![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() особливості класичного та не класичного розуміння буттяВы можете заказать реферат на тему особливості класичного та не класичного розуміння буття или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «особливості класичного та не класичного розуміння буття»: Роль і місце класичного танцю в навчально-виховному процесі колективу народного танцю Зміст
Вступ.........................................................................................................3
1. Походження класичного танцю .....................................................4
2. Місце класичного танцю в репертуарі танцювального колективу ...........................................................................................................6
3. Специфіка викладання класичного танцю з врахуванням вікових і індивідуальних особливостей учнів на уроках хореографії ......................9
4. Методичні підходи до побудови уроків класичного танцю..........14
5. Збереження спадщини класичного танцю ...................................24
Висновки................................................................................................26
Список використаної літератури.........................................................27... Правова система класичного періоду План
1. Правова система класичного періоду 3
2. Мусульманське право (шаріат) 5
3. "Новий курс" президента Ф. Рузвельта 11
Література 18... Правова система класичного періоду План
1. Правова система класичного періоду 3
2. Мусульманське право (шаріат) 9
3. "Новий курс" президента Ф. Рузвельта 15
Література 22... Правова система класичного періоду План
1. Правова система класичного періоду 3
2. Мусульманське право (шаріат) 5
3. "Новий курс" президента Ф. Рузвельта 11
Література 18... Правова система класичного періоду План
1. Правова система класичного періоду 3
2. Мусульманське право (шаріат) 9
3. "Новий курс" президента Ф. Рузвельта 15
Література 22... Античне мистецтво класичного періоду Античне мистецтво класичного періоду
Список використаної літератури... Пам’ятки архітектури класичного стилю в місті Києві
1. Загальна характеристика класичного стиля архітектури в Україні 3
2. Пам’ятки архітектури класичного стилю в місті Києві 5
2.1. Перша (Олександрівська) гімназія 5
2.2. "Будинок Мазепи" на Подолі 8
2.3. Нижній пам'ятник Хрещення Русі 9
2.4. Будівля Університету 10
2.5. Новий Контрактовий Будинок 12
2.6. Сулимівка 13
2.7. Будинок Коробки 14
2.8. Аскольдова Могила 15
Список використаної літератури 17
Список використаної літератури:
1.Архитектура Киева [Редкол.: В. П. Дахно (отв. ред.) и др.]. — К., 1982. — 114 с.
2.Асеев Ю.С. Стили в архитектуре Украины. – К., 1989. – 103 с.
3.Голышев А. Б., Ткаченко И. Н., Полищук В. П. Строительство и архитектура: (Краткий словарь-справочник) П.И. Кривошеев (общ.ред.). — К., 2002. — 380с.
4.Документально-публіцистичне видання “20 архітекторів, які будували Київ”. – К., 2003. – 128 с.
5.Литвинов А.І., Волощенко В.М. Архітектура. Будівництво. Короткий термінологічний словник. — Вінниця, 2003. — 120с.
... 11. Особливості макрологістичних систем 3
36. Аналіз класичного і системного підходів до організації матеріального потоку 8
Задача №1.2 (В-76) 13
Задача №2.3 (В-76) 17
Задача №3.2 (В-76) 19
Список використаної літератури 22
... 1. Порівняльна характеристика класичного і системного підходів до формування логістичної системи 3
2. Характеристика функціональних галузей логістики 8
Література 14
... Поняття буття. Основні форми буття , їх діалектика Вступ 3
1. Поняття буття 3
2. Форми буття та їх специфіка 4
2.1. Буття "навколишнього" світу 4
2.2. Буття людини 6
2.3. Буття духовного 8
Висновок 10
Список використаної літератури 11
... Римське право класичного та посткласичного періоду Вступ 2 1. Джерела права 3 2. Приватне та публічне право 6 3. Форми цивільного процесу в Римі 15 Висновок 17 Список використаної літератури 19 ... Вступ 3
1. Т.Гоббс про походження і сутність держави. 4
2. Дж. Локк – основоположник теоретичної системи класичного лібералізму. 6
3. Ш.Монтеск’є про форми держави та поділ влади. 8
4. Вчення Ж.-Ж. Руссо про суспільний договір. 12
Висновки 14
Література 15... Вступ..................................................................................................................3 1. Окремі точки зору початку класичного періоду міжнародного права.....................................................................................4 2. Вестфальський мир.......................................................................................6 3. Віденський конгрес.......................................................................................9 4. Берлінський конгрес та Гаазькі конференції миру...................................11 Висновок...........................................................................................................13 Використана література...................................................................................15 ... Вишневський – класичні та сучасні принципи оподаткування Вступ 2
1. Система принципів класичного оподаткування 3
2. Обґрунтування принципів оподаткування В.Вишневським 7
3. Емпірична перевірка принципу вигоди в умовах України. 11
Висновок 15
Список використаної літератури 16
... Притчовий характер новел Томаса Мана Вступ 2
Розділ І. Епоха німецького модернізму. 5
1.1. Особливості німецького модернізму в контексті світової літератури. 5
1.2. Томас Манн як один із представників класичного модернізму. 11
Розділ ІІ. Новелістика Томаса Манна. 20
2.1. Поняття та жанрові характеристики «новели». 20
2.2. Жанрово-текстуальні особливості притчі. 29
2.3. Новели Томаса Манна у «семантичному» дзеркалі притчі. 34
Висновки 40
Список використаної літератури 42
... Вступ 3
1. Проблема буття у філософії 4
2. Сфери буття людини 7
3. Життєтворчість людського буття: проблеми свободи та практики 13
Висновок 20
Список використаної літератури 21
... Основні феномени міжособистісного розуміння Вступ. 3
Розділ I.Міжособистісне розуміння. 5
1.1.Структура суспільних відносин 5
1.1.Міжособистісне розуміння 8
Суспільні стосунки і міжособистісне розуміння 9
Ділові стосунки і міжособистісне розуміння 9
Види міжособистісного розуміння 9
1.2.Підходи до розуміння структури міжособової взаємодії 10
1.3.Міжособове сприймання та розуміння людини 15
Розділ II.Основні феномени міжособистісного розуміння. 18
2.1.Шляхи до взаєморозуміння. 18
2.2.Джерела розуміння людини людиною 19
2.3.Феномени міжособистісного розуміння 26
Висновки та практичні поради. 28
Використана література. 30... Зміст
Вступ……………………………………………………………….3
I. Основні положення філософської концепції……………..4
1.1. Розуміння буття……………………………………….6
1.2. Гносеологічна позиція………………………………..9
1.3. Оцінка концепції філософа…………………………..11
II. Соціальна філософія……………………………………….12
2.1. Розуміння єства людини……………………………12
2.2. Погляди Демокріта на природу душі людини…….14
2.3. Про моральність……………………………………..16
Висновок…………………………………………………………..22
Список використаних джерел………………….…...……………23... Філософський зміст категорії „Буття'. ЗМІСТ
1. Онтологія, як окрема галузь філософії, яка досліджує сутність буття світу................................................................................................................3
2. Категорія буття, як діалектичний взаємозв’язок людини і світу.............6
3. Основні форми буття....................................................................................7
4. Що таке суспільна свідомість та її структура...........................................10
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................13... Контрольна робота з культурології ЗМІСТ
1. Порівняйте розвиток філософії Стародавньої Греції класичного періоду та періоду еллінізму. Які основні проблеми стояли перед ученими даних періодів. 3
2. Складіть характеристику відомих вам пам’яток архітектури країн Стародавнього Сходу: 8
3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Ахіллесова п’ята. 12
б) Розкрийте значення цього образу: Прометей. 13
Список використаної літератури 17
... План
1. Філософський смисл буття. Основні форми буття. Універсальність категорій "абсолют", "універсам", "буття", "субстанція", "матерія" 3
2. Давньогрецька натурфілософія: пошуки першопочатку 9
3. Соціальна сфера суспільного життя. Історичні форми людських спільнот: етнос і нація 16
Список використаної літератури 22... Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 6
1.1. Сприймання та розуміння художньої літератури як необхідні складові правильного читання 6
1.2. Особливості сприймання та розуміння школярами художньої літератури 9
1.3. Уява та її значення у сприйманні та розумінні художньої літератури 11
2. Практичні засади розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 15
2.1. Дидактичні методи розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художнього тексту 15
2.2. Розробки уроків з розвитку здатності школярів сприймання та розуміння художньої літератури 21
Висновки 40
Список використаної літератури 42... Культурний процес як спосіб людського буття Вступ 3
1. Культура як особлива сфера існування людини, універсальна характеристика людського буття 5
2. Проблема вибору і реалізація людиною можливостей свого буття 8
3. Відповідальність 11
Висновки 17
Список використаної літератури 19
... ОНТОЛОГІЯ: ФІЛОСОФСЬКЕ ВЧЕННЯ ПРО БУТТЯ Вступ 3
1. БУТТЯ ЯК ФІЛОСОФСЬКА КАТЕГОРІЯ 4
2. ЄДНІСТЬ ТА СТРУКТУРОВАНІСТЬ БУТТЯ 7
3. СПЕЦИФІКА ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ. 9
БУТТЯ І ІСНУВАННЯ 9
Висновок 13
Література 14
Вступ
Філософська категорія "буття" – є однією з основних категорій філософії. Практично, в філософіях всіх країн і часів, пізнання світу розпочинали з пошуків і означення суті і сенсу буття. Що означає бути, існувати? Для чого живе людина? Особливістю осягнення людиною цього поняття є те, що людина у своїй життєдіяльності постійно взаємодіє зі світом, з речами, які або сприятливі до неї, або ж ні. Вона спостерігає за появою якихось реалій, їх розвитком з точки зору власного розуміння світу. Тому і розумінь буття є багато.
В філософії вивченням буття займається такий її розділ як онтологія. Як базова передумова побудови онтології завжди виступала деяка штучно сконструйована ідея суті буття. Філософи виходили з того, що така ідея дозволяє в думках об'єднати самі різні предмети і явища світу по ознаці їх існування. Існування різних предметів і явищ і визнається буттям як таким. Але разом з цим виникало питання про те, що ж лежить в основі світу, чи немає якогось особливого утворення, яке або містилось би у всіх предметах і явищах світу, або з нього все їх можна б було виділити. І знов на це питання немає в філософії однозначної відповіді. Є погляди окремих філософів або обґрунтування в межах різних філософських течій, напрямків, теорій.
Надана робота являє собою певний підсумок розвитку поняття буття як філософської категорії, дає можливість ознайомитися з різними поглядами на його суть, які були відпрацьовані в ході розвитку різних філософських напрямків.
Висновок
Таким чином, категорія буття є дуже складною в своєму осягненні. Під час її визначення виникає ряд протиріч, які знайшли своє відображення в різноманітних філософських концепціях, поглядах і підходах. Спрощення означення сенсу поняття буття, як того всього, що існує, призводить до запитання: а у чому полягає буття? Ускладнення його розуміння, спроба проаналізувати буття, розкласти на складові – призводить до множинності та суперечливості інших понять, що його характеризують. Тому розуміння буття постійно знаходиться у певній єдності протиріч тих логічних утворень людини, які вона здатна на сьогоднішній день запропонувати.
Наука онтологія продовжує розвиватися та збагачуватися новими підходами у визначенні суті буття. Це необхідно, і це буде продовжуватися весь той час, поки людина знаходиться у пошуках відповідей на головні питання свого існування.
... Буття та небуття – два важливих принципи Вступ 2
1. Поняття „буття”, філософський зміст. Категорії буття. 3
2. Світ як єдність об'єктивної дійсності і дійсності людських сутнісних сил. 8
3. Категорія небуття, антична філософія про небуття (Демокріт, Платон, Арістотель). 12
Висновки 16
Література 17
... "Предмет і система римського приватного права". Орієнтовний план
1. Поняття сучасного цивільного права.
2. Основні системи римського приватного права.
3. Право приватне і право публічне. Характеристика римського приватного права класичного періоду.
4. Роль і значення римського приватного права для розвитку сучасного цивільного права.
2. Що таке юридичні факти?
3. Назвати основні поняття римського спадкового права.... "Предмет і система римського приватного права". Орієнтовний план
1. Поняття сучасного цивільного права.
2. Основні системи римського приватного права.
3. Право приватне і право публічне. Характеристика римського приватного права класичного періоду.
4. Роль і значення римського приватного права для розвитку сучасного цивільного права.
2. Що таке юридичні факти?
3. Назвати основні поняття римського спадкового права.... Вступ 3
1. Логіка – основна частина філософії Гегеля 4
2. Основні законі та категорії вчення Гегеля про буття 5
3. Значення вчення Гегеля про буття для розвитку філософської думки 11
Висновки 14
Література 15... Основи психології та педагогіки 1. ВІДМІННІСТЬ ПСИХІКИ ЛЮДИНИ ВІД ПСИХІКИ ТВАРИНИ 3
1.1 Поведінковий аспект 3
1.2. Пізнавальні здібності 3
1.3. Мислення 4
1.4. Емоційна сфера 5
1.5. Мотивація поведінки 5
1.6. Соціальні потреби 6
Висновок 6
2. СТАДІЇ МІЖОСОБИСТІСНОГО РОЗУМІННЯ 7
2.1. Процес міжособистого розуміння та його стадії 7
2.2. Інтерпретація як знаряддя розуміння співрозмовника 8
2.3. Адекватність розуміння поведінки інших людей 8
2.4. Феномени ідентифікації, рефлексії та емпатії на стадіях міжособистісного розуміння 10
Висновок 12
Література 13
... Осмислення античними філософами поняття про буття 1. Осмислення античними філософами поняття про буття.
2. Суспільство, його зрівняння з організмом.
3. Проблема суспільно буття та суспільного пізнання в системі цінностей.
4. Співвідношення свободи та відповідальності.
Література.
... Cгенерировано за 0.274512 секунд |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |