институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Каталог пособий и учебных материалов : Маркетинг туризма

Маркетинг

1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3 2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на купівельну поведінку туриста 9 З, Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 13 Творче завдання: 1...

Маркетинг в туризмі

1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3 2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 6 3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 12 Завдання: 14 1. Які мет...

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243 2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Ма...

Маркетинг в туризмі

1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3 2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 5 3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 11 Завдання: 13 1. Які методи та канали збут...

Маркетинг в туризмі

1. Охарактеризуйте маркетингові функції турагента 3 2. Визначте основні риси туристичного попиту 5 3. Розкрийте сутність кожної стадії життевого циклу туристичного регіону 11 Творчі завдання 14 1. Туристичний оператор по Чорногорії Глобусне ма...

Маркетинг в туризмі

1. Інтернет-проспекти 3 2. Засоби розповсюдження реклами 5 3. Стимулювання продаж, планування промоакцій 8 Список використаної літератури 11 ...

Маркетинг в туризмі

1. Виставки і ярмарки 3 2. Презентації 4 3. PR: поняття, особливості, значення 6 Список використаної літератури 10 ...

Маркетинг в туризмі контрольна

1. Назвіть нетрадиційні форми реалізації туристичного продукту. 2. Визначте методи проведення маркетингового дослідження. 3. Охарактеризуйте основні типи виставково-ярмаркових заходїв та географію їх проведення в світі. Творч...

Маркетинг контрольна робота

Зміст 1. Визначте основні типи корпоративних клієнтів у туризмі. Як відбувається купівля туристичного продукту кожним з них? 3 2. Розкрийте сутність туристичного продукту та його особливості. 11 3. Поясніть різницю між: рекламними за...

Маркетинг контрольна робота

1. Визначте основні типи корпоративних клієнтів у туризмі. Як відбувається купівля туристичного продукту кожним з них? 3 2. Розкрийте сутність туристичного продукту та його особливості. 11 3. Поясніть різницю між: рекламними завданнями ...

Маркетинг Контрольна робота № 28

ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 3 1. Опишіть методику дослідження зовнішнього середовища підприємства 3 2. Визначте чинники, що впливають на вибір структури маркетингової служби туристичного підприємства 6 3. Охарактеризуйте етапи проведення маркетинговог...

Маркетинг котрольна робота

План: 1. Охарактеризувати методи мотивації які застосовуються для стимулювання збуту турагента 3 2. Визначте конкурентні стратегії підприємства 7 Література 14 ...

Маркетинг творче завдання

Умови творчого завдання Туристичне підприємство, що спеціалізується на розробці та продажу нетривалих пізнавальних турів Україною та Східною Європою, планує охопити новий сегмент ринку - організації, що купують пізнавальні тури вихідного дня для сво...

Маркетинг туризма

Вступ 2 1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі. 3 2. Поясніть різницю між поняттями "якість" і "конкурентоспроможність ". 7 3.Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 9 Творче завдання 12 Кері...

Маркетинг у туризмі

Вступ 3 1. Вид діяльності підприємства. 3 2. Визначення загальних цілей маркетингової служби організації. 11 2.1. Життєвий цикл туристичного продукту. 11 2.2. Маркетингове дослідження конкурентів. 13 2.3. Вивчення споживачів. 16 Висновок до 2 г...

Маркетингове дослідження практика

ВСТУП………………………………………………………………………..……...3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………….5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу……….5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг……………….10 1.3. Д...

Маркетингове планування в туризмі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Особливості маркетингового плванування в туристичній індустрії 4 2. Розробка маркетингової стратегії на туристичному підприємстві 9 Висновок 15 Література 16...

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5 1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприєм...

Маркетингові дослідження у галузі міжнародного туризму

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Індустрія міжнародного туризму, її економічне значення та розвиток в сучасних умовах 6 1.2. Класифікація туристичної потреби16 1.3. Маркет...

Методи і форми державного управління

Вступ 2 1. Поняття, сутність і система методів державного управління 3 2. Адміністративний примус в державному управлінні 9 3. Форми державного управління 17 Висновок 27 Перелік використаної літератури 28 ...

Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 6 1.2. Контроль маркетингової діяльності на підприємстві 15 1.3. Ревізія маркетингу на підприємстві 20 ...

Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність маркетингової діяльності туристичного регіону 6 1.2. Поняття та критерії ринкової сегментації 16 1.3. Методологія ринкової сегментації 25 РОЗДІЛ 2. ...

Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства

Курсова бакалаврська ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Маркетинг в туризмі: поняття, зміст і концепція 6 1.2. Маркетинговий комплекс туристичного підприємства 9 1.3. Управління маркетинговою діяльністю туристичн...

Митна система України її структура завдання і функції

Зміст Вступ 3 1. Формування вітчизняної митної системи 4 2. Структура та організація діяльності митних органів України 7 Висновки 12 Список використаної літератури 13 ...

Міжнародний комерційний арбітраж (Варіант 6)

1. Мета та сфера застосування ІНКОТЕРМС 2 2. Виконання арбітражного рішення 6 Зразок зовнішньоекономічного договору поставки 12 Список використаних джерел 20 ...

Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |