институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг туризма

Звіт по практиці 2

Розділ 1. Індивідуальне завдання / Розділ 2. Структура, функції, повноваження МВ УМВС України в Закарпатській області / Розділ 3. Виконання практики / Додатки / Список використаної літератури...

Звіт по практиці 3

Розділ 1. Індивідуальне завдання / Розділ 2. Основні засади діяльності адвокатської контори / Розділ 3. Виконання практики / Список використаної літератури / Додатки...

Звіт по практиці 4

Розділ 1. Індивідуальне завдання / Розділ 2. Основні засади діяльності органів і служб у справах неповнолітніх / Розділ 3. Виконання практики / Список використаної літератури / Додатки...

Звіт по практиці 5

Розділ 1. Індивідуальне завдання / Розділ 2. Основні засади діяльності органів і служб у справах неповнолітніх / Розділ 3. Виконання практики / Список використаної літератури / Додатки...

Звіт про проходження виробничої практики

І. Ужгородський міський суд Закарпатської області / ІІ. Управління по боротьбі з організованою злочинністю УМВС в Закарпатській області / Список використаних джерел та літератури...

Земельний кадастр. Становлення земельної реформи в Україні

Вступ 1. Завдання і зміст земельного кадастру в державі 2. Становлення земельної реформи в Україні 3. Яка методична база, що регулює здійснення грошової оцінки земель України? Висновок Використана література...

Землекористування

Вступ Розділ 1. Основні напрямки земельної реформи. Етапи і зміст реформування земельних відносин Розділ 2. Розвиток права землекористування. Форми землекористування за новим Земельним кодексом України Розділ 3. Порядок припиненя і переходу прав...

Злочини проти законних прав та інтересів споживачів

Вступ 2 Розділ І. Законодавче регулювання захисту прав і інтересів споживачів 5 1.1 Історичні етапи формування системи захисту прав та інтересів споживачів 5 1.2 Загальна характеристика законодавства України про захист прав споживачів 12 Розділ І...

Злочинні групи та їх психологічна характеристика

Вступ 2 Злочинні групи та їх психологічна характеристика 4 Висновки 16 Список використаних джерел 17 ...

Зміна договору житлового найому

Вступ 1. Загальні правила зміни договору житлового найому 2. Поділ житлового приміщення 3. Переоформлення договору на іншого члена сім’ї 4. Переустрій та перепланування житлового приміщення Висновки Використана література...

Зміст особистих прав, які випливають з патентної власності

Вступ Зміст особистих прав які випливають з патентної власності Висновок Використана література...

Зустрічний позов як процесуальний засіб захисту інтересів вiдповiдача

Вступ 3 1. Поняття позову, його елементи та види позовів 4 1.1. Поняття позову 4 1.2 Складові позову 7 1.3 Види позовів 12 2. Право на зустрічний позов 14 2.1. Поняття права на позов 14 2.2. Умови реалізації права на пред'явлення позову 18 3. Поря...

Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності турфірми

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Маркетингові дослідження як ефективний засіб інформаційног...

Колективний договір

Вступ 3 Розділ І. Поняття та сторони колективного договору 6 1.1.Поняття та сторони колективного договору 6 1.2.Сфера дії колективного договору 12 Розділ ІІ. Колективні переговори по укладенню колективного договору 19 Розділ ІІІ. Укладання кол...

Комплексний іспит

Юридичні факти, презумції та функції / Юридичний процес / Об’єктивна сторона злочину / Чинність закону про кримінальну відповідальність у просторі і часі / Поняття вини у кримінальному праві / Множинність злочинів / Призначення покарання / Умовно-дос...

Комплексний іспит

Реалізація норм права / Закони і підзаконні акти: поняття, співвідношення / Форми кординації правоохоронної діяльності / Правове регулювання: поняття, підстави, види / Юридична відповідальність: поняття, підстави, види / Правоздатність і дієздатність...

Конституційні засади земельного права України

ВСТУП 3 1. ДЖЕРЕЛА ЗЕМЕЛЬНОГО ПРАВА 5 1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДЖЕРЕЛ ЗЕМЕЛЬНОГО ПРАВА 5 1.2. КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ ЯК ДЖЕРЕЛО ЗЕМЕЛЬНОГО ПРАВА 9 2. КОНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ РЕФОРМУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН 13 2.1. КОНСТИТУЦІЙНІ ГАРАНТІЇ ПРАВА ВЛАСНОСТІ...

Конституційно-правовий статус політичних партій (на прикладі України та Російської Федерації)

Вступ / І. Асоціації громадян: поняття, види / ІІ. Конституційно-правовий статус політичних партій в України: а) членство в політичних партіях, б) створення політичних партій, в) статус політичних партій, г) припинення діяльності політичних па...

Контрольна з маркетингу

ЗМІСТ 1. Визначте основні чинники виробництва туристичного продукту 3 Творче завдання 10 1.Вихідні дані: Туроператор "Мавка", що знаходиться в місті С, планує охопити новий сегмент ринку - школярів місцевих шкіл і організувати для представників ць...

Контрольна з маркетингу

1. Поясніть кожен з етапів стратегічного планування підприємства 3 2. Яку інформацію про географічний сегмент ринку має зібрати туроператор перед включенням його до сфери своїх ринкових інтересів? 6 3. З яких статей складається собівартість турпрод...

Контрольна з маркетингу в туризмі

1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі 3 2. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 5 3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади 9 Спи...

Контрольна з маркетингу в туризмі

1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингового дослідження 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 7 3. Визначте сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 10 Список використаних джерел 11 ...

Контрольна з маркетингу в туризмі

1. Опишіть методику маркетингового дослідження конкурентоспроможності турпродукту 3 2. Поясніть сутність кожної із стратегій встановлення ціни на новий товар 6 3. Назвіть основні вимоги, яким повинен відповідати цільовий сегмент підприємства 8 Зад...

Контрольна з маркетингу в туризмі

1. Опишіть методику маркетингового дослідження конкурентоспроможності турпродукту 3 2. Поясніть сутність кожної із стратегій встановлення ціни на новий товар 7 3. Назвіть основні вимоги, яким повинен відповідати цільовий сегмент підприємства 10 За...

Контрольна маркетинг

Зміст 1. Охарактеризуйте маркетингові функції турагента 3 2. Визначте основні риси туристичного попиту 12 3. Розкрийте сутність кожної стадії життевого циклу туристичного регіону 18 Творчі завдання 21 1. Туристичний оператор по Чорногорії Глоб...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |