институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Микроэкономика

Місце і роль економічної теорії в системі економічних наук

Вступ 3 1. Співвідношення і взаємодія економіки і економічної теорії 5 2. Становлення і розвиток економічної теорії як науки 8 3. Економічні закони і категорії 13 4. Предмет, структура і функції економічної теорії 18 5. Місце і роль ек...

Моделі поведінки олігопольної фірми. Цінова війна. Оптимум за Нешем. Рівновага за Курно

Завдання: 19. Моделі поведінки олігопольної фірми. Цінова війна. Оптимум за Нешем. Рівновага за Курно. Задача 1 Задача 2 Задача 3...

Модель ринкового соціалізму Ланге та його послідовників

Зміст Вступ 3 1. Переваги та недоліки ринкової та планової економік 4 2. Загальна характеристика моделі ринкового соціалізму О. Ланге 7 3. Критики та послідовники моделі О.Ланге 15 Висновки 19 Список використаної літератури 20 ...

Моделювання дитячого туризму

ВСТУП 3 I. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ. 9 1. Туризм – як галузь світового господарства 9 2. Законодавча база розвитку туристичної галузі та дитячого туризму у її складі в Україні 17 3. Рекреаційні ресурси України як основа тури...

Монопольне становище на ринку та зловживання ним. Антимонопольна політика

Вступ 3 1.Причини виникнення й існування монополій 3 2. Форми монополій і наслідки монополізації економіки 5 3.Монопольне становище на ринку та зловживання ним 10 4.Економічна сутність антимонопольного законодавства 12 5. Основні напрямки антимонопол...

Монопольний ринок.Одночасний вибір ціни й обсягу виробництва монополістом.Цінова дискримінація

ЗАВДАННЯ 1 . Монопольний ринок. Одночасний вибір ціни й обсягу виробництва монополістом. Цінова дискримінація: поняття, умови, різновиди. 3 ЗАВДАННЯ 2. 9 ЗАВДАННЯ 3. 10 Список літератури 11...

Напрями зменшення негативного впливу туристичної діяльності на довкілля

Вступ 3 1. Науково-методичні основи розвитку туризму в Україні 5 1.1. Аналіз загального стану туристичного ринку нашої країни 5 1.2. Природно-рекреаційні ресурси як основа вітчизняного туристичного потенціалу 11 2. Вплив туристичної діяльності на д...

Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі

Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі Література...

Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства, галузі

Вступ. 3 1. Державне регулювання економіки. 4 2.Методи державного регулювання економіки 7 3. Функції державного регулювання економіки 11 4. Мета та напрямки державного регулювання цін та тарифів. 14 5. Методи та інструменти регулювання цін 17 ...

Небанківські інститути

ВСТУП 3 1. СПЕЦІАЛІЗОВАНІ КРЕДИТНО-ФІНАНСОВІ ІНСТИТУТИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ І ОСОНОВНІ ВИДИ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ КРЕДИТНО-ФІНАНСОВИХ ІНСТИТУТІВ 6 1.2. СТРАХОВІ КОМПАНІЇ 8 1.3. ПЕНСІЙНІ ФОНДИ 11 1.4. ІНВЕСТИЦІЙНІ ФОНДИ 12 1.5. ФІНАНСОВІ КОМПАНІЇ 15 1.6.КРЕДИТНІ ...

Новітні тенденції в еволюції власності

1. Новітні тенденції в еволюції власності 3 Тести 21 Задача 21 Література 23...

Нормальний прибуток та фактори що його визначають

Вступ 3 1. Прибуток, як економічна категорія 6 2. Прибуток та його норма 12 2.1. Суть прибутку 12 2.2. Норма прибутку і фактори, що його визначають 13 2.3. Формування середньої норми прибутку і ціни виробництва 16 2.4. Діалектичне протиріччя ціни вар...

Нормальний прибуток та фактори що його визначають

Вступ 3 1. Прибуток, як економічна категорія 4 2. Прибуток та його норма 10 2.1. Суть прибутку 10 2.2. Норма прибутку і фактори, що його визначають 11 2.3. Формування середньої норми прибутку і ціни виробництва 14 2.4. Діалектичне протиріччя ціни вар...

Обгрунтування доцільності створення туристичної фірми

Вступ / 1. Опис проекту / 2. Мета діяльності підприємства і стратегії діяльності / 3. Характеристика ринку / 4. Конкуренція на ринку / 5. Маркетинговий план / Рекомендована література...

Общая характеристика стратегического менеджмента

СОДЕРЖАНИЕ Введение 4 Раздел 1. Теория стратегического менеджмента 6 1.1.Сущность стратегического менеджмента 6 1.2. Содержание стратегии фирмы и определяющие ее факторы 9 Раздел 2. Практика современного стратегического менеджмента 12 2.1. Анализ ма...

Оздоровчо-прикладне значення туризму. Види туризму

Вступ 3 1. Особливості різних видів туризму і їхній вплив на функції організму 5 2. Фізична й спеціальна підготовки туристів 9 3. Перспективи розвитку туризму в оздоровчому плані 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15 ...

Олігополістична конкуренція і її прояви на сучасному ринку України

Вступ 3 1. Сутність та характерні риси олігополістичного ринку 4 2. Моделі рівноваги олігополії 6 3. Моделі олігополістичного ціноутворення 10 4. Олігополістична конкуренція на сучасному ринку України 13 Висновок 15 Список використаних джерел 1...

Олігополістичний ринок

Вступ 2 Розділ 1. Характеристика олігополістичного ринку 4 Розділ 2. Поведінка фірми на ринку олігополії 16 Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічної поведінки фірми 27 Висновок 34 Список використаної літератури 36...

Олігополістичний ринок

Вступ 2 Розділ 1. Характеристика олігополістичного ринку 4 Розділ 2. Поведінка фірми на ринку олігополії 16 Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічної поведінки фірми 27 Висновок 34 Список використаної літератури 36...

Олігополія та її ефективність.Крива Доход-Споживання

1. Олігополія та її ефективність 3 2. Покажіть графічно і пояснить, що характеризує різний кут нахилу кривої “доход-споживання” 9 Завдання 14 12 Завдання 13 Список літератури 16...

Олігополія: ознаки та поведінка олігополістів. Модель дуополії Курно

Завдання 1. Олігополія: ознаки та поведінка олігополістів. Модель дуополії Курно 3 Завдання 2. 16 Завдання 3. 17 ТЕСТИ 17 Список літератури: 19...

Олігополія: ознаки та поведінка олігополістів. Модель дуополії Курно

Завдання 1. Олігополія: ознаки та поведінка олігополістів. Модель дуополії Курно. 3 Завдання 2 10 Завдання 3. 11 Список літератури 12...

Оптимум споживача. Функція Лангранжа

ЗМІСТ Вступ 3 1. Оптимум споживача: економічна, графічна та аналітична інтерпретація 4 2. Функція Лагранжа 11 Висновки 14 Список використаної літератури 16...

Оптимум споживача: економічна, графічна та аналітична інтерпретація

Список використаної літератури 1. Архієреєв С.І., Деркач М.М., Козуб Д.А., Максименко Я.А. Мікроекономіка: Навч. посіб. для студ. екон. спец. — Х.: НТУ "ХПІ", 2003. — 176 с. 2. Зянько В.В. Мікроекономіка: Навч. посібник для студ. екон. спец. / Він...

Организация контроля за соблюдением государственной дисциплины цен. Виды маркетинговых стратегий ценообразования, условия их применения

Содержание: Организация контроля за соблюдением государственной дисциплины цен. Введение стр. 3 Органы контроля за соблюдением государственной дисциплины цен стр. 3 Методы контроля за соблюдением государственной дисциплины цен стр. 5 Ответственность ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |