![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчанняВы можете заказать реферат на тему Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання»: Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5
1.1. Поняття про мислення 5
1.2. Види мислення 11
1.3. Процеси мислення 17
1.4. Форми мислення 20
1.5. Пізнавальне мислення 26
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30
РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34
РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 45
Додаток А. Процес мислення 45
... Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання П Л А Н
Вступ.
Розділ І. Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання.
1.1. Інтелектуальний потенціал.
1.2. Програма “Формування культури мислення”.
Розділ ІІ. Творча активність особистості
2.1. Сутнісна властивість особистості.
2.2. Невербальна творча активність – креативність.
Розділ ІІІ. Діагностика невербальної творчої діяльності молодших школярів.
3.1. умови проведення.
3.2. Обробка результатів тестування.
Список використаної літератури... Зміст
Вступ 4
Розділ 1 6
Психологія дошкільника. Середина дитинства 6
1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6
1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11
Розділ 2 17
Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17
2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17
2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20
2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24
Розділ 3 35
Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35
3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35
3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43
Висновки 51
Список використаної літератури 53... Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві План
1. ВСТУП 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4
а. Мислення, як пізнавальний процес 5
б. Операції мислення 10
в. Форми мислення 12
г. Види мислення 14
3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17
а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17
б. Перехід до наочно образного мислення 23
в. Виникнення знакової функції 26
г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30
4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35
5.ВИСНОВКИ 45
6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Дитяча психологія
Досліджено 25 джерел... Розвиток мислення дітей дошкільного віку Вступ 3
1. Сучасні теорії розвитку мислення 4
2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8
3. Види мислення дошкільника 9
4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11
5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12
6. Умови розвитку мислення дошкільників 14
Висновок 18
Список літератури 19
... ВСТУП 3
РОЗДІЛ І РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ 5
1.1. Мислення та його класифікація 5
1.2. Розвиток мислення 10
1.3. Зв’язок мислення та мови 14
Висновок до другого розділу 17
РОЗДІЛ ІІ МОВА І МОВЛЕННЯ 18
2.1. Генезис розвитку мовлення 18
Формування активної лексики є джерелом усього психічного розвитку дитини. 19
2.2. Мова і мовлення 19
2.3. Роль мови у процесі пізнання 22
2.4. Розвиток мови 24
Висновок до третього розділу 29
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33... Вступ 3
1. Розвиток дитини дошкільного віку 4
1. 2. Виховання уміння вчитися 5
1.3. Труднощі адаптації до школи 8
2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10
2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10
2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12
1.3. Результати дослідження 18
2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22
Висновки 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
... Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія) ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ... ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК 6
1.1 Проблемне навчання як складова творчого навчання 6
1.2 Творчі здібності у проблемній ситуації 12
Розділ 2. Експериментальна частина 17
2.1 Методика створення творчих ситуацій 17
2.2 Результати експерименту 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29... ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК 6
1.1 Проблемне навчання як складова творчого навчання 6
1.2 Творчі здібності у проблемній ситуації 12
Розділ 2. Експериментальна частина 17
2.1 Методика створення творчих ситуацій 17
2.2 Результати експерименту 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29... ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК 6
1.1 Проблемне навчання як складова творчого навчання 6
1.2 Творчі здібності у проблемній ситуації 12
Розділ 2. Експериментальна частина 17
2.1 Методика створення творчих ситуацій 17
2.2 Результати експерименту 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29... Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості формування креативності у дитячому віці 5 1.1. Відносини між батьками і розвиток дитини 5 1.2. Розвиток особистості дитини в дошкільному віці 7 1.3. Розвиток творчих здібностей в онтогенезі 10 Розділ 2. Вплив взаємовідносин у сім’ї на розвиток креативності дітей дошкільного віку 17 2.1. Методики вивчення і розвитку творчого поводження дітей 17 2.2. Результати дослідження 19 2.3. Методика роботи по розвитку креативності дітей дошкільного віку 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ... Роль проблемних ситуацій в навчанні п’ятикласників ЗМІСТ
Вступ……………………………………..………………………………3
1. Проблемне навчання – педагогічна технологія на основі активізації діяльності учнів
1.1 Виникнення концепції проблемного навчання…..……………4
1.2 Історико-педагогічні передумови проблемних
ситуацій……………………………………………………………6
1.3 Сутність і цілі проблемного навчання………………………….8
2. Значення проблемних ситуацій
2.1 Проблемні ситуації – джерело творчого мислення…………..11
2.2 Класифікація і типи проблемних ситуацій…………………...15
3. Проблемні ситуації в процесі навчання п’ятикласників
3.1 Шляхи і способи створення проблемних
ситуацій на уроці……………………………………………….18
3.2 Психолого-педагогічне проектування способів вирішення
проблемних ситуацій…………………………………………..20
3.3 Створення системи проблемних ситуацій…………………….21 Висновок……………………………………………………………….23
Використана література……………………………………………….24
... Особливості розвитку мислення в дошкільному віці ВСТУП 4
I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6
II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15
1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15
2 Розвиток образного мислення дошкільників 19
3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22
III Практична частина. 25
3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40... ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6
1.2. Особливості розумових процесів 13
1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25
2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25
2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32
2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
ДОДАТКИ 62... МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5
1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15
2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15
2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45... Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості 4
2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5
3. Психічні процеси в дошкільному віці 7
4. Розвиток почуттів і емоцій 11
Висновки 13
Література 14... Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості 4
2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5
3. Психічні процеси в дошкільному віці 7
4. Розвиток почуттів і емоцій 11
Висновки 13
Література 14... Вступ 3
Розділ І. Науково-теоретичні аспекти формування творчих здібностей дитини 6
1.1 Поняття художньо-естетичного виховання дітей 6
1.2 Малювання як вид зображуваної діяльності дошкільника 13
1.3 Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільника 16
Розділ ІІ. Розвиток дитини на заняттях малювання засобами народної творчості 19
2.1 Елементи народних орнаментів в дитячому малюнку та аплікації 19
2.2 Використання дошкільниками мотивів українського декоративного мистецтва в малюванні 28
2.3 Розвиток творчих здібностей дошкільників 33
Розділ ІІІ. Мистецтво живопису як засіб художнього та естетичного виховання дітей дошкільного віку 40
Висновки 46
Список використаних джерел 49
... Мислення і засоби його активізації Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6
1.1. Поняття мислення 6
1.2. Процеси мислення 8
1.3. Види та форми мислення 9
1.4. Розв`язання логічних задач 14
1.5. Творче мислення та особистість 18
1.6. Розлади мислення 20
Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34
2.1. Методики дослідження мислення 35
2.2. Організація проведення дослідження та результати 40
2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43
Висновки 45
Список використаних джерел 47
Додатки 49... Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5
1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5
1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18
2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18
2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26
3.1. Описання діагностичних методик 26
3.2. Організація та хід досліджень 32
3.3. Результати досліджень 43
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 58
Класифіація ігор
Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))
... Консультації батьків як умова підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 5
1.1 Психологічна готовність дитини до навчання у школі 5
1.2 Система педагогічного керівництва у проблемі готовності дитини до навчання в школі 7
1.3 Дидактичні умови реалізації підготовки дітей до навчання у системі «родина – школа» 10
РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ 14
2.1 Організація та методи дослідження 14
2.2 Порівняльний аналіз соціально–психологічної готовності дітей 17
2.3. Методичні рекомендації 24
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ 30
ДОДАТОК А 32
ДОДАТОК Б 34
... Розвиток мислення у молодшому шкільному віці ВСТУП 3
РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5
1.1. Поняття мислення в психології 5
1.2 Класифікація та форми мислення 7
1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13
РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20
2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20
2.2 Аналіз результатів дослідження 22
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27
... Криза трьох років. Причини, сиптоми та наслідки
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6
1.1. Дослідження раннього і дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній літературі 6
1.2. Психологічна та соціальна характеристика розвитку дитини у ранньому віці 10
2. Особливості спілкування та мислення у ранньому віці 15
2.1. Спілкування та мислення як найважливіші психічні властивості 15
2.2. Мовний аспект спілкування дитини у ранньому віці 19
3. Сутність та специфіка кризи трьох років 23
Висновки 29
Джерела і література 31
... Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини ВСТУП 3
Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6
1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6
1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10
Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15
2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15
2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18
Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26
ВИСНОВКИ 29
Список використаної літератури 31
ДОДАТКИ 33
... Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4
1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4
1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13
Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18
2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18
2.2. Уроки математики з елементами гри 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32... Питання до заліку педагогічна психологія 1. Основні напрямки і сучасний стан розвитку педагогічної психології 3
2. Основні розділи педагогічної психології 4
3. Методи педагогічної психології 5
4. Типи мислення та умови їх формування в процесі навчання 6
5. Методи навчання мислення 7
6. Проблемність у навчанні та її психологічна природа 8
7. Рівні проблемноеврістичного навчання та можливості його здійснення 9
8. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт виховання 10
9. Вікові аспекти виховання 11
10. Визначити переваги та недоліки кожного з напрямків педагогічної психології 13
11. Специфіка застосування методів педагогічної психології 14
Список літератури 17
... Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини Вступ. 3
1. Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини. 5
1.1 Увага. 5
1.2 Пам’ять. 6
1.3 Мислення. 10
1.4 Мова. 10
2. Проблема розвитку дитини як особистості в психології. 12
Висновок. 18
Література. 19... Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини Вступ. 3
1. Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини. 5
1.1 Увага. 5
1.2 Пам’ять. 6
1.3 Мислення. 10
1.4 Мова. 10
2. Проблема розвитку дитини як особистості в психології. 12
Висновок. 18
Література. 19... Розвиток діяльності, здібностей, особистості, мислення ВСТУП 3
1. Розвиток діяльності 4
2. Розвиток здібностей 6
3. Розвиток особистості працівника 9
4. Розвиток мислення персоналу 10
ВИСНОВКИ 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
... Cгенерировано за 0.281068 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |