институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : ПР

Індивидуальна работа з «Паблік рилейшнз» 2

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ 2 3 1. Цільова аудиторія (громадськість) організації, класифікація, типи та види 3 2. Радіо: особливості використання в ПР 6 3. ПР у відносинах з інвесторами: мета та особливості реалізації 8 4. Інформаційні війни: су...

Інфраструктура ринку, її елементи та функції

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 5 1.1.ПОНЯТТЯ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 5 1.2.ЕЛЕМЕНТИ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 8 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА ФУНКЦІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ 26 2.1.ЗАБЕЗПЕЧУЮЧА ФУНКЦІЯ 26 2.2. РЕГУЛЮЮЧА ФУНКЦІЯ 28 РОЗДІЛ 3. РИНКОВА...

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10...

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10...

Історичні причини виникнення паблік рилейшнз

Вступ 3 1. Історія розвитку паблік рілейшнз 4 2. Зародження основ професії паблік рішейшнз в Америці 8 3. Стан паблік рішейшнз в Україні 11 Висновок 15 Список використаної літератури 17 ...

Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість

Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість 1 Вступ 3 1. Комунікація, як спосіб взаємодії людини з громадськістю 6 2. Паблік рілейшнз в системі громадської комунікації 13 3. Вплив комунікаційних технологій на громадськість 18 Висновки ...

Конкуренція її суть, функції та форми. Місце конкуренції в ринковій економіці

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ФУНКЦІЇ КОНКУРЕНЦІЇ. ФОРМИ КОНКУРЕНЦІЇ 6 1.1. ВНУТРІШНЬОГАЛУЗЕВА КОНКУРЕНЦІЯ. 9 1.2. МІЖГАЛУЗЕВА КОНКУРЕНЦІЯ 11 1.3. МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ 13 РОЗДІЛ ІІ. ВИДИ КОНКУРЕНЦІЇ 17 2.1. ВІЛЬНА ...

Контрольна робота з дисципліни "Public Relations"

1. Визначення понять "комунікації" та "інформації" 3 2. Значення Паблік Рілейшнз в кризових ситуациях 7 Список використаної літератури 14 ...

Контрольна робота з основ паблік рилейшнз

1. Ефективність запровадження сучасних Інтернет-технологій у паблік рилейшнз 3 2. Вербальні та невербальні комунікації у бізнесі 7 2.1. Вербальні комунікації 7 2.2. Невербальні комунікації 10 Література 13 ...

Кредитний ринок та його структура. Суб’єкти кредитного ринку

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. КРЕДИТ. 6 1.1. Суть кредиту 6 1.2. Форми та функції кредиту 12 РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ. 15 2.1 Загальна оцінка кредитної системи. 15 2.2. Структура кредитної системи. 16 РОЗДІЛ 3. ГОСПОДАРСЬКА...

Лоббизм и его характеристика

Вступление 3 1. Суть и содержание лоббизма 4 2. Условия осуществления лоббистской деятельности 7 3. Методы лоббирования 10 Выводы 16 Литература 17 ...

МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ В ЖУРНАЛИСТИКЕ

Содержание Введение 1. Ренессанс российской рекламы 1.1. История рекламы 1. 2. Что такое реклама? 1.3 Рекламное объявление в газете: содержание и форма 1.4. Реклама на телевидении и радио 1.5. Организация рекламной деятельности 2. «Паблик рилейшнз» ...

Масові комунікації як соціальний феномен

МАСОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН 3 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 ...

Медіа планування проведення ПР – компанії

Вступ 3 1. Психологія PR-взаємодій із засобами масової інформації 4 2. ЗМІ як ланка в системі PR - взаємодій 5 3. Психологія формування інтересу до продукції ЗМІ 12 Висновки 16 Список використаних джерел 17 ...

Методичні підходи оцінки майнового стану та ресурсного потенціалу підприємства

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА І СКЛАД МАЙНА ТА РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ МАЙНА ТА РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 10 3. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОЦІНКИ ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ АКТИВІВ ТА РЕСУРСНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 14 4. ОЦІНКА...

НОМІНАЛЬНА І РЕАЛЬНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗРОСТАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ ТА ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

ПЛАН Вступ РОЗДІЛ 1 Заробітна плата 1.1. Заробітна плата і теорії заробітної плати. 1.2. Форми заробітної плати. 1.3. Функції та системи заробітної плати. РОЗДІЛ 2 Заробітна плата і стимулювання праці. 2.1. Заробітна плата і стимулювання праці. 2....

Облік запасів торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «АСС»)

ВСТУП 3 1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4 1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4 1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8 1.3. Облік нестачі виявленої при ...

Облік наявності і надходження виробничих запасів та розрахунків з постачальниками

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ВИРОБНИЧІ ЗАПАСИ ТА РОЗРАХУНКИ З ПОСАТАЧАЛЬНИКАМИ, І ЇХ ЗНАЧЕННЯ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 3 1.1. Поняття виробничих запасів та їх класифікація 3 1.2. Зарубіжний досвід поняття та класифікації запасів 9 1.3. Визнання та ...

Облік розрахунків з різними дебіторами

ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретичні основи бухгалтерського обліку розрахунків з різними дебіторами 4 1.1. Сутність розрахунків 4 1.2. Огляд нормативної бази 8 Розділ 2. Облік розрахунків з різними дебіторами 11 2.1. Характеристика рахунку, призначеного для...

Облік фінансових інвестицій

Облік фінансових інвестицій 3 Використана література: 17 ...

Об’єктивна необхідність індивідуалізації облікової політики для конкретного підприємства

ВСТУП 3 ОБ’ЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ КОНКРЕТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 ВИСНОВОК 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 11 ...

Організаційно – психологічні передумови ефективності Піару

Вступ 3 1 Вплив зв’язків з громадськістю на ефективність реалізації концепції маркетингу підприємства 4 2 Стратегії ефективності паблік рілейшенз 7 Висновки 15 СПисок літератури 17 ...

Організація та проведення прес-конференції: етапи підготовки

ВСТУП 3 1. Поняття прес-конференції 5 2. Організація та проведення прес-конференції: етапи підготовки 6 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 Організація та проведення прес-конференції: етапи підготовки Циганков А.О. «Прес-релізи та прес-...

Основні складові системи зв'язків з громадськістю та їх характеристика

Вступ 3 1. Основні складові системи зв’язків з громадськістю (PR) та їх характеристика 4 2. PR і споріднені з ним напрямки діяльності 8 3. Сучасні тенденції розвитку PR 13 Висновок 17 Література 18 ...

Основні фактори виробництва. Виробничі ресурси і виробничий потенціал суспільства

ЗМІСТ ВСТУП. 4 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВИРОБНИЦТВА 6 1.1. РОБОЧА СИЛА ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ. 7 1.2. ЗАСОБИ І ПРЕДМЕТИ ПРАЦІ 10 1.3. ЗЕМЛЯ ЯК ФАКТОР ВИРОБНИЦТВА. 11 1.4. ПОЄДНАННЯ І ВЗАЄМОДІЯ ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА 12 1.5. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА 15...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |