТРАХ 12
ЛИТЕРАТУРА 17... Соціальна реабілітація осіб, що страждають наркотичною залежністю
Вступ 3
Розділ І. Специфічні особливості вживання наркотичних речовин 6
1. 1 Ознаки виявлення осіб, які вживають наркогенні засоби та мотивація зловживання речовинами, які викликають стани зміни психічної діяльності 6
1.2 Специфіка підліткової наркоманії та причини її виникнення 9
Розділ ІІ. Організація та проведення дослідження схильності вживання наркотичних речовин 19
2.1 Методологічні засади соціальної реабілітації наркозалежних 19
2.2 Організаційні форми реабілітаційної роботи з наркозалежними та особливості їх застосування у практичній діяльності соціального педагога 24
Висновки 32
Список використаної літератури 35
ДОДАТКИ 37
... Форми і методи роботи з обдарованими дітьми Вступ 3
1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5
2. Обдарованість: суть, види, принципи 9
3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13
Висновки 18
Список використаної літератури 21... Форми і методи роботи з обдарованими дітьми Вступ 3
1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5
2. Обдарованість: суть, види, принципи 9
3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13
Висновки 18
Список використаної літератури 21... ФОРМУВАННЯ РОДИННИХ ФОРМ, УТРИМАННЯ І ВИХАВАННЯ ДІТЕЙ СИРІТ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ Вступ 3
Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7
1.1. Причини виникнення сирітства 7
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 9
1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 12
Розділ 2. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 16
2.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 16
2.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 21
Висновки 29
Список використаної літератури 33
... Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю Вступ 3
1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5
2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6
3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8
Висновки 12
Література 14
... Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю Вступ 3
1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5
2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6
3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8
Висновки 12
Література 14
... Cгенерировано за 0.270840 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |