Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Каталог пособий и учебных материалов : ПРІндивидуальна работа з «Паблік рилейшнз» 2 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 2 3 1. Цільова аудиторія (громадськість) організації, класифікація, типи та види 3 2. Радіо: особливості використання в ПР 6 3. ПР у відносинах з інвесторами: мета та особливості реалізації 8 4. Інформаційні війни: су... Інфраструктура ринку, її елементи та функції ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 5 1.1.ПОНЯТТЯ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 5 1.2.ЕЛЕМЕНТИ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 8 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА ФУНКЦІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 26 2.1.ЗАБЕЗПЕЧУЮЧА ФУНКЦІЯ 26 2.2. РЕГУЛЮЮЧА ФУНКЦІЯ 28 РОЗДІЛ 3. РИНКОВА... Історичний розвиток паблік-рілейшнз Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10... Історичний розвиток паблік-рілейшнз Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10... Історичні причини виникнення паблік рилейшнз Вступ 3 1. Історія розвитку паблік рілейшнз 4 2. Зародження основ професії паблік рішейшнз в Америці 8 3. Стан паблік рішейшнз в Україні 11 Висновок 15 Список використаної літератури 17 ... Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість 1 Вступ 3 1. Комунікація, як спосіб взаємодії людини з громадськістю 6 2. Паблік рілейшнз в системі громадської комунікації 13 3. Вплив комунікаційних технологій на громадськість 18 Висновки ... Конкуренція її суть, функції та форми. Місце конкуренції в ринковій економіці ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ФУНКЦІЇ КОНКУРЕНЦІЇ. ФОРМИ КОНКУРЕНЦІЇ 6 1.1. ВНУТРІШНЬОГАЛУЗЕВА КОНКУРЕНЦІЯ. 9 1.2. МІЖГАЛУЗЕВА КОНКУРЕНЦІЯ 11 1.3. МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ 13 РОЗДІЛ ІІ. ВИДИ КОНКУРЕНЦІЇ 17 2.1. ВІЛЬНА ... Контрольна робота з дисципліни "Public Relations" 1. Визначення понять "комунікації" та "інформації" 3 2. Значення Паблік Рілейшнз в кризових ситуациях 7 Список використаної літератури 14 ... Контрольна робота з основ паблік рилейшнз 1. Ефективність запровадження сучасних Інтернет-технологій у паблік рилейшнз 3 2. Вербальні та невербальні комунікації у бізнесі 7 2.1. Вербальні комунікації 7 2.2. Невербальні комунікації 10 Література 13 ... Кредитний ринок та його структура. Суб’єкти
кредитного ринку ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. КРЕДИТ. 6 1.1. Суть кредиту 6 1.2. Форми та функції кредиту 12 РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ. 15 2.1 Загальна оцінка кредитної системи. 15 2.2. Структура кредитної системи. 16 РОЗДІЛ 3. ГОСПОДАРСЬКА... Лоббизм и его характеристика Вступление 3 1. Суть и содержание лоббизма 4 2. Условия осуществления лоббистской деятельности 7 3. Методы лоббирования 10 Выводы 16 Литература 17 ... МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ В ЖУРНАЛИСТИКЕ Содержание Введение 1. Ренессанс российской рекламы 1.1. История рекламы 1. 2. Что такое реклама? 1.3 Рекламное объявление в газете: содержание и форма 1.4. Реклама на телевидении и радио 1.5. Организация рекламной деятельности 2. «Паблик рилейшнз» ... Масові комунікації як соціальний феномен МАСОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН 3 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 ... Медіа планування проведення ПР – компанії Вступ 3 1. Психологія PR-взаємодій із засобами масової інформації 4 2. ЗМІ як ланка в системі PR - взаємодій 5 3. Психологія формування інтересу до продукції ЗМІ 12 Висновки 16 Список використаних джерел 17 ... Методичні підходи оцінки майнового стану та ресурсного потенціалу підприємства ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА І СКЛАД МАЙНА ТА РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ МАЙНА ТА РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 10 3. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОЦІНКИ ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ АКТИВІВ ТА РЕСУРСНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 14 4. ОЦІНКА... НОМІНАЛЬНА І РЕАЛЬНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗРОСТАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ
ТА ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ПЛАН Вступ РОЗДІЛ 1 Заробітна плата 1.1. Заробітна плата і теорії заробітної плати. 1.2. Форми заробітної плати. 1.3. Функції та системи заробітної плати. РОЗДІЛ 2 Заробітна плата і стимулювання праці. 2.1. Заробітна плата і стимулювання праці. 2.... Облік запасів торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «АСС») ВСТУП 3 1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4 1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4 1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8 1.3. Облік нестачі виявленої при ... Облік наявності і надходження виробничих запасів та розрахунків з постачальниками ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ВИРОБНИЧІ ЗАПАСИ ТА РОЗРАХУНКИ З ПОСАТАЧАЛЬНИКАМИ, І ЇХ ЗНАЧЕННЯ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 3 1.1. Поняття виробничих запасів та їх класифікація 3 1.2. Зарубіжний досвід поняття та класифікації запасів 9 1.3. Визнання та ... Облік розрахунків з різними дебіторами ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретичні основи бухгалтерського обліку розрахунків з різними дебіторами 4 1.1. Сутність розрахунків 4 1.2. Огляд нормативної бази 8 Розділ 2. Облік розрахунків з різними дебіторами 11 2.1. Характеристика рахунку, призначеного для... Облік фінансових інвестицій Облік фінансових інвестицій 3 Використана література: 17 ... Об’єктивна необхідність індивідуалізації облікової політики для конкретного підприємства ВСТУП 3 ОБ’ЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ КОНКРЕТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 ВИСНОВОК 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 11 ... Організаційно – психологічні передумови ефективності Піару Вступ 3 1 Вплив зв’язків з громадськістю на ефективність реалізації концепції маркетингу підприємства 4 2 Стратегії ефективності паблік рілейшенз 7 Висновки 15 СПисок літератури 17 ... Організація та проведення прес-конференції: етапи підготовки ВСТУП 3 1. Поняття прес-конференції 5 2. Організація та проведення прес-конференції: етапи підготовки 6 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 Організація та проведення прес-конференції: етапи підготовки Циганков А.О. «Прес-релізи та прес-... Основні складові системи зв'язків з громадськістю та їх характеристика Вступ 3 1. Основні складові системи зв’язків з громадськістю (PR) та їх характеристика 4 2. PR і споріднені з ним напрямки діяльності 8 3. Сучасні тенденції розвитку PR 13 Висновок 17 Література 18 ... Основні фактори виробництва. Виробничі ресурси і виробничий потенціал суспільства ЗМІСТ ВСТУП. 4 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВИРОБНИЦТВА 6 1.1. РОБОЧА СИЛА ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ. 7 1.2. ЗАСОБИ І ПРЕДМЕТИ ПРАЦІ 10 1.3. ЗЕМЛЯ ЯК ФАКТОР ВИРОБНИЦТВА. 11 1.4. ПОЄДНАННЯ І ВЗАЄМОДІЯ ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА 12 1.5. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА 15... Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |