институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Менеджмент туризма

Методи управління в діяльності менеджера

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Організаційно-адміністративна діяльність менеджера 4 1.2. Аналіз економічних методів стимулювання персоналу 9 1.3. Соціально-психологічні аспекти управління підп...

Методологія оцінки ефективності управління турпідприємствами (на прикладі турфірми, бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛІГЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ 6 1.1. Зміст, функції, цілі та завдання управління туристичними підприємствами 6 1.2. Види та методи оцінки ефективності управління 13 1.3. Методологія ефективност...

Механізм формування цінової політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ МІСЦЕ У МАРКЕТИНГОВОМУ КОМПЛЕКСІ 6 1.1. Економічна сутність цінової політики та її особливості в туризмі 6 1.2. Фактори ціноутворення в туризмі 10 1.3. Стратегії і методи...

Мотивація як функція управління організацією

Вступ 3 1. Мотивація як функція управління організацією 6 1.1. Матеріальна мотивація праці 6 1.2. Нематеріальна мотивація праці 15 1.3. Мотивація споживача 22 1.4. Мотивація партнерів та посередників 27 2. Практика мотиваційного процесу в сучас...

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизац...

Напрями удосконалення управління конфліктами підприємства сфери туризму

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ І ОСНОВНІ ТИПИ КОНФЛІКТІВ 5 2. ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ КОНФЛІКТІВ 12 3. КЕРУВАННЯ КОНФЛІКТНОЮ СИТУАЦІЄЮ 19 4. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ТУРИЗМУ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ...

НАУКОВО-ДОСЛІДНА ТА ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА

Тема дипломної роботи : Конкурентні переваги фірми при здійсненнях зовнішньо-економічної діяльності на прикладі туристичної фірми ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА 6 1.1.Менеджмент ЗЕД 6 1.2.Міжнародний ринок послуг 9 1.3. Кон...

Оперативне фінансове планування (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНОГО ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність оперативного фінансового планування 5 1.2. Значення та завдання оперативного фінансового планування 10 1.3. Методи оперативного фінасового планува...

Операційний менеджмент промислового туризму

Операційний менеджмент промислового туризму 3 Висновок 10 Література 11 ...

Оптимізація фінансового менеджменту на туристичному підприємстві (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 5 1.1. Поняття фінансового менеджменту 5 1.2. Роль і місце фінансового менеджменту в системі управління бізнесом 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕ...

Організаційні структури підприємства

Вступ 3 1. Організаційно-функціональні основи управлінні турфірмами 5 1.1. Сутність господарської діяльності туристичного підприємства на ринку послуг 5 1.2. Характеристика організаційних структур управління 13 2. Дослідження структури управління...

Організаційно правові форми туризму

1. Організаційно-правові форми туристичних підприємств. 3 2. Політика підприємства відносно відсутності на роботі та запізнень. 11 3. Фінансова схема роботи ініціативного туроператора. 18 Список використаних джерел: 24 ...

Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня

ВСТУП 3 1. ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ 4 2. ПОВЕДІНКОВІ ПОМИЛКИ КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АТЕСТАЦІЇ 12 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ...

Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня

Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня. 3 Література 9 ...

Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми

1. Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми (колегами по роботі, виконавська ланка) 2 Література 18...

Організація ефективної роботи менеджера туристичного підприємства в кризових ситуаціях (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 5 1.1. Значення діяльності менеджера у вирішені кризової ситуації 5 1.2. Методологічні основи подолання кризових ситуацій в організації 15 1.3. Особливості подол...

Організація кадрової роботи в діяльності менеджера туристичного підприємства (на прикладі тур фірми)

ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ 5 1.1. Передумови формування вітчизняного кадрового менеджменту 5 1.2. Сучасний стан кадрової роботи в Україні 14 2. АНАЛІЗ РОБОТИ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ВІРГО” 25 2.1. Загальна ха...

Організація праці менеджмера туристичного підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Дослідження роботи менеджера на туристичному підприємстві 6 1.2. Підвищення рівня дій членів групи у колективі 13 1.3. Вирішення конфліктів роботи менеджер...

Організація проведення атестації персоналу туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Зміст та організація проведення атестації в організації 5 1.2. Поведінкові помилки при проведенні атестації 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕД...

Організація робити кадрової служби туристичних фірм

1. Світовий досвід в організації роботи кадрової служби в турфірмах 3 2. Проблеми на недоліки в організації кадрових служб та пропозиції щодо 12 удосконалення роботи кадрових служб туристичних фірм 12 Література 19 ...

Організація роботи кадрової служби туристичного підприємства

Вступ 3 1. Організаційний розвиток кадрових служб в Україні 4 1.1. Передумови формування вітчизняного кадрового менеджменту 4 1.2. Сучасний стан кадрової роботи в Україні 7 2. Організація роботи кадрової служби турпідприємства 11 2.1. Загальна х...

Організація роботи менеджера при проведенні вибірної співбесіди з кандидатами на посаду секретаря туристичного агентства

Зміст Вступ 3 1. Організаційна функція менеджера 4 2. Планування при підборі персоналу 6 3. Проведення вибірної співбесіди з кандидатами на посаду секретаря туристичного агентства 9 Список використаної літератури 19...

Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму

1. Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму. Поради по проведенню інтерв'ювання Типові помилки при проведенні інтерв'ювання Список використаної літератури ...

Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підрозділу внутрішнього туризму

Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підрозділу внутрішнього туризму Література...

Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підрозділу внутрішнього туризму

Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підрозділу внутрішнього туризму. 3 Література 13 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |